Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    @xDoo: Lekker verhaal van je kat ;)
    Hoe was de braderie?

Hier alvast een impressie van onze babykamer. We gaan het nog aankleden met blauwe accessoires!

2. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Heerlijk om te kijken naar al die kleine kleertjes in de kast :)

3. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Saar
    Op zich valt wel mee maar komt ook omdat ik een kinderkastje heb. neemt niet zo veel ruimte in en kan in kwijt wat ik wil.
    jammer dat je man het niet lust! misschien als hij weg is een keer maken?

Staffie
    Is het schuren gelukt? en welke kleuren ga jij schilderen?

Afsprakenlijst.
    Leuk al die 3d/4d echo's die in gepland staan zo benieuwd hoe de kindjes er uit komen te zien! en of natuurlijk daarna ook nog op lijken haha

Me88
    Leuke kamer!
    Valt me alleen op dat er geen stoel in staat.. waar ga jij borst/fles voeding geven in de nacht?
    ben benieuwd hoe kamer er uit ziet als die helemaal klaar is!
    De braderie was echt tegen gevallen! er was bijna niks.. maar we hebben wel lekkere oliebollen kunnen halen!

Hier.
    Heb alle meubels in elkaar voor de babykamer!
    ben alleen nog niet over uit hoe alles moet komen te staan.. omdat langwerpig kamertje is nog lastiger dan ik dacht.. maar mn moeder komt maandag langs en dan gaan we samen veder puzzelen.

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Me88: Ziet er super uit joh! Wel leuk dat je nog wat accenten aanbrengt! Kast ziet er al goed gevuld uit. Bij ons hangt er straks niks in denk ik:) Heb 4 pakjes en de rest komt na de bevalling wel.

Xdoo: Oh lastig is dat he?! Wij hebben ook een langwerpig kamertje, maar hebben nu de kast en bedje aan 1 wand en aan de andere wand de commode. Dat kijkt het lekkerste weg. Nou hoe kleiner de kast hoe meer kleren het lijken;)

5. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Me88
    Wat een leuk kamertje al:D
    Ziet er zo schattig uit, die kast met iniminie kleertjes:D

@XDoo
    Alles is nu zo goed als geschuurd, behalve 1 deurpost daar zitten nog deurscharnieren in en die krijgen we er niet uit dus moet mn vader even met "echt" gereedschap komen haha

@kamertje

hier een klein bijna vierkant kamertje met een inbouwkast.
    Vervelende is dus dat er in dat kleine kamertje 2 deuren zitten die beide naar binnen open gaan. Tja...dan past er dus eigenlijk niks in haha
    Dus de deur van de inbouwkast en van waarmee je de kamer binnenkomt eruit gehaald. NU een kamer zonder deuren dus:D

Voor de inbouwkast hangen we dan een vouw gordijn of louvre deurtjes
    (maar vind ze een beetje duur voor dat eventjes) en om de kamer af te kunnen sluiten een vouwdeur. Zo hebben we geen last van de deuren en dus meer ruimte in de kamer.

Ik zal proberen foto te plaatsen ;)

Wij gaan voor de kleur creme en licht grijs/zilver met roze accenten.
    gordijntjes, lijstjes, lakentjes, vloerkleedje etc etc

van de week een goedkoop badset op de kop getikt via MP.
    Van bebjou, zilverbadje met standaard en van die zeeppompjes erin,
    nog geen 6 maanden oud, ziet eruit als nieuw en maar €25
    helemaal happy mee hahaha

Ondertussen kunnen we op de andere kamer haast niet meer lopen, staat helemaal vol met babyspul wat straks naar de babykamer moet haha

6. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    @xDoo: De kleine komt in het begin bij ons op de kamer in een wiegje. Zal gewoon in bed voeden.
    Jammer dat de braderie tegen viel.

Ons kamertje is ook langwerpig, daarom staan de kast, commode en het bedje allemaal aan 1 kant. Aan de andere kant alleen het bedje.

@Staffie84: Heel herkenbaar een kamer vol met babyspullen haha
    Jullie kleuren komen een beetje overeen met mij wij hebben (maar dan blauw i.p.v. roze natuurlijk).
    Wij hebben ook de badset in het zilver!

Hier net m'n nichtje op bed gelegd. Ze komt 2 nachtjes logeren en morgen gaan we naar Dolfinarium. Ze is er al helemaal enthousiast over terwijl ze eigenlijk niet eens weet wat het is haha

7. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ja lijkt er idd wel op, lekker rustig maar toch fleurig door het roze/blauw.

Bij ons komt de baby de eerste tijd ook op de slaapkamer in een wiegje.
    Als het goed is staat mijn oude wiegje nog bij mn vader op zolder incl bekleding en alles, dus die wil ik heel graag gebruiken.
    Volgende week ga ik dus met mn vader de zolder op om alles op te zoeken en te kijken of het nog in goede staat is.
    Zo niet moeten we nog een wiegje kopen

Leuk dolfinarium:D
    Voor kids is het vaak al spannend genoeg als je zegt dat je wat leuks gaat doen. Hier ook vaak met de neefjes vooral toen ze nog wat kleiner waren, al helemaal blij zonder dat ze wisten waar we heen gingen haha

Veel plezier morgen!!

8. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    Echt nu al mooie baby kamers...jeetje dan vliegt de tijd...bij ons is de muren ook klaar op 1 kleinn dtukje verf na...en dan donderdag komt nieuwe onder delen van baby kamer want er zitten veel krassen op zo jammer hoop donderdag op gelost is en dan op zoek voor aan kleden van baby kamer roze en blauwe spullen maar komt goed

Iedereen nog fijn weekend xxx

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Staffie: Klinkt als een lastige indeling inderdaad. Maar goede oplossing zo. Leuk he marktplaats;) Ben altijd heel blij met marktplaats. Heb er ook veel kleertjes vandaan voor mijn dochter. Zeker die kleine maatjes zijn altijd nog heel mooi.

Me88: Veel plezier in Dolfinarium. Altijd leuk!

Hier moet ik ook nog een wiegje op de kop tikken. Nog tijd zat. Kan hem een maand of 2 van mijn zus lenen, maar vind dat te kort Advies is 6 maanden. Ik had ook geen stoel op de slaapkamer trouwens. Lekker in bed voeden. Ik heb al weer helemaal zin om borstvoeding te gaan geven. Zo heerlijk!

Jullie hebben inderdaad de kamertjes mooi op tijd klaar. Met Hanna begonnen we pas met 30 weken aan het kamertje. Nu moeten we nog beginnen met haar nieuwe kamer. Maar goed aangezien de baby toch eerst bij ons op de kamer gaat geen haast.

10. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hoi meiden :)

Ik heb nog niet alles bijgelezen, gisteren een hele slechte dag gehad. Kon eigenlijk alleen maar liggen. Gelukkig voel ik me vandaag een stuk beter.

Wat een leuke kamer Me88! Ik kan niet wachten tot ik onze kleertjes op kan gaan hangen in de kast haha.

Hier schiet het aardig op. Het plafond is gewit, de muren zijn gesaust (gebroken wit) de kozijnen zijn hoogglans wit geverfd en de meubels moeten alleen aan de binnenkant nog gelakt worden en de deurtjes en lades. We gaan dat toch niet met behang doen, het behang komt op de plek waar de commode komt. Wat extra decoratie. Dat behang is zilver met roze en de meubels zijn zilvergrijs met wit. Wel het grootste deel wit trouwens. Een zilveren badje hebben wij ook. En ik heb grijze verduisterende gordijnen gevonden bij het kruidvat. Past precies. Ons kamertje is ook langwerpig, ongeveer 2.20 bij 4 meter dus we kunnen er wat leuks van maken. De rest houden we babyroze, klamboe, aankleedkussen, schilderijtjes, beddengoed enz. Ben zo benieuwd hoe het word! Wel een beetje hetzelfde plan als jou geloof ik, Staffie. Haha.

Me88, veel plezier bij het dolfinarium!

Hier trouwens een familie wiegje maar vriend vind het ding doodeng omdat het hetzelfde wiegje is uit een Freddy Krueger film haha. Misschien toch nog even op zoek naar een andere, want door hem begin ik er ook telkens aan te denken :p

11. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    ♥Jaarwisseling MaMa's♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing!
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy!
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl!
    Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy!
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing!
    Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december - Baby Girl!
    ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari - Baby Girl! And a Baby Boy!
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl!
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl!
    Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari - Baby Boy!
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl!

Verrassing: 2
    Boy's: 6
    Girls: 6

~*Afspraken*~

3 September - controle vk - LA85
    4 September - controle vk - Prutske
    5 September - controle vk - xDoo
    6 September - Gyn - Nono
    9 September - controle vk - Bailief
    9 september - 3d/4d echo - MaDe87
    13 september(vrijdag):p - GYN - ik1989
    16 september - 3D/Echo - ik1989
    16 September - controle vk - Saar22
    20 September - 3d/4d echo - xDoo
    23 September - Controle vk - Me88
    27 September - 3D Echo - Nono
    2 Oktober - controle VK - MaDe87
    10 Oktober - Echo Hogeschool - Staffie84

12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik heb net nog even een buikfoto gemaakt, 22 weken :).
    Let niet op alle stof op de spiegel... haha.

13. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Bailief
    Mooi hoor!

Ff snel reageer morgen op iedereen maar het geslacht van de kleine komt dat overeen met de Chinese kalender? Bij mij wel ben erg benieuwd wat er uit komt.

Fijne avond! X

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dankje xDoo!
    Chineze kalender klopt bij mij ook. Ach ja 50/50 kans he ;)

15. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hey mag ik hier ook mee kletsen ben in januari uitgerekent

16. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    welkome nedja! tuurlijk kun je mee kletsen ...

kun je zelf toevoegen aan lijstje of weet je niet ;)

zo vandaag niet veel doen ..

@ bail mooi buikje.... echt groeit ook als kool jou meisje

@pruske laat je weten of jullie hebben gewonnen hebben ik zal strakjes ook zelf in de gaten houden als dat lukt zo niet hoor ik wel welke prijs wat jullie heeft gewonnen! met corso

nou iedereen fijne zondagje !

17. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Nedjila, welkom!

Ik1989, winnen gaan we niet doen hoor. Als je toevallig op het ziggo kanaal gaat kijken de titel is Gordel!

18. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    @xDoo: Bij ons klopte de Chinese kalender niet.

@Bailief: Mooie buik!

Hier zijn m'n (.)(.) aan het lekken, heel fijn ;)

19. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Me88, balen van je "lekkage".

Hier op voor nog een dagje feesten! We waren 16e van de 20 maar daar feesten we niet minder om.

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: Vandaag naar de huisarts toch? Sterkte. Klinkt leuk en schattig jullie kamertje. Ook leuk behang achter de commode toch? Ik ken de film niet, maar goed als je vriend het eng vind misschien even op marktplaats kijken. Ik ben ook nog op zoek. Mooie buik hoor. Begint echt lekker te groeien.

Xdoo: Ik zou het niet weten. Zou nog kunnen kijken bij mijn dochter, maar goed geloof er niet zo in. De kans dat je het goed hebt is ook 50% he?!

Nedjla: Gefeliciteerd en klets gezellig mee.

Me88: Oh dat is vervelend. Anders alvast zoogkompressen kopen. Dan lek je in ieder geval niet door. Weet niet hoe erg het is natuurlijk.

Prutske: Is toch niet laatste. Ach meedoen is belangrijker dan winnen toch? Als je het maar leuk hebt onderling!

Nog een hoop 3d echo''s op de planning trouwens.

Deel Deze Pagina