Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dankjewel, xDoo. Lief dat jullie allemaal zo meeleven!

Doe het maar lekker rustig aan hoor.

2. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    Hoi hier uit ander kant van nederland (had al verteld dat we 2 uur gingen rijden richting familie van me man) en heb mn profiel nieuw aan gemaakt want dat typen 25012010 Werd ik moe en toen was ik zwanger van me dochtertje..
    Ik ga straks ook lijst aan passen...maar genoeg over mij maar

Wat las ik nou
    @bail gerum meiske hier ook digi knuffel en ik had gehoort met 2 bloedvaatjes van navelstreng dan groeien ze niet zo veel ja dat zei de echo vrouwke maar toch is is schrikken hoop woensdag goed komt!

Morgen ga ik tegen me familie vertelen over wat we krijgen ...en kreeg horen weet jullie nog ander schoonzus die ook zwanger is 29 weken waren vlies gebroken ..ze is nu 37 weken dacht ik en kindje was niet meer gegroeit 2300.en ze hadden al gezegt dat ze miss ingeleid ga worden in verband gevaar...maar er is nog iets stuur maar pb voor info

Zo we gaan zo na sprookjesbis in tyarloo (als je zo schrijft hoop ik) en zondsg terug na brabant! Groetjes xxx fijn weekend ondanks schrik nieuws @bail knuf knuf

3. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    ]♥Jaarwisseling MaMa's♥[/I]

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing!
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy!
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl!
    Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december
    Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy!
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing!
    Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december-Baby girl!
    ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl!
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl!
    Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari - Baby Boy!
    Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari
    Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl!

Verrassing: 2
    Boy's: 5
    Girls: 5

~*Afspraken*~

19 augustus - controle vk- Saar22
    20 augustus - controle Gyn - Staffie84
    21 augustus - 20 weken echo - MaDe87
    21 Augustus - 20 weken echo - Nono
    26 augustus - controle vk - MaDe87
    26 Augustus - controle vk - Me88
    27 Augustus - controle vk - Staffie84
    4 September - controle vk - Prutske
    5 September - controle vk - xDoo
    6 September - Gyn - Nono
    10 Oktober - Echo Hogeschool - Staffie84

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Me88: oh heerlijk dat je de kleine goed hebt gevoeld. Boink.

Staffie: klinkt als een heel lief kamertje. Ik slaap ook al 2 nachten slecht. Veel last van onrustige benen brrr. Leuk merk dirkje! Heb ik ook kleertjes van gehad voor mijn dochter. Ik zou geen flesjes ofzo kopen als je borstvoeding wilt gaan geven. Je krijgt een mooie avent fles in de blije doos dus je hebt sowieso wat in huis. Zijn hele fijne flesjes. Ik heb in de zwangerschap al een voedingsbh aan gehad. Heb er toen 1 of 2 via marktplaats gekocht.

Bailief: Bah da's niet het nieuws waar je op zit te wachten. Volgens mij was er hier bij onderzoeken pas ook een topic over een 2vatige navelstreng. Fijn dat het verder goed is en dat je al zo snel voor een guo terecht kan.

ik1989: Dit is wel handiger al korte ik het al af;) Geniet maar van het sprookjesbos. Spannend voor je schoonzus, maar wel heel fijn dat ze de 37 weken heeft gehaald.

Ons humpiedumpie is helemaal goedgekeurd. Was nog even sprake van een te laag liggende placenta, maar dat was gelukkig net niet het geval. Hij lag wel in een akelige positie, heel diep in mijn bekken in stuit. Dus dat was lekker. Stond met 25 minuten alweer buiten. Toch een hele opluchting. Op naar de bevalling zou ik zeggen.

5. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Saar: dat is goed nieuws, fijn gevoel he?!

@Bailief: ahh, ((knuff)). Hoop dat jullie woensdag gewoon een goede uitslag krijgen. Ik heb er nog niet eerder van gehoord, maar als ik de reacties hier zo lees is het toch een vrij vaak voorkomend iets dat niet direct negatieve consequenties hoeft te hebben voor de kleine. Ik duim.

Hier: slecht geslapen (liggen piekeren) dus geen puf om nog langer op internet te lezen en typen. Vanochtend ook al bezig geweest met opnieuw kijken voor te huur aangeboden appartementjes. Met een contract in handen gaat e.e.a. wellicht wat makkelijker. Eind volgende week hopelijk al een bezichtiging! :)

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Zeker een fijn gevoel. Elke ouder hoopt op een gezond kindje toch? Hoewel het sowieso wel welkom is en als je kindje gezond geboren wordt zegt dat niks voor de toekomst. maar goed dit is wel heel fijn.

Bah niet teveel piekeren he?! Snap het wel hoor, maar vooral genieten van je zwangerschap die krijg je niet meer terug. Hopelijk heb je snel een eigen plekje, dan kun je een kamertje gaan maken enzo. Heb je nog contact met je ex?

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

♥Jaarwisseling MaMa's♥

Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december-Baby girl!
    ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari

Boy's: 5
    Girls: 5

~*Afspraken*~

21 augustus - GUO - Bailief
    6 September - Gyn - Nono
    9 September - controle vk - Bailief

Ik heb even mijn afspraken erbij gezet. Ik reageer straks verder :) de batterij van de laptop is leeg en ik heb geen zin om op te staan. :p

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Zo daar ben ik weer, we zijn vandaag nog naar de ikea vertrokken. Daar gegeten en leuke spullen voor in de woonkamer gekocht.

Dankjewel lieve meiden! Het is fijn om het hier te kunnen vertellen. Natuurlijk kan dat bij familie en vrienden ook wel, maarja die houden zich toch bezig met andereddingen. Wat ik er nu over weet is dat we ons gelukkig niet druk hoeven maken om haar gezondheid. Wel is er een grote kans dat ze een te laag geboortegewicht gaat hebben omdat ze minder kan groeien in de laatste maanden en/of dat ze eerder/te vroeg geboren gaat worden. Maar dat zijn geen onoverkomelijke dingen en dat is toch een geruststelling.

Saar, wat fijn dat alles helemaal goed is bij jullie! Hebben jullie dat ook weer gehad :).

Ik1989, heel veel plezier! Ik ben benieuwd naar de reacties van je familie!

LA85, he vervelend zo liggen piekeren :(. Kun je wel goed je rust pakken, omdat je toch bij familie zit? Houden ze een beetje rekening met je? Hopelijk kun je een woning bezichtigen en is het gelijk een goede woning!

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ook nog even een buikfoto gemaakt op deze mijlpaal :)

10. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @ik1989
    Zo das een stuk makkelijker je naam tikken haha:D
    Ik stuur je nog even een PB want ben wel erg benieuwd of er jongetjes of meisjes in je buik groeien:D
    en wat er natuurlijk met je schoonzus aan de hand is, klinkt niet goed:(

@Saar
    Fijn dat je een goed echo had!
    Ja ik had ook al een flesje in de doos van babydump, blije doos moet ik nog ophalen dus dan streep ik dat alvast van mn lijst haha
    Ik moet ook nodig aan andere BH's want het begint nu erg krap te worden misschien dat ik dan idd ook maar beter gelijk voor een voedingsbh kan gaan?

@La85
    Balen van het piekeren...klinkt wel makkelijk om te zeggen niet doen maar ja...kan me goed voorstellen dat je, je wel druk gaat maken om dingen....maar vergeet niet te genieten van het wondertje dat in je buik groeit!
    Ben je er qua werk/ww nog uitgekomen?
    En idd een huisje zal ook makkelijker zijn met een contract.
    Welke omgeving zoek je een woning?
    In hoeverre is de vader er nog bij betrokken? Krijg je van hem nog enige steun?

@Bailief
    Lekker geshopt dus vandaag:D
    Mooie foto ook! Gaat jou buik ook meer omhoog staan nu?
    Ik heb het idee dat die van mij niet echt groter wordt maar wel van vorm veranderd ofzo;)

Hier is het maagzuur weer verdwenen;)
    Gister waren er 10 wachtende voor me bij de apotheek dus afgelopen nacht weer overleeft op Rennies en warme melk, maar nu al de hele dag geen last, dus hopelijk vannacht eindelijk weer lekker slapen:D

Op het werk was het ook erg rustig dus was vroeg thuis voor de zaterdagavond. De uitzetlijst gemaakt, wel aan de hand van de standaard lijstjes maar sommige dingen vind ik onzin om nu al te kopen.
    Net als een kinderstoel??? Zou niet weten waar ik dat ding nu moet laten en gebruik het ook nog lang niet!
    Dus nu eindelijk gaan beginnen met afstrepen:D

11. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Staffie, kinderstoel heb je idd na ruim een half jaar pas nodig. Wat betreft bh's zitten die voedings/zwangerschapsdingen zitten erg lekker. Hier helaas maar weinig verschil.

Bailief, leuk shoppen bij ikea. En zeker je verhaal blijven doen hier daar zijn we voor.

La85, niet te veel proberen te piekeren. Makkelijk gezegd voor ons. Maar probeer ook te genieten.

Saar, top ook helemaal goedgekeurd. Geniet ervan

Ik1989, veel plezier vandaag met vertellen.

Maagzuur, wat ook wel ens helpt is hoger slapen dus met twee kussen ofzo.

Hier, nog steeds heel druk. Nog 2 weken dan is het bloemencorso daarna wordt het rustiger want dan hoef ik niet meer te gaan bouwen. Vandaag ook weer heel de dag daarheen. Tussendoor probeer ik thuis aan f zijn nieuwe kamer iedere keer wat te doen, de laminaat ligt nu, de plinten kozijnen en deur zijn al 1 keer gelakt. Dus dat moet allemaal nog een keer. En dan straks alles nog behangen. Rn natuurlijk inrichten. Maar het eind komt gelukkig in zicht en dan kan ik me daarna lekker op de baby kamer richten, weer lekker al die kleine kleertjes oozoeken en wassen:D

Nou meiden ik blijf mee lezen en probeer regelmatig te reageren.

12. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    Dankje dames ..ja rond 16:00 ben ik op de bqq feest van mijn en als ik daar ben heb ik voor iedreen een envelop met er in 2 ballonnetjes voor het geslachtjes wou op een creatief manier doen :D weet zeker fam van me pap vind het geweldig (ouders zijn gescheiden) en van me moeder denk dat ze al weet helaas maar ja boeien ik steek mijn energy in me gezin hihi jullie horen hoe was gegaan ...xxx iedereen fijne zondag xx

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: Laag geboortegewicht is natuurlijk ook niet heel erg fijn, maar goed ze gaan je goed in de gaten houden neem ik aan. Zal wel een medische indicatie worden of niet? Mooie buik hoor. Hier ga ik maandag een foto maken. Ik doe het tegelijkertijd met de verloskundige bezoekjes.

Staffie: Die voedingsbh's rekken wel lekker mee hoor. Moet ook wel met stuwing e.d. Zou het nog heel even proberen te rekken als dat lukt en dan gewoon voedingsbh's kopen. Evt. advies vragen hoe of wat. Liefst zonder beugel i.v.m. borstontstekingen. Zijn niet de charmantste dingen. Hopelijk blijft je maagzuur weg. Een kinderstoel is alleen handig als je een triptrap wilt met newbornset, maar goed hoe vaak zit je baby aan tafel;) Wij zijn hem met een maand of 7 gaan gebruiken geloof ik, toen kon Hanna goed blijven zitten.

Prutske: Wij zijn net zoals jij bezig. We hebben de kamer voor Hanna nu zo goed als leeg. Behang is besteld dus dat gaat goed.

ik1989: Klinkt leuk, veel plezier met vertellen.

14. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Bailief.
    Fijn dat tegenwoordig geen voor of nadelen aan een dubbele nationaliteit zitten. balen van je combi magnetron. ik heb gelukkig 1 fornuis en een combi magnetron dus kwa ovens zit ik gelukkig goed mocht 1 van de 2 weg vallen. is het ondertussen bij bol.com terecht?
    Mooi groeiend buikje! wat heb je bij de ikea gekocht?

Staffie
    balen van de maagzuur! misschien naar de apotheek voor iets anders dan rennies die toch kunnen met de zwangerschap? hoor soms van meiden dat ze namelijk wat anders gebruik dat net iets effectiever werkt weet allen de naam niet meer.
    Ik heb bij de action sport bh's gekocht geeft mijn de ondersteuning die ik nodig heb en ze zijn rekbaar zodat mn boobs er in kunnen groeien. aangezien ze laaste maanden toch aardig kunnen gaan groeien zou ik nog wachten met voeding bh's kopen omdat ze misschien tegen die tijd te klein zijn en dan alsnog weer moet halen. kinderstoel koop ik pas tegen de tijd dat de kleine gaat beginnen met zitten. aangezien ze dat moeten kunnen om der in te zitten.

ik1989
    Moet even wennen aan je nieuwe naam was zo gewend aan 2501!
    Fijne dag vandaag en ben erg benieuwd hoe ze gaan reageren. en leuk om zo aan iedereen te vertellen! daarna gelijk aan ons melden wat het wordt he!?!

Saar
    Fijn dat bij jou alles goed is met de kleine.
    En dat je al begin gaat maken met de babykamer.

La85
    Hoop voor je snel een woning te krijgen.
    Ik was op mijn 17e uit huis gegaan en zat bij het 1000jongen project aangezien ze jongeren in de sloop wonen plaatsten zorgte ze er voor dat als we uit moesten naar nieuwe pand terecht konden. maar helaas was bij mij dat pand waar ik heen zou gaan iets mis dus had ook geen woning en moest er uit omdat gesloopt werd. gelukkig kon ik mijn spullen onderbrengen bij mn moeder en ben ik bij mn vriend op zijn kamer ingetrokken (zou niet eens 1 tweepersoonsbed in hadden gepast zo klein) Was ook erg vervelend. na lang op internet struinen toch een plekje gevonden voor ons 2e maar het is echt heel lastig. en ook vaak erg prijzig. Wat voren soort woon ruimte zoek je?

Hier.
    Na een drukke week eindelijk eens op mn laptop!
    Donderdag ben ik eerst langs mn oma geweest. heb daar de foto boeken van mijn opa bekeken. Wat een foto's! maar heel leuk om mijn moeder en haar broers als kleine kindjes te zien. merk toch dat ik veel meer op haar lijk dan ik al dacht. ik was ook tot mijn broers gekomen als kleine kindjes heel grappig om te zien dat ze met sommige dingen niet zijn veranderd en zo goed kan zien dat hun het zijn. moet nog iets van 10 fotoboeken dus ga binnenkort weer eens heen.
    Daarna zijn we bij de ikea geweest en toch nog een super leuk kinderkledingkast gekocht was toch niet blij met de oude kledingkast die ik eerst voor wou gebruiken en had ook beschadiging opgelopen met de verhuizing. rond de 20ste ga ik verf halen en ga ik beginnen(eindelijk)
    Vrijdag heb ik ook nog wat gedaan maar weet eigenlijk helemaal niks meer van die dag! (zo erge last van vergeetachtigheid) en gisteren heb ik samen met mijn moeder een super leuk babybadje via marktplaats op gehaald. een rode met ingebouwde thermometer en van die hervulbare pompjes die er in kan klikken ook een standaard er bij. kwa grote dingen ben ik denk ik wel klaar met aanschaffen. veder ben ik nog naar mn schoonzus geweest om te haken(baby sokjes) was erg gezellig.
    ook kwam mijn kat leuk aan gelopen met een muisje in zn mond.. vind altijd zo vies. maar nu net weer terug gekomen zonder muisje anders mag die niet naar binnen hihi

Zo volgens mij ben ik weer helemaal bij!

15. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    we krijgen een konings paar!meisje en jongen
    had niet verwacht dacht 2 meiden zal verhaaltje kort vertellen

Baby b dachten ze 100% meisje en baby a was twijfel ..even later baby a is toch een meisje en ze ging toch kijken naar baby b nog een keer en toen zij de gyn oooooh ik heb me vergist kijk hier een balzak (baby b was gedraait en ze zag van het zij kant dat het een jongentje word maar ze zei ook al ik heb per ongeluk de achterkant bij de billentjes gekeken dus leuk verhaal voor later hihihi:D en nu van druk weekend bij komen

Xxxx liefs

16. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Ik1989, gaaf dat je een koningskoppel krijgt!!!!!

Xdoo, leuk he spulletjes uitzoeken en kopen.
    Onze kat mag ook hiet binnen met zijn vangsten hoor.

17. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    ik1989
    oooh wat leuk dus toch een jongen en een meisje.
    hihi ja als ze bij de billen kijken krijg je ook een ander beeld hihi!

18. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    ♥Jaarwisseling MaMa's♥

Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december - Baby Girl!
    ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari - Baby Girl! And a Baby Boy!

Boy's: 6
    Girls: 6

~*Afspraken*~

21 augustus - GUO - Bailief
    6 September - Gyn - Nono
    9 September - controle vk - Bailief

heb voor je aangepast ik1989

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Xdoo: klinkt als een leuk en druk weekend. Leuk dat badje. Ga je met rood werken ook? Heb misschien wel ergens overheen gelezen. Wij gaan niet de babykamer doen, maar de kamer voor onze dochter, die gaat verhuizen. Maar niet minder leuk want die kunnen we wel wat meisjesachtiger inrichten.

ik1989: Super gaaf. Gefeliciteerd.

Prutske: We hebben tot nu toe een jongen en een meisje te verdelen;)

20. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    Dankje dames :D ja word dubbel winkelen gelukkig hebben veel kleertjes van ons dochtertje al..maar ik heb ook kleertjes wat jongen en meisje aan kunnen toch moeten we binnekort winkelen hihi keertje weekend plannen me man en ik ach komt wel goed. Hihi fijnee avondje xxx

Deel Deze Pagina