Saar, ja dat is een bepaalde regelgeving in Iran. Waar in de wereld je ook gaat wonen, je komt niet van de dubbele nationaliteit af. We zijn blij dat het verder geen nadelen heeft. Mijn vriend zou best ooit nog naar Iran willen maar dan moet de situatie daar anders zijn, het is daar nu zo streng Islamitisch, daar kan hij zich helemaal niet in vinden. Ik merk dat mijn buik nu eindelijk echte zwangerschapsvormen aanneemt . Ook heb ik veel trek in eten de laatste dagen, dat mocht ook wel want ik kreeg tot vorige week nog niet eens een heel broodje op. Oja nog weer iets vervelends: onze combi magnetron van een half jaar oud is kapot gegaan. Wij hadden hem bij bol.com gekocht en moesten hem daarheen sturen. Natuurlijk gedaan maar nu zwerft onze magnetron al bijna een week bij Post NL rond... bol.com gaat nu achter de magnetron aan gelukkig maar ik baal er wel van want ik mis dat ding. Ik maakte altijd veel in de oven. Nu duurt het dus nog langer voordat we hem terug krijgen. Hoe is het verder met iedereen?
Bailief: Kan het me voorstellen, het is ook nog best onrustig daar. Wat een gedoe met die combi magnetron. Dan merk je wel dat je veel bakt. Hopelijk wordt'ie opgesnord door bol.com. Wel een goede service. Ik voel me op het moment wel goed. Morgen dagje uit en dan halverwege de dag de 20 weken echo. Heel erg spannend. Kleine meid gaat de hele dag naar mijn ouders dus we hebben de tijd aan onszelf.
Het zit inderdaad niet mee, Saar. Ik hoop maar dat hij snel bij bok.com aankomt en dan snel weer hier is. Over de service hebben wij inderdaad niks te klagen! Fijn dat jullie morgen de hele dag voor jullie zelf hebben. Waar gaan jullie heen? Wij zijn morgen om half 10 al aan de beurt voor de 20 weken echo, vind het toch best spannend. Ik hoop dat ze een beetje meewerkt en dat alles goed is.
Eerst een uurtje rijden om een fietskar op te halen en dan naar Zwolle, hapje eten en naar de stoffenwinkel. Dan kwart voor 2 de echo en daarna naar Tuinland. Rond half 6 een bedje+matras ophalen voor onze dochter en dan hapje eten in woonplaats. Best druk. Als ik te moe ben gaan we niet naar tuinland.
Pfoe dat is inderdaad een drukke dag, maar wel leuk! Veel plezier! Prutske, doe maar lekker rustig aan hoor.
Succes met de echo's meiden! Hier gisteravond de kleine voor het eerst echt goed gevoeld en mn buik zien bewegen, vriend zat er naast dus heeft het ook gezien
@Bailief Idd handig dat het kan, alleen is het idd niet een land waarvan je denkt "gezellig"...het werkt allemaal zo streng in die landen. Het kamertje is in mn hoofd al helemaal af haha..maar ja..de uitwerking he We gaan in ieder geval verven, want behang vinden we zonde aangezien we begin volgend jaar gaan verhuizen. En voor de kleur licht grijs/zilver, met creme en zacht roze. September heb ik een week vakantie dus dan hopen we het grote werk af te hebben @Saar het voedingskussen ligt heerlijk maar alsnog slaap ik al 2 nachten heel slecht...echt vreselijk last van maagzuur, een rennie helpt maar even dus drama... Veel plezier vandaag! Klinkt als een leuke drukke dag @Prutske Doe rustig aan! @Me88 Mooie he Mijn vriend ziet het ook maar als hij wil voelen dan stopt ze met bewegen hahah Hier echt 2 nachten bijna niet geslapen. Zo'n last van maagzuur Neem dan een Rennie maar een uur later wordt ik al weer wakker er van, dus neem ik er weer meer 1 en zo gaat het dan de hele nacht Vanavond maar is proberen met een glas melk voor het slapen gaan...weet het anders ook niet maar het is vreselijk irritant Gister 2 super leuke pakjes gekocht van Dirkje Ben er helemaal verliefd op haha, en kan nu niet wachten om nog meer te kopen, maar helaas ik moet het hele weekend werken. Ik ben nu ook begonnen om een lijstje te maken met wat we allemaal nodig hebben, dingen waar ik over twijfel zet ik gewoon apart en koop ik niet...mocht ik het toch nodig hebben is het na de bevalling zo voor me gehaald door iemand. Zelfde als met flesjes enzo..ik wil graag borstvoeding geven dus heb ik in het begin geen flesje nodig...wel voedingsbh's...maar ja..als BV niet lukt, dan heb ik de BH's niet nodig maar wel weer de flesjes enzo... Ach ja..mn zus vind het vast niet erg om voor me te gaan shoppen Meiden die een echo hebben, veel succes en plezier vandaag!! En allemaal een fijn weekend! Nog leuke dingen op de planning??
Even een ego-berichtje... Net de 20 weken echo gehad en we moeten voor een GUO naar Nijmegen Alles is goed in haar lichaampje maar haar navelstreng hoort 1 aanvoer en 2 afvoeren te hebben. Zij heeft maar 1 aanvoer en 1 afvoer. In de echopraktijk zijn ze nog nooit tegen gekomen dat het consequenties had maar toch... Ook al is de rest goed, toch voelt het gewoon niet fijn. Ik had zo graag willen neerzetten dat alles goed was, en ook al is het maar zoiets kleins en is de kans véél groter dat er helemaal niks met haar aan de hand is, je wilt dit gewoon niet horen...
Balen meid, maar zoals ze in het ziekenhuis al zeiden... probeer je niet te druk te maken..mn beste vriendin kreeg dit ook te horen en het komt echt heel veel voor! Zonder dat er ook maar iets aan de hand is met het kindje Maar snap je schrik hoor! Kan je snel terecht voor de GUO?
Ik doe heel hard mijn best om mij niet druk te maken we gaan er ook wel vanuit dat het niks ergs is maar toch voelt het niet fijn. Helemaal vergeten erbij te zeggen, woensdag kunnen we al terecht om half 9 's ochtends.
Wat vervelend Bailief. Ook al heeft het geen consequenties of komt het vaker voor, je wilt gewoon een goed bericht. Ik hoop voor jullie dat de dagen snel gaan en dat het zo woensdag is, probeer je niet te druk te maken!
Inderdaad niet al te druk maken Bailief! Ik had dit bij mij eerste kindje ook en toen werd gezegd dat dit geen probleem was (als het geen andere afwijkingen erbij heeft). Helaas had ons kindje wel erg veel andere afwijkingen, maar dat heeft natuurlijk niks met jullie verhaal te maken. Dus als dit het enige is dat er gezien is, dan komt het vast goed! Wel heeeeeel toevallig maar ik moet ook woensdag om half 9 in het Radboud zijn voor de 20-weken echo We gaan elkaar dus tegenkomen! Maagzuur heb ik (nog) geen last van. Hebben ze geen andere medicijnen die je mag nemen en die langer werken Staffie? Liefs MaDe
gezellig Bailief en made kunnen jullie koffie drinken @MaDe Dat is wel een goeie...ik denk dat ik idd zo maar even langs de apotheek rij om het te vragen, want ook nu heb ik er al weer last van...terwijl ik alleen nog maar brood met kaas en thee op heb..normaal niet iets waar je last van krijgt toch?
Dankjewel meiden! Gelukkig kan ik mijn hart ook goed luchten bij mijn vriend toch wel fijn want het blijft wel in je hoofd rondgaan. MaDe, toevallig dat jullie kindje dat ook had. Ik lees het veel, ze zeggen dat de kans 1% is maar het lijkt veel vaker voor te komen geloof ik. Wat toevallig dat jij daar dan ook bent! Leuk
Staffie, ik lees nu van je maagzuur. In het begin had ik dat ook van dingen waar je het niet van verwacht. Maar ik zou wel even bellen voor iets wat je er tegen mag gebruiken want het is niet fijn.
Ff snel. Bailiefwat naar! Hopelijk woensdag goed nieuws. Strekte met wachten . Knuffel voor jou. Hier Super druk dus hoop morgen uitgebreid te kunnen reageren op iedereen anders zondag.