Hahaha dat is geen vervuiling maar opvulling . Ik vind het wel grappig, ik wist ook niet dat er zoveel dingen bestonden. Zag al wel dat heel veel dingen niet kloppen bij mij, het is vast een tweeslachtig kind hier . Familielijnen geloof ik wel weer in. Omdat het hier bij iedereen meisje -jongen is. Ik stem voor een jongen in je buik . Geen voorkeur geloof ik trouwens wel. Het is allebei natuurlijk heel leuk, en zelfs al krijgen jullie nu weer een dochter, dat zal vast een compleet ander kindje zijn dan Hanna.
Haha ja ik weet het ook niet. Maar goed over een week of 8 weten we het wel hoop ik. Manlief gaat vanavond nog een commode ophalen voor dochterlief. Ik heb nu een kast van Ikea (die hadden we nog) maar die is een meter hoog en smal en 80cm lang. Ik mis ruimte. Dus toch maar een andere commode via marktplaats. Nu moet ik steeds opletten dat dochterlief er niet af valt als ze dwars is.
Heey slaapkoppen, haha Saar, hier ook hoofdzakelijk roze bij alle stellingen. Moet wel echt zeggen dat ik deze zwangerschap veel vermoeider rn geprikkelder ben als vorige keer. Nog even afwachten maar.
Heb je dat ook naar je zoon toe? Ik merk dat ik echt geïrriteerder naar mijn dochter toe doe nu ik zo moe ben. Wel logisch, maar niet leuk. En zij wordt dwarser...
Saar, helaas wel. En hoorde dat mijn collega dit ook b heeft naar haar kindje toe. Ben ook heel blij dat f gewoon naar de oppas blijft gaan als ik volgende week verlof heb. Kinderen voelen ook aan dat hun ouders zich minder prettig voelen hoor.
Voel me er af en toe ook echt schuldig over, maar ja soms floept het er gewoon uit. Niks aan te doen. Dat is wel lekker ja. Ik ga in de laatste weken wel kijken of ze af en toe ergens heen kan.
Saar, wel fijn dat je nu een andere commode krijgt want zo is het wel gevaarlijk. Ik weet niet of dit ook meetelt, maar ik ben veel prikkelbaarder naar de hond. Aem beest, soms kan ze echt even niks goed doen bij mij. En de volgende dag liggen we dan samen een hele tijd te knuffelen . Maar dat voorspelt een meisje he, haha.
Zal ook wel een combi zijn met de hormoontjes denk ik. Ik kan ook dingen heel moeilijk van me afzetten. Blijf maar malen in mijn hoofd. Haha ja je speelt vals hoor je weet het al Extra bevestiging is het in ieder geval. Knuffelen met dochterlief is er niet zo bij op het moment. Ze zet zich constant af tegen mijn buik, niet fijn... Met die commode wordt het allemaal weer een stuk veiliger. Die is toch 15 cm breder en 30 cm langer. En 90 cm hoog werkt ook een stuk prettiger.
Haha nou ik heb nog vaak in mijn hoofd "wat als de echo's het fout hadden" haha. Maar het is bij 4 echo's gecheckt . Hmm nee dan is knuffelen niet fijn, komt straks vast allemaal weer . Dat scheelt je wel veel met die commode, fijn! Misschien ook wel handig dat je straks in beide kamers een commode hebt? Hebben jullie die gijzeling vandaag meegekregen? Ik vind het zo erg, trek me dit nu ook veel meer aan dan wanneer ik niet zwanger ben.
Vreselijk he?! Hoe ziek moet je wel niet zijn om je 3-jarige dochtertje dood te schieten. En ik bedoel dan echt in de zin van ziek, want een mens met een gezond verstand zou dat niet kunnen. Echt vreselijk. Arme moeder. Qua commode was her sowieso de bedoeling om elk kindje op zijn/haar eigen kamer te verschonen en aan te kleden. Heb beneden wel een mandje staan met luiers en doekjes hoor, maar goed dat is nu ook voor het gemak van minder traplopen.
Ja heel erg ziek... dat zei ik hier ook al. Hoe kan iemand dat doen, een kindje maar dan ook nog eens je eigen dochter. Walgelijk. Oh nou dan is dat vandaag ook gelijk klaar, allebei een commode. Nu de baby nog .
Bailief: Ik had het er ook gister met mijn man over en ik vroeg aan hem of hij dat überhaupt zo kunnen, maar die zei ook doe even normaal. Ik zou mezelf niet eens kunnen vermoorden, laat staan mijn kind. Dus die man was echt psychisch heel erg ziek (maar goed die conclusie had ik sowieso al getrokken). Triest dat daar een klein meisje de dupe van is geworden. Xdoo: Ik heb wel gekolfd, maar niet veel. Kolf kun je het beste pas na de geboorte kopen hoor als de borstvoeding op gang is gekomen. Ik zou wel kijken welke kolf je fijn lijkt. Ik heb een handkolf (die heb ik in de kraamweek ook gebruikt i.v.m. beginnende borstontsteking), maar ik heb eigenlijk bijna nooit gekolfd. Ik kon het ook niet zo goed, maar dat komt omdat je het te weinig doet. Als je moet kolven op je werk zou ik een dubbele elektrische kolf gaan kopen. Maar je kunt altijd eerst kijken of je er 1 kunt huren om te proberen, want die zijn super duur.
@staffie...wat een prachtig kamertje!! jij bent lekker klaar...of moet je nog klein dingen doen ? ik moet nog wachten op 1 plankje dan kan ik die vol duwen en moet nog wat roze en blauw deco halen en de rest komt nog wel de belangrijkte hebben we al bedje en laken enzo voor alle 2 kindjes @Saar jij heb gelijk deze topic is echt energieloze aan staande moeders hahaha maar moet zo zien is allemaal voor goed doel! @bail lekker jij bent ook al klaar. op 1 ding na dan de comode @ vandaag was ik naar de Gyn geweest ...en ja zal kort berichtje worden want Alles was goed met onze kindjes ooooohh wat een opluchting! pfffff blijf spannend omdat nu echt duidelijk is dat het meisje zit inderdaad diep in mijn buik die voel je amper en de Gyn snapte waarom ik onzeker was maar alles was goed het meisje was 1904 gram en het jongen was 1985 gram... en voor dat er echo werd gemaakt ging de Gyn eerst voelen op me buik en zei tegen de Ass van : kijk dit is nou de buik van een 1 baby in de buik (zal verkeert typen maar hij bedoel ieder geval mijn buik groote is als een 1 baby dus 40 weken) maar goed de Ass deed ook voelen en toen ging de Gyn hooft en de been meten van allebij kinderen en hoofdjes en ze zijn allemaal gemiddeld gewoon goed niet klein niet groot alles zag netjes uit en hij wis niet meer wie wie was...boven lag jongen (in de stuit) en het meisje lag al lekker koppie na benden en beetje al ingedaaldt maar tijdens even kijken hoe haar kopje lag Zag ik en ik Riep ook hard...: Hey zie ik dat goed is dat Neusje? en wang? en ze had oogjes open! de Gyn en Ass zeiden Ja inderdaad en ze doet ook lekker tutten(smak geluidjes maken) en ik zei verlegen oooh mag ik een foto ? en kreeg een foto en de neusje ja hoor een mooi bol neusje net als Grote zus! geweldig en toen liep de gyn en me man al veder want de Ass deed bloed druk meten en ondertussen doet de gyn vaak gegevens aanpassen ...en bloed hoogte was goed zo als altijd en ging ik zitten bij me man en de gyn zei al nou ziet goed uit enzo en hij zei over 2 weken hebben we over de bevalling hoe en wat (er was een gyn uitgevallen dus was beetje druk) maar hij had geen zorgen over me en toen was het tijd om te gaan dat was dagje voor ons dus over 2 weken terug dan vlieg de tijd dan ben ik 34 weken en de gyn zei trouwens ook al we laten je niet lang lopen zei die van wegens me dochtertje liep ik 42 weken ...maar als ik ingeleid wordt kies ik echt wel mooie datum uit! geen 5 dec Aub!! lijkt me niks maar goed wil iedereen alvast fijne weekend wensen en zal kijken of ik nog energie heb voor foto neer zetten want aangezien via mobiel lukt niet moet ik op ander manier uitvogelen
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari - Baby Girl & Baby Boy! MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Verrassing: 2 Boy's: 4 Girls: 5 ~*Afspraken*~ 9 November - Zwangerschapsshoot - Staffie84 11 november - Controle vk - Saar 22 11 november - Groeiecho vk - MaDe87 11 November - Controle vk - Bailief 12 november - Controle vk - Me88 12 november - Voorlichting bevallen - Bailief 12 november - CTG en controle Gyn - Staffie84 13 november - verlof - Prutske 13 november - Controle vk - Prutske 16 november - Intake kraamzorg - MaDe87 18 november - Intake kraamzorg - Me88 18 November - Verlof - Staffie84 18 November - Groeiecho - Staffie84 19 November - Controle vk - LA85 20 November - intake kraamzorg - LA85 22 November - Liggingsecho - Prutske 25 November - Gyn Groei echo + kijken met bevalling -ik1989 27 November - Controle vk - MaDe87 28 November - Voorlichtingsavond bevalling - MaDe87 2 December - Info avond BV - Staffie84 5 December - Verlof - MaDe87 11 December - Info avond poliklinische bevallen - Staffie84
Klinkt goed ik1989. Ook mooie gewichten al joh! Elke week is er 1 he?! Hopelijk red je de 34 weken. Maar over tijd lopen met een tweeling lijkt me niet erg prettig nee.
Saar, heel triest dat zo'n klein meisje hier de dupe van is geworden inderdaad. Ik zat het mij gisteren ook hardop af te vragen; hoe kun je je dochter in haar ogen kijken en vervolgens vermoorden... Ik kan en wil er met mijn hoofd niet bij, bah. En dan die moeder, die moet zich verschrikkelijk (understatement) voelen. Wat een leuke kamer van je dochter! Heel fris en lief! En dat is die commode van marktplaats? Erg mooi! Ik1989, nog maar heel kort voor jou, spannend! Wel laten weten wanneer je mag he . Ik ben nog niet klaar hoor met het kamertje, haha. Dat was tegen Saar bedoeld over haar 2 commodes . Ik heb vandaag de gordijnen opgehangen, rolgordijnen hingen er al. Ik moet de gordijnen nog een heel eind inkorten (4 stuks, leuk...). Het ledikant is beschadigd tijdens de verhuizing dus die moet ook nog weer even opgelapt worden. De commode en kledingkast staan al wel in elkaar dus de wasjes kan ik inpakken . Er moeten nog plinten langs de wanden in de babykamer en ik geloof dat er nog meer moet gebeuren maar het is nog een beetje veel . Ach ja telkens een beetje en dan komt het vanzelf af. Ik ga nu eerst weer een babywasje ophangen, donkerroze was aan de beurt . Hoeveel babywasjes hebben jullie gehad? Ik heb mijn 3e nu, maar ik moet er zeker nog 4 vanwege de kleuren enzo.
Het is maar goed dat we het niet begrijpen, want dan waren we allemaal erg ziek. Nou inderdaad die moeder is ook nog maar 26 jaar, vreselijk. Hier is de babykamer nu wel bijna klaar, maar goed 't is hier alleen inrichten. Manlief heeft vandaag 4 lijstjes gehaald bij xenos, want ik had 4 grote kaarten(15*20cm) gehad met kabouters en die gaan we ophangen. Verder de wasjes erin en dan is het klaar. Ik had er 3. 2 witte en een bonte. Daar heb ik zo'n doekje bij geknikkerd die de kleuren opvangt. Maar goed ook, want het nieuwe wiegdekentje gaf behoorlijk rood af. Maar goed ik heb alles unisex he dat wast makkelijker. Morgen is alles droog, dan kan ik de wieg opdekken. Manlief gaat 's middags het matrasje ophalen voor het ledikant en dan mag hij die opdekken. Ik ga volgende week denk ik mijn vluchttas inpakken. Meer voor het geval ik eerder opgenomen moet worden. Dan hoeft manlief niet zo te zoeken.