Oh wat ben ik moe.... maar ik kan het niet laten hier even te kijken haha. Saar, haha geen 18? Flauw zeg Prutske, lekker hoor zo genieten van je verlof! Staffie, niet zo slim maar ik snap je wel. Soms wil je ook gewoon dingen doen. Ik moet wel zeggen dat ik vaak vind dat ik mezelf niet zo moet aanstellen. Het heeft een jaar en 4 maanden geduurd en een miskraam voordat ik weer zwanger was en wat wilden we het toch graag. Nu zijn we er ook hartstikke blij mee en dan heb ik toch wel zoiets van "zeur niet zo, jij wilde dit toch zo graag". Maarja als het kon had ik er minder ongemakken bij besteld Verjaardag was gezellig. Had mijn broertje willen laten voelen hoe ze schopt maar baby was lekker eigenwijs. Niemand mag aan mijn buik zitten haha, zelfs mijn moeder niet. Alleen vriend en ik. Maar wil ik haar eens aan iemand anders lsten voelen, doet ze niks. Ze lijkt op haar ouders, allebei eigenwijs
Prutske: Fijn hoor! Je hebt lekker een volle week in ieder geval. Dat is dan nog wel weer fijn dat hij niets snapt van schoen zetten. Volgend jaar misschien. Gaat hij straks al naar de peuterspeelzaal of niet? Heb je ook weer wat minder pijn in je bekken? Staffie: Je moest toch rustig aan doen haha. Lastig is het of niet als je lichaam wel wil. Lekker vandaag een rustig dagje. Geniet er maar lekker van, t is zo voorbij. Bailief: Dat is balen. Ik ben ook niet zo van het aan de buik zitten. Doet ook niemand. Ja Hanna van de week, die trok haar handje zo weg en trok een gezicht... Vandaag weer rustig aan. Overigens is mijn zus ook gezegend met goede zwangerschappen. Die loopt door tot de bevalling, krijgt een kindje en loopt dan weer rond bij wijze van spreken. Ik krijg nu steeds smsjes van haar dus ik denk dat mijn moeder het één en ander heeft ingefluisterd, want dat doet ze normaal nooit. Ik ga vandaag nog een dagje op de bank al helpt het echt niet. Morgenochtend de vk bellen voor een nieuwe afspraak. Ik heb even geen energie om de lijst bij te houden...
Saar, haha voelde ze de baby ook? Begrijpt ze dat er een baby in zit? Wel lief dat je zus er nu toch een beetje extra voor je probeert te zijn. Voor haar is het misschien lastig om voor te stellen hoe zwaar het kan zijn. Mijn moeder wuifde mijn klachten eerst weg, ze heeft 3 vrij makkelijke zwangerschappen gehad. Tot ze zag dat ik het toch best zwaar heb. Lukt het rust houden nog een beetje? Ik ben helemaal kapot van gisterenavond, heb ook telkens harde buiken die nu wel vervelend beginnen te worden. Eerst had ik er geen last van. De babyshower willen ze trouwens houden als ik 36 weken ben, in de avond. Ik weet echt niet hoe ik dat dan nog moet doen . Heb al geprobeerd of het ook een week eerder kon of overdag in het weekend maar dan kan mijn schoonzus zelf niet. Mijn schoonmoeder bemoeit zich er nu ook al mee, ze zei dat in de avond iedereen wel kan en dat ik toch pas over anderhalve maand uitgerekend ben. Als ik eerlijk ben zie ik het helemaal niet zitten, ook al vind ik het heel leuk dat mijn schoonzus dit wil doen voor mij.
Bailief, laat het lekker over je heen komen die babyshower. Laat ze gewoon alles regelen zodat jij echt niks hoeft te doen aks genieten. Wel balen van je harde buiken na de verjaardag. Ik hoop dat het nu weer een stuk beter is. Saar, pijn in mijn bekken is zo goed als weg nadat ik ben gestopt met werken. Nu alleen last als ik veel wandel. Dan is het net of de baby eruit zakt zeg maar, dit schijnt wel c echt zo te voelen omdat hij/zij al ingedaald is. Zegt helaas alleen niks over de bevalling. Vorige keer het zo en bevallen met 39, 1. Hier zegt f heel de dag tegen mijn buik baby uit verder snapt hij er niet veel van. Was in mijn weekschema de leukste dingen gewoon vergeten. Woensdag namelijk nog een zwangerschapsmassage Vrijdag de liggingsecho. En de ligging is goed dus vooral even lekker binnen kijken
Bailief: Balen van de harde buiken is het over nu?. Ik zou het maar gewoon over je heen laten komen die babyshower en lukt het je niet meer, dan houdt het op. Ik heb 2 dagen niks gedaan, zelfs niet voor Hanna gezorgd. Viel me best zwaar. Ben wel ietsje minder moe, maar goed vandaag weer voor haar zorgen en ik merk het gelijk. Poef weg energie die ik had ook al was het weinig. Gisteren wel gedoucht, maar voelde me daarna al super beroerd. Maar goed een nieuwe dag. Prutske: Fijn dat het beter gaat met je bekken. Hopelijk komt deze ook een weekje eerder, zou fijn zijn toch? Dan heb je over 4,5 week een kleintje in je armen. Wel fijn dat'ie is ingedaald. Hier niet, maar hoeft bij een tweede ook niet geloof ik. Vandaag ga ik op visite bij iemand van zwemmen. Dat stond al en wil ik niet afzeggen, want ik probeer wat nieuwe contacten te krijgen. En ik moet zo even de vk bellen voor een nieuwe afspraak.
Zo ik heb een abo op de vk. Morgenmiddag om 10 voor 1 moet ik weer. Ben morgen bij mijn moeder (die gaat naaien voor de kamer van Hanna) dus heb mooi oppas.
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari - Baby Girl & Baby Boy! MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Verrassing: 2 Boy's: 4 Girls: 5 ~*Afspraken*~ 18 november - Intake kraamzorg - Me88 18 November - Verlof - Staffie84 18 November - Groeiecho - Staffie84 19 November - Controle vk - Saar22 19 November - Controle vk - LA85 20 November - intake kraamzorg - LA85 22 November - Liggingsecho - Prutske 25 November - Gyn Groei echo + kijken met bevalling -ik1989 27 November - Controle vk - MaDe87 27 November - Controle vk - Prutske 28 November - Voorlichtingsavond bevalling - MaDe87 2 December - Info avond BV - Staffie84 5 December - Verlof - MaDe87 9 December - Afspraak gynaecoloog - Saar22 11 December - Info avond poliklinische bevallen - Staffie84 Even de lijst boven water gehaald, maar ik denk niet dat alle afspraken erop staan eerlijk gezegd. Van Prutske heb ik erbij gezet. Staffie: heeeeel veel succes. Hopelijk is je kleintje genoeg gegroeid om weer naar huis te gaan! Me88: Hoe is het met je bloeddruk?
Ha meiden, Pff heel de nacht niet geslapen....ben best gespannen... Gister heel de dag visite, heb niks hoeven doen maar was doodversleten, zo moe en dan niet kunnen slapen.. Ongelofelijk...en ja..dan maar heel de nacht liggen denken Mijn tas en de babytas staan klaar...hopelijk is het niet nodig Jullie duimen zullen vast helpen
Prutske, haha wat leuk van F.! Zou hij een voorgevoel hebben? Saar, he wat naar dat het je zo zwaar valt. Wel leuk dat je nog even bij iemand op visite gaat, is zij ook een thuisblijfmoeder? Staffie, succes vandaag! De harde buiken zijn voorbij. Het werd gisterenavond zo erg dat ik harde buiken kreeg als ik drinken ging pakken. Blij dat het voorbij is. Misschien moet ik het inderdaad maar over me heen laten komen. Het is denk ik ook dat mijn schoonmoeder zo loopt te pushen nu, daar hou ik niet van. En ze komt over alsof ik mij niet moet aanstellen. Ik heb nogal de neiging om dan helemaal niks meer te willen .
Staffie hoe laat moet je? Hopelijk kom je met al je bagage weer lekker thuis. Bailief: Vervelend is dat he? Ik heb dat al een week of 8. Een plasje plegen kost me al een harde buik. Heel vervelend. Bij mij is het waarschijnlijk gewoon een gevoelige baarmoeder. Hopelijk blijven ze nu weg en pak je rust. Haha ik snap je wel hoor, maar goed gewoon maar zien hoe het komt toch? Hier net even naar de supermarkt om de hoek en ik ben versleten. Heb van alles meegenomen, maar niet waarvoor ik ging boter. Stom. Maar even aan mijn man vragen vanavond. Afspraak ging toch niet door. Volgende week maar weer kijken.
Jeetje Saar dat is wel heel vaak. En dan klaag ik hier over een dagje haha. Jammer dat de afspraak niet door ging! Oh dat ken ik, van alles meenemen maar niet waar je voor kwam. Ik had dat dit weekend nog met brood. Ik ga het inderdaad gewoon maar zien, maar verder plan ik helemaal niks meer . Ik was trouwens vergeten mijn afspraken op de lijst te zetten. Dat vergeet ik wel vaker . Ga ik straks nog even doen als ik op de laptop ben.
Bailief: Het went hoor. Ik heb het bij mijn eerste ook niet zo gehad. Kreeg toen pas harde buiken tijdens het inleiden Nee ik plan ook niks meer.
Haha het is het ene uiterste bij het andere bij jou . Tegen de tijd dat ik het gewend ben hoop ik te bevallen. Ik heb eindelijk alle kleding gewassen voor de baby! Werd gek van de sokjes die in de rand van de wasmachine kwamen dus die heb ik maar op de hand gedaan. Voelt toch wel lekker dat het steeds meer af komt. Word ook wel eens tijd . Alleen ben ik het inkorten van de gordijnen telkens aan het uitstellen...
Hier moeten alleen nog 4 schilderijtjes worden opgehangen. De rest is klaar. Oh ja ik heb nog een broekje besteld en een slaapzak bij prenatal dus die moet straks nog gewassen.
Leuk dat je nog iets besteld hebt, doe je de kleine al snel in een slaapzak? Hoe snel "hoort" dat eigenlijk? Vanmorgen is hier trouwens de c.v. gerepareerd, bleek al jaren niet meer onderhouden te zijn dus er is heel veel vervangen. Nu wil de verwarming niet meer goed warm worden... krijg dalijk weer een monteur op bezoek. Het wordt zo wel snel koud in huis moet ik zeggen.
Oh brrrrr. wel fijn dat ze veel hebben gemaakt want dat scheelt in de stookkosten. En beter nu koud dan tijdens je bevalling. Dan heb je een probleem... Hopelijk wordt het snel gemaakt! Maar tzal hard afkoelen ja het is niet meer zo warm buiten. Slaapzakje hoort helemaal niet hoor, maar Hanna lag op dag 3 bovenin de wieg dus toen ook vrij snel een slaapzakje aan. Anders koelen ze zo af.
Daar dacht ik ook al aan ja, moet er niet aan denken tijdens de bevalling! Dan moet ik wel naar het ziekenhuis . Buiten voelt het echt winters vind ik, ik zit al te wachten op de sneeuw. Denk alleen dat ik dan niet meer zo goed naar buiten durf, ik ben net Bambi dan Die monteur is niet zo blij hier te zijn merk ik, het is een andere dan vanmorgen en door mij is hij vast iets later klaar. Hij zegt geen woord en kijkt me telkens heel chagerijnig aan als hij weer eens langs loopt haha. Oh ik dacht echt dat een slaapzakje vanaf een bepaalde leeftijd hoorde. Iets met dat dekens dan telkens afgetrapt werden ofzo. Nou ik ga eens even mijn afspraken op de lijst zetten.
Nou ja horen vind ik zo'n groot woord. Maar goed hier heeft Hanna hem van baby af aan aangehad. Dus wil ik nu ook weer mooi bijtijds doen. Heb je hem al een kopje koffie gegeven Ga dat maar doen ja.
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 1 januari - Baby Girl & Baby Boy! MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Verrassing: 2 Boy's: 4 Girls: 5 ~*Afspraken*~ 18 november - Intake kraamzorg - Me88 18 November - Verlof - Staffie84 18 November - Groeiecho - Staffie84 19 November - Controle vk - Saar22 19 November - Controle vk - LA85 20 November - intake kraamzorg - LA85 22 November - Liggingsecho - Prutske 25 November - Gyn Groei echo + kijken met bevalling -ik1989 25 November - Controle vk - Bailief 27 November - Controle vk - MaDe87 27 November - Controle vk - Prutske 28 November - Voorlichtingsavond bevalling - MaDe87 2 December - Info avond BV - Staffie84 5 December - Verlof - MaDe87 9 December - Afspraak gynaecoloog - Saar22 9 December - Controle vk + liggingsecho - Bailief 11 December - Info avond poliklinische bevallen - Staffie84