Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Ik1989
    Jammer zeg dat de kamer beschadigd is...hopelijk wordt het wel netjes opgelost!

@Bailief
    Hoe voel je, je nu?
    Vandaag kon je naar je huisarts toch?
    We hebben dezelfde smaak:D
    Hmm...dat wiegje zou ik dan ook enge gedachtes bij krijgen hahaha
    Maar het heeft ook wel wat zo'n oud wiegje...
    Mooie foto weer!

@XDoo
    Bij ons klopt het geslacht:D

@Nedjla
    Welkom!

@Me88
    Heerlijk;):p haha
    Hier gelukkig nog geen last, hoeft voor mij nog niet ook haha

@Prutske
    Veel plezier vandaag, en meedoen is belangrijker dan winnen toch?? haha

Hier een druk weekend gehad, zaterdag een familiedag van mijn kant van de fam. Heel de dag weg geweest, was s'avonds versleten.
    Wel van een aantal tante's en nichtjes alvast leuke cadeautjes gehad:D
    Rompertjes, sokjes, boekjes echt super leuk!

Gister een dag gewerkt, en nu heerlijk vrij!
    Zo een beetje huishouden doen en vanmiddag bij mn vader de zolder op, opzoek nar oude babyspullen:D
    Hoop echt dat het wiegje nog in goede staat is

Nog geen week geleden zo'n fles Antagel gekocht tegen maagzuur...is ie al bijna op;)
    Heb ook het idee dat het nu al steeds minder begint te werken...
    Ik kijk het nog even aan anders ga ik toch maar langs de huisarts om iets anders te vragen, vannacht weer telkens wakker, ondanks het drankje:(

het schoppen in mn buik is sinds dit weekend echt opeens een stuk krachtiger geworden, je ziet soms heel mn buik bewegen:D
    Hele bobbels ontstaan er dan, echt zo leuk haha

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Volgens mij lees ik echt over de helft heen. Sorry dames.

Staffie: Leuk om zo verwend te worden. Heerlijk al dat kleine spul. Je kunt het wiegje toch ook altijd nog iets pimpen? Vervelend dat je maagzuur nu erger lijkt te worden. Hoop van niet voor je maar je hebt de kans dat je het de hele zwangerschap houdt.. Dus beter een goed middeltje die blijft werken, dan dit gedoe steeds. Leuk he je buik die dan helemaal heen en weer gaat. Ik kan soms ook zien waar de kleine ligt. Heb dan een scheve buik.

3. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    @Prutske: Vooral lekker door blijven feesten :)

@Saar22: Goed idee van die zoogkompressen, zal er eens voor kijken.

@Staffie84: Vervelend dat je zo een last blijft houden van het maagzuur!
    Veel plezier vanmiddag met het zoeken naar de babyspullen.

Hier beweegt de kleine ook steeds meer. Ik kan echt genieten van die schopjes :)

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik vond die van de etos trouwens wel fijn, maar goed sommige mensen vinden het helemaal niks.

5. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Saar
    Ja het meeste "zorgen" maak ik me om de bekleding.
    Ik ben helemaal niet handig met een naaimachine dus als ik nieuwe bekleding moet laten maken kan ik net zo goed een nieuw wiegje kopen, dus ik hoop maar dat het nog ok, matrasje koop ik zo bij zo nieuw, dat ligt ondertussen al 25 jaar op zolder haha

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh ja. Nee als je niet handig bent dan zou ik daar ook niet aan beginnen. Matrasje is wel lekker na 25 jaar ja. Is er ook niemand in de familie handig?

Ik ga volgende week woensdag met mijn moeder naar het stoffenspektakel om gordijnstof uit te zoeken (hoop ik) voor de kamer van mijn dochter. Hopelijk komen onze gordijnen deze week aangezien we de gordijnen al verkocht hebben.

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Lief dat jullie eraan dachten! Helaas was er niet eens meer plek voor mij bij de dokter :(. Ik belde wat later dan 8 uur omdat ik er vannacht om 3 uur en 5 uur uit geweest ben met de hond en het zat al vol. Naja natuurlijk ook mijn eigen schuld maar ik was zo blij dat ik eindelijk weer in bed lag. Ik kon wel een afspraak maken voor morgen, maar morgen heb ik al afgesproken dat de box geleverd word en daar heb ik nog geen tijdstip van ontvangen dus het gaat lekker. Nu moet ik een afspraak maken voor woensdag, maar die kan ik pas morgen maken omdat je bij onze dokter alleen een afspraak kunt maken voor dezelfde of de volgende dag. Lekker soepel gaat het allemaal he?

Straks kom ik even verder reageren, ben nu niet thuis namelijk. :)

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

#2708 Bailief, 2 sep 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 sep 2013
    Zo daar ben ik weer :D wat eerder dan gedacht, ook wel fijn. Kan ik nog wat in huis doen.

Ben even alles gaan teruglezen :)

Staffie, dat is wel fijn dat jullie maar één middagje oppas nodig hebben en dat dat zo geregeld kan worden. Erg handig! Zien jullie elkaar niet weinig bedenk ik me nu?

Jullie hebben het handig opgelost met de inbouwkast. En dat staat toch ook heel leuk? :D

Hopelijk staat je wiegje er nog, dat zou wel heel leuk zijn.

Leuk dat jullie allemaal cadeautjes gekregen hebben :D is het ook jullie smaak?

Vervelend dat je toch weer zo'n last krijgt van het maagzuur. Ik hoop voor je dat er nog iets anders is want dit is ook geen doen zo.

Saar, ik kan het begrijpen ja dat het moeilijker is om een vriendenkring op te bouwen die ook thuis is. Gelukkig ga je het straks vast druk genoeg krijgen met twee kleintjes. ;) Ik ken eigenlijk ook geen mensen die overdag thuis zijn. Maar eerlijk gezegd vind ik de rust die ik overdag heb op het moment heerlijk haha.

Bij ons komt het behang inderdaad achter de commode, lijkt me erg leuk staan. :)

xDoo, haha het zit me inderdaad niet mee met de huishoudelijke apparaten. Maar we hebben weer een nieuwe stofzuiger! Wat een uitgave is dat trouwens, ik wilde er eentje die zeker wel 10 jaar mee kan omdat onze vorige dat ook deed. Die hebben we van mijn ouders gekregen, was hun oude. Maar dan schrik je wel ff zeg! Ik zag zelfs stofzuigers van honderden euro's... Gelukkig hebben wij het nog netjes kunnen houden. :) De combi-magnetron is weer thuis, alles is gerepareerd maar nu vonkt ie van binnen als het plateau ronddraait. Die wieltjes vonken. Dus daar moeten we nog even naar kijken en anders gaat ie weer terug.

Jullie kindje kan al bijna komen als ik het zo lees haha. Heb je nog wel dingen die je nog moet kopen?

Ik1989, wat stom dat er zoveel krassen op zitten. Erg slecht. Hopelijk krijg je nu gewoon goede producten geleverd.

Prutske, jammer dat jullie niet gewonnen hebben maar het gaat er om dat jullie het leuk gehad hebben. En dat is geloof ik gelukt. ;)

Me88, lastig die lekkage denk ik! Ik heb het nog niet, al zit ik elke keer maar te kijken waar het blijft haha. Ik hoop dat ik het krijg voor de bevalling zodat het al ''op gang'' is zeg maar :p. Hoe was het dolfinarium? :)

Dankjewel voor de complimentjes op mijn foto! :D

Mijn broertje is afgelopen week nog langs geweest, hij had een cadeautje voor ons. Echt superleuke kleertjes voor de kleine meid. Ik ga dalijk even kijken of ik de foto's geplaatst krijg. :)

Verder voel ik mij de laatste twee dagen goed. Staan is natuurlijk nog steeds geen succes maar ik heb iets meer zin om dingen te doen. Wel moet ik daarna weer mijn rust pakken omdat ik het dan niet trek maar ik ben al lang blij dat ik weer iets doe. Het huishouden is ook aardig versloft dus dat ben ik vandaag ook een beetje aan het bijwerken.

Helaas is onze hond weer ziek geworden, of ja ik denk dat ze nog steeds ziek was. Ze had haar buik af en toe wat van slag maar de laatste dagen was het echt niet meer leuk. Telkens kwam ze 's nachts om rond 3 uur en 5 uur, het arme beestje. Ik werd er ook aardig vermoeid van, mijn vriend kreeg ik niet snel genoeg wakker dus dat hielp ook al niet. Nu heeft ze diarree remmers en het gaat al een stuk beter. Je kan echt zien dat ze zich een stuk beter voelt! Ik zag bij de uitlaatplek dat er meerdere honden hun buik van slag hebben dus ik vrees dat er hier iets heerst onder de honden.

Vanavond gaan we naar mijn schoonmoeder. De oma van mijn vriend is gisteren aangekomen in Nederland en daarom gaan we er even langs. Ik heb echt zin om zijn oma weer te zien maar iets minder zin in al het gefriemel aan mijn buik. Mijn familie zit gewoon niet aan mijn buik, maar daar gaat het toch iets (heel veel) anders. En ik ben gewoon geen friemel type haha. Maar ach, voor haar (oma) pas ik me aan. :)

Lang verhaal geworden, hebben jullie wat te lezen. :p Ik ga de foto's even opzoeken. :)

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Bij deze foto's van de cadeautjes van mijn broertje. :)

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: Oh vreselijk zo'n huisarts. Ik kan altijd gelijk terecht. Wij zijn echt verwend met de huisarts! Maar niet eens een afspraak in voren kunnen maken, pfff raar hoor. Hoe voel je je nu? Oh ik lees het al. Goed aan jezelf denken. Altijd leuk he cadeautjes. Ik heb na de 10 weken echo 2 pakjes van mijn moeder gehad (1 voor een jongen en 1 voor een meisje) en van mijn schoonmoeder een mutsje en slofjes. Ook een knuffeltje van mijn zus en bonbons en mama en papa thee van mijn schoonzusje. Verder niet al te veel. Wat zielig voor de hond. Hopelijk blijft dit niet aan de gang want je nachtrust is nu juist zo belangrijk. Anders je vriend uit bed schoppen. Gefriemel aan je buik. Over een paar weken kan het zijn dat wildvreemden aan je buik gaan zitten, brrrr. Heb ik ook weleens gehad en dan legde ik mijn hand op hun buik moet je ze eens raar zien kijken.

Ik denk dat het druk zat is met een dreumes en een baby, vooral die dreumes;) Heb mijn handen er af en toe vol aan. Ik had gisteren echt een off-day. Heb de hele dag op bed gelegen, kon niet op mijn beentjes staan. Vandaag gelukkig weer iets beter. Nu even op bed en de administratie bijgewerkt vanaf juli. Dat heb je met de vakantie.

Iemand hier nog behoefte om een spijkerpositiebroek over te kopen? Maat 40 staat erin maar is meer 38. Valt mij net iets te strak om de benen. Is van de h&m.

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wat schattig bailief. Oh daar kan je meisje straks mooi de blits in zijn!

12. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    @Bailief: Super leuk die kleertjes.
    We hebben ons goed vermaakt in Dolfinarium, m'n nichtje vond het heel leuk!

Leuk dat de oma van je vriend je ook zwanger kan zien. :)

Hier gebeurt het ook af en toe dat mensen (familie) aan m'n buik gaan zitten, vind ik al niet zo fijn. Moet er niet aan denken dat vreemde dit doen....

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, oh dat is fijn bij jullie huisarts! Hier is het echt lastig, maar gelukkig is de huisarts zelf wel een hele goede. Hiervoor hadden we een oudere man maar ik had het idee dat hij mij nooit serieus nam. Zij (mijn huisarts nu) heeft toen zijn praktijk overgenomen en dat is echt een hele verandering. Ik weet ook zeker dat ze me goed zal helpen als ik er ben. :)

Wat leuk dat je moeder je 2 pakjes gegeven heeft! En die andere cadeautjes zijn ook heel leuk. :) Wachten jullie met het grootste deel van de kleertjes kopen totdat jullie kindje geboren is en jullie het geslacht weten of hebben jullie ook nog unisex kleding van jullie dochter?

Wildvreemden aan mijn buik, moet er niet aan denken! Ik moest wel erg lachen van je hand op hun buik leggen. Dat ga ik zeker doen. :D

Vervelend zeg dat je zo'n off-day had. En natuurlijk extra zwaar met jullie dochter erbij. Heeft ze echt al door dat er een baby bij komt? :)

Die spijkerbroek pas ik helaas niet. Ik mocht willen dat ik erin paste. :p Anders had ik hem graag van je overgenomen. ;)

Me88, fijn dat het zo leuk was! :D

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Me88: Fijn dat jullie je zo goed vermaakt hebben. Het is ook wel echt leuk dolfinarium. Ben er al een tijd niet geweest terwijl ik er dichtbij woon. Mijn man heeft er nooit zin in.

Bailief: Fijn dat als je terecht kunt je in ieder geval wel goed geholpen wordt. Dat is in ieder geval iets. Unisex kopen valt zo tegen dus vandaar 2 setjes. 1 gaat na de bevalling terug. Ik heb van Hanna 4 setjes unisex geloof ik. 1e pakje krijgt deze ook weer aan. Verder vragen we gewoon kleertjes van familie in kleine maatjes. Dochter snapt er niks van. Ze vind het maar raar dat mijn buik groeit, gaat op onderzoek uit. Ach ze is nog zo klein. Ben wel benieuwd wat ze ervan vind als de baby er eenmaal is. Misschien wel helemaal niet leuk aangezien ze de aandacht dan moet verdelen.. Jammer van de broek. Ga er vanavond maar een foto van maken en op marktplaats zetten ofzo.

15. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Dolfinarium is wel achterlijk duur.
    Volwassenen €28 en kinderen vanaf 3 jaar €26. En nu is m'n nichtje een maand geleden 3 jaar geworden dus we mochten de volle mep betalen!

Unisexkleding is ook lastig. Ik vind er altijd maar weinig leuke dingen tussen.

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja dom. Wij kregen hier pas bonnen voor 19,95 per persoon + een frietje. Heb ik zo weggegooid met de folders. Maar wij doen dat soort dingen van de airmiles. Vind het echt afschuwelijk duur en met een 1-jarige is het nog helemaal niet leuk.

17. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Met zo een aanbieding wordt het al wat leuker!
    Voor die hele kleintjes hoef je inderdaad niet te gaan.

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik wil eigenlijk nog wel met mijn dochter en man naar de dierentuin. Nu heb ik een kaartje voor in oktober de 2e gratis. Dus misschien doen we dat wel.

19. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Dierentuin is leuk!!
    Wij zijn in februari met m'n nichtje naar Burgers Zoo geweest.

Je dochter is gratis en als je maar voor 1 persoon hoeft te betalen is het goed te doen.

20. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    @pruske ...inderdaad niet gewonnen de feest gaat gewoon door;) hij is wel mooi en groot de gordel en
    deze weekend is het in lichtevoorde bloem corso ben benieuwt of 6kamp (zo heet de groep van me schoonzus)

@bailief mooi de kleertjes

@ iedereen ja over de baby kamertje thja we zijn ook niet blij mee maar ben benieuwt donderdag...dan weet ik meer
    maar kan wel strakjes wat foto sturen wat er scheeld met de meubels;) ik ga eten koken voor mn gezinnetje dat moet ook even gebeuren

strakjes meer verslagje over kamertje

Deel Deze Pagina