dankje wel dames ja ik ben echt mega onzeker en dat wil in niet maar wil ook niemand lastig vallen met me verhaal over mk maar ik moet wel zeggen toen ik testje deed vanochtent en toen na 2o sec toen ik uit urine haalde leg ik de clearblue neer en ik ging er voor zitten ik dach: zo laat die 3 min maar komen maar nog geen min en kwam meteen staan zwanger en 3+ (voor de eerste keer was het eerst zwanger en na 2 min kwam 1-2 staan) maar goed als iedereen echo heeft gehad dan zijn we veel meer happy en rustiger toch ? zo nu ga ik van weekend genieten XXX liefs
Dat klinkt pressies hoe ik het ook heb met bloedprikken! Als ik het kan vermijden doe ik het altijd maar nu zou toch wel moeten.. Wordt al helemaal zenuwachtig van het idee hehe Ohnee lely! Hopelijk is het niks.... Houd ons op de hoogte!
Oooh Lely!!! Hopelijk is t niks en stopt het! En 25012010 ja bij mij duurde die ook ff als eerst... der zal bij mij ook gelijk 3+ op komen nu Heerlijk gevoel toch.. enne je gevoel is maar al te goed te begrijpen. Ik vind t ook eng na me MA... dus hoop echt dat die echo goed is.
Goede morgen, Oh lely wat een schrik, is het al gestopt? Ik ben ook heel bang hoor meiden na al die mk en die bbz, en ik vind het zeker geen zeuren. Na dat soort ervaringen sta je er toch angstiger in, dat is logisch. Ik zou wel willen dat ik gewoon kon denken, hoi ik ben zwanger em verder alle vertrouwen. Gister op de bruiloft staan dansen maar kreeg verschrikkelijke buikpijn... Ik word dan ook zo bang! Durf bijna niet naar de wc uit angst voor bloed. Testen durf ik ook al niet meer.. Hannes zou je mijn datum op 7 Jan willen zetten? En kan ook 18 mei 2e echo vast neerzetten. Sorry... Lukt niet met de iPhone
Niet gestopt.. T word n beetje erger lijkt t en mn testje is weer lichter geworsen. Gaan jaarwisseling bevalling voor mij..
Lely ik hoop en hoop dat het nog goed zit maar ik vrees ervoor Ben er niet goed van is nooit leuk , Dikke knuffel! Ga badje nemen en dan eten en op schoenenjacht voor de jongste nog , opa bezoeken EN hopen dat niemand wat aan me ziet
Sterkte Lely!! Maandag meteen even de verloskundige bellen en laten nakijken! Hou je ons op de hoogte? Ik herken het onzekere ook. Ik merk dat ik super vaak naar de wc ga. Niet om te plassen, maar om te checken Had ook steeds steekjes in mijn linkerzij en niet rechts, dus toch maar de gyn gebeld. Gelukkig zit het op de goede plek en komt het overeen met mijn termijn! Volgende week terug om te kijken of het gegroeid is en om te bespreken of de pijn links aanhoudt of weg getrokken is. Jeniyah: hier ook prikangst Bij mij helpt het wel om me heel zwaar te maken op het moment dat ze prikken, dus je echt in de stoel te laten wegzakken zeg maar. Wordt er minder licht van in mijn hoofd en de laatste keer hoefde ik niet bij te komen en kon ik zo weg wandelen! Misschien een tip? Geniet van het zonnetje dames!
♥ JAARWISSELINGS MAMA'S ♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december Saskia - 29 jaar - 1e kindje - 31 december Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari 25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari 'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari Bailief - 22 jaar - 1e kindje - 2 januari Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari Lely27 - 28 jaar - 1e kindje - 3 januari Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 6 januari Anne1977 - 36 jaar - 3e kindje - 7 januari Afspraken: 7 mei - 1e echo - xDoo 7 mei - 1e echo - Bailief 8 mei - 1e echo - Debs1 13 mei - intake vk - Prutske 13 mei - 1e echo - Anne1977 13 mei- intake vk - lely27 14 mei - 1e echo - Staffie84 14 mei - 1e echo - Saskia 14 mei - 1e echo - 25012010 15 mei - 1e echo - NoNo 15 mei - 1e echo - Seentjuh 15 mei - 1e echo - lely27 18 mei - 2e echo - Anne1977 21 mei - 1e echo - 'Anoniem' 21 mei - 1e echo - Jeniyah 21 mei - 1e echo - Nimme 27 mei - 1e echo - MaDe87 29 mei - 1e echo - Mamvanjessie 28 mei - intake vk - Jeniyah 28 mei - intake en 1e echo - Ellencooper 30 mei - 1e echo - Me88 5 juni - 1e echo - Hannes 21 juni - intake vk - Hannes Anne ik heb het veranderd!
Jeetje meid, ik vind het heel erg voor je. En die testen die lichter worden... ik wil heel hard voor je hopen dat het niks is maar dit betekend niks goeds. Heel veel sterkte en als je je hart wil luchten kun je hier altijd terecht!
Dankje Hannes! Ohhh lely wat naar! Ik hoop echt heel erg dat het toch niks is! Oh bah meiden, waren we nou gewoon maar allemaal een week of 8 verder! Ik voel ook zoveel. Ben wel blij te horen dat jullie ook pijntjes etc hebben. Bloedprikken heb ik gelukkig helemaal niks van. Hoe komt het dat jullie je bloedwaarden weten? Gewoon gevraagd aan de huisarts? Of via het ziekenhuis?
Eindelijk even op de laptop. Kan ik wat uitgebreider reageren Waren we inderdaad maar een week of 8 verder, dan zijn die eerste onzekere weken tenminste voorbij. Ik merk dat ik nu wat meer onzeker aan het worden ben. Mijn vorige zwangerschap ging dus mis met 6 weken, toen ben ik het vruchtje verloren. Ook in mijn hand gehad zelfs. Het begon al 2 dagen eerder, toen voelde ik mij heel ziek en een dag later kwam de bruine en steeds rozer wordende afscheiding. Nu komt die dag eraan en ik voel telkens aan mijn borsten of ze nog gevoelig zijn en telkens check ik op de wc even of alles nog klopt. Gelukkig heb ik dinsdag een echo en ik ga er van uit dat dit mij al heel wat meer gerust kan stellen. Prikangst heb ik gelukkig geen last meer van. Ik moest een tijd lang vaak bloedprikken en toen werd ik vanzelf over die angst heen gedwongen haha. Hier schijnt het zonnetje nu heerlijk en ik geniet ervan! Vroeg me wel even af of het zonnen geen kwaad kan, maar ik zorg dat ik er niet teveel in zit. Oja Anne, over die buikpijn. Ik krijg het ook wanneer ik mij erg inspan. Ik ga er maar vanuit dat het even een teken is om het wat rustiger aan te doen.
Hoi meiden.. even een update.. heb eerder steken als krampen.. qua bloeding, t varieert tussen bruinverlies en roze.. ik heb nog geen helderrood gezien. verder houden de zw kwaaltjes aan. En.. sukkeltje die ik ben ik blijf maar testen.. de test is toch wel weer donkerder als vanmorgen. Ik test dus 's avonds t duidelijkst weten we dat ook weer.. Ik hoop maar dat dit er bij hoort.. want ik vind dit echt helemaal NIET tof Ik heb vanmiddag wel de vk gebeld. Ze snapte mijn angst heel erg goed, maar zolang ik geen helderrood zie hoef ik me geen zorgen te maken. Zie ik het wel dan direct bellen, en gaan we kijken wat we gaan doen.. pff wat een ellende zo.. Ik ben wel enorm misselijk en mn boobs doen mega zeer inmiddels (push-up bh is dus ook geen optie meer) vorige zw had ik dit niet rond de 5 weken.. alles is anders.. ik hoop en bid dat het er bij hoort
Lely, pfff wat vervelend! Ik zal voor je duimen dat alles goed blijft gaan. --- Steken onderin m'n buik aan 1 kant herken ik.. ik gooi 't maar op mijn darmen maar kan net zo goed groeipijn zijn? Geen idee. Mijn boobs are killing me en zo langzamerhand beginnen er meer klachten te komen. Toch, maandag komt moeders voor moeders en wou toch nog even voor de zekerheid testen.... lastig is het ook he die onzekerheid. Fijne avond dames!