Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hoi meiden,

Effe een berichtje van uit onze ziekenboeg.
    Ik ben zelf gelukkig beter. Maar zondag op maandag heeft f 6 keer zijn Eigen bed onder gespuugd. En als bonus ook nog ons bed en mij totaal. Gisteren flinke koorts en vannacht begon mijn man over te geven. Die komt terug in bed en slaapt weer. Ik ben vanaf kwart over drie wakker geweest. En vandaag overdag ook alles voor f ern voor hem moeten doen want hij is zo zielig.
    Plus gisteren nog heel de middag avond bezig geweest met het aansluiten van kpn compleet. Meneer denkt het beter te kunnen heeft hij heel zijn mail verprutst. Vandaag ook nog een tijd mee bezig geweest maar ik kan daar ook niks mee. Ach ja de mijne doet het dus.....

Klaagstand uit.

Morgen naar de vk en ben ik 37 weken en mag ik bevallen thuis of geboortecentrum
    Ben benieuwd hoe alles er morgen voor staat. Veel doen ze bij ons niet, toucheren bijv doen ze niet alleen als he weeen hebt ivm infectiegevaar.

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dan wordt het gewoon die van bol.com want ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken om nog weer naar de stad te gaan... en op mijn vriend zal ik maar niet rekenen nu.

Succes Saar en Me88 morgen!

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Me88: Hopelijk mag je weer lekker naar huis morgen.

Prutske: Oh bah beterschap. Scheelt wel dat je het zo allemaal hebt gehad, hopelijk blijft het hierbij. Hier toucheren ze ook niet. Misschien in mijn geval dat ze met 39 weken gaan voelen of ze kunnen strippen, maar ik verwacht niks.

Bailief: Je mag het altijd weer gratis retourneren dus mocht je bevallen in die dagen kun je in ieder geval de molton weer terugsturen..

Ik heb trouwens vannacht niet gedroomd over bevallen, jippie!! hahaha.

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Prutske, morgen al 37 weken, wauw! Dat klinkt ver voor mij haha. Beterschap met de ziekenboeg, erg vervelend. Hopelijk is iedereen erboven op zodra je gaat bevallen.

Saar, jeej eindelijk niet gedroomd over bevallen, stilte voor de storm ;).

5. ik1989

ik1989 Actief lid

17 aug 2013
    147
    0
    0
    brabant/gelderland
    #4245 ik1989, 4 dec 2013
    Laatst bewerkt: 4 dec 2013
    Hoi dames lang niks van me gehoort maar het gaat kei kei kei goed met onze sinterklaas kadotjes! Zo hoed dat we vandaag na ziekenhuis gaan en de tweeling opgaan halen!! Jippie eindelijk de moment is er dat heetlijke gevoel echte compleet gezinnetje gevoel (heb in ziekenhuis ook wel gehad maar dat is toch anders) maar in de week toen ze geboren was zal ik kort vertelen : Onze A had 1 dag moeite met lucht adem hij deed beetje ruis en L was al van af begin goed bezig! Maar A heeft toch pech gehad ...tweeling lagen de eerste 3 dagen in een grote viskom (convuse bak) en in die 3 dagen werd A zijn adem halen beter eingelijk na dag 1 en ondertussen lag L en A hart bewaker en monitor (dat doen ziekenhuis altijd vroeg geboren) maar ze doen zo goed 3 dagen op wereld mogen ze in een wiegje!! Zonder apratuur (ze kregen met eten sonde voeding van wegens klein zijn) dus ze mogen in wieg maar voor A was korte duur hij was geel moest weer in de viskom en met blauw lamp en een stomme zonne bril die niet blijf zitten en geen deken geen gevoel veiligheid je kon duidelijk zien dat hij was zoeken naar geborgenheid...na 2 dagen eindelijk mag hij naar wiegje! En onder tussen zag ik L en A soort zuig behoefte hadden hadden we ook geprobeert flesje en dat ging goed ( heb ook gekolft maar ben gestopt want moet kijken ik heb 3 kindjes enzo en de oudste wol ook aandacht dus ben gestopt tot dat ze na huis mogen) maar goed L en A doen plassen poepen slapen goed en de kinderarts zei al ze doen super en jullie ook als ouders (we hebben na dag 2 mee geholpen met onze kindjes verzorgen) en kinderarts zei al 2 dagen al als ze zo goed doen mogen ze snel na huis en ze hadden gisteren laatse hersenscan gehad en die was ook goed dus Ze MOGEN NA HUIS !! En ze zijn 36 weekjes (in zwangerschap) echt kleintjes en over grote zus ja die was stront ziek in de week mog ze niet bij haar zusje en broertje zijn ..en ook sins gister mog ze bij L en A en tot nu ze vind het geweldig ze is 3 maar zo lief en zachtjes aaien en klein beetje flesje vast houden samen (we wachtwn mee als babys grooter zijn) en kusje geven maar ook lekker spelen alleen...en zij gaat vandaag ook mee dan kan ze zien wat ga gebeuren! Zo dit was update ik ben benieuwt wie volgend bevallen fa worden! Xxx liefs

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wauw ik1989. Geniet ervan als je ze vandaag op gaat halen om ze mee te nemen. Zo te horen heb je 2 kanjers! En een 3e grote kanjer. Geniet van je gezinnetje thuis! Hoe gaat het met jezelf? Lijkt me erg heftig zo.

7. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Ik1989, veel plezier met het ophalen van je kindjes!

Hier iedereen weer beter. En ook ik heb vannacht lekker geslapen. Wel 2 kker gaan plassen maar daarna weer heerlijk verder geslapen.
    Toen flinke pijnlijke harde buiken of voorweeen. In bad is het in Elk geval rustig. Straks naar de vk ben benieuwd

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Prutske: Klinkt lekker dat voorwerk. Hopelijk doet het wat.

Ik ben weer terug van de vk. Bloeddruk was netjes gebleven. Bevallingsplan prima. Nu uitkijken naar de afspraak van as. maandag bij de gyn.

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

♥Jaarwisseling MaMa's♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing!
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy!
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl!
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing!
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl!
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl!
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl!

Verrassing: 2
    Boy's: 4
    Girls: 5
    `
    ~ Bevallen ~

ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 24 november - Baby Girl & Baby Boy!

~*Afspraken*~
    4 December - Controle vk - Prutske
    4 December - Controle gyn - me88
    5 December - Verlof - MaDe87
    9 December - Afspraak gynaecoloog - Saar22
    9 December - Controle vk + liggingsecho - Bailief
    10 December - Controle vk - Saar22
    10 December - Intake kraamzorg - Saar22
    11 December - Info avond poliklinische bevallen - Staffie84

Dinsdag weer op het matje komen.

10. nono

nono Niet meer actief

♥Jaarwisseling MaMa's♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing!
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy!
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy!
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl!
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing!
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl!
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl!
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl!

Verrassing: 2
    Boy's: 4
    Girls: 5
    `
    ~ Bevallen ~

ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 24 november - Baby Girl & Baby Boy!

~*Afspraken*~
    4 December - Controle vk - Prutske
    4 December - Controle gyn - me88
    5 December - Doppler echo - Nono
    5 December - Verlof - MaDe87
    9 December - Doppler + Gyn - Nono
    9 December - Afspraak gynaecoloog - Saar22
    9 December - Controle vk + liggingsecho - Bailief
    10 December - Controle vk - Saar22
    10 December - Intake kraamzorg - Saar22
    11 December - Info avond poliklinische bevallen - Staffie84
    12 December - Doppler - Nono
    16 December - Groeiecho + Gyn - Nono

Heb mijn lijstje er ook even bij gezet.

11. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik1989, het klinkt als een roze wolk, heerlijk. Geniet ervan meid!

Saar, mooi dat je weer goedgekeurd bent. Even geen gedoe van je bloeddruk dus? Dinsdag is al snel zeg.

Prutske, iedereen mooi optijd weer beter dus, mooi zo. Ik zeg begin maar met bevallen ;).

Hier weer even bezig met mijn lijstje. Vandaag met de vluchttas beginnen en hopelijk later vandaag even de klossen en po ophalen. Blijkt hier ook gewoon gratis te zijn terwijl iedereen tegen mij zei dat het geld kost en dat ik beter zelf een po kon kopen. Blij dat ik dat niet gedaan heb. En zo wordt ook hier de lijst steeds korter :D.

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nono: Wel zo gezellig;) Als iedereen dat nou doet, dan hoef ik niet steeds zo te zoeken hahaha.

Bailief: Manlief kwam hier gisteren aanfietsen met de klossen, bedsteun en ondersteek. Die kwam toch te vallen, wie doet dat dan ook op de fiets. Nee geen gedoe inderdaad. Ja het is wekelijks nu he?! maar dinsdag voelt ook wel heel snel.

13. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hier deze keer geen klossen onder het bed maar een extra 1 persoonsmatras voor aan mijn kant indien nodig. De klossen paste niet goed onder ons bed en met aanpassingen werd het zo hoog dat ik met een krukje in en uit bed moest en dat was nogal gevaarlijk

14. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey dames, veeeeel gekletst! Ik weet nu alniet meer wat er allemaal getypt is haha :)

Veel plezier met het ophalen van je dotjes ik!

Fijn dat alles goed was saar!

Is de ziekenboeg al wat minder?

Hier;
    Gisteren groeiecho gehad en afspraak gyn. Kindje is groot, nu al iets groter dan 6 pond. Buikje werd gemeten op 41.1 weken, dus....
    Besloten dat we voor een keizersnede gaan. Vind het wel spannend, maar ga er echt niet zo'n groot kind uit persen na de bevalling van mijn zoontje!

Dus ook nog langs anesthesie en bureau opname, 3 uur in het zkh geweest en morgen terug voor hartecho en longfunctietest. Pfff, het is wat!

Maar goed, knoop is doorgehakt! We hebben ook een datum, maar wil ik niet wegzetten hier ;)

15. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ligt het nou aan mij of hebben jullie allemaal zoveel afspraken staan? :p

Saar, oei! Heeft hij er veel last van? Niet heel slim inderdaad om dat op de fiets te doen.

Seentjuh, wat spannend! Ik ben ontzettend benieuwd wanneer het is haha. Zou erg leuk zijn als jullie kersr vieren met zijn viertjes :)

Prutske, ons bed komt ook niet op klossen, zelfde probleem hier want het bed is al erg hoog van zichzelf. Maar helaas geen extra matras hier dus er komt een logeerbed hier die op klossen gaat. Maar die zetten we pas op als het begint.

16. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    @ik1989: Wat lekker dat je kindjes naar huis mogen vandaag, geniet ervan! :)

@Saar22: Fijn dat je bloeddruk nog goed is.

@seentjuh: Spannend!! Snap wel dat je de datum voor je wilt houden. Wij zien hier wel een berichtje verschijnen als de kleine er is.....

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Prutske: Dat kan ook. Hier wel zo'n opstapje nodig straks.

Seentjuh: Fijn dat de knoop doorgehakt is. Groot kindje ook! Hou de datum maar lekker voor je, wij wachten wel op babynieuws. Zal geen 4 weken meer duren in ieder geval;) Gek idee dat de geboortedatum vaststaat..

Bailief: Nee hoor heeft er geen last van. 't Was meer zijn fiets geloof ik. Ja ik heb volgende week 3 afspraken staan...

Me88: Jij moet vanmiddag?

Hier is de kleine trouwens niet ingedaald. Dacht het al te voelen met het gedraai in mijn buik. Het puntje van het koppie ligt in mijn bekken, maar meer niet. Als de vliezen breken moet ik gaan liggen. maar goed deze gaat er niet vanuit dat de kleine zich op tijd meld. Ik zeg al je collega zei dat ik voor de 40 weken ging bevallen. Zegt ze ja dat kunnen we toch helemaal niet zeggen.. uhh nee dat dacht ik ook.

18. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Zo weer voor een week goedgekeurd. Baby mag komen

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou zet hem op prutske.

20. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @ik1989: Jippie, wat een fijn gevoel dat moet zijn dat je je twee kleintjes mag gaan ophalen!! :)

@Saar22: Goed nieuws dus, mooi.. houden zo die bloeddruk ;) Balen dat je man was gevallen, hopelijk zonder al te veel blauwe plekken eraan over te hebben gehouden. Verder hoe dan ook wel lief dat hij al die dingen was gaan halen natuurlijk...

@seentjuh: Wow meid.. dus jullie hebben nu in ieder geval duidelijkheid, dat moet ook wel fijn zijn toch?

@klossen: de mw van de kraamzorg gaf tijdens de intake al aan dat ze niet dacht dat die gingen passen om de poten van mijn bed, dus ik ga gewoon kratten halen dit weekend :) Moet ook kunnen he? :)

Deel Deze Pagina