Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap prutske!!

Hopelijk draait de beeb nog wat verder staffie, dat zou mooi zijn he!

Wat lief van je vriend nono! Zoiets zal hier echt never nooit voorkomen. Mijn man is helaas totaal niet zo...

Balen van je smoeder bailief. Sommigen snappen het gewoon niet, of willen het niet snappen...

Hier zit mijn buik ook echt in de weg. Is de laatste weken ook erg gegroeid vind ik zelf. Ik kan dus echt niet meer zitten zonder mijn benen uit elkaar te doen zodat die buik ertussen kan hahaha, verschrikkelijk! :)

Zindelijkheid lijkt toch goed te gaan! Vandaag maar 1 natte broek en de rest netjes op de wc :D:D:D

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Prutske: hopelijk voel je je vandaag weer iets beter..? Wel fijn dat f niet thuis was.

Bailief: Ja ben ook heel blij, ik herken het olifantengevoel helemaal. Fijn dat je moeder het in ieder geval begrijpt. Haha heerlijk een vriend met nesteldrang, lekker van genieten zolang hij dat doet.

Nono: Wat ontzettend lief. Vervelend van je harde buiken, hopelijk gaat het vandaag weer wat beter.

Seentjuh: Wat knap, ik duim voor je. Nou inderdaad zo'n mannelijke zit haha. Hier ook al zo hard gegroeid.

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

#4123 Saar22, 30 nov 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 nov 2013
    ♥Jaarwisseling MaMa's♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing!
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy!
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl!
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing!
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl!
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl!
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl!

Verrassing: 2
    Boy's: 4
    Girls: 5
    `
    ~ Bevallen ~

ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 24 november - Baby Girl & Baby Boy!

~*Afspraken*~

2 December - Info avond BV - Staffie84
    2 December -Groeiecho, controle gyn, verpleegkundige praten over de bevalling - Nono
    2 December - controle vk en waarschijnlijk liggingsecho - LA85
    2 December - CTG, Groeiecho, controle Gyn - Staffie84
    4 December - Controle vk - Prutske
    4 December - Controle vk - Saar22
    5 December - Verlof - MaDe87
    9 December - Afspraak gynaecoloog - Saar22
    9 December - Controle vk + liggingsecho - Bailief
    10 December - Intake kraamzorg - Saar22
    11 December - Info avond poliklinische bevallen - Staffie84

Even de lijst opgeduikeld. Volgens mij is'ie niet erg up to date.

4. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Zo ik voel me gelukkig weer een heel stuk beter dus wat Het is geweest ik weet het niet.

Mijn Nieuwe afspraak is 4 december

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Fijn prutske. Hopelijk blijft het zo. Misschien iets verkeerds gegeten? Of toch begin van je bevalling... Lijst aangepast.

6. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gelukkig voel je je beter prutske!

Ik lig nu aan de ctg in het ziekenhuis. Voelde gisteren heel weinig leven en om half 5 wakker vannacht. Ik erop gelet en gepord en gewacht, gedoucht en nog steeds helemaal niks. Om 6 de vk gebeld en die is langs geweest. Ze was echt niet gelukkig met me... maar ja. Hartje klonk goed maar voor de zekerheid toch ctg. Dus hopelijk is het goed en mag ik over een half uur naar huis

7. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Seentjuh: hey dat is minder.. hoop dat je zometeen goed nieuws krijgt en je weer naar huis mag!

@Prutske: blij te horen dat je je weer wat beter voelt!

@Staffie: hopelijk is het bij jou in 1x goed (geboortekaartje, proefdruk) en draait de kleine nog uit zichzelf :)

@Bailief: wat jammer dat het geboortekaartje tegenviel en dat er nog aan gesleuteld moet worden.. nieuwe poging dan maar.

@Saar: Nou in ieder geval toch een kaartje/indeling waar jullie blij mee zijn :) Goed zo, dan is dat ook weer geregeld!

Ik heb gister ook een keuze gemaakt (eindelijk) van geboortekaartje. De tekst had ik ook klaar inmiddels. Besloot om het te laten zien aan iemand in de familie waar ik heel close mee ben. Kaartje vond ze leuk en alles dus ik ook weer gerustgesteld..

Ik naar huis.. krijg ik 's avonds een smsje met de vraag of die tekst die ik op het kaartje had gewoon een voorbeeld was van internet of dat het echt mijn eigen gekozen tekst was want ze vond hem nogal vreemd. Geen idee hoe ze dit bedoelde en toen ik dat vroeg kreeg ik geen reactie meer!!! :( Ik in alle staten gisteravond.. zat er helemaal doorheen. Voelde me echt heel zielig en helemaal alleen met alles. Dingen als geboortekaartjes uitzoeken en een leuke tekst erop etc horen leuke dingen te zijn, maar ik word er alleen maar heel erg gestresst van. Vind er momenteel niks leuks meer aan, aan al die keuzes in mijn eentje te moeten maken en dan het toch willen delen met iemand en dan suffe reacties te krijgen. Heb tranen met tuiten gehuild en was opeens ook ontzettend boos op de papa van de kleine :( Heb me al die maanden groot gehouden maar ik voel nu alles wat ik afgelopen maanden heb weggestopt ofzo. Heb hem al die maanden op de hoogte gehouden van hoe het gaat met de kleine etc en krijg gewoon nooit een reactie. Ben momenteel nog zo klaar met hem en met alles dat als de kleine vandaag al zou komen bij wijze van spreken, ik hem niet eens op de hoogte zou willen brengen :)
    Vanochtend voel ik me wat beter maar zou nog steeds het liefst m'n ogen dicht doen en nergens aan denken.

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Seentjuh: Nou onzin dat de vk niet blij met je is. Zekerheid voor alles hoor. Hopelijk ben je zo weer lekker thuis.

La85: Even een dikke knuffel. 't Is ook niet niks in je eentje zwanger zijn! Raar dat de papa geen reactie geeft. Wil hij wel papa worden dan? En met het kaartje, doe wat goed voelt voor jou. Andere mensen hoeven het niet mooi te vinden toch? Wel gek dat ze dat dan niet meteen zegt..

9. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben weer thuis gelukkig. Verloskundige in het zkh was wel heel aardig. Alles leek goed te gaan met de baby, dus dat is mooi. Morgen weer terug (is standaard) en dan ook nog een echo om te kijken naar hetvruchtwater enzo.

Echt niet leuk zo la! Echt heel vervelend. Maar als hij niets laat weten, zou ik ook niet meer zo mijn best doen denk ik. Knuffel!

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Fijn seentjuh. Beter 100 keer te veel dan 1 keer te weinig. Ligt de kleine er anders voor nu?

11. Cartje

Cartje Niet meer actief

7 januari :)

12. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    @seentjuh: Heel raar dat je vk er niet blij mee was... Je moet je juist vrij voelen om te bellen als jij iets niet vertrouwd.
    Gelukkig is alles goed :)

@LA85: Het is natuurlijk al niet leuk om alles alleen te doen en snap heel goed dat zo een smsje dan net even de druppel is... Maar ik weet zeker dat het allemaal goed komt!

Hier zijn gister de bedklossen bezorgd, vanaf vanavond mag ik mijn bed inklimmen....

Mijn volgende afspraak is 4 dec: Controle gynaecoloog

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

♥Jaarwisseling MaMa's♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing!
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy!
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl!
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing!
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl!
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl!
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl!

Verrassing: 2
    Boy's: 4
    Girls: 5
    `
    ~ Bevallen ~

ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 24 november - Baby Girl & Baby Boy!

~*Afspraken*~

2 December - Info avond BV - Staffie84
    2 December -Groeiecho, controle gyn, verpleegkundige praten over de bevalling - Nono
    2 December - controle vk en waarschijnlijk liggingsecho - LA85
    2 December - CTG, Groeiecho, controle Gyn - Staffie84
    4 December - Controle vk - Prutske
    4 December - Controle gyn - me88
    4 December - Controle vk - Saar22
    5 December - Verlof - MaDe87
    9 December - Afspraak gynaecoloog - Saar22
    9 December - Controle vk + liggingsecho - Bailief
    10 December - Intake kraamzorg - Saar22
    11 December - Info avond poliklinische bevallen - Staffie84

Aangepast. Hoe voel je je me88?

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Cartje: misschien leuk om jezelf wat verder voor te stellen als je hier mee wilt kletsen?

15. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oh Seentjuh, dat is even niet zo leuk geweest. Voor de vk is het natuurlijk gewoon haar werk, niks van aantrekken. Gelukkig dat alles wel goed is en fijn dat het goed gaat met de zindelijkheidstraining! Hopelijk blijft dat zo doorgaan.

Saar, haha ik heb er van genoten dat hij lekker druk bezig is gegaan. En het huis lijkt ineens weer een stuk ruimer. Ik hoop dat hij vaker van die nesteldrang aanvallen krijgt :p.

LA85, knuffel! Goed dat het er allemaal even uitgekomen is, niet leuk natuurlijk maar het kan zo opluchten. Hopelijk heeft het dat bij jou ook een beetje gedaan. Misschien vind je het leuk om het gedichtje met ons te delen?

Klossen moet ik ook nog achteraan... Heb al besloten hoe ik het wel doen. Het logeerbed van mijn ouders komt hierheen, die is inklapbaar. Die zetten we op klossen en ons eigen bed laten we gewoon normaal. Ons bed komt namelijk maar 7 cm. tekort tot aan de vastgestelde hoogte. Tsja vind maar eens iets stevigs dat zo klein is. Ik wil ook nog de waterdichte molton hoes kopen bij de Action. Hoop dat ik daar volgende week een keer mee overkom.

Cartje, ik sluit me bij Saar aan. Als je mee wilt kletsen zou het leuk zijn als je ook iets meer verteld.

16. Bailief

Bailief Niet meer actief

Meiden even 2 vraagjes:

Mijn buik voelt alsof hij heel hard aan het werk is. Hele vage omschrijving, ik weet het. Echt constant heb ik dat gevoel sinds een uurtje, soms voelt dat best vervelend. Herkennen jullie dit? Baby is het geloof ik niet want dan had ik haar moeten voelen lijkt mij.

Is een po echt nodig? Ik zat de lijst van de kraamzorg te bekijken en ik mis nog een po. Maar ik zie mezelf dat ding niet gebruiken :p. Hebben jullie zo'n ding?

17. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Ik heb geen po besteld.... Ken niemand in mijn omgeving die er na de bevalling 1 nodig heeft gehad.

Bedoel je dat je harde buiken hebt?

18. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Had even over jouw berichtje heen gelezen Saar...

Gisteravond heel veel last gehad van m'n buik en rug, uiteindelijk is dat weer wat gezakt.
    Op dit moment voel ik me wel weer wat beter. Maar het kan per uur wissselen hier, dus ben benieuwd hoe lang ik me goed blijf voelen....

19. Bailief

Bailief Niet meer actief

Wat vervelend dat je zoveel ladt hebt, Me88. Hopelijk heeft het allemaal te maken met wat voorwerk en mag je snel bevallen.

Harde buiken bedoel ik niet, ik weet niet zo goed wat ik bedoel haha. Ken je dat gevoel dat je in je benen krijgt als je flink gesport hebt? Dat je benen nog aan het doorwerken zijn zeg maar. Zo voelt mijn buik. Echt heel raar en heel moeilijk te omschrijven ook.

20. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Ik herken je gevoel niet, dus kan je helaas niet zeggen wat het is.

Ja ik hoop ook dat alles wat ik nu voel wel ergens goed voor is...

Deel Deze Pagina