Ff snel hoop morgen de tijd te vinden om uitgebreid te reageren. Maar in mijn fotoalbum onder babyspullen staat foto van babykamer, je ziet alleen de rode muur niet maar als meer dingetjes in kamertje heb maak ik weer een foto Xx fije avond nog
foto met dat raar deuk/kras... me man zei al ze hebben niet goed laagje foli overheen getokken lijkt er op dat er iets op de hout lag en ze hebben niet goed op gelet : kijk als deze onderkant zat was geen probleem maar deze zit op boven kant en dat blijf je zien en bij de ander foto dat is de zijkant van de ledikant van alle 2 ledikant...niet mooi strak maar bobbelig... en met de commode hebben we een foto de boven stuk (waar de baby's op komen liggen) is helemaal krom .....dat hoort Recht te zijn het gaat als een boog in plaats van recht weet niet of het duidelijk foto's zijn...maarja donderdag zien we wel.. over trapjes voelen enzo: heerlijk gevoel is dat inderdaad...om verlieft van te worden! aleen ik weet niet welke baby voelt en in de weekend heeft me dochtertje voor eerst ook een baby gevoelt...ze vond het leuk ze moest lachen en zei: baby doet aaien.. en met kwaaltjes ja moeheid blijft nog hangen bij me en rugpijn en nachtmerries/vaag dromen niet normaal ik wordt moe wakker ...je zou denken lekker slapen en wordt je fris wakker maar niet voor mij hihihi en veder nog maar kan altijd nog veranderen... las veel meiden last hebben van Borsten ... hoopelijk hebben jullie niet heel veel last van! en ik zal daar geen last van krijgen dat een vreemde mijn buik aan raakt veel mensen kunnen nog niet zien dat ik zwanger ben dus ja maar met tweeling gaat samen met 1 baby tot 28 weken zo morgen lekker zwemmen en nu een filmpje kijken op dvd fijn avondjee
Me88: Oh burgers zoo is echt leuk! Vorig jaar zijn we naar Emmen geweest. Dat is dan weer heerlijk compact ivm burgers zoo. Ik1989: He wat balen van het kamertje. Dit ziet er inderdaad niet netjes uit. Hopelijk lossen ze het netjes op. Zwemse vandaag. Xdoo: Je bent al lekker aan het verzamelen!
Leuk, xDoo! Ik heb je foto's bekeken . Ik1989, dat is niet netjes zeg hoe het er uit ziet. Hoe zijn ze er dan wel niet mee om gegaan vraag ik me af. Het is hier een gezellig getrappel in mijn buik nu. Dat vind ik zo leuk. Gisteren zijn we dus bij mijn schoonmoeder geweest. Het gefriemel was minder erg dan verwacht! Daar waren we allebei verbaasd over maar zijn oma was ook heel erg moe zagen we. Is natuurlijk ook niet zo gek aangezien ze gisteren pas laat aangekomen is. We hebben voor onze dochter een gouden armbandje gekregen waar we haar naam in kunnen laten graveren en ook een kettinkje. Ze kan het om als ze een jaar of 2/3 is denk ik, dat vonden we wel heel erg leuk. Zit ook in een mooi doosje met een roosje erop, die gaan we tot die tijd op haar kamertje zetten. Verder hebben we zelf nog wat cadeautjes gekregen, ook heel leuk. Maar ik merk wel dat ik nu het liefste dingen voor de kleine krijg haha. Ik hoorde nog dat zijn oma het jammer vond dat ze niet bij de bevalling kon zijn, nou dat vind ik toch echt niet jammer . Vandaag komt de box . Tot die tijd wil ik een poging doen om verder te gaan met de huishoudelijke dingen. Maar de bank zit nu nog zo fijn .
@Saar Gordijnen laat ik wel maken haha of ze moeten toevallig mooie kant en klare hebben. Wilde het maar bij Leenbakker halen, daar is het maken vaak nog gratis ook @Bailief Wat raar dat je niet van te voren een afspraak kan maken?? Hopelijk kan je morgen dan wel terecht! Ja nadeel van s'avonds werken is idd dat we elkaar dan niet zo vaak zien maar dat is nu ook. Als ik thuis kom is mn vriend altijd nog wel even wakker en in het weekend zijn we natuurlijk overdag samen en mijn vrije dagen ook vanaf 5 uur, dus dat valt nog wel mee Wat een leuk setje!! heerlijk he om zo verwend te worden haha Gelukkig viel het buikvoelen mee @Ik1989 Zo...dat is idd niet netjes zeg..lijkt wel gewoon verkeerd geperst ofzo?? @Xdoo Al bijna klaar Echt mooi!! Gister al mijn oude babyspullen bij mn vader opgehaald, zo leuk Heel vele kleertjes en hydrofielen, en ook het wiegje Het schuimrubber is natuurlijk helemaal vergaan dus dat gaat mn vader vervangen en de wieg helemaal schoonmaken en hier en daar bij schuren. De bekleding is nog helemaal intact echt precies zoals op mn babyfoto's dus ben er echt super blij mee Ik zal proberen straks een foto te plaatsen Vreselijk he die mensen die ongevraagd aan je buik zitten!? En zelfs vragen vind ik al raar. Van de week was ik op mn werk gaan plassen (zelfde toilet als de gasten) en bij de wastafels trek ik dan al mn kleren even recht, top, shirt, blouse enz enz, dat lukt nu niet meer in dat kleine hokje haha Dus ben daar mee bezig, komt er een vrouw de toilet in... Zit ze gewoon aan mn buik "Oh wat een mooie buik al":x:x Gelukkig niet op mn blote buik, maar is was zo verbaasd dat ik niks kon zeggen... Echt zao bizar...alsof iedereen aan je mag zitten als je zwanger bent??
@xDoo: Mooie spullen!! @Bailief: Wat een leuk cadeau voor jullie dochter Ik kan me goed voorstellen dat jij het helemaal niet zo erg vindt dat z'n oma niet bij jouw bevalling kan zijn haha Is je box er ondertussen al of zit je nog te wachten?? @Staffie84: Wat leuk dat je de wieg kan gebruiken met de originele bekleding! Echt raar van die vrouw in het toilet.. Je moet nu gewoon eigenlijk al bedenken wat je gaat zeggen voor als het nog een keer gebeurd. Hier vanavond voor het eerst naar zwangerschapszwemmen. Ben benieuwd.... weet nog niet zo goed wat ik ervan kan verwachten. Zijn er dames bekend met zwangerschapszwemmen?
Zo ik heb tijd om te reageren! Zal wel weer lang bericht worden hihi. Babykamers Hihi grappig dat de meeste ongeveer zelfde idee hebben voor kleuren! Marktplaats Heerlijke site. heb ondertussen redelijk wat voor de kleine daar gekocht voor goede prijzen en ziet er allemaal ook echt nog goed uit. Saar vind erg grappig om te lezen dat je zo relaxt bent met je dingetjes kopen. de meeste vrouwen hebben toch dat ze alles klaar willen hebben voor de kleine er is. maar jij ziet totaal de haast daar niet voor in. Bailief hihi grappig! ach een wiegje ziet zo anders uit als je andere lakentjes in doet. Balen dat met de dokter nog niet gelukt is om een afspraak te maken.. hier gelukkig nog nooit last van gehad niet te recht kunnen als ik graag wou. Balen van je hond! je kan ook altijd laten testen of er geen bacterie in der ontlasting zit? hadden we wel gedaan bij meggy gelukkig bleek er niks in te zitten en lag het aan dat haar dikke dram ontsteking. dus met antibioticakuur en remmers zodat ze in de nacht kon ophouden. hier ook niet zo gek van mensen die aan mijn buik friemelen. eigenlijk doet alleen mn moeder af en toe en een vriendin. mn schoonmoeder heeft 1x aan gezeten en heb tegen mn vriend gezegd dat ik dat niet wil dus die heeft gezegd dat niet meer mag. Super lief pakje van je broertje. mijn broer had ook al in beging van zwangerschap lief broekje en zonnebril gekocht hij was toen 100% van overtuigt dat jongetje was dus komt mooi uit hihihi. Leuk cadeautje maar kan ook begrijpen dat je liever iets had gekregen voor de kleine. Wat voren box heb je gehaald? Nedjla Welkom. gezellig als je mee komt kletsen. Me88 hihi tja hoort helaas bij de zwangerschap het lekken! Leuk zwangerschaps zwemmen! laat me ff weten hoe het was. ik zou ook graag willen doen dus ga me inschrijven voor een proefles maar ben erg benieuwd hoe het is! Staffie Leuk al die dingetjes krijgen! Balen dat je nieuwe middel toch niet blijkt te werken en weer wakker van die vervelende maagzuur wordt.. inderdaad maar even langs de huisarts of verloskundige om te vragen of er niet nog wat anders voor is.. heerlijk als kleine zo druk is. oooh wat erg! ik zou denk ik ook helemaal in shock staan ff niet weten wat me over komt! jeetje he.. vind best onbeschoft. Ik1989 Slecht dat zo er uit ziet.. Al wat over gehoord of het geruild kan worden naar iets wat wel aan de eisen voldoet?? want kan me niet voorstellen dat dit eigenlijk uit fabriek zo mag komen? Apart dat mensen niet zien dat je zwanger bent.. de foto's die ik heb gezien van jou buik is het toch overduidelijk?? Buik zitten. Vind echt heel raar eigelijk als mensne aan je buik zit als je zwanger bent.. het is en blijft jou lichaam.. vind heel raar dat mensne denken dat je oke is om te doen.. ik denk dat eerst even in shock sta als iemand dat doet maar als even gezakt is dat wel zeg dat ik niet normaal vind dat je aan een vreemde te zitten en feit dat ik zwanger ben niet een visitekaartje is om maar aan te mogen zitten.. hihi wordt al helemaal opdreef bij het idee Babykleding Hoeveel van maatje 56 gaan jullie aanschaffen? ik heb wat dingetjes via marktplaats aangeschaft. maar wil niet te veel aanschaffen maar ook niet te weinig. en die standerd lijstjes wordt ik niet wijzer uit hoeveel je nou echt nodig hebt.. Hier. Huisje schoon. net lekker stukje gefietst met de hond aangezien lopen echt te vermoeiend is. vanavond is er weer paardrijles dus ga maar kijken bij de les waar ik in reed. veder eigenlijk weinig te melden behalve dat ik druk ben met niks. vind zo verwonderlijk. was bijna een laptop junk en nu kan ik zo 3/4 dagen de laptop niet aan raken omdat ik "bezig" ben. Veder komt en gaat mn maagzuur kan zo aantal dagen last van hebben en dan ineens weer helemaal weg is.
Meiden, ik heb de laptop er maar even bijgepakt. Dat typt toch een stuk makkelijker. Ik ga proberen op iedereen te reageren. Hopelijk vergeet ik niks. Dierentuin, Is hier een heel geslaagd uitje. F. gaat dan helemaal uit zijn dak. Wij gaan voor zijn 2e verjaardag trouwens nog een dagje naar de Efteling. Heb nog kaartjes via de AH en het is er gewoon nog niet van gekomen om te gaan. ik1989, Echt balen van je meubeltjes. Ik hoop dat de winkel het netjes op gaat lossen. En ik hoop dat je schoonzus het goed gaat doen van het weekend. Een aantal jaar geleden ben ik eens in lichtenvoorden gaan kijken. Erg leuk en mooi maar vergeleken bij hier best wel mini bailief, gelukkig dat het meeviel met het aanraken van je buik. En hoe gaat het nu met jou? Moet ik nog wat energie die kant op sturen? Is het nog gelukt met een afspraak maken bij de dokter? Wauw, mooi hoor zon armbandje. Ik had voor F. een zilveren gehad maar mijn man vond dat stom voor een jongen. Staffie, je moet op je werk maar een buikband aandoen met don't touch my belly. Ik kan niet begrijpen dat mensen altijd maar aan je lijf willen zitten echt zo irritant. Jou werktijden lijken op die van mijn man. Hij is kok in een hotel. Werkt 38 uur. Gelukkig hebben zij ook 1 dagdienst per week dus zijn we meestal 3 avonden in de week samen thuis. En omdat dat hotel 7 dagen per week open is zijn we in het weekend ook vaak wel een dag samen. me88, veel plezier vanavond bij het zwemmen. Ik heb daar ook aangedacht. alleen is dat hier op woensdag en dan moet ik er weer oppas voor regelen. En dat moet voor de zwangerschapsgym ook al. xdoo, lekker een rondje fietsen. Kunnen we vanavond wel even doen hier. Wat betreft de kleertjes. Ik had vorige keer 3 pakjes maat 56 unisex. Maar die waren eigenlijk allemaal veel te groot ondanks dat F. toch wel 3570 gram woog. Gelukkig was mijn moeder zo lief om snel een paar jongenspakjes maat 50 te kopen. Mijn ervaring is wel dat je niet te veel unisex pakjes moet kopen omdat je als de kleine er eenmaal is het toch of jongens of meidenkleding aan wil doen. Hier, vandaag echt lekker aan het luieren. Vanochtend wel goed begonnen. Met het in elkaar zetten van de 2e kast op F. zijn nieuwe kamer. 19 september komen daarvoor de kozijnen en die worden geplaatst in het weekend erna. En dan eindelijk de boel verhuizen en de babykamer weer opnieuw inrichten. Met een beetje geluk ben ik rond de 30 weken zover. Ik denk dat je bij een tweede al wat relaxter bent. Je hebt alle spullen in huis alleen misschien nog niet op de goede plek. Dus dan ben je al wat relaxter. Om 11 uur lekker gtst gekeken. En daarna tot half vier lekker geslapen. Nu lekker een beetje op de laptop en lekker relaxen. Voor vanavond lekker een soepje uit de vriezer gehaald en van mijn schoonmoeder nog een koude schotel gekregen dus daar hoef ik ook niet veel aan te doen heerlijk nu. oja dit moet ik nog effe vertellen. Bij ons in het dorp heb je een friettent/ catering die de bolle buiken heet. Nu deden mijn zwangere vriendin en ik de catering bij de corsogroep van het weekend. Dus de grappen vlogen door de lucht. De bolle buiken we hoorden niet anders
Mensen lijken inderdaad te denken dat ze zomaar aan je buik mogen zitten nu. Alsof het ineens openbaar terrein is. Volgens mij is dat net zo als met mensen die straks als je met de kleine ergens loopt zo hun hand in de kinderwagen steken. Ik hou daar echt niet van. De box is er! Het is een zwarte van Babypak. Ik geloof dat het iets van Kidsfactory heet. Hij is in ieder geval gemaakt van stevig hout en ziet er mooi uit. Daar ging het om. Mijn vriend is hem nu al in elkaar aan het zetten. Erg vroeg, maar we hebben toch al allerlei babyspullen verspreid door de woonkamer staan dus dan kunnen we het mooi daar in zetten tot alles in haar kamertje kan. Staffie, wat leuk dat de wieg er nog was en dat de bekleding goed is! Dat scheelt je een heleboel . Me88, ik heb geen ervaring met zwangerschapszwemmen maar ik ben heel benieuwd hoe het je bevalt! Met de hond lijkt het vandaag weer wat beter te gaan. Hopelijk houd dit aan. Gisteren hebben we haar meegenomen naar mijn schoonmoeder omdat we haar niet alleen wilden laten maar dat was een hele slechte keuze. Haar maag was toen weer compleet van slag terwijl ze niks anders had gehad. Arm beestje. We zijn nog niet met haar naar de dierenarts geweest omdat ze ook geen koorts heeft. Een bacterie heeft ze als puppy zijnde gehad en dat was ook echt anders gelukkig. Ach ja, we zijn bijna weer terug bij een gezonde hond *afkloppen* . We moeten alleen nog niet teveel van haar vragen. Logisch ook. Babykleding; ik heb mij voorgenomen om van maatje 56 en 62 7 rompers te hebben en 6 setjes kleding. Dat is omdat ik niet te vaak wil wassen. Ik verwacht dat we ook nog wel wat krijgen dus dat is denk ik voldoende. Verder wil ik ook per maat 2 pyjama's omdat ik echt een avondritueel wil invoeren. Bijvoorbeeld pyam aan, nog lekker even knuffelen en misschien wat drinken en dan de wieg in. Want overdag gaat ze niet in de wieg is het plan. Maar dat moeten we allemaal nog even bekijken.
prutske inderdaad op de laptop is veel makkelijker. ik lees wel mee op tabby en mobiel maar reageren doe ik niet op alleen de hele kleine dingen tussen door. Leuk dat de dierentuin geslaagd was. vind zelf ook altijd nog leuk om naar de dieren te kijken. Lekker lang geslapen! had je denk ik hard nodig. fijn dat je ook niet moeite hoeft te doen voor het eten koken. hier eet ik ook makkelijk een pizza Ik heb nu in maat 50 3 rompertjes met lange mauwen 1 pakje en in maat 56 2 rompertjes met korte mauwen 1 rompertje met lange mauwen 4 broekjes 4 truitje 3 shirtje met lang mauwen 1 pakje Moet toch wel genoeg zijn? tis allemaal jongens kleuren/style. Moet alleen in maat 50 nog shirtje/broekjes denk dat 2 ofz wel genoeg is?
XDoo, ik denk dat je echt meer rompers nodig hebt. Hij hoeft maar een spuitluier te hebben of je hangt al. Ik wil van elke maat 7 rompers hebben en 6 setjes kleding. Spugen kan natuurlijk ook gebeuren en ik heb geen zin om de wasmachine elke dag aan te moeten zetten. Prutske, ik had net op je gereageerd en deed de pagina het ineens niey meer. Grappig de bolle buiken haha. Hier ook lekker makkelijk met het eten. We hebben nog eten van gisteren meegekregen van mijn schoonmoeder. De energie is nog steeds welkom! Een afspraak bij de huisarts heb ik nog steeds niet. Nu even door overmacht maar het is teveel om op mijn mobiel te typen. ik hoop er deze week nog wel terecht te kunnen.
@Me88 Lijkt me echt heel leuk zwangerschapszwemmen, helaas wordt het hier nergens in de buurt gegeven. terwijl ik wel heel graag wil, en ook zou moeten eigenlijk vanwege mn bekken, denk dat ik maar ga vragen of ik mee mag doen met reumazwemmen ofzo?? Ik ben erg benieuwd hoe je het vond @Prutske Wat grappig, ja avond horeca is meestal toch wel van 15 tot 23 uur ofzo, ik vind het heerlijk! Al heeft s'avonds thuis toch ook wel wat, maar ja..in geval van opvang is het ideaal! In welk hotel werkt je man? Bij een keten? Ik kan me goed voorstellen dat je met een 2e het wat rustiger aandoet ik maak ook niet echt haast maar zit wel steeds met die 30 weken in mn hoofd, dan MOET het klaar hahaha Erg toepasselijk de bolle buiken @Bailief is het geen allergie bij je hond? Dat kunnen ze ook later ontwikkelen. Wat voor voer geef je? Anders een vers vlees proberen? Daar zijn hier een hoop vage klachten mee over gegaan. Leuk dat de box al staat! Kan de hond ook alvast wennen Hier willen we m ook met de 30 weken neerzetten, maar eerst de woonkamer nog ff schilderen @Kleertjes Ik heb nog eigenlijk niks qua kleding, ook nog niet echt opzoek geweest, wil het bewaren voor de laatste weken, dus als alles klaar is, dan lekker kleding shoppen. Ik zat zelf te denken aan rompers 8x 50 8x 56 en dan vooral rompers zonder mouwen en maar 2 ofzo met lange mouwen want vin het altijd zo onhandig om een shirtje er dan nog overheen te trekken Voor kleding/setjes verwacht ik ook wel wat te krijgen dus ik denk 6x 50 en 6x 56 en dan van beide nog 2x een boxpakje ofzo (heb hele leuke gezien bij Next) En 2 pyama'tjes, lekker zachtin een warme wikkeldeken en dan idd nog lekker drinken en naar bed Blijkt het te weinig of krijg ik juist alleen maar grotere maten, dan is het zo online besteld of gekocht. Vind het zonde als ze straks de helft niet aan kan. En natuurlijk maar afwachten wat het geboortegewicht wordt. Misschien is ze wel heel klein, en is maatje 50 nog te groot, of juist een 9 ponder (alsjeblieft niet) dan kunnen we 50 gelijk overslaan haha Maat je 62 duurt nog wel even voordat ze daar in kan, dan is het misschien al weer lekker weer, dus daar koop ik voorlopig niks van. Hier nog wat verder gegaan op de babykamer, lekker alles afgestoft, nog wat snoeren weggewerkt (lees geknipt) baby heeft toch geen internet nodig Dan wil ik vrijdag alles lakken, za, zo en ma werken en dan vakantie dus dinsdag behangen, woensdag en donderdag sauzen, vrijdag laminaat leggen, en dan het weekend de meubels erin en alvast beginnen met inrichten Dan de rest van de vakantie gebruiken om te shoppen en het huis schoon te maken Nu maar hopen dat alles volgens mn plan verloopt haha
Bailief: Fijn dat het niet zo'n gefriemel was. Wat een leuke cadeautjes. Altijd leuk een armbandje. Haha oma bij de bevalling uhm.... Maar dat is voor haar misschien wel heel normaal. Scheelt wel dat je nu tenminste niets hoeft te zeggen erover. Oh dat klopt helemaal, mensen die ineens een aai over de bol geven e.d. Brrrr. Klinkt mooi de box en inderdaad lekker vroeg, maar ruimt ook lekker op. Ik heb de eerste paar maanden Hanna gewoon met kleertjes weggelegd. Avondritueel heeft zo klein nog niet heel veel zin. Volgens mij zijn we daar rond 2,5-3 maanden een beetje mee begonnen. Bad-pyjama aan- voeden - bed. In het begin voed je 's nachts ook minimaal 2 keer. En aan en uitkleden vond ik echt vervelend voor haar. Hier heeft ze ook veel beneden in de kinderwagen geslapen in het begin omdat ik niet (veel) mocht traplopen. Maar zodra ik dat weer meer mocht juist wel in de wieg. Was ze gewoon rustiger. Maar goed dat is allemaal uitvinden wat voor jullie kindje straks werkt. Staffie: Ik kon geen stof vinden bij kwantum/leenbakker/ bouwmarkten etc. De stof die bij het behang hoort is 40 euro per meter, dat wordt te gek (alleen aan stof al 400 euro). Pfff wat een mens zeg. Je moet je echt gaan indekken daarvoor. Eigenlijk erg dat het zo is. Wat leuk dat alles nog zo goed was. Kun je je kleintje lekker in het wiegje leggen waar jij ook in hebt gelegen, bijzonder hoor! Bezig bijtje hoor. Lekker om zo bezig te zijn! Me88: Wat leuk, laat even weten of het leuk is. Ik wilde het de vorige zwangerschap ook doen, maar toen lukte dat allemaal niet. Ik ga morgen babyzwemmen met de kleine meid. Ook leuk. Xdoo: Haha ik had dat bij mijn eerste ook niet en nog steeds niet met kleertjes e.d. Ik hou ook niet van winkelen, misschien ligt het daaraan. En ik had ook zoiets ik heb een wiegje (geleend) dus daar kan de baby in. Al is de kamer helemaal niet klaar die gebruik je dan toch in eerste instantie niet. Behalve de commode, maar je kunt dan ook gewoon het aankleedkussen op bed gooien. Dus ach. Prutske: Oh leuk de efteling. Een beetje ver weg hiervandaan maar daar kun je je zeker een dag goed vermaken. Ideaal koken zo! Haha wat een leuk verhaal. Nou bolle buiken kregen jullie ook een frietje gratis? Babykleding: Ik had in totaal 4 pakjes, maar goed dat kwam doordat alles unisex moest. Was trouwens zat voor de eerste paar dagen. Als je tenminste niet zo'n spugertje hebt. Ik zou niet zoveel rompers met lange mouwen aanschaffen. Als je daarover heen lange mouwen wilt trekken moet je zo sjorren aan je kleintje. Ik had 6 rompers korte mouwen maat 50/56 en 2 met lange mouwen 50/56. Boxpakjes had ik niet, moet je erg mee oppassen wat je koopt want die kloppen niet altijd in verhouden(is mij verteld de vorige zwangerschap) met name de voetjes/beentjes. Box: Hier staat'ie nog van de oudste. Die zit er nog 2 keer per dag in en dat wil ik voorlopig zo houden. Dus die blijft laag en dan wordt het vissen naar de kleine. Hier vandaag veel harde buiken en op de 1 of andere manier hele hoge bandenpijn. Ga dat eens even vragen tijdens de volgende controle, want ik herken het niet. Verder een gigantisch druk kindje. Ik zei al het word een meisje, dit deed onze dochter namelijk ook. Gaat de hele dag door. Moest naar de tandarts en echt dat vind ik ondanks mijn pittige bevalling echt erger als bevallen. Blech gelukkig niks aan de hand. Morgen lekker weer babyzwemmen, de vakantie is hier voorbij. Ik ga nog een keer of 8/9 en dan is het klaar. Met 2 kleintjes niet te doen en te betalen.
Staffie, hmm over een allergie heb ik nog niet nagedacht... ze krijgt geen bekend merk brokken maar brokken die een boer hier in een dorpje in de buurt maakt. Kwalitatief erg goed omdat beide honden van mijn ouders er echt door opleven en geen onnodige zouten e.d. Vers vlees hebben we haar eerder een tijd gegeven, ze woog toen een kilo of 10 à 15 maximaal en bleef er van afvallen terwijl ze per dag 2 bakken Smuldier of Rodi worst kreeg, kwam geloof ik op 800 gram per dag. Dus ik moet heel eerlijk zeggen dat ik daar geen voorstander van ben. Ze bleef ook constant honger hebben terwijl ze volgens de verpakking maar de helft hoefde. Dankje voor het meedenken! Er lijkt gelukkig nog steeds een stijgende lijn in te zitten! We hebben de box even flink afgestoft, er zat veel zaagsel op. En nu zien we verschillende beschadigingen . Morgen dus maar even achter aan bellen. Staffie, ook leuk, het kleertjes kopen bewaren tot het laatst. Dat is toch het leukste om te kopen vind ik. Saar, wat vervelend van de harde buiken en de bandenpijn. Doe maar rustig aan. Groot gelijk dat je met het zwemmen gaat stoppen, wel jammer maar zo word het inderdaad wel erg prijzig. En inderdaad het is ook nog maar afwachten hoe het straks gaat als ze geboren is. Ik kan nu wel plannen maken maar dan zal je net zien dat zij er heel anders over denkt haha.
Wat balen van je box. Wel een hoop beschadigingen hier bah zeg. Niks aan. Op marktplaats kun je het verwachten, maar van winkels. Nou hopelijk wordt het netjes opgelost. Zo'n kleine meid went snel genoeg hoor. Je moedergevoel volgen en die heb je echt direct over het algemeen. En je hebt de eerste week kraamzorg die je een hoop kan leren.
Jeej de hond is weer beter! Nu hopen dat ze ook gewoon gezond blijft en niet weer terugvalt. Ik droomde vannacht zelfs dat ze piepte en dat ik er dus weer uit moest, het moet niet gekker worden. Saar, inderdaad balen van de box. Ik wilde net gelijk even gaan bellen maar ze zijn pas vanaf 10 uur bereikbaar. Moedergevoel, dat word geboren als je baby geboren word zeggen ze toch? Dat geloof ik ook wel, en het zal wel moeten haha. Hoe is het verder met iedereen?
Balen is dat. Kun je vandaag nog terecht bij de huisarts? Ik denk dat dat in de meeste gevallen wel klopt dat je moedergevoel dan ook geboren wordt. Zullen altijd uitzonderingen zijn. Maar ik vond het echt vreselijk om mijn dochter achter te moeten laten na de bevalling. Ik wilde zelf voor haar zorgen en dat lukte niet. Hier gaat het vandaag wel redelijk. Dochterlief heeft alleen verhoging dus babyzwemmen laten we maar even schieten. Het zijn of haar kiezen of de BMR. Verder gelukkig aardig in haar doen.
Het zwangerschapszwemmen was heerlijk. Eerst wat baantjes trekken, daarna met soort gewichten door het water voor de armspieren en later voor de benen. Daarna 2 aan 2 met een pool noodle. De 1 trekken, de ander er lekker achter hangen. Aan het einde nog 10 minuten ronddobberen met die dingen in het zwembad. Verder is het heel gezellig met alle andere zwangere dames. Sommige waren 18 weken zwanger en andere liepen al op het einde, heel wisselend dus. Babykleertjes Ik heb nu 11 rompertjes maat 50/56 (1 zonder mouw, 7 korte mouw en 3 lange mouw) en 4 rompertjes maat 62/68 maat 50 2 shirtjes, 2 broekjes en 1 pakje (krijg nog e.e.a. van m'n zus om te lenen als het een klein kindje is) maat 56 5 shirtjes, 2 vestjes, 3 broekjes en 1 winterjas (deze maat kan ik eventueel ook nog van m'n zus lenen) maat 62 5 shirtjes, 1 broekje, 1 vestje en 1 pyjama De rompertjes bij de Hema zijn nu in de aanbieding (2 + 1 gratis) @Saar22: Wat heerlijk dat jouw oudste nog in de box wilt. Dan heb je af en toe je handen nog eens vrij. @Bailief: Jammer dat er beschadigingen op je box zitten! Wilde je box opzoeken op de site van babypark, maar kan hem niet vinden. Merk Kidsfactory staat er niet, wel Kidsriver.
Me88: Klinkt heerlijk! Ik heb er dit keer geen zin in, ben een echte huismus aan het worden... Ik heb de mouwloze van de V&D. Vind ze heel mooi zitten, maar vallen wel wat kleiner. Ach hema is om de hoek hier alles is zo gekocht. Behalve als je op 24 december bevalt maar ach. Hanna moet gewoon in de box. Die brult ook weleens hoor als ze erin zit, maar goed ik laat haar gewoon even brullen. Het zijn hier ook echt standaard tijden die ze erin gaat. Ik ben wel van regelmaat (kan ook makkelijk aangezien ik altijd thuis ben). Ik denk echt dat het in veel gevallen een keuze is als de box al vroeg de deur uit gaat. Gaan jullie allemaal op pufcursus? Ik heb het bij de eerste niet gedaan (financiele redenen). Nu twijfel ik een beetje, maar heb er eigenlijk niet zoveel zin in. Heb al bewezen dat ik kan bevallen, maar goed heb wel wat angsten. Denk alleen niet dat ze die op de cursus weg kunnen nemen..
Ik ben van plan de box ook lang te laten staan! Ik ga niet op pufcursus. Lijkt me helemaal niks. Om toch iets te doen tijdens de zwangerschap heb ik gekozen voor zwemmen. Ik denk dat ik zonder cursus ook wel kan puffen