Stom is dat. Alsof je met je buik praat. Ik zou het dan gewoon terug gaan doen. Stoïcijns naar boven kijken ofzo. Nee dan schiet zo'n foto ook niet op. Kost je alleen een hoop geld. Manlief is te druk op zijn werk dus heeft nog steeds niet gebeld... baal.
Haha dat had ik eigenlijk moeten doen He balen zeg... Hopelijk vind hij toch nog een gaatje. Dit is ook belangrijk natuurlijk.
Nee Saar, ik ben gelukkig nog niet bevallen! Dinsdag ochtend naar het ziekenhuis voor controle, aan de CTG en mocht meteen weer blijven.... Na ruim 24 uur echter geen veranderingen dus gisteravond hebben ze me toch weer naar huis gestuurd (alleen als ik het zelf vertrouwde, anders mocht ik gezellig blijven). Wel hebben ze ons alvast een rondleiding gegeven op de couveuse afdeling... Hoop toch niet dat we daar nog eens hoeven te komen. Nu weer thuis met rust... Morgen gelukkig alweer 36 weken.
Oh joh. Doen ze er helemaal niks aan? Hopelijk kun je het nog even volhouden, maar je hebt al een hele mooie termijn nu toch? Of is de kleine veels te klein?
De baby is gelukkig gemiddeld en 36 weken is nog wel iets te vroeg, maar het zou ook geen ramp zijn als ie nu komt. Ze doen nu inderdaad niks... alleen moet ik wel direct bellen als ik het zelf niet vertrouw. Dan kan ik weer met mn koffertje naar het ziekenhuis Jouw bloeddruk niet gestegen?
Onrustig is het zeg. Hoe hoog is je bloeddruk nu steeds? Nee hier blijft hij stabiel. Hopelijk blijft dat zo al worden de klachten er niet minder op.
Fijn dat jouw bloeddruk nog stabiel is. Mijn bloeddruk was dinsdag meerdere malen 130/90. Woensdagochtend was de onderdruk weer 80.
Oh ja dan zit je er net tegenaan. Snap dat ze je steeds houden. Heb je rust voorgeschreven gekregen of niet? Op welke waarde was je begonnen? Ja ben wel blij met mijn bloeddruk hoor. Ben alleen bang voor de komende weken want bij de vorige zwangerschap begon het nu pas.
Het papier van het kaartje is te krom om aan 2 kanten te bedrukken. Gelukkig neemt de leverancier ze terug en mijn man gaat zo het andere kaartje bestellen.
Ik begon op 100/60-70. Ja moet veel rust houden en vooral goed naar mn lichaam luisteren. Ik hoop voor je dat de klachten niet erger worden en dat je het een beetje volhoud zo tot aan de bevalling. Fijn dat jullie al een ander kaartje hebben uitgezocht, hoef je je daar niet druk om te maken
Oh ja dan is het ook echt een pittige stijging (ik begon ook op 100/60). Hopelijk blijft het nog even stabiel. Ook voor je lichaam is het lekkerder als je iets verder zwanger bent mocht inleiden nodig zijn. Hier gaat het de ene dag beter als de andere dag. Maar ik heb het met mijn man gehad om toch te kijken hoe het met de bloeddruk gaat als ik iets ga doen. Even wat stoffen (alleen beneden) of de wastafel schoonmaken. Ga er nog even over nadenken. Ja ben blij dat het zo kan met het kaartje.
Gelukkig mocht je weer naar huis me88! Fijn dat de 37 nu in zicht komt, dan is het gewoon oke als de beeb komt he! Dan is hrt kaartje toch nog snel geregeld saar, wel fijn dat je weer wat kan afstrepen van je lijstje. Idd alleen maar kosten die niet nodig zijn dan bailief. Hopelijk is het vlug over en alleen wat verstuikt ofzo. Ik ga idd stoppen met zwemmen hierna. L vindt het ook niet zo leuk meer de laatste paar weken, dus voel me ook niet zo schuldig dan.
Ja we hadden al een optie 2 uitgezocht. Dus dan gaat het makkelijk. Hij maakt als ze binnen zijn gelijk een proefdruk. Is hij het zwemmen zat? Ligt dat ook aan de leeftijd? Hanna vond het nog wel heel leuk, maar goed als ik nog loop gaat mijn man in de kerstvakantie lekker met haar zwemmen.
L vond het zwemmen tot een paar weken geleden ook echt nog geweldig hoor! Ik weet eigenlijk niet goed waarom dat nu niet meer zo is. Vorige week en gisteren ook als brugman moeten kletsen om hem te motiveren mee te gaan. En vandaag vraagt hij dan weer of we gaan zwemmen Ach ja, we gaan strakjes wel gewoon vaker naar het zwembad in het weekend ofzo
Me88, gelukkig ben je nog niet bevallen maar wat vervelend dat je telkens het ziekenhuis in moet. Hopelijk kan jij gewoon met 37 weken bevallen. Saar, toch nog gelukt dus met het kaartje, gelukkig. Wel heel jammer dat jullie eerste keus niet mogelijk is. Wel net zo tevreden over de tweede keus als over de eerste? Heb echt medelijden nu met onze hond ze was super gestresst bij de dierenarts en heeft daardoor haar poot enorm belast. Gevolg is dat ze nu nog veel meer pijn heeft, arm dier. Ze kruipt telkens bij mijn vriend omdat hij haar masseert op de pijnlijke plek, misschien gewoon een spier. Ik hoop het.
Seentjuh: Misschien wel gewoon dwarsigheid? Hoort ook wel een beetje bij zijn leeftijd denk ik. Wij hebben hier 1 middag in de week voordeelzwemmen van 1-4 dus dat is dan wel leuk om te doen. Bailief: Wat zielig voor de hond. Hopelijk inderdaad een pijnlijke spier. Kan soms wel even duren bij onszelf dus dat zal bij een hond ook zo zijn denk ik? Op zich wel tevreden hoor, maar wel echt 2e keus. Leuker hebben we niet gezien dus.
Ik ben er nog en nog niet bevallen Maar alles behalve fit...ik heb echt 0,0 energie..weet ook niet hoe het opeens kan. Lig s'avonds om 9 uur op bed, s'middags slaap ik zelf ook Vooral veel last van mn maag en rug nu, dus even naar de supermarkt en ik ben al versleten Vandaag is mn vader geweest om de laatste dingen in het kamertje te doen (deur zetten oa haha) Heb alleen maar dingetjes aangegeven en toch was ik moe.... Ik hoop niet dat dit zo blijft tot aan het einde want wil eigenlijk nog wel wat dingetjes doen maar ja... Zaterdag nog een familie uitje, dat is de laatste keer dat ik ver weg ga met de auto. De proefdruk voor het kaartje is besteld dus ik hoop dat ik meer geluk heb dan jullie...echt balen als het niet zo wordt als dat je had verwacht/gehoopt Verder alles gelezen maar teveel om overal op te reageren
Saar, gelukkig wel tevreden. Deze kan wel helemaal volgens jullie wensen gemaakt worden? Ja is ook zo, duurt bij mensen ook wel even. Ze heeft het nu een weekje dus ik hoop dat er snel verbetering in komt. Staffie, bah ik herken je gevoel. Ik hoop ook voor je dat het niet zo blijft, maar eerlijk: hier kwam het en het is niet meer weg gegaan. Dus dan maar gewoon snel bevallen, beste oplossing . Ik heb besloten dat ik niet meer naar mijn schoonmoeder hoef haha. Ze woont hier 30 km vandaan en ik kwam er vandaag achter dat een stuk in de auto zitten als bijrijder ook echt niet leuk is. Kreeg van alles last dus ik heb een perfect excuus
Staffie: Bah helaas wat bailief zegt hoor het er ook wel een beetje bij. Of je krijgt een griepje dat kan ook nog. Heb jij eigenlijk al een datum voor de keizersnede of niet? Spannend hoe het kaartje wordt. En hopelijk hou je het zaterdag een beetje vol, lijkt me pittig nog. Bailief: Ja gelukkig wel, dit is er 1 uit de huidige collectie. Voorkant komt de naam en datum, binnenkant links gedichtje en binnenkant rechts de rest. Oh dat is al best lang, hopelijk neemt ze een beetje dr rust. Fijn dat je niet meer naar je schoonmoeder hoeft haha. Ik ook niet meer. Ik moet 9 december nog wel 15 km verderop naar de gyn. en met de bevalling ook maar verder reis ik ook niet veel meer. Ja in mijn woonplaats. Hier enorm stijve vingers vanmorgen. Zal wel vocht bij komen denk ik. Hopelijk word ik niet zo opgeblazen als de vorige keer, want die foto's...