Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Aaah heel verhaal getikt en weg is het.... grrr.

Bailief: Lekker zo'n opgeruimd huis. Geniet maar lekker ervan. Dat gevoel herken ik wel denk ik, maar komt bij mij meestal als ik te veel doe. Even rustig aan doen.. Ik denk dat je een ondersteek bedoeld? Ik had hem wel, niet gebruikt. Maar bij een thuisbevalling gebruiken ze die nog wel eens om de placenta in te doen. En als je niet van bed kunt, kun je daarop plassen. Hier is alles gratis te leen dus ik doe klossen, ondersteek en een rugsteun.

Me88: Oei nou hopelijk geeft het wat centimeters zodat je straks alvast een beginnetje hebt.

Hier net na veel wikken en wegen toch maar meegegaan naar sinterklaas op het werk van mijn man. Ik moet voor mijn gevoel al zoveel missen. Nu gesloopt en regelmatig harde buiken die wel over moeten gaan de komende uren. Maar goed het zal wel afzakken. Man en dochterlief maar even weggestuurd op de fiets. Is hanna gelijk buiten en kunnen ze de kaartjes afleveren die geschreven zijn.

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Meiden geniet nog ff van alles.
    Hier een jaarwisseling mama van 2010-2011 ( 29/12/2010) ongelooflijk dat het alweer 3 jaar geleden wordt!

3. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dames... dank jullie wel voor de lieve reacties!!! Dat had ik even nodig. Voel me een stuk beter.. heb me vanmiddag beziggehouden met heel wat anders om even op andere gedachten te komen. Moest nog beginnen aan het maken van mijn surprise dus dat heb ik eindelijk gedaan. (beetje laat, ik weet het maar ik ga het denk ik nog op tijd afkrijgen).
    Ik heb ook nog even met het familie lid gesproken vanochtend.. want ik had nog steeds geen verdere uitleg over wat ze nou precies bedoelde. Blijkt dat ze alleen vond dat ik veel te lief/aardig ben geweest voor de papa van de kleine, en het feit dat ik een vrij neutraal gedichtje had gekozen en de papa er ook bij vermelde vond ze niet helemaal eerlijk in de zin van dat ik mezelf tekort doe. Ze vind dat ik best iets meer credit mag "krijgen" voor hoe ik het allemaal in mijn eentje heb moeten doen de afgelopen maanden, en dat ik best een gedichtje mag kiezen wat iets directer aansluit op de werkelijke situatie. Was een hele opluchting voor mij om te horen dat dat "alles" was wat ze met die sms had bedoeld. Ik dacht eigenlijk dat ze de tekst en alles gewoon helemaal niks vond etc maar niks is minder waar :)

Ik heb er nadat ik met haar had gesproken nog over nagedacht, en eigenlijk ben ik tot de conclusie gekomen dat ze een punt heeft. Ben nu aan't kijken naar andere gedichtjes die eventueel ook zouden kunnen en wellicht ook nog beter passen dan wat ik eerst had bedacht.. als ik iets uitgezocht heb plaats ik het hier wel even om te horen wat jullie denken :)

@Saar: Hopelijk toch nog een beetje kunnen genieten van de Sinterklaas middag? Wel heel zuur dat je het daarna meteen moet bekopen met harde buiken :/

@Bailief: heb geen po besteld.. ik lees even mee om te kijken wat de rest van de dames zeggen (wel/niet nodig) ;)

@Me88: ((knuf)) voor jou.. wat ellendig dat je zoveel last hebt!

@Oneofakind: dankje wel voor je leuke berichtje!! Zie dat je komende maand voor een tweede kleine gaat proberen, heel veel succes!!

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

La85: Nou ik denk dat je familielid wel eens gelijk kan hebben, maar ik snap dat het heel moeilijk is. Jij doet het al die maanden al wel alleen he?! En als ik hoor dat hij nergens op reageert nu nou ja. Je hebt ook niks aan mijn mening, maar ik snap dat niet. Ga je hem jullie kindje laten erkennen of wacht je daar nog mee. Goed aan jezelf denken in ieder geval. Was heel leuk hoewel Hanna ontzettend bang is haha. Zwarte pieten ook en zon rare sinterklaas. Ik ga nu gewoon met de beentjes op de bank.

Oneofakind: Dankje. Ik kijk uit naar het moment dat de kleine zich meld. Hopelijk mag jij straks ook snel weer zwanger zijn.

Po/ondersteek: Ik had hem wel, niet gebruikt. Maar bij een thuisbevalling gebruiken ze die nog wel eens om de placenta in te doen. En als je niet van bed kunt, kun je daarop plassen. Hier is alles gratis te leen dus ik doe klossen, ondersteek en een rugsteun.

5. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Saar: nee geen erkenning.. dat wilde hij niet want hij is "bang dat hij er dan de komende 18 jaar er aan vast hangt".. Dat is wat hij zei toen ik net een paar weken zwanger was. Hij bedoelde dus alimentatie.. terwijl dat er helemaal los van staat... Hij sprak alsof hij het had over een of andere polis die je maar 1x per 20 jaar mag wijzigen ofzo.. En klopt, sinds vóór de zomer dus al helemaal geen reacties gekregen op de updates die ik hem stuur over de kleine.. Er is 0,0 communicatie van zijn kant. Zelfs niet toen ik hem met 16 weken vertelde dat het een jongetje wordt. Alleen maar doodse stilte helaas..

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Mensenkinderen, wat moet dat moeilijk zijn voor je. Kan me er (gelukkig) niks bij voorstellen. Heb je wel iemand die bij je bevalling is of ga je het helemaal alleen doen? Sterke vrouw ben je! Trots zijn op jezelf.

7. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Saar: Ik ga het in mijn eentje proberen.. ik heb wel mijn moeder gevraagd of ik haar kan bellen als ik me op het laatste moment/ tijdens de bevalling bedenk en toch iemand erbij wil hebben... of als ik vanwege complicaties naar het ziekenhuis moet o.id. Dat vond ze helemaal prima gelukkig :) Ik bof wat dat betreft wel dat mijn eigen familie me in ieder geval 100% steunt nu :)

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wauw dat vind ik helemaal knap. Wel fijn dat je moeder stand-by staat en dat ze zo achter je staan. Heb je denk ik ook echt wel nodig in deze situatie. Maar jij red het wel, als ik het zo lees.

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, ah dus toch voor de placenta. Mijn moeder zei al dat het daar misschien voor kon zijn maar ze wist het niet zo goed meer. Ik zag mezelf nog niet vanaf bed op zo'n ding naar het toilet gaan haha.

Leuk dat je toch bent gegaan, kan me heel goed voorstellen dat je een keertje weg wilde. Grappig van Hanna ;). Wel heel vervelend dat je daarna gelijk weer moet rusten, maar dat was het vast waard. Wat voor kaartjes heb je gemaakt die ze al gingen afleveren?

LA85, he gelukkig dat dat was wat ze bedoelde. Ze zou er inderdaad nog best eens gelijk in kunnen hebben. Ik vind ook dat je echt trots mag zijn op hoe je alles nu doet zonder je ex! In mijn ogen is hij het niet waard om ook maar op het kaartje te komen als ik hier lees wat jij over hem verteld. Ben benieuwd wat het gaat worden.

One of a kind: leuk berichtje! Kan niet wachten tot het hier zover is hoor ;). Succes met het proberen voor een tweede!

Hier, eigenlijk niks te melden. Ik heb veel rust genomen vandaag en ben nu nog moe. Wel mezelf nog getrakteerd op een nieuwe nagellak, ik werd er helemaal blij van haha.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh leuk, ik heb geen nagels dus geen nagellakjes voor mij:(

Ik heb vannacht gedroomd dat Prutske is bevallen en daarna volgde iedereen en mij lieten ze maar lopen en ik maar groeien en groeien en dat kind wilde er niet uit. Wat een nachtmerrie hahaha.

11. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Saar, ik ben nog niet bevallen hoor dus geen paniek haha.

Gelukkig weer ver beter hier ga jullie weer proberen bij te houden

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hahaha nee stom he die dromen. Gun het je wel hoor.

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hahaha Saar, arme jij! ;)
    Ik droomde vannacht dat ik bevallen was deze week. Wat was dat een fijne droom! Maar helaas niet echt.

Zat er gisterenavond even helemaal doorheen. Ik wilde niet meer en had helemaal genoeg van de zwangerschap. Alles deed me ook zeer, heupen, buik, rug. Maargoed nog eventjes...

14. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Het zou best mogen maar ik denk dat het nog wel even gaat duren hier.

Helaas wel weer veel last van maagzuur. Met alles wat ik eet of drink.
    En man is niet in een goed humeur lekker gezellig weer opzijn vrije dag

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: Dat was een fijne droom. Maar we moeten denk ik nog even geduld hebben.

Prutske: Weet je toch niet hoe lang het gaat duren. Ik denk ook steeds maar als ze niks doen ga ik dik over tijd. Dat is dan ook gelijk mijn grootste angst ivm de groei van ons kindje.

16. Bailief

Bailief Niet meer actief

Inderdaad helaas nog even geduld hebben. En dan ben ik ook nog eens de laatste op de lijst :p. Heb dochterlief al toegesproken dat ze beter over 2 weken kan komen want dan krijgt ze kerstcadeaus en kan ze vuurwerk zien haha.

Balen Prutske van je man. Die hebben daar vaak zo'n slechte timing mee.

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hahahahaha dat is ook een goeie. Vooral dat vuurwerk:D Ik begin er steeds meer naar uit te kijken naar dat kleintje in mijn buik en ik ben steeds nieuwsgieriger aan het worden merk ik. Maar tot woensdag nog even niet want dan zijn de geboortekaartjes er pas. Ben je er gisteren nog uitgekomen met namen en kaartje?

18. Bailief

Bailief Niet meer actief

Hahaha ja dat vuurwerk moet wel werken dacht ik zo :p
    We kunnen er nu ook echt naar uitkijken, heerlijk! Nou tot woensdag moet nog vol te houden zijn toch ;) daarna alle middeltjes uit de kast trekken haha.

Nee nog steeds niet gelukt. Maar we zijn er wel over uit dat de namen die we hadden het toch allemaal niet worden. Volgens mij gaan we van de wal in de sloot :p

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ohoh. Dat wordt nog spannend. Dan moet je haar voorlopig maar even binnenhouden. Welke middeltjes? Want er schijnt er geen te helpen behalve inleiden of keizersnede..

20. Bailief

Bailief Niet meer actief

Geen idee welke middeltjes haha. Ik geloof er niet in dat iets helpt maar ik zie mezelf gek genoeg om het toch te proberen als het mij te lang duurt :p

Goed nieuws: We hebben de naam!!!! :D:D:D

Eindelijk! Het is een naam geworden die we vanaf het begin mooi vonden maar niet wilden omdat de uitspraak van de naam in het Iraans echt niet is hoe wij willen dat de naam uitgesproken wordt. Maar nu hebben we een spelling gevonden van deze naam waardoor niemand het nog anders kan uitspreken. Geen uitleg bij nodig.

Nu het kaartje nog... Wel weer hele leuke tegen gekomen maar soms schrik ik echt van de prijzen. De allerleukste zijn natuurlijk de duurste.

Deel Deze Pagina