Bailief, fijn dat alles goed was! Made, wat gaaf zeg!! @hier was de 20 weken echo ook goed! Geen afwijkingen.. Ze was wel eigenwijs voor een mooie foto.. Oh en het is nog steeds een meid haha! Foto is wel gedraaid zie ik.
Mooi MaDe87 Gefeliciteerd met jullie baby girl... Had je al zo een vermoeden dat het een meisje zou worden?
Even een zwaai van mij! Sorry meiden, ik ben zo moe van gisteren dat ik morgen weer even bijlees en reageer. Maar ik wilde toch even hier langskomen. Tot morgen!
@Soraya We wisten het met 16 weken al dat het een meisje is/was Maar toch even fijn dat het nu ook echt helemaal zeker is! Ik had geen duidelijk vermoeden, dus het had voor mijn gevoel twee kanten op gekund Ook ik zwaai af voor vandaag, ik ga lekker slapen. Morgen de hele dag thuiswerken... Liefs
Mooie foto nono van jullie prinsesje! Zo morgen vroeg in ziekenhuis voor bloedprikken voor suiker...pfff word lang dag want mag vanaf 22:00 niet eten aleen water..en om 08:00 na ziekenhuis en dan prikken en dan ontbijten dsn wachten en dan prikken weer dan wachten voor middag eten en dan weer prikken en dan is het over tegen die tijd is het dag al om bijna ..en wordt geprik via vinger vind wel spannend Maar goed en weekends gaan we niet veel doen...en jullie dames?? Slaap lekker...of goede morgen hihi
succes vandaag ik1989!! Wat een leuke foto's komen voorbij van de 20 weken echo's.. ik had dus geen fotootje gekregen, vind ik toch wel jammer maar ach, ik heb me voorgenomen om rond de 30 weken een pretecho te laten doen en dan krijg ik vast ook weer wat fotootjes Altijd leuk! ♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december - Baby Girl! ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari - Baby Girl! And a Baby Boy! MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari - Baby Boy! Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Verrassing: 2 Boy's: 6 Girls: 6 ~*Afspraken*~ 26 augustus - controle vk - MaDe87 26 Augustus - controle vk - Me88 27 Augustus - controle vk - Staffie84 3 September - controle vk - LA85 4 September - controle vk - Prutske 5 September - controle vk - xDoo 6 September - Gyn - Nono 9 September - controle vk - Bailief 16 September - controle vk - Saar22 10 Oktober - Echo Hogeschool - Staffie84
ik1989: Jeetje, lange dag in het ziekenhuis dus. Succes, hopen dat alles goed is! Hier laatste dagje werken en dan lekker weekend. Vanavond gaan we naar het vuurwerkfestival in Scheveningen!
Me88: Ja een station is wel handig. Kun je de kinderwagen zo inrijden Wij hebben echt een kleine auto, maar ja hij staat ook meer voor de deur dan dat we ermee rijden. La85: Helaas geen kamertje oid aan het kopen en ken ook niemand die het wel doet. Staat'ie niet op marktplaats? Geen foto's van de 20 weken echo... Dat is ook wel een beetje jammer. Ik heb alleen en profiel foto's. Maar ach. Bailief: Fijn dat alles verder goed is. Geniet ervan! Prutske: Hij is groter als met mijn dochter, maar goed toen begon het echte werk na de 30 weken Made: Gefeliciteerd. Lekker dat je terug mag naar de vk. Mooie echo! Wat een kindje toch he?! Soms kan ik me niet voorstellen dat mensen op deze termijn een gezond kindje nog laten weghalen Nono: Gefeliciteerd. Kun je ook weer lekker verder genieten. Ik1989: Moet je voor suiker prikken? Succes in ieder geval. Hier een hele moeilijke week. En het blijft nog even moeilijk, dus ik heb niet altijd evenveel zin en energie om te reageren. Als jullie me even missen: ik lees wel mee hoor.
Goeiemorgen Ik ben weer een beetje bijgekomen. Merk dat als ik de ene dag druk ben geweest, dat ik de volgende dag toch echt wel rust moet houden. Ik was helemaal kapot van even hamsteren bij de AH. Staffie, apart dat hij je toch nog weer op controle wil hebben. Ik zou op dezelfde manier denken als jij hoor. Misschien wil hij je toch wat extra in de gaten houden, maar beter word je teveel in de gaten gehouden dan te weinig. Is alles gelukt met het kamertje? Ik1989, mooie buikfoto! Ze zijn al lekker aanwezig zichtbaar. Gefeliciteerd met je nichtje! Jammer dat je familie weer zo deed, maar jullie staan hoger dan dat. Saar, mooie buikfoto! Die van jou is echt mooi rond. Veel sterkte deze en de komende weken. Doe het maar rustig aan. LA85, ik kan je helaas niet helpen aan zo'n bon. Een nieuwe kamer en kinderwagen vonden wij toch ook echt te prijzig. MaDe, fijn dat bij jullie ook alles goed was en wat leuk dat ze de 3D aangezet heeft! Toen ik dat las was ik stiekem wel een beetje jaloers. Volgens mij hebben wij ook nog even in de wachtkamer gezeten die jij bedoeld, maar daar was toen niemand anders. Me88, hoe is het met jullie zoektocht naar een auto? Een grotere auto lijkt ons ook handig, kan de hond, kinderwagen en kind ook fatsoenlijk mee zonder ons in gekke bochten te wringen. Veel plezier vanavond! Leuk! Nono, fijn dat bij jou ook alles goed was! Wij hebben deze keer mooiere foto's gekregen dan bij de gewone 20 weken echo. Toen wilde ze er echt niet voor liggen haha. Ik1989, was alles goed met je suiker? Was er een speciale reden waarom je moest prikken?
@Ik1989: veel succes in het ziekenhuis vandaag. Hoop dat je bloedwaardes goed zijn! @La85: geen foto's.. dat is balen zeg Maar een pretecho op 30 weken lijkt me ook super, dus dat komt vast nog goed!! @Saar: Ja echt onbegrijpelijk he Ik kan me er ook helemaal niks bij voorstellen! Doe lekker rustig aan van het weekend, dat was ik ook van plan, maar helaas veel verplichtingen. (Bruiloft waar ik geen jurkje voor heb, vriendinnetje van vroeger op bezoek en ouders komen langs). @Bailief: wat vreemd dat we elkaar dan niet gezien hebben! Of misschien wel, maar het niet door hadden ofzo Ik denk dat we elkaar net gekruist zijn Ik merk het inderdaad ook hoor als ik drukker ben geweest. Dan daalt mijn energie wel flink. Op het werk krijg ik om 3 uur ook echt slaap soms Haha nouja even volhouden nog! Fijn weekend iedereen
Ow ja: ik heb soms echt een soort van spierpijn in mijn linkerbil. Erg onhandig met schakelen tijdens het autorijden Iemand hier een goede tip voor? Ik zal het maandag ook aan de VK vragen. Hopelijk vergeet ik het niet!
Haha MaDe ik herken dat. Maar helaas geen tip voor, het komt altijd op momenten dat je het niet kunt gebruiken. Zou heel goed kunnen dat we elkaar gekruist of misgelopen waren. Wij zaten al om iets over 8 in die grote wachtkamer. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik niet gelet heb op mensen die langs kwamen want ik was zo zenuwachtig dat ik heel hard mijn best deed om mijn handen en voeten stil te houden haha.
Moet dadeljk nog 1x bloed prikken...en dankje dames..over bloed prikken ha waarom is wel voor suiker maar bij me dochter ook gehad...volgens mij standaart bij ons ziekenhuis ....of miss dat ik al grote meid ben dat ze al doen bij mij standaart hihi ach ja maandag bellen voor uit slag of dinsdag..en ne nichtje is eindelijk geboren...met haar gaat alles goed ondanks elende en ze vandaag thuis gekomen...morgen op kraam bezoek doe strakjes even iedereen buurte ga nu eten xxxx doeggggg
Zo.. merk dat toch steeds drukker wordt met de kleine. kom helemaal niet meer toe om eens op mn gemak achter de laptop te kruipen en te reageren. ik lees wel altijd netjes mee maar op mobiel reageren is zo rot. Dus hier gaan we dan maar hihi! Bailief Balen zeg van die combi magnetron eerst is die zoek en daarna helemaal kapot. Hoop dat alsnog goed gekomen is en een nieuwe terug krijg of je geld.. Wat een opluchting dat alles goed was zeg! en natuurlijk nog ff je kleine meid gezien te hebben lijkt me heerlijk. Staffie Fijn dat met de kleine zo goed gaat! grappig dat ze niet helemaal meer in beeld past hihi. Kan best zijn dat ze toch een oogje op je willen houden ondanks dat alles goed is. Voor het geval dat denk ik. Ik1989 Gefeliciteerd met je nichtje! En mooi groeiend buikje bij jou zal het allemaal nog sneller gaan groeien met 2 lieve kindjes! Balen dat je zoveel moet prikken! maar gelukkig hoefde je niet 24 uur van te voren nuchter te zijn hihi. van 22.00 tot 8.00 is nog wel te doen (ik heb vandaag nog helemaal niet gegeten helemaal nog niet aan toe gekomen) Saar Oooh dat haat ik zo heb je net uitgebreid gereageerd is het weg! ik kopieer altijd ff voordat ik het plaats voor geval dat het fout gaat hihi. Wat een leuk buikje heb je nog! hihi zal over aantal weken niks meer te zien van zijn dat die zo klein was hihi. Kan me helemaal voorstellen dat je niet altijd zin/puff hebt om te reageren. LA85 Wat vervelend en raar dat ze beer niet voor bepaalde prijs gewoon los kan kopen.. misschien op marktplaats kijken dat iemand de beer verkoop na gekregen te hebben?? hier veder niks daar gekocht dus kan je helaas niet veder helpen. Jammer dat je geen foto's mee hebt gekregen.. Soms ben ik al beetje jaloers dat de andere meiden hun kleine al in 3d gezien hebben hihi maar foto's en 3d beeld komt bij ons ook nog. Made Fijn dat je nu bij de vk mag gaan lopen! En dat alles goed is met de kleine meid. Wat een super mooie foto! kan je al lekker bij weg dromen of niet? Hier ook last van spierpijn in mijn linkerbil. ook in mn kuiten soort van spierpijn gevoel maar als ik even niet oplet en verkeerd beweeg schiet de kramp er in.. heel vervelend. maar helaas ook geen tips. ben benieuwd was je vk zegt misschien heb ik der ook wat aan.. Nono Fijn dat ook jou meid helemaal goedgekeurd is! Hihi jammer dat ze te eigenwijs was voor een mooie foto. maar jij hebt binnenkort nog een 3d echo bij de verloskundige toch?? hopelijk werkt ze dan wel mee zodat je daar een veel mooiere foto van mee kan krijgen. Hier. De kamer is helemaal geverfd! ben er zo trots op. Donderdag vrijdag of zaterdag komt mijn schoonvader om het laminaat te leggen. Daarna de meubels in elkaar zetten en dan kan ik het echt gaan inrichten! Wordt zo blij van het idee al hihi. Vandaag persies 22 weken. wat gaat de tijd hard. ik heb met 24 weken een babyshower georganiseerd. vond leuk om zelf te doen en met 24 weken vind ik ook speciaal moment er voor. Ben benieuwd wat ik krijg heb voor iedereen een speciaal lijstje gemaakt. en als ik dat heb gehad kan ik gaan kijken wat ik zelf moet gaan aanschaffen. En mijn buik foto! had voor mijn gevoel dat die niet zo gegroeid was maar zie toch wel verschil. en de achtergrond is de rode kleur van de babykamer.
@ik1989 Wat een mooie buik Jammer dat het niet gezellig is, maar je leert er hopelijk wel mee omgaan Net teveel van de bezoekjes verwachten...dan kan het ook niet tegenvallen... @Saar Mooi bescheiden buikje nog @La85 Sorry ook hier geen kamer en wagen van de babydump, ik vind het nieuw allemaal echt te duur en eigenlijk zonde van de centen Maar ik wil wel voor je gaan vragen hoor of ze het los verkopen @Bailief Wat een fijn bericht!! Gelukkig zorgen gemaakt om niks Weer lekker verder genieten nu! @Made87 Fijn dat jullie echo goed was en je niet meer naar de gyn hoeft! Leuk de 3D foto, erg mooi!! Wij kregen m gelukkig ook als extra'tje @Nono Fijn dat ook jullie echo goed was! En nog steeds een meid gelukkig Zal toch wel ff schrikken zijn als er een piemeltje zat @XDoo Wat een mooie, warme kleur rood en een mooie buik Fijn dat jullie al zo opschieten met het kamertje! Hier geen babyshower, bij ons in de vriendengroep/familie niet echt iets wat vaker gedaan wordt dus zou me verbazen als het wel zo is en zelf organiseren zie ik niet zitten haha Volgende maand is mn vriend wel jarig dus die zal vast alleen maar babycadeautjes krijgen haha hier is het kamertje bijna kaal...nog wat restjes behang en een stopcontact enzo en dan nog gaatjes stoppen, maar dan kunnen we echt gaan beginnen Ik kan ook niet wachten maar helaas echt chronische tijdtekort hier Dat in combinatie met moeheid, 3 honden en een huishouden schiet het dus allemaal niet op Maar gelukkig vanaf heden nog maar 4 dagen per week werken en bijna een week vakantie, dus dan kan het ineens hard gaan Dus maar voorgenomen om nu alle andere dingetjes die moeten gebeuren te doen en dan de vakantie echt voor de baby te houden. kamer in orde maken, spullen kopen enz enz Behalve moeheid, gaat het prima, maar ik heb idd ook dat als ik teveel heb gedaan of heb gewerkt ik echt versleten ben en snel in slaap val... Bilpijn geen last van hier haha alleen wel soms (vooral met autorijden) dat mevrouwtje helemaal onderin mn buik gaat liggen, dan voel ik echt horizontaal iets hards Best onhandig want rechtop zitten voelt dan niet prettig en met schakelen doet het zeer. Van de week gewoon mn auto aan de kant gezet en eens tukje gaan lopen zodat ze weer normaal ging liggen haha het weekend werken, dus verder geen plannen, ja...zo weinig mogelijk doen haha
Meiden, ik leef nog hoor. Ben heel erg druk met de bloemencorso.. Dus de komende week lees ik vooral mee. Daarna ga ik weer wat meer mee kletsen.
Staffie Ach een babyshower is ook zeker geen must vind ik. maar leek me wel leuk en gezellig. Leuk dat jij ook al bijna kan gaan beginnen met het kamertje! en gewoon kinderkamer op eerste plek zetten als je tijd hebt. Lastig dat ze zo moeilijk gaat liggen dat je zelfs pijn van krijgt. lekker eigenwijs dus hihi Prutske heel veel plezier en succes met werken aan je bloemencorso! Hier. De kleine is constant tegen mijn blaas aan het trappen voelt zo naar aan. veder rustig aan net vriendin op bezoek gehad die ik al tijdje niet gezien heb en merk dat nu echt veel mensen naar mn buik gaan kijken hihi. nu flim kijken met mn vriend. morgen weer lekker rustig dagje. Fijne avond meiden!
@Xdoo: mooie foto!! Wel vervelend dat de kleine tegen je blaas schopt.. die van mij doet dat ook al weken, moet zeggen ik ben er inmiddels wel aan gewend. Alleen de harde trappen zijn niet altijd even prettig, klinkt belachelijk maar 1x had ik een heel volle blaas en toen ging hij zo hard schoppen dat ik dacht dat ik een klein beetje in mijn broek ging plassen hahah (niet gebeurd uiteindelijk, maar toen wel maar heeeeeeeeel snel naar het toilet gegaan). Ik vraag me elke week dat we verder zijn af hoe lang dat hij nog in die positie blijft liggen.. Maar tot nu toe geen verandering.. meneer ligt lekker zo schijnbaar @Staffie: hopelijk niet te hard gewerkt dit weekend.. Wanneer begint je week vakantie? Hihi jouw kamertje is dan misschien nog kaal, ik heb er nog geen (kamertje bedoel ik) dus maak je niet al te druk zou ik zeggen Komt wel goed. Ik heb aan't einde van de week een bezichtiging van een flatje (echt maar klein maar goed), hopelijk ziet het er redelijk uit! Dan kan ik volgende week misschien mededelen dat ik eeeeeindelijk mijn eigen plekje ga krijgen en kan beginnen met het in orde maken van het kamertje van de kleine
@Prutske Doe rustig aan @XDoo Lijkt me zeker ook heel gezellig, ben 1x op een babyshower geweest leek een beetje op een "ouderwets" kinderfeest haha Allemaal spelletjes doen, snelt een luier verschonen, babypotjes proeven en raden wat er in zit etc etc haha Vervelend van je blaas Bij helpt het soms om mn hand hoog tegen mn buik te houden, hier kruipt ze er dan naar toe en ligt ze net wat prettiger voor mij @La85 Je heb helemaal gelijk..moet me ook niet te druk maken maar ik wil zo graag alles zelf doen en ik ben echt bang dat ik straks niks meer kan, dat ik bedrust krijg ofzo en dat andere dan mijn babykamer in orde moeten maken Ik hoop echt dat het flatje wat is, ook al is het klein, het is dan wel jullie plekje! En kan je van daaruit altijd opzoek naar wat groters. In welke omgeving zoek je een woning? Gelukkig een rustig redelijk weekend gehad op het werk, vandaag nog een dagje en dan weer 2 dagen vrij. 13 Sept pas vakantie...maar deze week gelukkig maar 3 dagen werken Heerlijk, want ze geven ook nog eens super mooi weer op