Ik1989, gewoon even vragen hoor, hij wil er vast wel naar kijken! Ze moeten toch zien of alles erop en eraan zit . MaDe, wat een mooie foto's van jullie dochter! En je hebt een hele mooie buik hoor. Volgens mij gewoon normaal . Over een tijdje gaan mensen vast vragen of je niet moet bevallen omdat je in hun ogen dan weer een grote buik hebt . Prutske, veel plezier vandaag . Ik heb echt een rotnacht gehad. Eerst besloot mijn vriend om een heel bos om te zagen in zijn slaap, was hij eindelijk stil om half 2 en toen begon er buiten iemand re schreeuwen. Daarna viel ik eindelijk in slaap maar ik werd wakker van gepiep, dacht dat het de hond was maar het bleek mijn vriend weer te zijn met uitademen. Nu wil ik heel graag even slapen maar dat lukt weer niet. Baby is trouwens wel erg gezellig aanwezig vanmorgen .
@Xdoo Fijn dat je babyshower geslaagd was, idd wel jammer van de kleertjes...daar ben ik straks dus ook bang voor, dat ik veel krijg in verkeerde maten maar ja..Marktplaats en van het geld weer wat anders kopen @Bailief Ik vind de VK ook saai hahaha 5 minuten binnen, vertellen hoe het gaat, bloedruk, hartje luisteren en klaar, maar misschien wordt het op het laatst interessanter?? In ieder geval fijn dat alles weer goed was Ik voel dr ook wel eens minder, maar als ik dan plat ga liggen met mn hand op mn buik, wordt ze wakker vervelend zo'n vriend haha, die van mij maakt soms ook echt gekken geluiden, en regelmatig ligt hij te tanden knarsen, dat is ook mega irritant!! Volgende keer naar de bank sturen haha @Prutske Gelukkig is je buikpijn weer over, @Ik1989 Iedereen heeft altijd wel wat te zeggen over je buik. Niks van aantrekken! Vorige week zei iemand tegen me "jij hoeft zeker niet lang meer??" Gister zei iemand.."24 weken al?, nou dan heb je nog een kleine buik!" hier kijkt mn gyn altijd nog een keer tussen de beentjes, dus hopelijk doet die van jou ook niet moeilijk @MaDe Wat een mooie foto's en een mooie buik haha Ik denk dat ik alleen maar ongeduldiger ga worden na een 3D echo haha @kerst/sinterklaas Hier doen we niet aan sinterklaas want er zijn geen kleine kinderen meer in de familie. het jongste neefje van mn vriend is 11. Maar de laatste jaren zijn we wel eens bij vrienden op pakjesavond, alleen ben ik dan gesminkt haha Ik heb er dus veel zin in om straks weer gezellig pakjes avond te vieren, net zoal vroeger bij mij thuis kerst moet ik vaak werken (1 dag) en de andere dag gaan we dan met 1 deel van de familie uit eten of gourmetten ofzo. Maar zonder cadeautjes, ook vroeger vierden we thuis alleen sinterklaas met kado's en kerst gewoon gezellig samen zijn. persoonlijk vind ik het onzin om kado's te kopen met kerst. Wat moet je halen?? Vind verjaardagen al lastig.... Nee hoor, gewoon gezellig samen eten, en geen verdere verplichtingen @Infuus/bloedprikken Ook hier een drama!! nooit aders te vinden, bloedprikken moet altijd 2x omdat er halverwege geen bloed meer uitkomt, en de keren dat ik infuus heb gehad moest er ook altijd minimaal 2x worden geprikt assistentes of in opleiding mogen mij dus al helemaal niet prikken! Ze oefenen maar op een ander haha @VK Hier nu om de 3 weken en dan straks om de 2 weken, en vanaf 36 weken iedere week. Buik meten heeft ze vorige keer ook gedaan, en dan van schaambeen tot aan de baarmoeder rand. @Hier Vakantie!!! Dus lekker rommelen thuis en de babykamer in orde maken. Gister nog wat gaatjes gedicht en alle verfbenodigdheden gekocht. Ik kon mn hoofd niet afzetten van die dure verf, dus toch een oplossing bedacht Alles moet 2x gesaust worden, dat maakt het natuurlijk ook 2x zo duur. Dus nu doen we 1 muur Roze met gewoon Gamma verf de andere muren doen we grijs met Gamma verf, en dan de 2e laag de kleur van Flexa Van Gamma hadden ze ook wel metallic muurverf maar dat was echt niet te vergelijken met die ik had gezien, dus zo is het ook opgelost en een stuk goedkoper Vandaag alles gelakt, helaas moet het nog een 2e keer, dus ben voorlopig nog wel ff bezig
Bailief: Dat schema hanteert mijn vk, ik weet niet of dat overal hetzelfde is. Gezellig in de wachtkamer. Lijkt me ook wel heftig 3 zo op elkaar. Fijn zo'n vriend. Ik zou hem het bed uit porren Ik1989: Oh dat is spannend dan hopelijk doet de gyn er niet te moeilijk over vrijdag! En anders toch maar niet te gericht shoppen als je het niet vertrouwd. Made: Prachtige foto's zeg! Haha laten we een clubje oprichten ja! Maar goed het is voor een super goed doel. Prachtig mooi buikje, echt een mooi zwanger buikje! Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad op Texel. Prutske: Nou hopelijk nu weer hetzelfde 39 weken is heerlijk. Zit je er tenminste nog niet zo direct op te wachten toch? Was het zwemmen leuk? Ik heb nog weer overgeslagen ivm verkoudheid. Hier gaat het vandaag heerlijk. Poeh he dat is lekker. Nu wel rustig op de bank, maar goed dat mag best.
Staffie we waren tegelijk aan het tikken. Oh dat zou ik ook wel een keer willen zwarte piet zijn. Lijkt me zo leuk. Wij doen het met sinterklaas en kerst net zoals in jullie gezin eigenlijk. Super leuk idee zo!! Dan is het een stuk goedkoper. Ben benieuwd hoe het eruit komt te zien.
Heerlijk mijn relax dag. Het zwemmen was heerlijk. F vind dat zo leuk. Ik doe vandaag alleen maar wasjes draaien en vouwen. Verder lekker binnen spelen en tv kijken. Zelfs het eten is een kliekhe erwtensoep uit de vriezer. Merk dat dit wel goed is voor mij. Sint/kerst, wij zijn beide enig kind. Sint bij mijn ouders want schoonouders vieren dit niet. Kerst normaal ik en f bij mijn ouders en de andere dag met drietjes bij schoonouders. Ivm het werk van mijn man. Oud en nieuw, hier overdag met oudjaar met heel mijn moeders familie snert en pannekoeken en s avonds met vrienden volgende dag weer borrel bij schoonfamilie. En dit jaar plannen we lekker niks
Zo ik heb weer eens de tijd om te reageren! Saar met de extra echo heb je ook gelijk bij ons is het 75 voor 60 min dus nog redelijk en schoon ouders betalen het anders had ik over wogen om niet te doen of minder lang dus ook minder duur. met de zwangerschapshoot zit ik al leuk op vakantieveiling te bieden voor leuke prijs! Bailief ben benieuwd naar de nieuwe waardes hopen dat hoog genoeg is om niet aan infuus te moeten en de pillen goed hun werk doen. zodat je snel weer wat beter voelt. balen dat je zo slecht geslapen hebt. soms ook erg veel last van en andere nachten slaap ik als een baby. 1989 hihi moet wel lachen om hoe je voorbeeldjes getekend hebt! hopelijk krijg je mooi shot zodat je 100% zeker weet wat je krijgt en niet straks verrast word dat anders is! en leuk binnenkort je 3d echo! Made leuk buikje heb je hoor! ach als die wat aan kleine kant is maakt niet uit! het is handiger dan een buik die al in de weg zit en dan nog 15 weken moet! en leuke foto's van je kleine zeg zo lief die kleine voetjes! Staffie lekker vakantie! nu heerlijk bezig in de babykamer. en goede oplossing met de verf! ik moest helaas 4x over mijn muur voor dat die mooi rood was. maar had van gamma de extra dekkende gekocht was maar 2 euro meer p.l zat precies genoeg in de emmer! Hier. Brrrr heb het zo koud verwarming staat uit maar ding geeft aan dat gewoon 20 graden is.. maar toch zijn mijn nagels blauw.. net lekker stuk gefietst met de hond. ze doet steeds beter. alleen altijd als we weg gaan moet ze niet poepen zijn we aan fietsen moet ze poepen.. dus dan fietsen we door tot dat we bij grasveldje zijn en dan moet ze niet meer.. Veder heb ik als te druk ben geweest zo'n pijn in mn bekken. Volgens de vk was het omdat zenuwen dan klem komen te zitten. dus moet rustig aan doen maarja dan komt niks van het huishouden.. lastig
prutske Was jou helemaal vergeten ! Heerlijk ertensoep! heb ik nou echt zin in. Zal mn moeder vragen of ze binnenkort zelfgemaakte wil maken voor me. heerlijk rustig dagje. voelde je al wat beter? infuus/bloedprikken. heb infuus nog nooit gehad maar lijkt me niks ben als de dood voor naalden.. dus bloedprikken is ook drama.. bij idee wordt ik al helemaal nerveus en trillerig. dus hoop dat volgende keer laatste keer bloedprikken is. ga nu eten maken geen zin in maar heb wel honger! moet toch maar mn vriend op een kook cursus sturen.. zou toch wel lekker zijn als die soms kon overnemen..
Hij was heerlijk de soep. Het gaat gelukkig alweer een stuk beter. Begin b wel te merken dat ik op tijd rust moet nemen
Xdoo, mijn kan kan koken. Is kok maar als hij thuis is eten we friet of een kliekje uit de vriezer. Maar wrl commentaar geven als ik wat maak
prutske haha dat lijkt me ook niks nee. misschien samen koken? of lukt dat nooit qua tijd en planning? Jeeej! net een zwangerschapsshoot gewonnen voor 15 euro! kan nog apart extra foto's bij kopen maar krijg sws 1 uitgedrukt mee.
@Saar Ja zwarte piet zijn is zo leuk vroeger had ik meerdere adresjes en was ik soms wel 4 dagen achter elkaar zwart haha Maar ja....op een gegeven moment gaan ze je toch herkennen of geloven ze niet meer maar tegenwoordig weer veel kindjes bij vrienden dus ik mag weer haha, al wordt het straks wel lastig als onze meid erin gelooft...dan kan mama natuurlijk niet thuis gaan smincken haha @Prutske Heerlijk een dagje rustig aan doen en het is ook perfect weer om lekker op de bank te hangen met een kop erwtensoep haha Hier oud en nieuw eigenlijk altijd bij mn vader thuis. Sinds mn moeder is overleden ben ik het niet meer ergens anders gaan vieren...daarnaast woont hij buitendorp dus ook perfect voor onze honden, die breng ik dan de dag ervoor al zodat ze geen last hebben van vuurwerk. Nieuwjaarsdag altijd naar schoonfamilie of werken. Wij plannen dit jaar ook helemaal niks haha Zal zorgen dat ik genoeg te eten heb in huis zodat we altijd nog kunnen gourmetten als het nog rustig is. @XDoo Ik heb op onze slaapkamer een rode muur...ook echt een drama geweest!! zeker wel 4 of 5 keer over moeten doen haha. Later hoorde ik dat je dan beter een donker grijze grondverf kan gebruiken en dan pas rood. Maar ja...aan die tip heb je nu ook niks meer haha Hier ook koud Kachel op 22C, en een dikke trui. Die pijn in bekken herken ik wel, ik ga nu gewoon wat vaker zitten. Dus stofzuigen..zitten...dweilen...zitten..enz enz Duurt het huishouden wel langer dan normaal maar ja..is niet anders @Zwangerschapsshoot Hier is iemand in de buurt die nog beginnend is zeg maar, maar ze heeft al wel hele mooie foto's in dr portfolio! Ze doet het nu nog als hobby maar is bezig een bedrijfje op te zetten. Studio gewoon bij haar thuis dus lekker goedkoop. 30,- en dan krijg je alle foto's via de mail. Je moet het dan dus wel zelf laten afdrukken maar ja, dat zijn ook de kosten niet. ik ga binnenkort bellen voor een afspraak, rond de 30/35 weken is het mooist zeggen ze
We moeten de anti-prikken club opstarten Staffie, klinkt mooi die muren! Ik ben benieuwd. Hopelijk heb je lekker veel energie in je vakantie . Het schijnt dat we nu op onze top moeten zitten qua energie. Nu heb ik aan mezelf natuurlijk helemaal geen voorbeeld, maar merken jullie daar wat van? Prutske, lekker erwtensoep! Saar, fijn dat je zo'n goede dag hebt. Hoe is het met je dochter? xDoo, leuk zeg die shoot! Waar heb je die gewonnen? Haha handig zeg van jullie hond. Waarschijnlijk heeft ze dan alweer teveel gelopen waardoor ze niet meer hoeft. Ik zit echt te denken om anti-slip schoenen voor in huis te kopen voor mijn hond. We hebben laminaat en de katten hebben daar gewoon op leren lopen. Maar de hond doet telkens zo lomp dat ze er op blijft uitglijden of zelfs gespreid gaat met haar achterpoten. Daardoor loopt ze telkens mank. Gaat even 2 dagen goed en we zijn weer terug bij af. Het is de leeftijd denk ik ook nog, ze is 8 maanden. Maar het is zo sneu. Verder is mijn vriend de hele avond weg, de rest van de dag ook al en nu mis ik hem. Ik gun het hem wel hoor, hij is naar een vriend van hem die hij al een tijdje niet gezien heeft. Maar door die hormonen kan ik hem soms zó erg missen. Haha. We hebben gisteren trouwens een geboortekaartje uitgezocht. We gaan bij Hallmark bestellen. We hebben er maar max. 25 nodig dat is al incl een aantal voor onszelf. Bij zo'n babytijdschrift zat een bon voor de eerste 10 kaarten gratis vanaf 25 stuks dus dat gaat niet zo duur worden. Ook wel fijn! Het wordt een echt meisjes kaartje, heel roze. Alleen ben ik er nog niet uit waar ons zinnetje gaat komen op de kaart. Wij hebben namelijk een zinnetje ipv een gedichtje maar die tekst is een beetje lastig ingedeeld op hun kaarten.
Trouwens... ik wil eigenlijk helemaal niks plannen voor kerst en nieuwjaar. Het gewoon op de dag zelf bekijken. Maar ik heb het idee dat ik daarvoor net wat "te laat" ben uitgerekend. 4 januari... wat vinden jullie?
Bailief, leuk kaartjes uitzoekem. En aan 25 genoeg. Hier vorige keer tussen de 80 en 100 kaartjes verstuurd.
Staffie hihi heerlijk die tips! altijd op moment dat je ze niet meer nodig hebt ik zal eens proberen of vaker zitten me gaat helpen! anders moet mn vriend tijdelijk maar even overnemen.. Leuk dat je zo ook aan shoot komt en je krijgt ook nog eens alle foto's als ik ga bellen voor afspraak vraag ik hoe duur is om foto's bij te krijgen. Bailief ik heb via vakantieveilingen gedaan. wist eerst niet dat dat ook onder zat maar een vriendin vertelde het me. maar moet wel opletten sommige hebben dat als je veiling wint 4 weken geldig is.. aawh gossie zielig van je hond. hier heeft onze hond geen last van. maar vroeger hadden we een loge hond en die was doods bang voor de vloer waardoor die voorzichtig met nagels uit ging lopen waardoor helemaal mis ging. op moment dat die ff niet over na dacht liep die zonder problemen over heen.. Leuk dat je al kaartje hebt. ik weet nog niet of we het gaan doen en wat voren kaartje en laat staan de tekst! vind dat altijd wel zo moeilijk.
Bailief. je kan best al rekening mee houden aangezien je dan rond de 38 weken bent! je weet nooit wanneer de kleine zich aan wilt kondigen. Prutske hebben jullie zo veel vrienden/kennissen/familie? als ik tel kom ik ook niet meer dan 20/25 uit hihi!
xDoo, gewoon je vriend wat laten overnemen hoor! Mijn vriend neemt ook vaak dingen over van mij, ondanks dat hij zelf erg druk is. Wij zwangere vrouwen verdienen soms extra hulp . Aah dat is ook zielig voor dat hondje. Ik ben elke keer verbaasd dat die van ons haar poot nog niet gebroken heeft. Eerst had ze het alleen wat verzwikt maar nu lijkt het goed gekneusd. Vandaar dat ik toch denk aan anti slip schoenen. Maarja, een hond met schoenen in huis...
@XDoo Ik heb wel energie maar de ene dag meer dan de ander...kan ook niet zeggen dat het veel meer is dan de afgelopen weken. Maar ik snap het wel dat ze het zeggen, meestal is de misselijkheid enzo ook over nu, dus dan voel je, je gelijk fitter. Ik ben helemaal niet echt beroerd geweest, dus merk daarom misschien ook minder verschil? Ik zou niets plannen hoor...voor hetzelfde geld beval je een paar dagen eerder, of ben je bezig...wij kijken het ook op de dag zelf wel, of ze moet echt vroeger geboren worden, dan wordt het anders. Kaartjes...we weten al wel een beetje wat we willen maar nog niet helemaal. Ik heb kortingsbonnen van een lokale drukkerij hier, dus ga binnenkort daar wat van de die voorbeeld boeken halen, vind ik prettiger uitzoeken dan via internet. Gedichtje/tekst hebben we nog helemaal niet, wordt nog wat moeilijker dan de naam ben ik bang haha Ik denk dat we rond de 60 kaartjes nodig hebben, en dan wil ik nog wat extra voor onszelf, dus zal het rond de 75 worden denk ik Nog even wat foto's spammen haha De foto van het wiegje waar ik in heb gelegen, precies zo (andere lakentjes wel) komt hij nu in onze slaapkamer te staan en een Before foto van de babykamer Gemaakt vanuit de deuropening dus het lijkt groter dan dat het is. Links achter de deur zit dan weer een deur naar de inbouwkast Maar de deuren zijn er nu uit en komen niet terug haha al morgen ff een "kale" foto maken
Prutske: Genoten van je dagje weinig? Jummie snert oh daar heb ik ook echt zin in en in zuurkool, boerenkool etc. Handig zo'n kok die dan thuis niet meer kookt. Heb je dus ook niks aan Xdoo: Leuk dat je de echo van je so hebt gehad. En vakantieveilingen is natuurlijk ook meestal nog wel haalbaar. * ik zie nu voor 15 euro kijk dat is nog eens leuk*! Ik doe het gewoon allemaal niet, heel saai. Echt rustiger aan doen met je bekken, we moeten nog wel even.. Hopelijk word het niet erger. Hier ook frisjes heb mijn pyjama aan met badjas. Nou inderdaad leuk cadeautje voor hem als hij papa is geworden Ik heb echt wel een ideale man haha. Staffie: Nee dat kan inderdaad op een gegeven moment niet meer, maar goed dat komt dan ook wel weer goed. 30 euro is ook goed betaalbaar en dan zelf afdrukken is toch alleen maar beter en goedkoper?! Bailief: Energie? Welke energie... Mijn zwangerschappen tekenen zich door geen energie geloof ik. Ik zei al grappend tegen mijn man dit moet wel weer een meisje zijn. Oh wat sneu voor je hond, ik heb er geen verstand van maar moet hij nog een soort leren lopen? Ik vind het ook niks als mijn man weg is. In oktober gaat hij nog 2 nachtjes met de tienerclub op kamp ik zie er nu al tegenop * zucht *. Ik gun het hem wel hoor daar niet van maar goed. Leuk dat je het kaartje hebt. Wij moeten binnenkort ook eens boeken in huis halen. We gaan gewoon naar de drukker. Hanna is op donderdag geboren en dat weekend was het pinksteren en de drukker heeft toen echt snel gedrukt en alle kaartjes al voor ons gevouwen, zodat we de kaarten vrijdags op de post konden doen. Dan kwamen ze tenminste zaterdags nog aan. Dus ik wil dan nu ook gewoon weer zo doen. Kost wel een beetje meer, een beetje veel. Ik zou wel zorgen dat je een paar extra kaartjes hebt voor kraamverzorgster/vk/huisarts he?! En bij de plus, jan linders en c1000 kun je met je geboortekaartje ook nog een boodschappendoos ophalen. Wij plannen ook niks met kerst hoor en oudjaarsdag ben ik uitgerekend dus op nieuwjaarsdag mooi geen handjes schudden Ik zou niks vooraf plannen en inderdaad op de dag zelf bekijken of je er zin en fut voor hebt.