Saar, goed dat je niet opkijkt tegen het eerste deel, is natuurlijk ook beter want ik heb gelezen dat de ontsluiting makkelijker gaat als je niet gespannen bent. Of nouja, zo min mogelijk want spannend zal het voor iedereen zijn. Staffie, wat goed, misschien lukt dat laatste stuk haar ook zelf! Fijn ook dat alles weer goed was . In de auto iets leggen vind ik ook wel een goede, laat ik dat ook maar doen. Ik ben net even boos geweest op de belastingdienst! Wij huren ons huis en krijgen daar ook huurtoeslag voor. Nu weet ik dat je daar nooit helemaal op mag rekenen enz. door de bezuinigingen maar dat heeft hier nog niet eens wat mee te maken. De belastingdienst heeft namelijk bedacht dat wij volgend jaar geen huis huren! Gelijk gebeld natuurlijk en nu heeft de medewerker onze gegevens opnieuw ingevoerd maar het duurt wel max. 8 weken voordat we onze huurtoeslag weer hebben. Dus met heel veel pech krijgen we alles pas in februari. Natuurlijk dan ook voor december en januari maar dat is dan om de "zooi" van die 2 maanden op te ruimen. Belachelijk toch? Ik heb gevraagd of dat niet sneller kon dat het de schuld van de belastingdienst is, nou dat is toch wel een heel gekke vraag... het kwam vast omdat ik een wijziging doorgeven heb terwijl zij al met 2014 bezig waren zei die man. Nou dat heb ik dus niet gedaan. Wel een paar weken geleden ook met hen aan de telefoon gezeten omdat ze onze huurprijs ineens met 150,- verlaagd hadden waardoor we minder toeslag kregen. Hadden wij ook helemaal niks mee te maken. Ik baal hier nu dus flink van. Het is wel te doen, daar niet van. Maar leuk is anders en dat dan ook nog rond deze periode...
Staffie: Nou laat haar van het weekend maar lekker verder draaien! Bailief: Ja de ontsluiting kun je echt tegenwerken. Balen van de belastingdienst. Stom dat het de 2e keer al is. Kunnen ze niet uitzoeken hoe dat kan?
Saar, heb ik ook al gevraagd maar dat schijnt niet te kunnen. Je trekt gewoon aan het kortste eind als het om dit soort dingen gaat helaas. Dat vroeg ik trouwens wel voordat ik boos werd haha. Hormonen en dit soort dingen zijn geweldige combinaties
Haha dat is eigenlijk ook veel verstandiger . Helaas is mijn vriend geen beller en zeker niet met bedrijven en instanties, ik doe ook alle administratie hier dus ook dot gaat gewoon door maar dan inclusief hormonen haha.
Ik doe ook alle administratie maar manlief mag er ook wel wat voor doen. En die zit vaker aan de telefoon met externen als ik.
Stomme belasting ook he! Ik ga er ook niet vanuit dat het gebeurd als ik zit, maar wil toch eigenlijk ook geen risico lopen dat de bank eronder komt. Onze bank is vrij nieuw dus zou zonde zijn.. Iemand die dit herkend? Nu al een paar keer gehad, niet regelmatig hoor.. maar zo af en toe. Uit het niets krijg ik dan een harde buik en krijg er dan ook zo'n darm-verkrampend gevoel bij, alsof je flink aan de diarree moet.. Hoef ik dan niet.. duurt eventjes en dan zakt het ook weer af.. echt zo'n misselijkmakend gevoel is dat waarbij je het zweet nog net niet uit breekt. Ja, heb veel vragen vandaag.. sorry dames. Hahaha
Hier hartstikke ziek. Flink diarree en al wat er in gaat komt er boven weer uit. Flink last ook van mijn buikspieren door het overgeven denk ik
Prutske: Beterschap. Schijnt dat diarree e.d. weeën op kan wekken. Hopelijk knap je snel op. Beter nu dan als je gaat bevallen denk ik maar zo al is het sowieso niet lekker.
Ik baal als een stekker. Gelukkig heb ik vanmiddag al en kop bouillion een pakje appelsap en wat ranja binnen kunnen houden. Helaas wel gevolgd door een rennie
Hopelijk voel je je snel wat beter Prutske. Begint jullie buik ook echt in de weg te zitten? Ik begin hem nu echt op te merken met schoenen aan doen enzo.
Prutske, he wat vervelend. Beterschap! Nono, ik herken het gevoel wel maar heb het de laatste tijd niet meer gehad. Had het eerder in de zwangerschap. Saar, heel herkenbaar! Mijn vriend heeft laatst mijn sokken aangedaan omdat ik het niet meer voor elkaar kreeg haha. Gelukkig heb ik van die instap enkellaarzen, dat gaat nog wel goed behalve als mijn voeten opgezwollen zijn.
Oh ja heel handig. Hopelijk blijf je je laarzen passen, want slippers gaan niet zo handig in de winter... Net zoals je voeten afdrogen. Zou blij zijn als ik wat minder dik ben haha. Bij Hanna heb ik mijn buik totaal niet gemist.
Haha ik zie mezelf al gaan op slippers . Past het bij jou nog gewoon? Kan me voorstellen dat je blij bent als je dunner bent haha ik kan er ook niet op wachten hoor. Bukken is nu zo erg. Soms vergeet ik mijn omvang en dan laat ik wel eens iets vallen in de winkel. Nou geweldig om dat weer op te rapen haha. Mijn vriend vertelde mijn schoonmoeder net dat ik het toch eigenlijk best wel zwaar heb. Had wel een beetje begrip verwacht maar helaas: iedereen heeft het de laatste maand zwaar. Is natuurlijk ook wel zo maar de één heeft het moeilijker dan de ander. Het ging er niet echt in bij haar. Mijn vriend vroeg nog wel hoe haar zwangerschappen dan waren maar daar praatte ze overheen.
Nou ze beginnen wel wat strakker te zitten de laarzen (van die halve ook instapper). Maar ik heb nog geen olifantenpootjes. Ja stom is dat met oprapen he kom je ineens je buik tegen.. Vervelend met je schoonmoeder. Hier ook 1 die het niet super goed begrijpt. Mijn moeder wel die zegt ook echt van oh dit had ik nooit zo. Nou vind ik dat ook belangrijker als wat mijn schoonmoeder ervan zegt. En natuurlijk zijn die laatste loodjes het zwaarst, maar de 1 loopt nog rustig in het centrum en ik kom er al 2,5 week niet meer. Dus er is echt wel verschil.
Meiden het kan snel veranderen hoor. Gisteren vanalles gedaan en nu hartstikke ziek. Denk Ik. Mijn buik en spieren gaan ook steeds zeerder doen. En eten al een halve beschuit op. Als ik opsta is het net of die kleine vooraan mijn buik onder eruit wil Gelukkig vandaag lekker mogen uitrusten en hebben mijn ouders f op sleeptouw genomen
Saar, haha wees blij. Hier op en top olifant Ik heb dat precies zo met mijn moeder. Al was die eerst net als mijn schoonmoeder hoor. Totdat ze door kreeg dat het toch wel echt veel en zwaar was allemaal. Ik mis het ook om lekker even de stad in te gaan. Laatst ben ik dan wel naar de Hema geweest maar dan ook gelijk weer terug naar huis. Prutske, ik hoop voor je dat het een griepje is en dat het niet van de zwangerschap komt! Rust maar goed uit, hopelijk hou je morgen wat meer binnen. Mijn vriend is de woonkamer aan het verbouwen. Hij heeft last van nesteldrang geloof ik haha. Hij begon eerst schoon te maken want alles moest schoon en nu dys de woonkamer .
He gadsie prutste! Hoop dat je je snel beter voelt. Hier vanaf vanmiddag maar gaan douchen en in bed gaan liggen. Harde buiken bleven komen maar zolang ik lig en niks doe dan heb ik geen last. Vriend lief heeft eten gemaakt en kwam met een lief kaartje aanzetten dat hij mij nog steeds mooi vind en dat hij er naar uit kijkt om samen ouders te zijn en dat pad te bewandelen .. Hoe lief! Stond nog meer lieve dingen in maar dat bespaar ik jullie hihi .. Kon 't even niet droog houden.