Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Saar
    Dat is ook wel een goeie!
    en als het merk is, kan ik het daarna misschien ook wel weer doorverkopen...Hmm..denk dat ik toch maar 2 pakjes ga aanschaffen voor de zekerheid

@La85
    Wat een gedoe zeg gister...inwendig?? haha die was er dan echt niet bij!
    Maar wel vervelend al die tegenstrijdige berichten, hopelijk kna je vk volgende week wat meer zekerheid geven

Niet alle kleden enzo zijn dezelfde maat.
    Mijn box is 80x80 en de standaard boxkleden zijn dus te groot waardoor er aan de zijkant idd een randje over is. Niet echt hinderlijk vind ik.
    Ik had ook een boxmatras gekocht en die heb ik gewoon kleiner gemaakt.
    Ik heb ook een boxkleed van de Wibra die is wel kleiner

@Slapen
    Bij mij is het af en aan...
    Dan een nacht echt geweldig, niet eens wakker om te plassen, dan weer een hele nacht wakker worden van mn bekken en maar draaien van links nar rechts..en dan gewoon een hele nacht niet zoals vannacht:( Ik was om half 2 aal klaar wakker, dus wat gaan drinken en eten, spelletje gespeelt, maar ik bleef maar wakker en veel harde buiken echt zo ellendig, ook voor mn vriend natuurlijk dus ben er om 3 uur maar weer uitgegaan, en toen mn vriend eruit ging om te werken (half 5) ben ik teruggegaan en toch nog wat geslapen tot 9 uur.

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Staffie, dat draaien... zo herkenbaar en echt heel irritant. Ik snap ook niet zo goed waarom mensen zeggen dat we nu nog moeten genieten van de rust en het slapen want dat slapen gebeurt toch al elke nacht met onderbrekingen hier.

Heb nog even een foto gemaakt van ons eerste pakje. Het vestje is zooo zacht. Vriendlief wilde geen roze pakje als eerste pakje dus is het dit geworden.

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: Leuke box zo! Ook al nachtelijke avonturen dus. Nou ja het zijn de laatste weken he?! Lief dat pakje. Is het vestje niet roze? Echt een lekker warm winterpakje!

Staffie: Irritant is dat he?! Weet je geen houding meer te vinden om lekker te liggen. Maar ja jammer voor je vriend dan die heeft maar mazzel. Die mannen kunnen gewoon doorslapen en wij maar wakker liggen enzo.

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dankje, Saar! Precies, de laatste weken, wij zijn gewoon al extra voorbereid op de gebroken nachten ;). Het vestje is meer oranje/roze geloof ik. Ik ben er eigenlijk niet uit wat voor kleur het is haha. Op het kaartje stond als kleur "blush". Ach ja ik vind deze ook hartstikke schattig en er hangt genoeg roze in de kast :p

5. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Bailief
    Setje ziet er heel lief en lekker warm uit:D

Dat hoor is ook steeds!!
    Slaap maar lekker uit, geniet ervan bla bla...
    Ik heb al weken niet meer uitgeslapen...ik ben een echt avondmens en slaap normaal makkelijk tot 10.00 nu ben ik al blij als ik tot half 9 kan blijven liggen;)
    En zodra ik begin te draaien is het idd foute boel....dan lukt het helemaal niet meer haha
    Voordeel...ik ben nu wel heel ver met candy Crush hahaha

@Saar
    Gelukkig zeurt ie ook niet haha, maar hij vind het wel irritant, vooral voor mij en iedere keer als ik eruit ga denkt ie ook dat er wat is dus is ie ook wakker. Tegenwoordig zeg ik dus maar tegen m dat ik en poosje beneden ga zitten en dat er niks aan de hand is haha

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Staffie, dankje!
    Haha ja precies dat bedoel ik. Ik zou willen dat ik nog lekker kon genieten van de rust, om half 10 lig ik vaak al te slapen op de bank om vervolgens telkens weer wakker te worden. En dus 's nachts elke keer naar de wc, erg leuk :p. Ik denk dat ik straks nog meer energie heb dan nu, haha.

Candy Crush... hoe hou je het vol? :p ik vond het zo'n irritant spel omdat ik bleef steken op een level dus toen heb ik het eraf gegooid haha.

Ik ben met een schoonmaakding van mijn lijstje begonnen. De keuken... Niet dat die niet schoon is maar ff de buitenkant van de kastjes meepakken en de binnenkant van de koelkast. Baal alleen van het moeten bukken want dat lukt niet zo goed. Maarja komt vanzelf wel af.

7. nono

nono Niet meer actief

LA85, serieus inwendig? Waar zat ze met haar hoofd? Pffff

Staffie, kloten nacht(en) dus! Bleh..

Bailief, wat een schattig pakje zeg!

@Slapen, jullie gaan mij vast haten als ik zeg dat ik nog maar een aantal kloten nachten heb gehad.. ik slaap over 't algemeen vanaf 22.00 tot een uur of 7 'sochtends.. whoops :p Ik ben eind van de dag ook echt kapot.. en zit dan al te knikkebollen haha!
    Verpleegkundige zat mij gister ook al met grote ogen aan te kijken toen ik zei dat ik nog heerlijk slaap 'snachts. :p

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: Haha dat zal best. Roze in overvloed. Ik vind het schattig. Schoonmaken... mijn nesteldrang is allang weer verdwenen. Op het moment dat de babykamer klaar was, was het weer over. Gelukkig maar want ik kan het ook echt niet.

Staffie: Haha oh ja dat is niet handig. Tot het moment dat er echt iets is en dan komt'ie met een duf hoofd boven de dekens uit;) Nee hoor. Ik zag dat een keer op babyboom geloof ik die draaide zich rustig nog even om en zei ik ga nog even verder slapen toen haar vliezen gebroken waren ofzo.

Nono: Heerlijk toch. Wie weet blijft het zo. Niet meer typen over je heerlijke nachten want dan zul je zien dat je de komende nacht echt heel slecht slaapt.

Genieten van de nachtrust: Ik snap wel waarom mensen het zeggen. Straks bepaald er eentje voor jou dat je er uit moet :) Nu kun je nog zeggen ach ik kruip weer lekker in bed en dat heb je niet meer. Hoewel wij wel een hele makkelijke slaper hebben dus wat dat betreft geen klagen.

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Nono, klop het maar af van je nachten haha.

Saar, ik vind roze ook erg leuk maar we hebben ook verschillende donkerblauwe dingen voor haar, wel echt meisjesachtig natuurlijk. Vind dat ook erg leuk.

Volgens mij begint mijn nesteldrang nu weer opnieuw... ik was er een tijdje van af en het interesseerde mij zelfs niet dat het echt een zooi werd hier haha. Maar nu moet alles weer netjes worden. Hoe lastig kun je het jezelf maken...

Iemand trouwens nog een andere goede tip voor een waterdichte molton i.p.v. die van de action? Ze hadden hier alleen een één persoons waterdicht molton hoeslaken maar ons matras is tweepersoons. Gaat dus niet lukken en dat plastic eronder leggen lijkt me ook niet wat.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja echt lekkere meisjemeisje kleertjes. Die kreeg ik na de bevalling ook. Volgens mij hadden wij de molton bij hema vandaan... wel duurder maar goed dat is mijn matrasje wel waard.

11. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ja, leuk is dat :). Oh dan ga ik eens daar in de webshop kijken. Wat duurder maakt niet uit, een matras is dat zeker waard.

12. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    @Bailief: Leuke kleertjes! :)
    Wij hebben de molton bij een beddenzaak vandaan.

Het slechte slapen herken ik helaas ook. Afgelopen nacht veel wakker geweest van harde buiken en een hele zere rug. Daarnaast nog wel een keer of 2 per nacht wakker om te plassen....

@nono: Geniet van je nachten

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: is je vriend nog een beetje zijn dag doorgekomen?

Me88: Oh je bent er nog, gelukkig. Hoe is het met je? Nog een paar dagen volhouden.

14. nono

nono Niet meer actief

Haha zal inderdaad afkloppen. :p Zul je net zien dat het slapen nu ineens drama word, lol!

@nesteldrang, hier ook al zo goed als weg getrokken.. was kort maar krachtig.

15. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Sinds gisteravond gaat het minder.... :( Harde buiken waren vervelend, maar worden nu af en toe wel wat pijnlijker. Verder heel veel last van mn onderrug.
    Maar de kleine zit nog binnen!

Hier gelukkig niet echt last van nesteldrang. Is namelijk lastig te combineren met rust ;)

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Me88: Lekker voorwerk dus. Hopelijk doet het wat. Je bloeddruk redelijk stabiel?

Nono: Oh ook al afgezwakte nesteldrang. Misschien komt het nog terug en gaan we plintjes poetsen met de tandenborstel:)

17. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, lief dat je het vraagt. Het ging best goed gelukkig, al was hij wel weer compleet uitgeteld toen hij thuis kwam. Dus ben ik weer de geweldige huisvrouw en verzorgster gaan spelen voor zover ik dat voor elkaar kreeg, haha.

Me88, spannend hoor bij jou. Het zal me niks verbazen als jij als tweede gaat bevallen.

Ohja, ik doe even heel lui maar ik ben eens op bol.com gaan kijken. Daar hebben ze ook een waterdichte moltonhoes, kost 29,99. Is dat duur of gewoon normaal? Helaas wel 3 tot 6 werkdagen levertijd, ben ik dan niet te laat? Hema kan ik alleen éénpersoons vinden.

18. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Morgen weer naar de gynaecoloog, ben zelf ook benieuwd naar mijn bloeddruk.
    Ik hoop ook zeker dat het voorwerk daadwerkelijk iets doet!

Onze 2-persoons molton (180x200) was €50. Dus ik vind €30 niet duur!

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: Gelukkig maar. En dan nu maar even vertroetelen. Ik vind 30 euro niet super duur. Ik zou het erop gokken. Soms heb je het ook zo binnen bij bol.com.. Anders morgen even naar de hema om te kijken of ze daar geen 2persoonsmolton hebben.

Me88: Spannend hoor. Moet je ook bloedonderzoek/ctg e.d.? Ik moet morgen ook naar de vk, ben ook wel erg benieuwd. Ga ervanuit dat het hier allemaal goed is.

20. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee of ik weer een bloedonderzoek of ctg krijg....het zal me in ieder geval niets verbazen als het wel moet.

Ik hoop voor je dat bij jou ook alles goed is morgen.... we horen het wel!

Deel Deze Pagina