Me88, mooie test! Wat leuk dat jullie het nu gaan vertellen, echt nu nu? Ben benieuwd naar de reacties! Mamvanjessie, gelukkig dat het normaal is! Haha dan moet je het nog een lange maand volhouden zonder die broeken, red je dat wel? Net een nieuwe afspraak gemaakt met MvM. Dinsdagmiddag komt ze. Toch nog voor de echo, want die is 's avonds. Maar het maakt mij eigenlijk niet meer zoveel uit. Ik had een mooie test gisteren en voel mij zwanger dus ik mag me gewoon niet druk maken van mezelf.
Seentjuh, goed plan van die buddy's! Maar zorg je dan wel even dat je zo'n telefoon regelt? Jullie (jij & mamvanjessie) wonen dan wel heel dicht bij elkaar! Geen bekenden van elkaar?
Nee, denk niet dat we elkaar kennen. Ik ken niemand met een dochter die jessie heet wel leuk dat er meerdere in de buurt wonen
me88 Mooi testje ! van harte @Jeniyah je bent niet de eeniste kom uit de buurt van Boxmeer en ben bang dat ik ook nu de eeniste ben achja wie weet komen meer dames en is toch wat met de kwaaltjes het zijn gelukkig allemaal voor goed doel en mog je geen kwaaltjes hebben is ook net zo goed (dat had ik bij mn dochtertje ik had totaal geen kwaaltjes en daar door kwam ik laat achter dat ik zwanger was bijna 18 weken) maar is alles goed gekomen en (achter af pcos speelde ook mee) maar pcos is achter gekomen toen we voor 2de kindje wilde en 8 maandjes niet ongesteld was en niet zwanger dus gingen lampjes branden...dus we hebben echt puur en puur geluk gehad met ons dochtertje super geluk
Ik werd net gebeld door MvM. Ik heb dinsdagochtend een afspraak, ben benieuwd naar de test dan spannend!
Leuk! Ben ook gebeld door mvm en ze komt maandag langs! Door de telefoon heel aardige vrouw in ieder geval
Hey meiden, wat zijn jullie lekker druk aan het typen. Haha ik zit op de iPad dus hou het kort, vind dat niet lekker typen. Ik vind het wel fijn te zien dat er meer zijn met nog geen knal test! Grappig dat jullie bij elkaar in de buurt wonen, ik kom uit de buurt van haarlem. Fijne avond, tot morgen!
Jeeetje wat is hier veel afgekletst! Ben nu opbezoek bij mn moeder blijf ik ook slapen en morgen paardrijden. Dus lees beetje bij via mobiel maar echt reageren op iedereen is beetje lastig Zag wel mooie testen langs komen! En een vraag Ja sporten doe ik nog fitness en paardrijden. Mijn lesgever weet het mag niet meer springen en alleen op betrouwbare paarden rijden. Seks doe ik ook gewoon maar soms daarna voel ik mijn bm wel beetje ongemakkelijk gevoel.zooo lekker slapen! Echt aan toe. Merk trouwens wel dat minder kan eten.. Ga heel snel vol zitten en anders komt bijna omhoog ofz... Hebben jullie dat ook? Nou tot morgen en Slaaplekker!
Hey xDoo ik heb dat ook... Gewoon kleine beetjes door de dag helpt wel! Stoer dat je nog wel aan paardrijden doet! Ik vind t soms op me fiets al eng, al die hobbels
Goedemorgen dames, zo ff werken tot half 1 daarna weekend yes, morgen (als het weer meewerkt) lekker barbequeen.
Morgen!! Lekker hoor BBQen!! Hier gister gehaast naar mijn oma, t gaat heel erg slecht met er. Ben nu helemaal verrot en moet zo werken. Gelukkig maar 3 uurtjes.... En dan hier ook weekend!
Goede morgen, Pfff ben me toch een partij warrig en chaotisch de laatste dagen! Ik vergeet van alles, gister ben ik de wekker blijkbaar vergeten.... Gewoon een uur verslapen! Terwijl ik vanmorgen vroeg juist wakker lag. Ik eet ook minder idd, en ben telkens na het eten wat misselijk.... Gisteravond in bed zo misselijk dat ik er voor de zekerheid een emmer bij gepakt heb. Jeniyah, sterkte met je oma! Ik heb een bruiloft vandaag, altijd leuk! Ben benieuwd of het opvalt dat ik ( alweer, met koninginnedag ook niet) niet drink!
Ik heb een zeurende plek in mijn rechterlies wat een beetje door trekt naar mijn been. Is er iemand dit dit ook heeft? Maak mij er een beetje zorgen om....