Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, ik zal voor je duimen! Haha nou ik voelde me wel dom want ik heb het meerdere keren nagekeken en ik ging dus telkens uit van 38 weken :p. Nu kreeg ik het gelijk op mijn heupen en ben aan de slag gegaan in de babykamer. Stopcontacten gepoetst daar want er zat nog verf op en ook heb ik het wiegje klaargemaakt. Heb hem gewoon in de babykamer gezet omdat de katten daar niet bij kunnen en dan zet ik hem straks met ballonnen in onze kamer. Het is nog steeds niet klaar maar wel klaar genoeg voor de baby :).

Seentjuh, he bah klagen mag hoor. Kan me helemaal voorstellen dat het even niet leuk is. En morgen ook nog eens 40 minuten lopen, pff. Wat voor opleiding volg je? Apart van die klasgenoot, ik kan me niet voorstellen dat je er nu nog niet flink zwanger uit ziet. Maar ach, sommige mensen... ;).

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Seentjuh: nou knap dat je het nog volhoud. Ik red het niet meer, te zwaar. Lekker dat hij nu even slaapt, zelf ook even met de beentjes omhoog. Balen van je bekken. En morgen 40 minuten lopen joh, das niet zo handig. Misschien de bus of fiets achter in de auto of kan dat ook niet? Welke opleiding doe je?! Raar dat ze het niet zien. Ondertussen moeten we er allemaal toch wel zwanger uit zien.

Bailief: Nou ja gooi het op de zwangerschapshormonen joh, maakt het uit. Oh de baby kan komen (over 4 weken).

Ik lig lekker op bed, maar mijn hoofdpijn neemt toe ondanks de 2e paracetamol van vandaag:( Nou ja alleen nog koken en dochterlief een beetje vriendelijk aankijken zodat ze lief is.

3. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bailief is klaar voor de baby! :D helemaal goed meid, die nesteldrang toch niet voor niks he ;)

Balen van je hoofdpijn saar. Gelukkig werkt je dochter wel een beetje mee zo te lezen :)

Ik vind toch ook dat ik er wel zwanger uit zie. Zal vast aan haar liggen haha. Ik ben bezig met het laatste jaar sph, deeltijd dan wel...

Misschien lukt het nog wel om de fiets achterin te gooien, moet even kijken. Bus is geen optie, want dan moet ik nu nog een ovchipkaart gaan regelen. Ik ben dus zo verwend dat ik nooit met ov ga haha

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja mijn/onze dochter is super makkelijk. Kan goed zelf spelen. En ook wel een halfuurtje op de bank met mij lezen, maar met hoofdpijn schiet dat niet echt op. Oh dat is vervelend. Kun je echt geen kaartje meer kopen. Vind dat zo raar, want die chipkaarten zijn op een gegeven moment ook niet geldig en je tegoed wordt eraf gestolen als je hem niet vaak gebruikt. Hele rare constructie. Leuk SPH en je doet het naast je werk als ik het goed begrijp?

5. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn zo'n makkelijk kind haha! Kan ze daar niet wat van aan L geven? ;)

Ik doe de opleiding inderdaad naast mijn werk. Heb het dit schooljaar weer opgepakt en na de bevalling is het alleen nog afstuderen en geen lessen meer volgen. Dus dat moet haalbaar zijn. Al is het nu wel pittig hoor, van 8.45 tot 16.30 op school en daarnaast nog 1 uur heen en 1 uur terug in de auto. Maar ja, het is voor een goed doel!

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Knap hoor Seentje. Heel veel respect voor. Wel lekker dat het bijna klaar is. Hopelijk heb je er straks na de bevalling zin in om af te studeren. Hoeveel dagen werk je ernaast? Haha helaas dat kan niet.

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, haha ja dat zal het zijn :D. Vervelend zeg die hoofdpijn. Heb je al iets ingenomen?

Seentjuh, jaaa haha :D. Knap zeg, werken, een opleiding en 2 kindjes dalijk. Lijkt me erg zwaar.

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Jep heb bij het rusten mijn 2e paracetamolletje ingenomen. Dus straks de 3e.

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Helpt het wel een beetje?

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Niet echt, helaas ook zo'n herkenbaar iets.

11. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Seentjuh, kunnen ze je van de garage niet even naar huis brengen, bieden ze hier altijd aan namelijk.

Saar, succes met de hoofdpijn. Helaas geen goede signalen.

Bailief, dat valt weer een weekje mee dan:p

Ik, gefeliciteerd met je meisje

Hier weer goedgekeurd door de vk bloeddruk was weer wat gezakt 110 over 70. Perfect dus. Kind is volledig ingedaald. Vandaar mijn klachten van mijn bekken. De boel is echt alles aan het klaarmaken voor de bevalling. Helaas is het indalen geen garantie om op tijd te bevallen.

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh en dat bij een tweede kindje. die hoeven volgens mij niet eens in te dalen. Wel lekker, want dan heb je in ieder geval lucht!
    Ik hoop nog steeds op een griepje...

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, bah zeg. Als het maar niet weer zo wordt als de vorige keer... ik moest wel even denken aan dat het misschien wel weer een teken is van het geslacht, hetzelfde probleem. Maar dat zal jou op dit moment niet zoveel interesseren denk ik ;).

Prutske, fijn dat alles goed was! En ook al helemaal ingedaald, mooi zo.

Pff ik moet nog naar de supermarkt maar ik heb geen puf meer om te gaan. Sinds ik gestopt ben met de babykamer heb ik last van mijn buik. Ik kan mijn vriend wel sturen maar die komt dan met andere dingen thuis en dat is ook de bedoeling niet want mijn lijstje is gemaakt op de aanbiedingen :p.

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Zou kunnen of de erfelijkheid speelt toch een grote rol. Ik ben ondertussen wel nieuwsgierig of er een jongetje of meisje in me zit hoor. Ook met de naam.
    Dat is balen dat je nog eten moet halen. Mijn man snapt het inmiddels aardig. Ik kom nu alleen nog maar bij de plus zelf (2 min. lopen) en manlief haalt evt. de rest uit zijn werk. Ik ga dan even met hem met de folders zitten en wijs aan en leg uit wat de bedoeling is. Gaat meestal wel goed. Vanavond eet ik zelfgemaakte gebakken aardappels met ijsbergsla en een drumstick uit de oven. Staat allemaal klaar is alleen een kwestie van bakken.

15. babylesley

babylesley Nieuw lid

13 nov 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL

ja wij krijgen ook van zulke grapjes. alleen eerlijk gezegd vindt ik het zelf niet zo leuke datum. ik vindt 28-12 wel erg leuk!:) omdat mijn andere zoon van 14-06 is.;) maar het mag van mij ook wel eerder komen. en het is nu ook al twee dagen aan het rommelen in me buik. ik heb steeds krampen enzo. en het is voor mij ook best nieuw allemaal omdat het 11 jaar geleden is en mij eerste zoon is toen ook gehaald omdat niks op gang kwam. alleen me vruchtwater liep toen al 3 dagen beetje bij beetje en dat was alles dus moesten ze me inleiden.
    en heb jij al voor weeen?

16. babylesley

babylesley Nieuw lid

13 nov 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi bailief

ja me zwangerschap verloop niet echt hoe ik het zou willen :(
    ik heb erg last van me bekken en rug. loop vanaf de zomer al bij de fysio ervoor, ben ook er ziek geweest de eerste 13 weken. zit nu ook sinds 3 weken in de volle 100%ziektewet. deze week zou me laaste werkweek zijn geweest.
    heb sinds twee dagen ook krampen in me buik en steken bij me schaamstreek. dus volgens mij is de baby al aardig aan het indalen.
    en hoe verloop jou zwangerschap tot nu toe?

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou ja 't maakt mij verder niet uit. Al wordt de kleine geboren op 31-12 het zij zo. Maar 28-12 is dan wel leuk ja. Krampen klinkt niet zo lekker. Ik heb af en toe pijnlijke harde buiken, maar dan ga ik gewoon te ver voor mijn lichaam. De kleintjes moet nog even blijven zitten. Was je zoon te vroeg of niet?

18. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, je hebt je man goed getraind ;) haha. Die van mij verliest zijn aandacht bij de eerste pagina van de folder al. Maar voor kleine dingen kan ik hem wel sturen. Ik heb vandaag ook gelijk weer wat voorraad ingeslagen, nu ook meer dan genoeg tandpasta in huis haha. En wat verschillende soorten drinken zodat ik altijd wat in huis heb rond de bevalling. Jij hebt lekker gegeten zeg! Ik heb nog drumsticks in de vriezer liggen, denk dat die in deze dagen ook aan de beurt komen. Erfelijkheid zou het natuurlijk ook heel goed kunnen zijn. Ben erg benieuwd morgen, hou je ons op de hoogte?

Babylesley, he wat vervelend dat je geen fijne zwangerschap hebt. Dat rommelen zou heel goed het indalen kunnen zijn. Dat heb ik ook gehad. Had het zo erg dat de vk toch even wilde kijken of ik geen ontsluiting had maar dat was gelukkig niet het geval. 28-12 lijkt mij ook een hele leuke datum om te bevallen. Wij hebben ook echt iets met de 28e in verschillende maanden. Maar eerder vind ik natuurlijk ook geen probleem :D. Mijn zwangerschap is helaas ook niet makkelijk geweest, tot 14 weken verschrikkelijk misselijk geweest, later een ijzertekort waar ik veel last van had en nu zit die buik gewoon in de weg. Maar ach, ik ben hartstikke blij dat onze dochter er straks is ;). Mag ik vragen hoe het zo komt dat er 11 jaar tussen je kinderen zit?

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha ja dat gebeurt hier ook wel eens, maar goed. Hij begint het wel te snappen en hij wil geen boze vrouw:cool: Ja was lekker vanavond. Morgen wraps dus ook heerlijk. Frisdrank heb ik niet in huis. Ze kunnen koffie of thee krijgen en verder niet. Wij drinken het zelf eigenlijk amper. Ja ik hou jullie op de hoogte hoor. Morgen thuis post ik netjes een berichtje.

20. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha ah je man wordt onder druk gezet door jouw hormonen :D haha. Wraps zijn ook erg lekker! Ja ik heb het vooral voor mezelf in huis, ik wil mezelf verwennen rond de bevalling :p nouja, vooral erna natuurlijk. Het bezoek ga ik niet teveel verwennen want ze moeten niet te lang blijven zitten ;). Haha heel goed, ik hou het forum in de gaten. Maargoed ik zit toch heel vaak hier, je moet iets als je op de bank ligt.

Wist trouwens niet dat ik zo moe kon worden van de supermarkt, pff. Bij de kruidvat ben ik ook geweest. Ze hadden korting op de Bepanthen, ik heb daar erg goede dingen over gelezen dus die ook maar gekocht. Nu heb ik echt bijna alles. Alleen nog een thermometer en een billendoekjesdoos.

Deel Deze Pagina