Prutske Heel veel plezier bij de corso! lekker hoor vakantie. ga je veder nog iets speciaals/leuks doen? quiche was heerlijk. normaal heb je aan een kwart genoeg maar omdat zo lekker was heb ik een halve op gegeten vooruit de kleine wou ook hhihihi. morgen heb ik nog een stuk kan niet wachten!
xDoo, we hadden het al wel over namen gehad maar we waren er nog echt helemaal niet uit. Maar nu denken we van wel! We hadden het er vanavond nog even over en komen toch telkens op dezelfde naam uit. Prutske, haha ja je krijg er echt gekke dromen door. Mijn dromen zijn ook heel levendig, soms weet ik niet of ik iets gedroomd heb of dat het echt was. Aankruisen op het labformulier kon niet... Ik wilde dat gaan doen tot ik erachter kwam dat er nergens alleen een hokje staat voor HB. Het is dan een hele regel met nog allerlei andere dingen waar je dan op getest word. Ik zag op de site van de dokter dat ze het daar met een vingerprik kunnen dus ik denk dat ik morgen nog maar weer ga bellen. Het lijkt nu alsof elke dag slechter gaat en ik heb echt nergens meer puf voor. Kan niet eens meer eventjes in de keuken staan en het duurt ook langer voordat ik mezelf weer bij elkaar geraapt heb. (dan ben ik nog niet flauw gevallen maar dan zit ik er tegen aan, het duurt dan ff voordat ik weer ''normaal'' word.) Naja, ik hoop dat ik morgen terecht kan en wat wijzer kan worden.
Hoi hoi dames ik ben nog aan wezig aleen ben zo moe en me man heeft 2 weken vakantie maar dit is al de laatse week dus ben nu niet vaak onlie we zijn druk brainstorming voor namen voor een jongen en meisje dus ja en ja ik heb ook wat dip dagen en wil niemand last brengen...maar met bloed onderzoek was alles goed moet nog 1x bij 30 weken pas en veders gaat hier op ze gangentje vandaag 22 weken ook al staat me teller niet goed dat telt niet want 1 baby is grooter dan ander hihi zo ik lees ander keer terug wat jullie hhebben geklets.. Dikke knuf voor slecht slapen en niet zo lekker in vel zitten ook knuff Groetjes Ps ik droom ook laats eng vaag dingen en maagzuur brrrr
@maagzuur: gelukkig nog nauwelijks last van gehad. De keren dat ik het wel had, had ik alle keren grapefruitsap gedronken en een andere keer iets met een zurige/paprika-achtige saus bij gehaktballetjes. Die hoef ik dus niet meer Wat mij hielp toen trouwens (jaja ga maar lachen dames) - vanillevla. Nu eet ik ook gewoon (dus maagzuur of geen maagzuur) geregeld vanillevla 's avonds.. misschien voorkomt het maagzuur zelfs een beetje, geen idee. Ik had die tip van mijn moeder gekregen, en ik kan niet anders zeggen als dat het helpt! Nou ja, bij mij wel in ieder geval @Staffie: nou zeg, valt me tegen.. geen foto bij je beschrijving over hoe jij slaapt hihihi zou het graag willen zien Nee maar zonder gekkigheid: klinkt niet echt comfortabel (zacht uitgedrukt). @Made: toch wel fijn dat ze je in ieder geval al hebben kunnen vertellen dat het op zich niks ernstigs is, en dat je kleintje er geen hinder van ondervindt. Maar nog een extra check bij vk/andere arts ofzo kan natuurlijk geen kwaad @Prutske: tompouce... jaaa daar zeg je zoiets. Ik meen dat ze toevallig vanaf vandaag ook nog in de aanbieding zijn bij de C1000. 3x raden waar ik vandaag (als ik het red qua tijd) nog even langs ga @Bailief: hè wat jammer dat aankruisen toch niet ging. Nou ja, dan toch maar langs de dokter voor nog een afspraak. Wel vervelend voor je hoor!! @Ik1989: die dip mag je gewoon hier van je af komen schrijven als je zin hebt hoor! Goed te horen dat het bloedonderzoek goed was, jippie! En succes met het uitzoeken van namen Hier: ben moe opgestaan (ik geloof dat we bijna allemaal echt moe zijn deze dagen hè?), maar verder alles wel ok. Jammer genoeg kan de bezichtiging van de flat niet door gaan deze week, de huidige huurders hebben te kennen gegeven dat het hen toch niet uitkwam. Dus de afspraak is verschoven naar volgende week. Geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.
Bailief Jammer dat je niet kon aankruisen. heb je ondertussen al de dokter gebeld? ben erg benieuwd naar de rede en wat er aan gedaan kan worden! ik1989 Je mag ons best lastig vallen met je dip dingen hoor! Fijn dat de bloedonderzoeken goed zijn en pas met 30 weken weer hoeft te kijken. Succes met het zoeken naar namen! hebben jullie al idee of richting wat je zou willen bijv Engelse naam? of ligt alles nog in de mogelijkheid? LA85 Jammer dat bezichtiging verplaats is.. hopelijk wordt je geduld op een goede manier beloont! Hier. Net een afspraak gemaakt voor de 3d/4d echo! Heb er zo'n zin in hihi. veder ligt er nu een hondje naast me aandacht te vragen dat bijna onmogelijk is om te typen. ze doet iedere keer der neus onder mn arm en dan drukt ze hem omhoog en dan met der staartje kwispelen hihi. ook vroeg ik mij af over de babykleding wassen. moet dat met hypoallergeen? of kan het ook met gewone was middel?
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december ** Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december - Baby Girl! ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari - Baby Girl! And a Baby Boy! MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari - Baby Boy! Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari ** Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari ** Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! ** Heb ik een berichtje gestuurd maar nooit meer iets van gehoord. Zullen we ze er uit halen omdat ze al aantal weken niet actief mee praten en we nu eigenlijk wel leuk clubje vormen? Verrassing: 2 Boy's: 6 Girls: 6 ~*Afspraken*~ 3 September - controle vk - LA85 4 September - controle vk - Prutske 5 September - controle vk - xDoo 6 September - Gyn - Nono 9 September - controle vk - Bailief 16 September - controle vk - Saar22 20 September - 3d/4d echo - xDoo 10 Oktober - Echo Hogeschool - Staffie84
Helaas nog geen afspraak... kon pas maandag terecht, ja dan is mijn eigen dokter er weer. Pff. Gisterenavond even flink zitten huilen omdat ik er niet tegen kan dat ik zo afhankelijk ben van mijn vriend nu. Iedereen die nog tegen mij gaat zeggen dat het wel goed komt of dat het toch best wel mee zal vallen kan ik wel wat aandoen. Sorry dat het zo'n ego berichtje is maar ik krijg het niet voor elkaar om jullie berichten te lezen. Het lukt gewoon niet. Ik lees het maar weet direct daarna niet meer wat ik gelezen heb. Ik wilde dat ik iets vrolijkers kon typen, zit er helaas even niet in. Had ik maar een tijdmachine, die zou ik 4 of 5 maanden vooruit spoelen.
Zo alles weer gelezen.. Was alleen zoveel dat ik nu al niet meer weet wat ik als eerste heb gelezen! Gister zijn alle babyspullen gebracht Gedeelte staat al in elkaar, vanavond gaan we verder aan het kamertje! Succes voor alle dames die zo moe zijn en zich niet goed voelen!!! @xDoo: Van mij mogen de 3 dames die niet reageren eraf...
Ik wil mijn afspraak erbij zetten, maar ik ben weer aan het rommelen met die lijst... krijg het niet voor elkaar. Wil 1 van jullie mijn afspraak erbij zetten? 23 september, controle vk Bedankt!
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december ** Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december - Baby Girl! ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari - Baby Girl! And a Baby Boy! MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari - Baby Boy! Mamaess- 29 jaar - 2e kindje - 2 januari ** Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 2 januari ** Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! ** Heb ik een berichtje gestuurd maar nooit meer iets van gehoord. Zullen we ze er uit halen omdat ze al aantal weken niet actief mee praten en we nu eigenlijk wel leuk clubje vormen? Verrassing: 2 Boy's: 6 Girls: 6 ~*Afspraken*~ 3 September - controle vk - LA85 4 September - controle vk - Prutske 5 September - controle vk - xDoo 6 September - Gyn - Nono 9 September - controle vk - Bailief 16 September - controle vk - Saar22 20 September - 3d/4d echo - xDoo 23 September - Controle vk - Me88 10 Oktober - Echo Hogeschool - Staffie84 Je staat er op Me88!
Bailief. Meid toch vind zo naar voor je. Kan me voorstellen dat je echt klote onder voelt dat je zo afhankelijk bent geworden van je vriend. ik denk dat zwanger zijn voor de eerste keer toch wat kan tegen vallen met hoe je gedachten er over zijn. daarnaast die emotionele hormonen in je lijf maken niet makkelijker als je ff moeite met iets hebt. Net weer een lekker telefoontje gehad van mn broer moet naar de winkel maar voel de tranen in mn ogen branden bah. het is net iets te lang en ingewikkeld verhaal om hier te typen. daarnaast is mn vriend ook weg en komt pas vanavond thuis. gelukkig heb ik die lieve knuffel hond die niet erg vind om mij te trosten.
Aah xDoo dat vind ik nou weer naar voor jou. Gaat het een beetje? Je mag je verhaal ook altijd privé doen hoor als dat misschien fijn is.
Dames ik ben ook begin janiari uitgrekend en heb in de avond last van harde soms ook pijnlijke buiken. Is me 2de zwangerschap, lees dat het normaal is ronde deze periode maar weet niet
Xdoo, dikke knuffel vanuit hier.hoop dat het telefoontje niet al te erg was Bailief, kom op meid! Na het weekend stuur ik wat van mijn energie jou kant uit Heb hem nog even zelf nodig voor corso. Me88, lastig he die lijst ik krijg het ook niet voor elkaar. La85, en genoten van een tompouce? Jou geduld wordt wel beloond. Hopelijk is het ook deze keer een goed teken. Hier op het moment echt bakken met energie, gisteren ook weer heel de dag naar de tent geweest. En vanaf nubeginnen daar de lange dagen van de ochtend tot en met de avond
LA85: ik moest heel hard lachen om je liga. Brrr moet er niet aan denken, maar goed vroeger kregen we dat inderdaad ook. Nu wordt het niet meer geadviseerd, maar ik denk dat een ongeboren kindje er niet zoveel last van heeft 't Is geen ongezonde verwennerij! Balen dat de bezichtiging niet door ging. Hopelijk volgende week wel. Staffie: klinkt heerlijk die slaaphouding van je. Brr vervelend dat je zo'n last hebt van maagzuur. Heb je staand werk omdat je al last hebt van dikke voeten? Dat volgens het boekje heb ik wel vaker gehoord. Fijn dat je wat hebt gekregen voor je maagzuur, helpt het? Bailief: Lekker zo'n droom. Klinkt niet fijn wat je hebt en dan pas maandag terecht kunnen bij de huisarts... Kan je vk niet een vingerprikje doen? Die doen dat na de bevalling toch ook wel eens? Het is wel iets minder betrouwbaar, maar geeft toch een richtlijn. Made: verstandig dat je even bent gegaan. Wordt het nu ook nog wel extra gecontroleerd of moet je bij pijn gaan bellen? En heeft dat ook gevolgen voor de bevalling en erna? Xdoo: lekker quiche. Van mijn man mag ik het niet maken Kleertjes etc heb ik gewoon met het wasmiddel gewassen wat ik normaal gebruik. Je moet met name met wasverzachter oppassen. Kun je beter neutral of azijn voor gebruiken. Maar ik zou nog niet gaan uitwassen hoor, kun je het straks nog een keer doen. Wat een narigheid zo'n telefoontje. En het raakt je nu nog dubbel ook door alle emoties. Prutske: Geniet van je vakantie enne wel een beetje uitrusten he. Maar volgens mij zit je nog wel snor qua energie Ik1989: Fijn dat je bloedonderzoek goed was. Geniet van je vakantie. Me88: Ben benieuwd naar het eindresultaat! Babywish: Harde buiken die pijn doen hoort geloof ik niet. Anders even voor advies je vk bellen. Maagzuur: Pff wat een gedoe dames. Inderdaad vanille vla eten helpt goed. En zure en vette dingen vermijden. Ik had gisteren mijn dag echt niet. Mijn benen voelden als spons en dochterlief was ook niet echt te genieten. Nou ja hopelijk vandaag weer beter. 't Is alweer bijna weekend, lekker.
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december - Baby Girl! ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari - Baby Girl! And a Baby Boy! MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari - Baby Boy! Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Verrassing: 2 Boy's: 6 Girls: 6 ~*Afspraken*~ 3 September - controle vk - LA85 4 September - controle vk - Prutske 5 September - controle vk - xDoo 6 September - Gyn - Nono 9 September - controle vk - Bailief 16 September - controle vk - Saar22 20 September - 3d/4d echo - xDoo 23 September - Controle vk - Me88 10 Oktober - Echo Hogeschool - Staffie84 Ik heb de dames eraf gehaald. Anders blijven ze erop staan, schiet ook niet op. Mochten ze nog terugkomen dan kunnen ze er altijd weer tussen.
@xDoo: Hoop dat het weer een beetje gaat met je..?! @BabyWish89: Ik heb ook regelmatig een harde, (zere) buik. Vk zegt dat het normaal is, aangezien je buik deze periode het snelst groeit! @Saar22: Hoop op een betere dag voor je! Hier ook nog genoeg energie. Al 2 avonden tot laat bezig geweest met de babykamer. Voel nu wel dat ik iets teveel heb gedaan, maar ben gelukkig niet zo moe als een aantal van jullie!
Prutske, dankje alvast voor je energie! haha. Ik ben vandaag positiever wakker geworden (de vorige nacht ben ik ook nog 2x naar buiten gerend met een zieke hond...). Nu kon ik gewoon doorslapen, dat is toch wel heel prettig. Al zal ik er niet langer van kunnen staan, maar gelukkig heb ik geen verplichtingen vandaag. Gisteren waren vriend en ik precies 5, 5 jaar samen . Saar, of dat bij de vk kan weet ik eigenlijk niet. Ze hebben het er nooit over gehad dus daar kan ik wel even voor bellen. Dankje voor de tip! Vervelend dat jij ook zo'n slechte dag had. Hopelijk voel je je vandaag beter! Goed dat je ze uit de lijst gehaald hebt, denk ook niet dat ze nog langs komen. Oja, veel plezier Prutske
Even een snel berichtje van mij, ik lees later alles weer bij!! Saar: de huisarts dacht niet per se aan een buikwandbreukje, omdat de vouw horizontaal liep en niet verticaal. Misschien toch wat bekneld gezeten en daardoor wat vochtophoping gehad? Ik heb de vouw later ook niet meer terug gezien, maar er blijft wel een soort van verdikking achter, maar als ik terugdenk had ik dat altijd al een beetje. Toch door laten sturen naar Radiologie, want volgens de HA stond het los van de zwangerschap. Even laten nakijken wat er met de buikwand aan de hand is. Doen ze met echo. Mag pas volgende week donderdag komen Maar ik voel niks raar, voel ons meisje nog steeds en heb geen rare pijntjes. Ik probeer me dus niet al te druk te maken. Andere dames: ik reageer vanavond of morgen even wat uitgebreider, het is ontzettend druk op het werk! BabyWish: Welkom