Zo, ik heb even heerlijk geslaprn! Staffie, ik ben ook erg benieuwd naar de inhoud van jouw kast . Hier dus de pakjrs opgehangen en de broekjes en shirtjes apart van elkaar. Wel gesorteerd op maat. Hahaha de honden gaan de ooievaar niet waarderen? Bedreiging? heerlijk om eindelijk jullie naam te kunnen gaan gebruiken! Wij hebben de eerste indeling op het kaartje. Die andere indeling vind ik heel kort maar wij hebben ook geen echt gedichtje erop. Alleen een zin dus dan lijkt het bij ons al snel leeg . Wat doen ze eigenlijk als het bij jou toch begint? Gelijk over op een keizersnede? Saar, oh ik ken dat gevoel helemaal! En dan zie ik op Facebook ook nog foto's van pasgeboren baby's, nou dat versterkt het gevoel lekker. Haha.
@Saar Ja iets met dr naam lijkt me ook erg leuk, idd een treintje ofzo misschien heb ik het weekend energie om nog ff te gaan winkelen... Ik neig ook meer naar het verhaaltje zeg maar ipv alleen het gewicht enzo opsommen Ja het is echt zo onwerkelijk aan het worden nu..... Soms wordt ik wakker en besef ik nog steeds niet dat ik echt zwanger ben, haha @Bailief 1 hond begint al te blaffen als er een plasticzak voorbij waait haha dus ben bang dat ie heel de tijd staat te blaffen tegen die enge ooievaar Mocht ik zelf beginnen wordt het idd gelijk een keizersnede omdat het niet handig is als de baby al in geboortekanaal ligt. Daarnaast zonde van de moeite ook toch...al die ween terwijl ik ze toch niet nodig heb haha Ik heb nu jurkjes enzo opgehangen, en pakjes(setjes) opgevouwen bij elkaar, losse broekjes/shirtjes heb ik niet zoveel maar die liggen er dan achter, maar ik denk dat ik het toch om ga gooien, gewoon stapel broekjes, stapel shirtjes Rompers heb ik ook gesorteerd op maar en lange/korte/zonder mouw, ben benieuwd wat ik prettiger ga vinden, lange mouw lijkt me zo onhandig maar we zullen zien haha Ik ga ff foto maken voor jullie
Bailief: Nou mensen om me heen die bevallen, terwijl het voor hen de tijd is. Oneerlijk dat het voelt hahaha. Onzin natuurlijk. Staffie: Hier inderdaad de setjes niet bij elkaar liggen. Broekjes op een stapel en shirtjes ook. Maar goed ik heb ook zooooo veel kleertjes ahum niet dus. Nou aan je buik te zien is er iets niet in de haak als je niet zwanger bent hoor. Ik vind zonder mouw het makkelijkst. Dat gefrommel onder die shirtjes... Ik heb Hanna ook amper rompers met lange mouwen aan. Ik ben ook gewoon wel heel nieuwsgierig naar wat voor poppetje (pop) er uit me komt. Of deze een beetje op Hanna lijkt enzo.
GRRRRRRRRRR:x Ik zit achter de computer en ik zie dat er iemand wat in de brievenbus gooit, loop ik er naar toe is het van Skynet koeriers dat ze een pakketje hadden maar ik niet thuis was:x Ik zit voor het raam Ze hebben niet eens aangebeld, dus ik snel de deur uit...ja..rijd die net weg. Bah!! kan hier echt niet tegen:x:x Was het pakketje van Next.. Nu moet ik een afspraak maken...ben in staat om nog even een boze mail op te sturen..als je niet aanbelt dan wordt er niet opengedaan ook he?! :x Dat lucht op
Staffie, haha dan zou je gek worden in je kraamweek. Oh zo ja, ben erg benieuwd hoe lang het nog duurt bij jou met die drukte in je buik! Rompertjes heb ik ook gesorteerd op de mouwen. Maar merk dat er ook veel verschil zit in dezelfde maten van andere merken. Al heb ik dat dan gewoon door elkaar liggen want anders blijf ik bezig haha.
Saar, haha ja onzin maar toch voelt het zo . Ik ben ook zp nieuwsgierig naar hoe ze eruit ziet en op wie ze lijkt. Ben jij nu niet extra nieuwsgierig omdat jullie het geslacht niet weten? Staffie, wat balen! Komen die maar 1x? Wat had je nog besteld?
Ik ben ook zo benieuwd hoe ze eruit ziet, op wie ze lijkt, hoe het zal zijn...opeens moeder Hier dan een foto'tje van de kast In de mandjes zitten sokjes, mutsjes en slofjes/maillots dan hanggedeelte dan de plank met maatje 50 en 56 De kast loopt nog verder door achter de muur dus dat is niet te zien maar daar ligt al wat 62 in Dan de rompers, en dan een plank met omslagdoeken en winterpakken Helemaal onderop is nog "rommel wat ik uit moet zoeken Maar wat ik al zei...niet alles is mn smaak dus ze zal vast sommige dingen niet dragen Koerier komt idd maar 1x echt belachelijk!! Ik had nog wat kleertjes maat 50 besteld want die heb ik niet zoveel schaam 3 boxpakjes en een setje
ooooooooooooh wat veel! Nou ik snap je wel. Als je 7 jaar hebt gewacht joh. Heerlijk toch?! Lekker genieten van je volle kast Kon hij niet even op het raam tikken... raar hoor. Ik ben toch nog macaroni aan het maken. Afgesproken met mijn man dat we de afwas (van de hele dag incl. 3 keer koken) samen doen. Hoef ik morgen niet de keuken in. Ondertussen speelt Hanna een liedje op haar piano Krijg jij binnenkort eigenlijk al een datum voor de keizersnede staffie?
Staffie, WOW!!! Maar ik snap je wel met al die kleertjes en dat is alleen maar hartstikke leuk . Hier ook gekregen spullen. Liggen hier onderop haha.we hebben 1 zo'n lelijk groen gestreept gevangenispakje gekregen die ik haar eigenlijk helemaal nooit wil aantrekken haha. Pff hopelijk kun je die afspraak een beetje snel plannen en dat hij dan ook wel evht aanbelt.
@Staffie84: Goed gevulde kast Ik heb alle shirtjes, jasjes en pakjes hangen op maat. Broekjes liggen op stapels, ook op maat. Rompers maat 50/56 heb ik nu gesorteerd op zonder mouw, korte mouw en lange mouw. Alle rompers van grotere maten heb ik op 1 stapel gelegd. In de commode heb ik een mandje met sokjes. Wat betreft het geboortekaartje zou ik voor optie 1 gaan. @Saar22: Herkenbaar, ik ben ook heel benieuwd of het kindje net zoveel haar heeft als wij hadden bij de geboorte enzo.... @Bailief: Tot nu toe hebben wij alleen nog maar leuke kleertjes gekregen, maar ben bang dat er ook nog wel e.e.a. gaat komen wat niet echt onze smaak is haha Hier vanmiddag visite gehad van mn vriendin met haar dochtertje van 3 maanden. Heerlijk om alvast lekker met een babytje te kunnen knuffelen
@Saar Pittig zo'n dagje in de keuken maar gelukkig dan morgen niet nodig.. Wij hebben de afgelopen dagen uit de vriezer gegeten dus mijn voorraad is ook bijna weer weg Dinsdag heb ik een afspraak bij de gyn en dan wordt alles doorgesproken en hopelijk ook een datum geprikt idd. Mijn voorkeur is 20-12 @Bailief Ja ze komen nu maandagmiddag..opzich best snel want ik heb woensdagavond pas bij Next besteld, maar gewoon vervelend dat ze niet eens de moeite nemen om aan te bellen, nu kan ik er maandagmiddag op gaan zitten wachten. Vind het trouwens ook wel apart dat ik er voor moet tekenen @Me88 We gaan idd ook voor optie 1, vind het toch wat "gezelliger" staan Ik ga ook de kast maar veranderen naar stapel truitjes en broekjes en anders verander ik het weer terug hahaha Ik kan echt geen baby's meer zien hahahah ik wil alleen nog maar die van mij zien hahaha Hopelijk zet het gerommel hier gewoon lekker door @Kleding Ja ik heb veel gebruikte kleding gehad. Mn beste vriendin heeft een dochter van 9 maanden dus alle kleertjes komen naar mij, mn nichtje een dochter van 1 heb ik ook veel van gehad, en van een collega ook. Heb dus ook al best veel kleertjes tm maat 80 zeg maar. Maar ja...ieders smaak is anders dus er zitten ook wel dingen bij die ik waarschijnlijk niet bij dr ga aantrekken of die ik niet mooi genoeg meer vind. En zelf natuurlijk ook het een en ander gekocht dus ja...dan is de kast snel vol Alles wat ik straks nog mooi/goed vind bewaar ik voor een evt 2e kindje, en de rest geef ik weg of verkoop ik. Ik ben bang dat we idd ook nog wel wat nieuwe kleren zullen krijgen waar we absoluut niet van houden, of een winterjurkje wat ze van de zomer aan kan hahaha @Anticonceptie Zag dat jullie het nog over ac hadden gehad. Hier hebben we besloten om niets te gaan gebruiken. We hebben zolang op deze zwangerschap moeten wachten, ik ben nooit "spontaan" zwanger geworden in al die jaren en een 2e kindje is zo bij zo welkom dus we nemen het "risico" het zou echt een wonder zijn als we nu wel snel en spontaan zwanger zouden raken 2 kindjes in dit huis is niet echt ideaal maar alles kan mocht ik gelijk zwanger raken dan zijn we zo bij zo 9 maanden verder eer dat kindje 2 geboren wordt, dus dan kan het gewoon in het wiegje op onze kamer mochten we nog niet verhuist zijn
Me88: Oh heerlijk en dan straks zelf zo'n klein wurmpje! Nou ik was kaal totdat ik 1,5 was en mijn man had net zo'n bos haar als Hanna heeft. Hanna heeft alleen mijn slag, dus het beste van allebei. Als we nu een kale baby krijgen is dat wel raar denk ik. Staffie: Ja ik heb hem ook leeg gegeten en nu weer aan het vullen voor de kraamperiode. Hopelijk luisteren ze naar je voorkeur! Je zal niet de eerste zijn waar de wonderen de wereld nog niet uit zijn Maar goed ik snap je helemaal. Wij hadden dat nu ook hoor geen ac gebruikt maar van 2 naar 3 kindjes gaat iets te ver zo snel. We willen toch eerst wat meer zekerheid hebben op het gebied van werk. 't Is nu allemaal wel heel onzeker. en eerst maar eens kijken of ik nu een beetje goed uit de bevalling kom Kleding: Handig als je veel krijgt. Heb ik hier ook, maar broekjes ook al vind je ze niet leuk bewaren!! Kunnen ze straks lekker buiten op kruipen in de zomer. Hoef je ook niet op de broek te letten. Ik gebruikte daar ook joggingbroekjes voor. Ik combineer ook veel 2e hands met iets nieuws. Wat ik niet leuk vind gaat de bak in.
Me88, leuk baby knuffelen . Haha ja dat hou je altijd als je dingen krijgt. Ach ja lief bedoeld, dat wel. Staffie, ja je moet daar echt je handtekening zetten. Onze Post NL bezorger tekent tegenwoordig voor ons omdat mijn vriend altijd een kruis zette . Maar bij dat Sky dinges, ben de naam al kwijt, gaat het zo officieel. Wat leuk dat je zoveel kleding in zoveel maten hebt, ideaal juist! Toch wel spannend dat jullie zonder anticonceptie gaan, de wonderen zijn de wereld nog niet uit he . Maar ik begrijp je wel, bij een eventueel volgend kindje zou ik ook zeker rekening houden met zo'n anderhalf jaar omdat dat bij deze zwangerschap ook zo lang duurde. En eerder is altijd leuk meegenomen. Hopelijk hoeven jullie de hele molen niet nog een keer door! Saar, dat is wel ideaal ja om lekker buiten in te kruipen. Ga ik onthouden voor als ik ergens op een markt goedkope broekjes tegen kom, gewoon lekkere speelbroekjes die groen mogen worden door het gras. Ik vraag me af of baby hier nog wel goed ligt... Gisteren was ze ontzettend wild en ik kon ook voelen en zien dat ze zich echt aan het omgooien was en vandaag voel ik haar op zulke rare plekken. Ook af en toe aan beide zijkanten tegelijk. Ben heel benieuwd maandag want ik herken van de buitenkant ook niet meer wat ik voel terwijl ik eerst haar rug en billen duidelijk kon onderscheiden. Baby reageerde trouwens op mijn vriend vandaag toen hij thuis kwam. Hij begon te praten en gelijk werd ze erg druk, heel grappig. Hij was ook een paar uur langer weg dan normaal dus misschien miste ze zijn stem wel ofzo. Was in ieder geval erg toevallig.
Nee nog niet bevallen hier. Gisteren een drukke dag gehad met sint bij mijn ouders plus daar eten en s avonds nog even gaan darten. Ik merk dat ik me het beste voel als ik nog wel wat onderneem. Kleertjes, hier liggen de neutrale pakjes in de kast ongeveer 5 stuks. Verder is echt alles klaar. Dus nu wachten maar Anticonceptie, laten we dat hier maar wel doen. Dit is mijn 2e zwangerschap enben 2 keer zwanger geraakt. Ern voor ons zijn 2 kindjes genoeg. Haar, ons beebje heeft haar dat had de echoscopiste al gezien vorige keer. Staffie, irritante bezorger
@haar: geen idee.. daar hebben ze niks over gezegd.. hoop stiekem dat hij wel in ieder geval een beetje heeft.. vind dat altijd wel leuk uit zien een baby met wat haartjes @geboortekaartje: ik zet het gewicht en het tijdstip er niet op.. weet niet of dat erg gek is.. ik vind het gewoon nergens "passen" als ik kijk naar de door mij gekozen indeling. En ben blij met de indeling dus daar wou ik eigenlijk niks meer aan veranderen.. @Staffie: leukkkkk al die kleertjes!! Hier: heel onrustige nacht gehad, nauwelijks geslapen. Lag overal over te piekeren. En dan met name over het tweedehands boxkleed dat ik gister binnen heb gekregen. Het is echt zo smerig. t Is zo'n afneembare (plastic). In de advertentie stond zo goed als nieuw. Nou het ding zit onder de geel/bruine vlekken, en niet zo'n beetje ook. Terugsturen zou de helft kosten van wat ik totaal kwijt ben geweest dus dat heeft ook geen zin. Ik baal echt als een stekker. Vind het ronduit schandalig dat zoiets nog te koop werd aangeboden als zijnde in goede staat. Dat ding gaat dus ook de prullenbak in! Ik ga dus nu maar een gloednieuwe uit een "normale" winkel halen! Dan weet ik in ieder geval zeker dat ie nieuw en schoon is. Alleen.. het aanbod afneembare/met plastic toplaag boxkleden is heeeel beperkt.. Heeft iemand nog tips waar ik misschien kan kijken? Eventueel online?
LA85, Jollein Boxkleed Lak Zilver (plastic) 78 x 96 cm | Boxkleden | Baby-Dump toevallig was ik hier ook voor aan het kijken. Denk dat ik deze ga bestellen en heeft nu nog korting ook Vervelend van je onrustige nacht! Prutske, geniet ervan dat je die dingen nog lekker kunt doen!
Bailief: Zeeman heeft goedkope joggingbroekjes sowieso. Maar goed ik bedoelde het meer als je kleding krijgt die je niet mooi vind, gooi het niet direct weg. Ohoh, de kleine was toch al ingedaald of lag ze nog niet vast? Ze kunnen evt. ook om hun as gaan als ze al wel zijn ingedaald. Ik weet zeker dat de kleine hier nog draait, want ik kan het koppie en kontje soms in mijn zij voelen. Zolang die maar weer netjes naar beneden gaat liggen toch? Leuk is dat. Hier word de kleine helemaal stil van mijn man, deed Hanna ook. Zodra hij zijn hand op mijn buik legt houdt'ie op met bewegen Ik heb een alleen kijken baby. Prutske: He balen. wel verwend bij je ouders? La85: Nee hoor is niet raar. Lekker doen zoals je het zelf wilt. Balen van het boxkleed. Ik zou de verkoper wel een net mailtje sturen dat je het niet oke vind en evt. de helft van het geld terugvragen ofzo. Wij hebben het plastic boxkleed bij babydump gekocht. Als je boven de 20 euro besteld bezorgen ze nog gratis ook. Hier geslapen van 12-half 7. Had een paracetamolletje genomen. Ik wilde weer eens even een goede nacht maken. En dat is gelukt.
@Saar We geloven niet meer echt in een spontaan wondertje maar na al die jaren en moeite nu aan de pil gaan voelt gewoon "verkeerd" voor ons, maar mocht ik nu idd wel spontaan zwanger worden dan zal na nmr 2 de pil toch ook wel komen denk ik Handig idd van de niet leuke/mooie broekjes, hadden we vroeger thuis ook haha, een apart plekje in de kast met kleren om buiten te spelen @Bailief Ja spontaan zwanger zou echt een feest zijn haha, maar gelukkig liggen er ook nog 3 broertjes/zusjes in de vriezer dus als we klaar zijn voor een 2e kunnen we het eerst daar nog mee proberen, dus dat is een stuk minder belastend dan het hele traject. Maar ach..we zien het volgend jaar wel eerst maar genieten van dit wondertje Grappig van je vriend, hier is dat ook heel erg haha zodra hij begint te praten dan wordt ze ook wakker @Prutske Klinkt als een drukke maar gezellige dag Ik hoop dat je niet meer lang hoeft te wachten, 38 weken is een mooie termijn Wordt je nu niet heel nieuwschierig naar het geslacht? Of heb je een voorgevoel over jongen/meisje? @La85 Balen zeg van het boxkleed:x:x Daar zou ik ook echt een mailtje over sturen! Die van babydump ziet er goed uit, Mamaloes Babysjop | De babywinkel voor al uw babyartikelen is ook niet duur en heeft veel keus @Haar Ik hoop ook dat ze echt al wat haar heeft, mn vriend heeft zwart haar met een krul (als het lang is) dus ik hoop stiekem dat ze een mooie bos krullen krijgt