Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

GEFELICITEERD!!! Het belangrijkste heb je. Ja kaartjes zijn duur. Wij betalen nu 1.21 per kaartje(geloof ik ik weet het niet eens) en 70-100 euro drukkosten. Hebben 65 kaartjes nodig dus ja tel maar uit. Maar je doet het maar 1 keer. Zijn ook dingen die gevaarlijk zijn he?! Zoals wonderolie.. Ik laat het maar gewoon op z'n beloop. Kindje komt wanneer hij/zij er klaar voor is. Of word gehaald. Ik ga wel aansturen bij de gyn. op halen met in ieder geval 40 weken... Ik trek het echt niet over tijd lopen met de gedachte dat de kleine steeds groter wordt..

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dankje :D!
    Ja het zijn de drukkosten die het hem doen. En ook al is het maar voor een keertje, ik hou het graag een beetje binnen de perken ;). Ik heb nu weer een ander proefkaartje gemaakt, maak er denk ik nog één en dan laat ik mijn vriend daaruit kiezen. Dan vind ik het ook goed. Het moet nu een keer klaar zijn.

Dat kan ik me heel goed voorstellen, omdat ie al zo groot is... Hopelijk kan de gyn daarin meegaan met je. Ze zal natuurlijk ook tijdens het gesprek zien wat een impact het op je heeft gehad en het lijkt me dat ze dat echt wel meenemen.

Dingen met olie begin ik niet eens aan :p alleen dingen die ik lust of niet erg vind, maar ach wie weet komt ze wel voor 4 januari. Kan natuurlijk ook nog.

3. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat jullie de naam hebben!

Ik zou het inderdaad aankaarten bij de gyn saar. Maar lijkt me ook wel een heel normaal gevoel, heb ik ook ;)

Hier weer terug van 2e dag ctg. Alles was goed! Vruchtwater ook voldoende. Groeiecho heeft ze niet gemaakt, omdat ik deze a.s. dinsdag heb. Ze zei meteen dat we dan ook de bevalling gaan bespreken en bepalen wat we gaan doen. Dit wist ik al, maar vond het wel fijn dat ze wist wie ik was zonder dat ze in mn dossier had gekeken. Gaf me wel het gevoel echt geen nummer te zijn!

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: Ja ik vind het schandalig veel, maar goed daar heb je dan ook de service voor. Ananas hart brrrrr. Maar van bitter lemon (in grote hoeveelheden) e.d. kan je kindje gaan poepen dus dan wordt je medisch. Alleen strippen en vrijen kan net dat zetje geven als je lichaam en meisje er klaar voor zijn.

Seentjuh: Fijn dat alles goed is, voel je de kleine nu wel weer meer? Fijn is dat als ze je dossier kennen. Ben benieuwd wat er dinsdag uitkomt bij je. Wie weet krijg je sowieso wel een datum.

5. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Bailief, fijn dat jullie de naam hebben.

Seentjuh, fijn dat alles goed was houden zo

Hier op naar een hele lange middag bij so om sinterklaas te vieren en te eten bleh

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Prutske, sterkte ;) kun je niet even doen alsof je toch weer ziek bent? :p

Saar, ja dat is ook zo, die service is het ook wel weer waard denk ik. Hmm dan hou ik het maar op strippen wanneer de tijd er rijp voor is want vrijen is helaas ook al geen succes meer... hoogzwanger zijn is geen pretje haha.

Seentjuh, wat fijn dat ze je herkende. Was hier ook bij de gynaecoloog en dat vond ik ook erg fijn. Ze vroeg zelfs of wel wel een geboortekaartje stuurden. We zijn er geweest toen ik 5 weken was en bij 32 weken dus er zat nog best een tijdje tussen. Natuurlijk ook heel fijn dat alles goed was!

Wij maken vorderingen :D. Geboortekaartje is ook gekozen en die wordt het gewoon :D. Van deze site hebben we al eens een proefkaartje gehad. De kwaliteit was erg goed maar er ontbrak iets aan het kaartje. Nu hebben we een heel ander leuk kaartje. Ook nog eens toevallig in de kleuren van haar kamertje. Mijn vriend is nu de schade van de verhuizing aan het bedje aan het opknappen, de nesteldrang werkt nog door bij hem geloof ik :p.

7. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Zo ik ben weer een beetje bijgekomen haha
    Voel me gelukkig weer best ok, gister nog een dagje familiebezoek gedaan, dat hakte er wel even in. Vanochtend om 9.00 uur een drummende buurvrouw, ook heel fijn;)
    Maar nu dan echt wakker en uitgeslapen, denk dat ik mn middagdutje maar skip hahaha

@Bailief
    Balen van de belastingdienst!!
    Hier ook problemen gehad maar dan, dat ik heel veel terug moest betalen, hun hadden niet verwerkt dat er 2 inkomens waren, nadat mn vriend bij me kwam wonen. Dus alle huurtoeslag moest terugbetaald worden. Kon gelukkig wel in termijnen maar was niet leuk!!

Yeah!! De naam:D:D
    Super zeg, en idd kaartjes zijn echt duur....
    Wij hebben er nu 70 besteld incl envelop en zijn €190 kwijt...en dan hebben we nog een redelijk goedkoop kaartje uitgezocht...

@Nono
    Dat komt wel een beetje overeen met wat ik vorig weekend had, ook echt een diaree gevoel zeg maar...en dan zonder diaree haha
    Misschien bij jou ook aan het draaien/verschuiven??

Wat lief van je vriend:D:D
    MIjn vriend doet het heel soms, een kort briefje voor hij naar zn werk gaat ofzo, vind ik ook altijd erg leuk:D

@Prutske
    Balen dat je zo beroerd was maar gelukkig voel je, je nu weer beter.
    Misschien toch ruimte aan het maken in je lijf voor de bevalling??

@Saar
    Ja hier zit mn buik echt in de weg, schoenen met veters lukt niet meer, sokken gaan heel moeizaam. En zelfs mn kont afvegen wordt lastig haha:):p

vreselijk zo'n droom! haha
    Hier droomde mn vriend vanacht dat er een rat uit mn navel kroop:$:$
    Tja....hij schrok zich rot en ik wilde niet wakker worden en hij wist niet wat ie moest doen haha, dus hij schrok echt wakker uit zn slaap haha
    Ik heb zelf echt nog heel weinig dromen over de baby , ben benieuwd of dat nog gaat komen

@Seentjuh
    Wat vervelend zeg!! Je zal wel goed geschrokken zijn, en de vk moet niet zeuren, ze krijgt ervoor betaald ;)
    Gelukkig was alles goed, maar bij twijfel gewoon weer bellen hoor, al is het midden in de nacht!!

Wat goed van de zindelijkheid!
    Hopelijk zet het zo goed door en heb je er straks maar 1 in de luiers:D

@LA85
    KNUFFEL!!
    Echt zoveel respect hoe je dit allemaal alleen doet!!
    En dan zelfs nog de "vader" zo op de hoogte houden terwijl je 0,0 terug krijgt, echt petje af!!
    Maar zoals de andere meiden ook zeggen, je mag best wel wat liever voor jezelf zijn! Alle credits zijn voor jou, dus al staat heel het geboortekaartje vol met ik,ik,ik,ik,ik dan nog is dat jou goed recht!!
    Er zijn ook veel mooie gedichtjes te vinden zonder dat er wij/ik in voor komt maar ik weet zeker dat je er wel uit komt ;)
    En je kan het natuurlijk altijd met ons delen als je twijfelt of meningen wil ;)

@Me88
    Hoe ging het klimmen vanacht?? haha
    Hier staat het bed al een aantal weken op klossen omdat ik er dan echt veel makkelijker uitkom maar ik moest wel echt een week wennen met slapen zo hoog :D

Hier ook het proefkaartje gehad en behalve het lettertype is hij helemaal zoals we wilde:D:D
    Dus morgen even het lettertype regelen en dan is dat ook klaar:D:D

Mn lijstje wordt steeds korter, heerlijk!!
    Lijstje van wat te kopen is zo goed als afgestreept, nu alleen nog wat extra boodschappen enzo in huis halen en natuurlijk nog wat extra opruimen/schoonmaken en dan zijn we er wel klaar voor denk ik ;)

Ik heb trouwens niet het idee dat ze verder is gedraaid...dr voetjes steekt nog steeds regelmatig uit mn rechter zij hahaha

8. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Hee meiden!
    Zo weer eens ff de tijd om wat bij te lezen/reageren.

Bailief.
    Ik ga op geboorte kaartje een foto kaartje maken.
    Hier heb ik met fotoshoot met en zonder blote buik gedaan. dat je ook kunnen doen als je niet fijn vind met blote buik!
    Hier gelukkig alleen op mn heupen wat striemen en mn borsten maar die ziet alleen mn vriend hihi.
    Balen van je schoonmoeder dat ze zo niet begrijpend is..
    Hier nog drama gehad omdat zij wel dacht dat ze bij de bevalling in ziekenhuis wel eens naar binnen kon lopen.. pff wat een drama die schoonouders haha.
    Jeej Fijn dat je een naam hebt! lijkt me wel handig voor dat je de kleine op je borst hebt liggen en nog geen naam hebt hihi.
    en lijkt me ook lastig met het aangeven van de kleine :p

Seentjuh
    ff schikken dat de kleine niks van zich liet voelen! gelukkig is alles goed.

Nono
    Fijn dat ze zo actief is geeft altijd weer een fijn gevoel als ze bewegelijk zijn.
    hier zit meneer ook graag met zn billen tegen mn ribben aan te drukken en in mijn zij te trappelen.
    nog helemaal niet aan gedacht wat als mijn vliezen op de bank breken. maar ik weet wel dat als je vliezen breken het niet altijd een waterval is. daarnaast als je wakker bent en ze breken kan je gelijk met doeken de bank redden denk ik.
    Lief van je vriend! geniet maar lekker van als die je zo verwend!

Staffie.
    Fijn dat nog geen keizersnede is gepland!
    Hopelijk draait ze nog goed. mijn moeder had toen ze zwanger was van mn broer dat hij ingedaald was bij controle van de vk dat hij in stuit lag dus moest ze naar de gyn bleek meneer weer terug gedraaid te zijn. dit heeft die iets van 2/3x gedaan ze stonden wel van te kijken want normaal kan dat helemaal niet. maarjah mijn broer kennende is wel eigenwijs genoeg om toch te proberen hihi.

Prutske
    beterschap hopelijk voel je je ondertussen al wat beter!

LA85
    Logies meid.. het is ook niet niets alles alleen te moeten doen en regelen en niet eens iets te horen van hem. ene kant denk ik dat ook wel goed is dat hij zich niet mee bemoeit want dat zou ook drama kunnen geven maar hij is en blijft wel de vader van de kleine.. misschien had je dit ff nodig om weer veder te kunnen met het verwerken?

bedopklossen.
    Hier staat die al paar nachten oog. de eerste keer viel ik wel bijna er uit met opstappen. had een handige draai maar niet zo handig met een hoog bed hihi!

Hier.
    Ik voel me stukke beter. ik ben 2/3 weken geleden naar een homeopatiche arts geweest omdat ik toch erg veel angsten heb voor de bevalling. hij heeft me iets mee gegeven en sinds dien gaat met mijn maag zuur ook stuk beter!! wordt max 1x per nacht wakker en dan ga ik gewoon anders liggen en dan is weer weg. ik geniet nu echt volop van mn buikje en de kleine. merk dat nu ook dat ik mn buikje straks heel erg ga missen. zens mn vriend zegt dat hij mn buikje gaat missen als die weg is hihi.
    Ik heb ook op internet rond gekeken want ik ben doods bang voor prikken dus wil daarom ook geen pijnstilling. maar idee dat straks de pijn niet aan kan vind ik niks. dus heb iets over de Elle Tens gelezen. zou wel helaas zelf moeten betalen maar klinkt me erg goed. moet alleen nog wel met de verloskundige overleggen of dit goede oplossing voor mij zou zijn. zou pas de 13 een afspraak hebben maar ga maandag wel over bellen.. want is wel aangeraden om 3 weken voor uitgerekende data in huis te hebben. ook ben ik nu met weleda perineum olie aan het smeren hopelijk helpt het tegen inscheuren of een knip!
    veder ga ik vanavond naar de wok met mn schoon ouders en mijn moeder. hmm heb zo'n zin in hoop dat ik nog beetje maag inhoud heb zodat ik redelijk wat kan eten want is altijd zo lekker! en vrijdag bij mn moeder met mn broers en schoonzus gezellige avond/eten in plaats van kerst.

ik had alleen nog wel paar vraagjes aan jullie.
    1 vanaf wanneer gaan jullie het bedje opmaken?
    2 als ik van binnen voel voelt het alsof mijn baarmoeder mond hoger zachter en kleine opening in zit.. hebben jullie dit ook??

Zo denk dat ik nu weer helemaal up to date ben! en hopelijk kan ik weer af en toe reageren om zo te houden :)

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Dank jullie wel voor alle lieve reacties:D

Bedankt ook voor de succes wensen:D
    Vind het weer heel spannend:D

10. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    ooh helemaal vergeten!
    Hier 2 buikfoto's
    34 weken en 36 weken.
    ook heb ik vrijdag de fotoshoot gehad. was erg leuk. rond de 20ste krijg ik de foto's mocht ik ze eerder willen moet ik er ff mail heen sturen dat ik ze met spoed moet hebben.

Bijgevoegde bestanden:

11. Bailief

Bailief Niet meer actief

Staffie, oh ook al zo'n nare actie van de Belastingdienst. Echt heel vervelend hoe makkelijk zij daar fouten kunnen maken. Of je krijgt ineens niks of je krijgt ineens teveel. Moet wel zeggen dat we in al onze andere woningen nooit gezeik hebben gehad maar sinds dat we hier wonen wel.

Gelukkig ben je toch nog uitgeslapen ;). Leuk zeg zo'n buurvrouw... Fijn dat het geboortekaartje goed is! Letterype is vast zo gepiept. Lekker dat je lijstje steeds korter wordt. Hier begint de lijst ook wat korter te worden maar nog niet kort genoeg haha. Al zitten er ook nog veel dingen tussen die ik moet kopen. Zoals koffie en postzegels voor de kaartjes.

xDoo, leuk dat je weer langs komt :). Fijn dat het een heel stuk beter met je gaat! Hier ook enorme angst voor een ruggenprik of het infuus met remifantanil (als ik het goed schrijf), maar ik heb toch gekozen voor het infuus met remifantanil mocht het zover komen dat ik aan de pijnstilling moet. Verder hoop ik het vooral op mijn ademhaling te doen. Het schijnt dat je lichaam, als je de ademhaling goed onder controle hebt, een eigen pijnstilling aanmaakt.

Veel plezier alvast vanavond en vrijdag! :D

Het wiegje heb ik al opgemaakt. Het ledikantje nog niet aangezien die nog niet helemaal goed is. Maar die hoop ik eind deze week op te maken.

Mijn baarmoedermond heb ik eigenlijk niet gevoeld omdat ik echt niet zou weten hoe ik dat nu nog moet doen met die dikke buik haha. Ik kan niet goed (erg slecht) op mijn hurken dus ik begin er niet eens aan :p.

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Prutske: Sterkte! Hopelijk valt het mee en kom je er niet gesloopt vandaan.

Bailief: Lekker dat de nesteldrang nog werkt en dat je een kaartje hebt. Vrijen is hier ook al een tijdje niet zo'n succes, krijg veel harde buiken en nu met de enorme buik in de weg. Ach ja komt wel weer. Ik ga ook voor strippen, maar dan wel bij de vk.

Staffie: Ik durfde het niet te zeggen, maar ik kan ook moeilijker bij mijn billen. Ga meestal maar staan dan gaat het nog het makkelijkst. Jakkes een rat uit je navel brrrr. Fijn een drummende buurvrouw, straks kun je lekker tegengas geven met een huilende baby. Hier is echt uitslapen er niet meer bij hoewel kwart voor 8 nog best relaxt is. Lekker is dat he kaartje klaar etc. Wij krijgen nu een telefoontje als de enveloppen er liggen en die gaan we dan volgend weekend maar eens samen schrijven. Heb daar echt geen zin in. Kan best hoor voetjes in je zij. Hier voel ik ook overal voetjes, die beentjes gaan alle kanten op. Maar goed morgen weet je weer meer toch?

Xdoo: Mijn man is hier ook een keer uit bed gevallen door de klossen:) Wij hebben ze nog niet in huis. Mooie buik en een behoorlijk verschil. Volgens mij is hij ook gezakt of niet? Volgens mijn vk helpt die olie niet(staat ook in de folder van de nvog over totaal ruptuur). Ik denk als iets helpt dan doe ik dat. Net zoals de epi no. Je scheurt wel of niet dat schijnt ook te maken te hebben met je huid hoe rekbaar het is ofzo. Maar goed baat het niet dan schaadt het niet toch? Veel plezier vanavond. Ga je de foto's gebruiken voor het geboortekaartje of niet?

Bedje: Is opgemaakt. Zowel bed als wieg. Die eerste meer voor de gezelligheid. Ik ga het ook niet meer wassen, zoveel stof ligt er niet.

Baarmoedermond: Hier ligt mijn baarmoedermond weer hoog en gekanteld, dat is volgens mij altijd zo bij mij. Het is wel heel zacht als ik tenminste mijn ontlasting kwijt ben:)

Ik vind het altijd zo bijzonder dat mensen hun buik missen, want ik mis dat ding als kiespijn. Zit alleen maar in de weg haha. Misschien is het hier ook wel dat ik de zwangerschap mis als kiespijn, omdat ik gewoon erg weinig kan. Na de bevalling knap ik weer op. Ik heb er al helemaal zin in.
    Hier wel gestart met de Arnica druppels. In de winkel zeiden ze ook nog weer dat ze dit met operaties ook altijd adviseren. Verder niet zo lekker in mijn velletje vandaag. Uitje van gisteren heeft er toch wel weer ingehakt. Maar goed het mag de pret niet drukken.

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, ja doe mij dat strippen ook maar bij de vk en dan het liefst gelijk zodra het kan haha.

Wat vervelend dat je nog zoveel last hebt van het uitje gisteren. Maargoed het was het waard toch?

Die buik missen kan ik me ook echt niet voorstellen, zit hier ook alleen maar enorm in de weg. Gisteren wilde ik er nog om gaan huilen omdat ie zo in de weg zit haha.

Ik heb iets gedaan wat geloof ik niet zo slim is. Er moest een jas van mijn vriend in de wasmachine waar verf op waterbasis op was gekomen. Dus ik denk, ik doe er Vanish bij. Op de pot staat dat je een schep moet toevoegen aan je gewone wasmiddel, dat gedaan en nu lijkt het wel een schuimexplosie! Nu heb ik het programma ook nog op ''super eco'' gezet (we hebben een samsung eco bubble) dus waarschijnlijk veroorzaakt dat nog meer schuim. Oeps! Hoop maar dat alles in de machine blijft...

14. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha heb het ook wel eens gehad dat er een grote schuimhoop rond mijn wasmachine stond. Ik had nog wasmiddel over voor handwas en dacht dat ik dat ook wel in een wasmachine kon doen :)

Geen idee hoe mijn baarmoedermond is. Kan er niet eens bij haha
    Ga mijnbuik ook echt niet missen, zit alleen maar in de weg.

Bedje en wieg zijn opgedekt. Bedje inderdaad ook meer omdat het er keuker uitziet. Kleine gaat toch voor waarschijnlijk een maand of 2 in de wieg

Mooie buikfotos!

15. Bailief

Bailief Niet meer actief

Seentjuh, haha goed dat je ff zegt dat dat niet kan want zoiets zou mij ook kunnen gebeuren :p. Gelukkig is alles goed gegaan en de jas is helemaal schoon :D. Al het schuim heeft geholpen haha.

Worden jullie trouwens wel eens gek van mensen die hulp aanbieden? Hoe goed bedoeld het ook is, want ik vind het echt heel lief, maar ik vind het soms zo vervelend dat ik voor de zoveelste keer moet zeggen dat ik geen hulp wil omdat we het prima redden met z'n tweeën. Mijn moeder begint er nu heel lastig in te worden. Ze heeft inmiddels door dat ik nu geen hulp wil dus begint ze maar over de kraamtijd. Omdat ik maar 3 uur kraamzorg heb en wil zit ze zich telkens op te dringen om te helpen. Maar wij hebben natuurlijk niet voor niks gekozen voor die 3uur. Als we meer zorg wilden dan hadden we wel meer uren aangevraagd. Ik vind het echt heel aardig maar ik wordt het een beetje zat dat ik telkens opnieuw moet zeggen dat we het niet nodig hebben en mocht het wel zo zijn dat ze het dan wel hoort. Ik vertelde haar ook dat we de eerste week alleen mijn ouders en broertjes en mijn vriend zijn moeder en zus op bezoek willen hebben. De rest kan daarna wel een keer. En dat ik beide families niet tegelijkertijd op bezoek wil hebben en ook niet elke dag. Allebei de eerste week 2x vinden wij wel genoeg. Baby loopt niet weg. Maar toen begon ze zich helemaal op te dringen met hulp. Ik wordt er eerlijk gezegd een beetje gek van... en kreeg ook een beetje het idee dat ze de hulp wil gebruiken om de baby telkens te bekijken.

16. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier wordt er eigenlijk helemaal geen hulp aangeboden...
    Heb er ook helemaal niet bij stil gestaan, het is dat je het onderwerp aansnijd. Eigenlijk ook niet leuk dat niemand ons hulp aanbied! ;)

Maar als je het van je af moet slaan is dat ook niks natuurlijk! Het enige dat je kan doen is duidelijk blijven en consequent in je antwoorden. Leuk is wel anders ja, al zal het alleen maar uit enthousiasme zijn ;)

17. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @XDoo
    Wat een verwarde broer heb jij hahaha:D:D
    Ik hoop ook echt dat ze dan toch nog zal draaien, voordeel is dat ze klein is dus nog de ruimte ervoor heeft

Fijn dat je, je weer beter voelt!
    Ik weet ook zeker dat ik mn buik ga missen, heel de dag zit ik er aan, iedere spiegel, etalageruit etc etc kijk ik naar mn buik en mn vriend is er ook helemaal verliefd op :D:D
    En dan zometeen...blijft er zo'n flubberbuik over;)

Stand van baarmoedermond heb ik me nooit zo in verdiept, dus ookal zou ik nu voelen, geen idee of het dan anders is als anders ;)

Mooie foto's, je ziet echt verschil!!
    Ben benieuwd naar je fotoshoot

@Bailief
    Ja echt balen en ik weet wel..ook een stukje eigen verantwoording maar toch..ik had alles netjes doorgegeven en dacht dat we dus echt recht hadden op de huursubsidie...tja..niet dus:x

De buren zijn echt lastig...gelukkig geen hele grote problemen maar ze zeuren regelmatig over de honden maar hebben zelf absoluut niet in de gaten dat wij hun ook heel vaak horen!! Muziek, zingen, drummen, jankend kleinkind enz enz..
    De babykamer ligt tegen hun slaapkamer aan, dus ze zijn zo aan de beurt ;)

@Saar
    Ik ga ook maar staan hahaha, wordt echt lastig nu, zelfde met scheren down under:):D
    Ja een rat ook nog!!! Niet een lief konijntje of wat dan ook...nee een Rat:$:$ mag toch hopen dat ze wel wat knapper zal zijn hahahah

Hier zijn ook de enveloppen besteld, en komen van de week binnen, dan kan ik ze al gaan schrijven:D

Morgen idd weer CTG, groeiecho en controle...dagje ziekenhuis dus;)

@Hulp
    Hier wordt het wel aangeboden maar niet overdreven.
    Mn zus, en een paar vriendinnen die wel komen helpen als de kraamzorg weg is, en evt nu, maar dat is niet nodig ;)
    Mn vader helpt veel met echte klussen zeg maar, en mn zusje mee shoppen of naar het ziekenhuis, het schoonmaken doe ik gewoon zelf of mn vriend. Straks wordt dat vast lastiger dus vind ik het wel fijn dat er een vriendin ff de badkamer doet ofzo, voor mn vriend ook fijn.
    Al hoop ik eigenlijk dat ik snel een huishoudelijke hulp gevonden heb:D

@Bedje opmaken
    Hier is het wiegje en ledikantje al een aantal weken opgemaakt, ik denk dat ik het over een week of 2 nog een keer opnieuw was en opmaak want er ligt wel wat stof op nu. Maar goed eerst de rest van mn lijstje en als er dan nog tijd over is, dan doe ik het wel weer allemaal opnieuw haha

18. Bailief

Bailief Niet meer actief

Seentjuh, dat is ook niet leuk dat er helemaal geen hulp aangeboden wordt. Jij mag wel wat van mijn aanbieders hebben dan hebben we allebei een middenweg haha. Het is meer dat ik me zo bezwaard ga voelen om telkens nee te zeggen. Maarja er is hier gewoon weinig te helpen.

Staffie, is natuurlijk ook een flinke tegenvaller geweest toen jullie én geen recht meer hadden op huurtoeslag én moesten terug betalen. Haha jullie wraak zal zoer zijn :D een zusje om te helpen shoppen lijkt mij dan ook wel weer heel leuk ;). Hier helaas geen zusje haha :p

Succes alvast morgen!

19. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Xdoo, mooi buikje. En missen hier niet echt hoor. En helaas is hij ook niet ineens verdwenen.

Baarmoedermond, geen idee hier. Maakt het uit hoe die ligt?

Belastingdienst, dat zijn op het moment echt mijn vrienden. Sorry meiden.
    Wel laten wij onze papieren door de boekhouder invullen omdat wij al ruim 4 jaar met dubbele lasten zitten. Wij krijgen dus veel terug. En doordat ik na f minder ben gaan werken krijgen we nu ook kgb en zorgtoeslag terug. En ook met terugwerkende kracht nog over vorig jaar.

Bailief, fijn dat jullie nu ook overal uit zijn samen. Geeft weer wat rust.

Staffie, laat die kleine maar huilen straks, haha

Hier gisteren een hele zware dag gehad. Van half drie tot half zeven bij so, bah maar goed overleefd, en f vond het geweldig al die dootjes.

Helaas begon de grote ellende toen we thuis kwamen. Allemaal overgeven in zijn eigen bed. Tijdens het verschonen van zijn bed ook ons bed. Dus dat was nog flink wassen gisteren avond 3 vieze pyamas, 2 vieze knuffels, en 3 sets beddengoed vies. Alles snel gewassen en snachts begon het weer opnieuw helaas dus ik ben van half 2 tot 4 uur wakker geweest omdat ik niet meer kon slapen. Vandaag maar niet te veel op het programma

20. Bailief

Bailief Niet meer actief

Prutske, he vervelend! Beterschap met F. Hopelijk kun je zelf ook wat rust pakken vandaag. Was het nog wel een beetje gezellig bij je schoonfamilie of is het dat nooit? Ook eens leuk, zoveel terugkrijgen van de belastingdienst!

Hier helaas ook slecht geslapen. Oorzaak was de kat, kon hem wel uit het raam gooien. Niet gedaan natuurlijk, maar soms...

Deel Deze Pagina