Ik ben er weer . Wel via mijn telefoon, want mijn gewone internet besluit er telkens mee te stoppen. Heel vervelend! Staffie, wat heftig dat je je moeder zo jong verloren bent, maar wat mooi dat ze zoveel voor en over je geschreven heeft. Ik vind het wel heel mooi en bijzonder dat jullie dochter echt iets van haar oma meekrijgt in haar naam. Lotgering ken ik niet, even googelen straks Saar, ik ga denk ik aan de roosvicee laxo zodra het een dagje niet lukt om naar de wc te gaan. Nu lukt het gelukkig nog dus dan lijkt het me niet zo handig om er al aan te beginnen haha. Beterschap met je dochter! MaDe, gelukkig is alles met je buik goed! Van de ijzerpillen proef ik eigenlijk niks, slik ze gelijk door met water. Daarna ga ik alleen wel heel smerig zo'n chemische geur opboeren. Bah haha. Ik1989, mooi kamertje hoor! Maar jammer van het bedje. xDoo, fijn dat alles goed was en dat die man zo aardig was! Hier heb ik vanmorgen een afspraak gemaakt voor de pretecho. Het gaat gebeuren op 23 september, dan ben ik 25 weken. Hopelijk krijgen we een mooi beeld van haar! We krijgen ook een dvd mee van de echo dus dat is ook wel heel leuk. Ook zie ik dat ik een vergissing heb gemaakt op de lijst, ik heb de 10e mijn controle, niet de 9e. Zou iemand het voor mij willen aanpassen? En anders doe ik het gewoon zelf hoor als ik weer op de laptop kan. Hopelijk heb ik op iedereen gereageerd.
Xdoo: Dikke kans dat dat het is als ze niet aan vingerprikjes doen in jullie praktijk. Prutske: Klonk wel lekker pittig met het corso. Doe rustig aan! Staffie: Oké dat is ook jammer, maar wel begrijpelijk dan. Harde buiken voelt alsof je hele buik zich aanspant en hij wordt keihard. Die donkere aders heb ik hier ook. Ze zijn 's avonds ook echt opgezet (de aders dan). Heb je tijdens de borstvoeding ook, zeker in het begin. Bailief: Ja zo kun je het ook doen. Hopelijk blijft alles gewoon lekker soepel, aambeien zijn namelijk erg vervelend. Leuk dat je een pretecho hebt ingepland. Kun je lekker naar uitkijken!
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december - Baby Girl! ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari - Baby Girl! And a Baby Boy! MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari - Baby Boy! Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Verrassing: 2 Boy's: 6 Girls: 6 ~*Afspraken*~ 6 September - Gyn - Nono 9 september - 3d/4d echo - MaDe87 10 September - controle vk - Bailief 13 september(vrijdag) - GYN - ik1989 16 september - 3D/Echo - ik1989 16 September - controle vk - Saar22 20 September - 3d/4d echo - xDoo 20 September - gyn - Staffie84 23 September - Controle vk - Me88 23 September - Pretecho - Bailief 25 September - vk en bloedprikken - Prutske 27 September - 3D Echo - Nono 2 Oktober - Controle vk - MaDe87 3 Oktober - Controle vk - xDoo 8 Oktober - Controle vk - Staffie84 10 Oktober - Echo Hogeschool - Staffie84 Bailief aangepast.
Dankje Saar! Aambeien heb ik nog helemaal niet aan gedacht maar dat kun je natuurlijk ook krijgen. Hmm misschien toch maar eerder beginnen. Ik hen vandaag nog wat gelezen over hb-waardes en zag dat er met een hb lager dan 5 een bloedtransfusie overwogen word. Dan heb jij echt op het randje gezeten zeg, bah. Hielpen de tabletten snel? Ik moet er nu 3 per dag. Volgende week bloedprikken en over 4 weken weer een vingerprik bij de huisarts. Met de pretecho hebben wij trouwens wel geluk, we hoeven naar 5 euro zelf te betalen. De verzekering betaald de rest. Anders hadden we het denk ik niet eens gedaan maar nu kunnen we er fijn gebruik van maken.
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Saskia (Poekies) - 29 jaar - 1e kindje - 31 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 31 december - Baby Girl! ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari - Baby Girl! And a Baby Boy! MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari - Baby Boy! Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Verrassing: 2 Boy's: 6 Girls: 6 ~*Afspraken*~ 9 september - 3d/4d echo - MaDe87 10 September - controle vk - Bailief 13 september(vrijdag) - GYN - ik1989 16 september - 3D/Echo - ik1989 16 September - controle vk - Saar22 20 September - 3d/4d echo - xDoo 20 September - gyn - Staffie84 23 September - Controle vk - Me88 23 September - Pretecho - Bailief 25 September - vk en bloedprikken - Prutske 25 September - Gyn - Nono 27 September - 3D Echo - Nono 2 Oktober - Controle vk - MaDe87 3 Oktober - Controle vk - xDoo 8 Oktober - Controle vk - Staffie84 10 Oktober - Echo Hogeschool - Staffie84
Goedemiddag dames! Hoe gaat het met jullie? Beetje te doen met dit warme weer? Sorry dat ik niet veel schrijf, ben redelijk druk met alles. En als ik niet druk ben dan slaap ik haha! Vandaag weer controle gehad bij de Gyn, ik was tester van z'n nieuwe echo apparaat. Gaat helemaal goed met de kleine uk, de gyn zei dat de baby het helemaal prima bij mij heeft! Verder hier ook bloedprikken maar dan over 2 weken zodat hij in de 3'de week (Wanneer ik er weer heen moet) uitslag heeft. Overigens heb ik wel een hele toffe gyn! Geen problemen met hem, zeurt niet en neemt alles wat ik zeg serieus.
Prutske Goed je rust pakken he! Staffie ik hoop stiekem wel dat als kleine er is dat die misschien denkt nog een 2e. maar ben bang van niet daarnaast hebben wij allebei geestelijke problemen en dan is misschien 2 kindjes te veel gevraagd. heb wel afgesproken dat hij niet gelijk een knoop in legt maar pas na 2/3 jaar. inderdaad denk dat te veel wordt om dan nog een hemeltje er boven te hebben hangen. Vind altijd wel lief staan maar moet je ook weer redelijk snel weg halen anders kunnen ze zicht aan gaan optrekken.. Hier altijd van die duidelijke aders op mijn borsten. ben nu wel aan gewend dat ik ze niet meer zo net zo als de striemen die er op zitten. Bailief balen van je internet! leuk dat je ook dvd van mee krijgt! hier is ook mogelijk maar dan moet je bij betalen.. ga misschien wel cdtje bij doen voor extra foto's Voel je al wat beter nu dat je de pillen neemt? Nono Leuk dat je een echo hebt gehad met nieuwe apparatuur! is beeld ook stuk duidelijker? fijn dat alles veder goed is. Hier. Alles gebakken en klaar gemaakt voor de babyshower voor morgen. begin van de middag breng ik mijn hondje naar mn broer en haal ik mn schoon zus op en gaan we alles echt helemaal klaar zetten. ben erg benieuwd wat ik krijg! want dan kan ik veder met lijstje maken wat ik allemaal moet gaan aanschaffen. Veder vind ik het heerlijk dat het hier lekker regent! wat een verkoeling.
Mooie buik, xDoo! En alvast veel plezier morgen! wat heb je gebakken? Ik voel me nog helemaal niks beter, net nog een huilbui gehad omdat ik zo rot deed tegen mijn vriend. Kwam hij me troosten, erg lief . Ik heb gelezen dat het wel 4 weken kan duren voordat je iets merkt van die tabletten, ik hoop toch echt dat het veel sneller is.
Bailief jeejtje dat duurt wel erg lang 4 weken! hoop inderdaad dat sneller te merken is.. kan me voorstellen dat je soms even rot tegen iemand kan doen omdat je zo beroerd voelt maar voelt daarna als gezakt is altijd ff vervelend aan gelukkig gereageerd je vriend er goed op. Ik heb Cake Cupcakes en Quiche gemaakt veder heb ik schaal met fruit dat je kan nemen en kan mengen met yoghurt. en stukjes water meloen. het is tussen 2 en 5 dus denk niet dat heel veel gegeten wordt.
Ja, soms heb ik een hekel aan mezelf haha. Maargoed het komt goed nu ik die tabletten heb, daar vertrouw ik op. Klinkt lekker zeg! Weer eens wat anders dan chips ofzo. Gaan jullie ook spelletjes doen of gewoon een gezellige middag? Mijn schoonzus vroeg nog of ik ook een babyshower ging houden maar dat ga ik denk ik niet doen. Mijn moeder en vriendinnen weten hoe erg ik me aan mijn schoonfamilie kan ergeren dus die zijn al lekker bevooroordeeld het is geen groepje die goed bij elkaar past.
Bailief, ik hoop dat het snel beter gaat nu. Houd aub je omtlasting goed soepel blijft. Want niet alleen aambeien zijn een probleem. Ik hield een scheurtje aan mijn anus over. Heeft ongeveer een half jaar geduurd voor het met uiteindelijk een botox spuit over gegaan. Xdoo, heel veel plezier met je babyshower. Ik weet niet of ik dat krijg. Misschien samen met mijm vriendin die 4 weken verder is. Nono, hoi hoi. Leuk dat je weer een echo hebt gehad hier denk ik pas weer een echo bij 35 weken. Weekend! HEERLIJK GENIETEN. 2 verjaardagen. En naar de braderie. Verder niet veel in de planning lekker uitrusten. F. Zijn verjaardagscadeau is vandaag binnen gekomen. Echt zo leuk. Een echte black and decker werkbank
Jeetje, Prutske! Dankje voor de tip. Ik ga denk ik dan gewoon uit voorzorg beginnen met de roosvicee laxo want dat zijn dingen waar je echt niet op zit te wachten. Heb jij ook ijzer pillen gehad of was het een zwangerschaps kwaaltje bij jou? Wat een leuk cadeau voor F.! Is hij ook dit weekend jarig?
Bailief, overgehouden na de bevalling F. Is 8 oktober pas jarig maar er stond bij dat er 3 weken levertijd op zat en nu was het al binnen 3 dagen binnen
@Bailief Balen van je internet! Leuk een pretecho En een koopje! Waar ben je verzekerd? Ik heb gelukkig over 2 weken ook weer een echo bij de Gyn, is al weer veel te lang geleden dat ik heb kunnen kijken @Saar Ik heb dat aangespannen/harde gevoel dan vooral in mn onderbuik? S'ochtends heb ik dat gevoel ook, maar na het plassen is het weg. Misschien dat ze dan gewoon een beetje krap ligt ofzo? @Nono Nou ik ben blij dat het hier vanmiddag flink geregend en geonweerd heeft. Toen koelde het gelijk af naar 22C meer dan zat Fijn dat alles weer goed was! Dat is toch wel het "fijne" van bij de gyn lopen, lekker veel echo's @XDoo Time will tell Jullie komen er vanzelf achter of jullie de zorg voor een 2e kindje op jullie willen/kunnen nemen jammer dat je zo ver weg woont anders kwam ik morgen met een kado'tje lekker bij je eten haha Krijg spontaan trek in watermeloen haha helaas is de supermarkt al dicht Mooie buik! recht vooruit @Prutske Klinkt als een gezellig weekend Leuk kado'tje, kan die jullie mooi helpen met klussen in de babykamer Hier mag ik het weekend weer werken, en maandag maar dan lekker een weekje vrij
Nou dan hebben jullie zijn kado lekker op tijd binnen, Prutske. Veel plezier vast met de verjaardagen! Staffie, ik ben verzekerd bij FBTO, krijg tot 100,- vergoed op een combinatie test of pretecho. Aangezien we de combinatie test niet hebben gedaan kunnen we nu lekker 40 minuten genieten van de kleine . Nu ook hopen dat ze er mooi vootlr ligt haha. En jij over 2 weken alweer kijken, leuk! Vind het zo jammer dat we normaal gesproken geen echo's meer krijgen na de 20 weken. Dan maar zelf wat regelen want anders duurt het mij ook veel te lang.
Mooie buik Xdoo! jullie mannetje groeit ook groot! en over 2de nemen moet je nu nog niet aan denken kijk eerst hoe het gaat zelfde goed nemen jullie 2de kindje pas als Hij wie weet op basis school zit ik ga straks veder typen eerst na kapper voor dochtertje xxx
Xdoo: Ik zou het nu nog niet direct uitsluiten, maar dat doe je ook niet. Je kunt toch van tevoren niet inschatten hoe het is om een kindje te hebben. Veel plezier op je babyshower, volgens mij kom ik ook even langs met al die lekkere hapjes. Ben benieuwd naar alle verwennerijen Mooi buikje, nog mooi laag ook! Bailief: Nou zo snel werken die tabletten ook weer niet. Het is ook net hoe je lichaam erop reageert. Die nacontrole was 6/7 weken na de bevalling. Maar ik denk dat als je HB weer boven de 6 komt dat je je al wel weer beter voelt. Prutske: wat een leuk cadeau! Zal hij wel heel blij mee zijn! Hij wordt 2 toch? Hier ook al een cadeau, zag een speelhuisje op marktplaats voor een leuk prijsje dus die hebben we gisteren opgehaald. Kan nog tot mei op zolder, maar ach. Oh dat scheurtje klinkt ook niet lekker. Konden ze het niet hechten of zat het te diep weg? Staffie: Oh dat zou inderdaad ook aan je volle blaas kunnen liggen. Ik heb het nu al als ik opsta. Hier vandaag een rustig dagje, gisteren trouwens ook. Geen babyshower of extra echo hier. Tenminste als ik niet medisch wordt. Bij mijn dochter vanaf 35 weken bij de gyn. gelopen en daar kreeg ik standaard elke keer een echo. Moet wel zeggen dat ik straks wel even helemaal klaar ben met zwanger zijn. Het is niet mijn hobby om het zo maar te zeggen. Zie ook erg op tegen de laatste 5/6 weken i.v.m. de complicaties rond mijn vorige zwangerschap. Dus Ik sla die liever over. maar goed klaagmodus weer uit, ben dankbaar dat ik zo snel weer zwanger mocht worden.
Saar, klagen mag best hoor! Soms moet dat ook even . Je bent dan wel snel zwanger geworden maar dat neemt je vervelende ervaring van de zwangerschap van je dochter niet weg. Ik snap best dat je daar tegen op ziet, ik hoop voor je dat het deze keer heel anders verloopt. Heb je het al besproken met je vk? Helaas werken ze niet zo snel, die tabletten. Maargoed ik ben al lang blij dat ik nu iets heb, slechter kan het nu niet meer worden ga ik maar vanuit . Jullie hebben ook al een leuk cadeau voor jullie dochter zeg! Is het voor buiten of voor binnen? Lijkt me ook wel handig om het nu al te hebben, dat ben ik straks ook van plan voor onze kleine. Als ik dan ergens een leuke aanbieding zie waar we met haar verjaardag of 5 december iets aan hebben dan kopen we het gewoon vast. Ook al is het net februari . Vind het anders ook een dure tijd worden, 5 december, kerst, haar verjaardag. Tikt lekker aan.
Bailief: Balen maar 't is te hopen dat het uiteindelijk wel aanslaat. Dat speelhuisje is voor buiten, zo'n kunststof ding. We hebben er precies een plekje voor. Nou zelf doen we nog niet aan sinterklaas (snapt er toch niets van) en met kerst doen we sowieso niet aan cadeaus. Ik denk dat het wat betreft het tegenop zien niet uit had gemaakt als ik over 3 jaar pas zwanger was geworden. Ik heb gewoon een vervelende ervaring en dat raak je niet zomaar kwijt. Ik heb het al wel besproken met de vk maar die kan het niet voorspellen en dat is natuurlijk ook zo. Maar goed we zullen zien.