Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailief

Bailief Niet meer actief

Seentjuh, lekker aftellen nu! :D werk ze!

Helaas zit de hema niet in de buurt, we moeten naar de bouwmarkt haha. Maar voor de zekerheid neem ik die kortingszak wel mee want wie weet wil ik er ineens heen :p.

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Seentjuh: Succes met de laatste loodjes op het werk. Vanaf week 37 ga ik elke dag een paar keer springen in de hoop dat'ie er zo uit ploept:D

Bailief: Oh bouwmarkt, ja vaders he?!
    Maar inderdaad de hormonen doen hier goed hun werk. Maar je gaat je bij jezelf afvragen van voel ik me echt zo, maar ik voel me echt goed beroerd en ook mijn moeder zegt je ziet er echt niet goed uit voor je termijn. Begin ook wat vocht vast te houden in mijn gezicht. Maar goed ik moet het hier gewoon mee doen. Heb morgen een pyjama dagje en doe vandaag ook niks. Lekker op de bank.

3. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laat je wel weten of het lukt met springen dan? Als de baby er dan zo uit ploept ga ik diezelfde dag nog een trampoline halen :D:D:D

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hahaha. Ja hoor dan hoor je het wel.

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, jammer dat je zwangerschap nu zo verloopt. Stel dat dit je laatste zwangerschap zou zijn dan is het ook zo naar om het met zo'n zwangerschap af te sluiten. En ik denk dat dit het tegelijk ook moeilijker maakt voor als jullie wel nog een kindje zouden willen.

Springen wil ik ook graag bericht van :D

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

We hebben absoluut niet het idee dat dit onze laatste zal zijn(als het ons gegeven is), maar voorlopig wel. Ik wil echt even niet zwanger meer zijn. Ben het spuugzat en wil gewoon lekker genieten van de kindjes straks. Maar goed 't is nog max. 8,5 week dus te overzien. Ik ben er verder wel aardig rustig onder, want vechten helpt toch niet. Mijn moeder gaat me nu een dag(ochtend) in huis helpen.

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Kan me voorstellen dat je het even spuugzat bent. Is te hopen dat een volgende zwangerschap dan iets beter te doen is want je zo slecht voelen legt er wel een beetje een donkere wolk op als ik naar mezelf kijk. Wij zeiden eerst dat we heel graag 2 kinderen zouden willen. Maar als ik naar deze zwangerschap kijk dan weet ik echt niet of ik dit nog eens 9 maanden wil. Volgens mij kijk ik al vamaf het begin uit naar het einde.

Lief dat je moeder je komt helpen en voor Hanna natuurlijk ook heel gezellig ;).

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou geloof me, het ging bij mij wel vlot weer kriebelen ondanks de vorige zwangerschap en bevalling en de nasleep ervan. Maar goed ik heb straks 2 kindjes om voor te zorgen en ik wil wel voldoende energie hebben om leuke dingen te doen met ze. Dat heb ik nu niet, dus dat voelt niet lekker. Bij Hanna kon ik gewoon op de bank blijven zitten, maar ja nu niet eigenlijk. Ben blij dat er af en toe iemand komt om Hanna even mee naar buiten te nemen, want dat red ik gewoon niet elke dag. We zitten wel een beetje in hetzelfde schuitje geloof ik of niet? As. zaterdag ga ik nog uit eten (hoop ik) en dat is het dan tot de bevalling. Sinterklaas ga ik ook echt niet meer naar toe als mijn schoonouders het willen vieren.

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dat hoor ik vaker ja, dat het dan toch snel gaat kriebelen. Ik kan me er nu nog niks bij voorstellen ;). Jij zal het straks druk krijgen, dan heb je inderdaad de energie wel nodig. Een beetje wel ja, ik voel me toch een beetje opgesloten. Kom niet verder dan de supermarkt eigenlijk omdat ik dat niet trek. De hond laat ik ook niet meer uit, gaat gewoon niet. Vandaag was de bouwmarkt ook genoeg, lig nu alweer op de bank en vanavond dan nog de verjaardag. Een beetje veel. Ik zal echt blij zijn als ik mijn eigen lichaam weer terug heb, die energie kan ik wel op wachten maar ik zou zo graag weer iets willen doen zonder overal last van te krijgen. Ach ja, hier nog max. 9 weken dus het komt wel goed. Makkelijk opgelost zo trouwens, sinterklaas en je schoonouders haha. Elk nadeel heeft zijn voordeel ;).

Mijn moeder zei gisteren aan de telefoon al dat ze zich volgend jaar wel in sinterklaas moest verdiepen (als in wanneer de intocht is en dat soort dingen). Dat heb ik maar heel snel afgeblazen. Heb gezegd dat ze toch niet denkt dat ik met sinterklaas ook naar familie ga. Ze zijn hartstikke gezellig maar sinterklaas wil ik op onze manier vieren.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ach misschien heb jij er helemaal geen last van. Wij hadden van te voren al gezegd dat het ons wel heel leuk leek om 2 kleintjes dicht op elkaar te krijgen.
    Ja het huis is al snel te klein. Het is vervelend om alles zo te moeten plannen, terwijl je andere zwangeren om je heen heerlijk rond ziet huppelen. Ik had er al op gerekend, dat scheelt toch weer.
    Haha oma gaat wel gelijk wat regelen. Vorig jaar vond ik het wel geschoten, toen snapte Hanna er nog helemaal niks van. Ik denk dat dat pas vanaf een jaar of 2,3 komt. En je eigen plan trekken inderdaad.
    Fijne verjaardag vanavond.

11. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ja dat kan natuurlijk ook, ach ja ik zie het dan wel ;). Ik hoop zelf ook nog weer een studie op te pakken en dat doe ik liever met 1 kindje dan met 2. Scheelt inderdaad dat jij er al op gerekend had, maar leuk is anders. Ik weet nog dat ik zo blij was toen ik niet meer hoefde over te geven, helaas begonnen toen de andere klachten. Heeft Hanna nu al wel een beetje door dat sinterklaas cadeaus brengt of echt geen idee? Wel heel leuk voor haar dat ze straks samen met haar broertje of zusje in spanning op pakjesavond kan wachten ;).

Dankjewel, jij een fijne avond. Hopelijk kun je je toch nog een beetje vermaken ondanks dat je rust moet houden.

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nee Hanna weet niet eens dat er een sinterklaas is. 30 november heeft mijn man sinterklaas op het werk (ik ga niet mee), ben benieuwd hoe ze dan reageert. Ik denk dat ze heel bang is voor zwarte piet en absoluut niet bij sinterklaas op schoot wil. Überhaupt niet bij iemand anders haha.
    Vervelend is dat he?! Sinds de positieve test ben ik moe geweest en het wordt nu alleen maar erger. Nou ja wat zijn nou 40 weken op een mensenleven.

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha dat hebben heel veel kinderen dus grote kans ;). En over een paar jaar is ze er vast gek op.

40 weken is eigenlijk niks. Maar toch kan het soms lang duren. Gelukkig doen we het voor iets heel moois. Lekker cliché :D.

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja en ik merk dat het helpt als ik mezelf af en toe even met wat lekkers verwen. Niet goed voor de kilo's maar goed. Ik had er de vorige zwangerschap trouwens ook veel meer moeite mee hoor om erbij neer te leggen. Nu heb ik het ingecalculeerd. Nou inderdaad we doen het voor iets super moois en ik hoef er ook geen 18 dus haha.

15. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Kom op meiden, nog een paar weken volhouden

Saar, wat een half jaar dan kan uitmaken, f is helemaal in de ban van inteklaas en pietje

Hier s avonds ook wel wat moe maar ik heb ook ervaren hoe meer ik er aan toe geef hoe meer moe ik me voel. Hier blijft het bij ern uurtje rusten als f slaapt en s avonds lekker op de bank. Verder ben ik nog vanalles aan het koken voor rond en net na de bevalling. En lekker lunchen met vriendinnen e.d.

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Heerlijk Prutske, je geniet echt van je verlof zo te horen. Hanna kijkt ook nog helemaal geen tv ofzo en in dorp kom ik niet dus die komt het ook nog niet tegen. Scheelt misschien ook wel iets en ik denk dat een kindje van 2 ook wel wat meer oppikt en begrijpt. Mag F zijn schoen zetten?
    Als ik doorloop stort ik echt in, maar ik rust al vanaf het begin van de zwangerschap 's middags ik kan echt niet zonder. Mijn moeder komt nu een halve dag in de week wat werk doen voor me in de hoop dat ik het koken en de zorg van Hanna zelf kan blijven doen. Dus dat is wel fijn. Dat koken wil ik ook nog doen, maar of ik er aan toe kom... Wel lekker om wat in de vriezer te hebben.

17. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Saar, schoen zetten snapt hij dan weer niet echt dus das nog makkelijk.;)
    Ben idd lekker aan het genieten. Gelukkig wel was in mijn laatste werkweek echt bang dat ik te veel had gedaan en het echt klaar was maar gelukkig is het weer bijgetrokken.

Dus maandag ochtend naar een oudcollega
    Maandag middag komt mijn nichtje op de thee
    S avonds laatste keer zwangerschapsgym

Dinsdag komt mijn vader een kabel trekken en wat klussen dus ik wil dan mijn tas in gaan pakken

Woensdag zwemmen
    Vrijdag uiteten

Dus de week zit alweer ver vol oepsie

18. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Vandaag een drukke dag gehad...
    kan dat toch allemaal niet meer zo hebben haha

Eerst moest mn vriend nog even werken, toen boodschappen, huis opgeruimd, tuin winter klaar gemaakt, heel veel baby kleertjes gewassen, even koffie wezen drinken bij een vriendin en nu thuis...helemaal versleten haha

Balen meiden dat jullie je niet meer zo goed voelen, wat dat betreft mag ik niet klagen, want net als nu is gewoon mn eigen schuld...

19. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Staffie, ik denk dat wij gewoin gezegend zijn dat het goed gaat en tuurlijk zegt ons lijf ook wel eens stop

20. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Nou idd als ik het allemaal zo lees, en niet alleen in dit topic dan voel ik me echt gezegend dat ik al die kwaaltjes niet heb.
    Tuurlijk kan het nog steeds komen maar ja...dan zou het nog maar voor 5 weken zijn:D

Ik zeg wel vaak..hoe lastig het zwanger worden hier gegaan is, zo gemakkelijk gaat de zwangerschap nu, dus ik hoop dat ik dat tot het einde mag blijven zeggen

Deel Deze Pagina