Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Huh...mijn banner loopt niet door...weet iemand hoe dat kan?

2. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Pietel, wordt de pijn in je lies erger? Heb je bloedverlies?
    Misschien toch ff de verloskundige bellen?
    Wil je niet bang maken... Zou heel goed bandenpijn kunnen zijn oid.
    Maar toen het bij mij buitenbaarmoederlijk zat had ik ook een zeurende pijn aan 1 kant. Misschien kunnen ze gewoon even een echo doen om te kijken of het op de goede plek zit?

3. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    We zijn inderdaad gisteravond langs geweest om het te vertellen.

Gister op m'n werk te horen gekregen dat het heel slecht gaat en dat er na deze maand misschien geen geld meer is voor de salarissen.
    Na een stressvolle dag wilde ik toch nog even iets leuks doen. Broers en zussen reageerden allemaal heel leuk en vinden het super dat ze oom en tante worden :)

4. Pietel

Pietel Actief lid

21 mrt 2013
    385
    31
    28
    Heb geen bloedverlies en het is niet echt pijn...meer een zeurende plek...ik ga me vooralsnog proberen niet druk te maken...heb namelijk ook het oprekkende gevoel van mijn baarmoeder wat ik duidelijk voel...maar vid het wel eng...ik lees bij veel mensen dat ze pijn hebben in de lies...maar ik lees bij niemand rechts....

5. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    * breekt in*

Pietel: hier echt 2 volle weken pijn in re- lies gehad. Hierdoor kwam ik er juist achter dat ik zwanger was.. En zie nu...;)

En gefeliciteerd allemaal! Dat jullie maar mooie gezonde baby's mogen krijgen!

* breekt uit*

6. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Nou heb hier ook aan alle kanten steken en krampen...

Gister een blauwe doos gevoel... Haha mijn schaambeen.
    Ik voel duidelijk meer dan vorig jaar... En dat geeft mij echt een goed gevoel! Als t mar lekker blijft groeien!

7. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Twee dagen over tijd joh... Succes!! Hopelijk meld de kleine zich gauw!

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Jeetje zeg dat is wel heel stressvol. Kan me voorstellen dat je wat leuks wilde doen. Wat fijn dat ze allemaal zo leuk reageerden! Ik hoop voor je dat het goedkomt met je werk want dit gedoe kun je er niet bij hebben als je zwanger bent.

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Vandaag was de uitslag van mijn schildklier er, zoals je al zei Lely ;)
    (ik heb een traag werkende schildklier)

De waardes zijn wel iets gestegen, TSH van 0,66 naar 1,1 en de T4 van 14,1 naar 16,5. Mijn sk reageert dus wel op de zwangerschap maar nog niet voldoende om mijn medicatie te verhogen. Ik moet het dinsdag verder bespreken met de gynaecoloog. Toch vind ik het al best gestegen aangezien ik nu pas 5 weken ben, dus ik hoop maar dat ze het goed in de gaten blijven houden.

10. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Vanmiddag komt dan eindelijk ook hier MvM:D:D

Vanochtend eerst zelf voor de zekerheid nog een test gedaan haha, en gelukkig nog steeds knal!
    Ik denk dat ik nu maar ga stoppen met testen en mn lichaam moet gaan vertrouwen.

Mijn broeken gaan ook niet meer dicht, of met moeite....en dan krijg ik dus buikpijn. Thuis heb ik nu lekker losse broeken aan maar op mn werk moet ik een spijkerbroek dragen.
    Ik heb nu een elastiek om mn knoop, maar heb dus al wel een positiebroek besteld. Volgens mij is mn buikje echt van mn darmen, want mn benen enzo zijn niet dik van evt vocht.
    Ik heb nog een broek in een maat groter geprobeerd vandaag maar dat ziet er ook niet uit want ik heb de maat alleen nodig rond mn buik;)

Ik ben idd benieuwd of er echt iemand tijdens oud en nieuw gaat bevallen:D:D
    je ziet toch wel eens op SBS ofzo de eerst geboren baby van het jaar?
    Stel dat jullie dat zouden zijn?
    Zouden jullie de tv bellen als je kindje net na middennacht geboren wordt?

11. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Hoi ,

Ivm.steken hier ook zolang het niet ondraaglijk wordt zou ik niet panniekeren maar wat is een extra controle tov.dat er idd.iets mis is of misloopt.Dus ik zou dan wel eens langsgaan.

Hier bellen we geen tv ofzo bij bevallen dan als ze langskomen want wij hebben geen contact meer met de schoonouders en dan lezen zij het nieuws...willen we niet.

Hier best spannend ,ben vanmorgen bloed gaan laten prikken bij de ha.en volgende week grote controle bij de endocrien.
    Mag na 19 uur bellen voor de resultaten woepie :)

Hoe is het met jullie ??

Liefs x

12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Leuk dat ze vanmiddag komt Staffie! Haha ik ga ook nog een test doen hoor voordat ze komt. Voelt toch fijner maar daarna ook geen testen meer hier in huis.

Zelfs al een broek besteld? Zo gek dacht ik dus niet ;) ik ga vandaag nog even online shoppen denk ik. Gisteren kon ik niks vinden.

De tv zou ik niet bellen, ik hoef al dat gedoe niet en vriend zou er hard voor weg rennen haha. Hij zegt ook altijd dat hij zich op de wc gaat verstoppen als de postcodeloterij ooit komt :p

Zou jij de tv bellen?

13. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook echt geen tv hoor! Brr, met je uitgeputte hoofd op tv, nee dank je :D

Verder weinig nieuws hier, ga lekker even genieten van de zon, want L ligt een tukje te doen ;)

14. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Nee hier gaan we ook zeker niet bellen haha
    Lijkt me in ieder geval voor mij nou niet het meest charmante moment om op tv te komen;):p
    En mn vriend die moet er al helemaal niks van weten hahaha

Kan me eigenlijk ook niet voorstellen dat je wel de tv belt...vandaar mn vraag:D:D...
    Staan ze ineens aan je bed..tja...dan weet ik het niet, ligt eraan of we een jaar gratis luiers krijgen denk ik hahah:D:D

15. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hahaha nou voor die luiers doen we het :D
    En wat extra's voor de baby natuurlijk haha. Maar ik vermoed dat dat er helaas niet in zit ;)

16. lely27

lely27 Niet meer actief

Grappig dat je t4 gestegen is. Bij mij daalt hij als de tsh stijgt (nou ja doordat de t4 daalt moet er meer tsh aangemaakt worden en stijgt hij dus)
    Geen reden tot paniek.. Dinsdag is inderdaad vroeg genoeg :)

17. lely27

lely27 Niet meer actief

Nee absoluut niet :D

18. 25012010

25012010 Niet meer actief

hihi ik ga ook niet bellen voor tv ..ternzij als inderdaad jaar lang gratis luiers en nog iets extras hihih
    ach ja...
    en staffie su6 met straks mvm

heerlijk zonnetje schijnt heb lakens buiten hangen kunnen ze lekker uitwaaien en strakjes nog 1 was dan ben ik klaar...
    heb trouwens oppas geregeld voor 14 mei want mn kleine meid kan toch niet stil zitten.
    en over kwaaltjes gaat op en neer nog steets

19. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Hee meiden. Net de verloskundige gebeld en heb 6mei een vroege echo staan! Zou iemand dat op lijstje kunnen zetten? Zit op mijn mobiel en dat werkt zo onhandig.
    En nee ik zou ook niet tv oo bellen laat die eer maar voor een ander zijn!

20. xXxpoekiesxXx

xXxpoekiesxXx Actief lid

16 apr 2013
    129
    0
    0
    verzorgende IG
    breda
    ik zou ook niet graag op tv willen hoor het is mij wel goed zo. hahaha
    vandaag nog een bloed uitslag gekregen en mijn HCG was 8000 ben er super blij mee. nog 11 dagen tot de echo ik ben zo benieuwd.
    prettig weekend iedereen.
    kus sas

Deel Deze Pagina