Bailief: Oh vervelend met de bv. Tsja ik ga voor borstvoeding omdat dat het meest natuurlijk is, lekker goedkoop en altijd op temperatuur bij je. Maar je kunt er altijd aan beginnen want stuwing krijg je toch. Ik weet niet wat ik moet verwachten van het gesprek en ik weet ook niet zo goed wat ik er zelf van verwacht. Maar ben ook bang dat het niet goed overkomt zeg maar. Maar goed ik moet het loslaten. Moet gelukkig al om kwart voor 10.
Ja is ook zo. Er is toch ook zoiets als de derde dag stuwing? Denk dat het mijn hormonen zijn die ervoor zorgen dat ik niet meer weet wat ik wil, erg handig zo vlak voor de bevalling . Ik laat het wel op me af komen, heb in ieder geval in mijn bevallingsplan staan dat ik sowieso na de bevalling huid op huid contact wil en de mogelijkheid wil hebben om haar borstvoeding te geven als ik het toch wil. En dat ik geen gedoe aan mijn hoofd wil hebben als ik het ineens niet wil. Zo hou ik alle opties een beetje open zeg maar. Kan me wel voorstellen dat je je er druk om maakt en loslaten is makkelijker gezegd dan gedaan. Denk dat je dat pas kunt als je tevreden terug kunt kijken op het gesprek morgen. Het komt vast goed zolang je maar zorgt dat je elk puntje tot in detail op papier hebt want dan kun je ook niks vergeten. Morgen moet ik naar de vk, gisteren zat ik er weer doorheen en heb toen ook maar even goed gehuild. Opluchten deed het helaas niet echt. Als ik de fijne vk heb wil ik haar denk ik toch gaan aangeven dat ik het steeds minder goed trek. Ze kunnen er morgen natuurlijk niks mee maar dan zijn ze er wel van op de hoogte. Bij die andere voel ik mij toch wat minder op mijn gemak, terwijl ze de vorige keer aardig was. Dus ik weet niet of ik het dan wel aan wil geven als ik haar heb.
Ja naar is dat als de hormonen zo gaan opspelen he?! Het hoort er ook wel een beetje bij helaas Hopelijk heb je morgen de fijne vk. t Is nog max. 6 weken voor je. Probeer toch wat afleiding te zoeken in het 1 of ander. Zeg ik zelf die dat ook niet kan haha.
Helaas wel ja, inderdaad heel naar is het. Herken mezelf soms niet. Haha ik doe mijn best, net uitgebreid wezen douchen inclusief benen scheren. Nou dat is een hele klus met die buik haha . Ook maar gelijk de nagellak van mijn tenen gehaald, ik heb besloten dat ik mooi gelakte teen nagels wil voor de bevalling, weet alleen nog niet hoe ik dat lakken ga aanpakken en waarschijnlijk heb ik sokken aan als ik ga bevallen . Slaat nergens op maar het houd me bezig. Heb jij nog wat afleiding vandaag?
Oeh benen scheren. Nou ja lekker warm anders toch Wel belangrijk nagels lakken, je moet er netjes bijliggen met je sokken aan Is niet gezegd hoor die sokken, ik had het zooooo warm bij Hanna. Ik zit lekker majong te doen.
Hahaha nou misschien komen die gelakte nagels dan toch van pas . Dat is ook afleiding, zijn Hanna en je man ook thuis nu? Ik ga zo een poging doen een stukje mee te lopen met mijn vriend met het uitlaten van de hond. Even lekker naar buiten.
Hanna ligt nog op bed en mijn man is thuis. Die zorgt vandaag voor haar. Ik ga zo naar de kerk. Moet me nog steeds aankleden Lekker even een blokje om buiten!
Bailief, hopelijk heb je morgen de fijne vk dan.. Goed dat je het aan gaat geven. Hihi nou de grote klus er dus weer opzitten! Rot werk is dat ook altijd he, scheren.. als ik ergens een hekel aan heb....... Saar, morgen gesprek maar op je af laten komen dan.... @Hier, ugh.. vanaf vanochtend hou ik meer vocht vast.. vriend lief zag het direct aan mijn gezicht.. het drukt ook zo op mijn holtes -_- Morgen weer controle.. ik ben het nog niet echt heel erg zat maar begin het nu wel zat te worden... ugh.
Volgens mij hebben we allemaal last van de typische laatste loodjes. Vervelend dat vocht meiden. ik heb er nu nog geen last van, tenminste niet in mijn gezicht.
Saar, haha ondertussen al aangekleed en naar de kerk geweest? Nono, oh jij ook al vocht welkom bij de club dan maar . Ik heb er ook een ontzettende hekel aan en eigenlijk zat mijn buik enorm in de weg maar ik moest het per se doen haha. Nou het was even lekker om buiten te zijn . Ik ga zo pannenkoeken met ontbijtspek bakken, mmm!
Vocht, hier alleen hele dikke voeten helaas. Scheren, wat een rotwerk he. Bij f zijn bevalling aan het begin van de weeen in bad en alles nog even bijgewerkt. Laatste loodjes, zijn de zwaarste helaas. Saar, succes in de kerk Bailief, geniet van je rondje buiten. Heerlijk toch even buiten Nono, succes morgen. Hier al een paar dagen wat hoofdpijn aan de rechterkant van mijn hoofd. Verder gaat het hier wel goed. Vrijdag een drukke dag gehad dus gister en vamdaag wat rustiger aan. Wel iedere dag even te voet wat boodschappen doen even naar buiten. Man en zoon zijn net weg om frietjes te halen jammie. Comtrole, hier woensdag weer
Prutske, vervelend van je hoofdpijn maar fijn dat het verder goed gaat. Ben je nu niet ontzettend ongeduldig? Mijn vriend was net erg aardig. Hij vroeg; wat nou als ik haar een andere naam geef als ik haar ga aangeven bij het gemeentehuis, wat zou je dan doen? Heb hem vriendelijk gezegd dat ik hem dan wat aan zou doen . Hij is niet serieus natuurlijk maar hij vindt het geweldig om mij op de kast te jagen... en dan te bedenken dat ik die jongen mis als hij er niet is haha.
Bailief: Oe was het lekker de pannenkoeken? Lekker even buiten of niet? Oh best een verantwoording he voor die mannen. Ik ben weer terug in bed. Ik merk dat fietsen wel echt raar word met een buik tussen je benen. En zitten trouwens ook, die stoelen zijn vrij recht. Echt mevrouw wijdbeens Prutske: He bah hoofdpijn. Lekker rustig aan doen nu. Geniet van de frietjes.
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december - Baby Girl! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Verrassing: 2 Boy's: 4 Girls: 5 ` ~ Bevallen ~ ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 24 november - Baby Girl & Baby Boy! ~*Afspraken*~ 8 December - CTG - Staffie84 9 December - Doppler + Gyn - Nono 9 December - Afspraak gynaecoloog - Saar22 9 December - Controle vk + liggingsecho - Bailief 10 December - Controle vk - Saar22 10 December - CTG + controle gyn - Staffie84 11 December - Info avond poliklinische bevallen - Staffie84 11 December - controle vk - LA85 11 December - controle vk - Prutske 12 December - Doppler - Nono 13 December - extra groeiecho ziekenhuis - LA85 13 December - CTG - Staffie84 16 December - Groeiecho + Gyn - Nono Ik heb hem er tussen gezet prutske
Haha zo lekker charmant ook, Saar . Maar ach die buik moet toch ergens heen. Dat je nog op de fiets bent gegaan, doe het je niet na. De pannenkoeken waren lekker en buiten was het ook wel even lekker. De hond heeft ook nog lekker kunnen spelen maar die is nu weer rust aan het houden. De poot is nog steeds zwak . Ik zit te bedenken wat ik met kerst op tafel wil zetten. We gaan natuurlijk naar niemand toe en niemand komt hier (gelukkig!) Maar ik wil wel iets lekkers doen voor onszelf. Merk dat dat best lastig om te bedenken is als je niet weet of je dan bevallen bent of niet haha. Ik weet dat de AH ook van die kant en klare kerstgerechten en hapjes verkoopt. Iemand toevallig ervaring mee?
Nou ja lopen kan ook, maar daar krijg ik zoveel harde buiken van. 't Is heel dichtbij dus als ik de auto moet parkeren dan schiet ik er weinig mee op. Vervelend van haar poot, word het wel beter? Kerst: Ik heb een gourmetschotel gehalveerd in de vriezer liggen. Met een stokbroodje, champignons, krieltjes en sla is dat prima als ik nog niet bevallen ben. Als ik wel bevallen ben eten we gewoon krieltjes, sla en wat vlees uit de vriezer. Ga wel wat toastjesrommel (is vaak ook wel langer houdbaar) halen denk ik. Ik heb ook al gewoon pizza en patat in de vriezer liggen Verder ook al macaroni, nasi en hete rode saus in de vriezer. Deze week komt daar nog zuurkool en hutspot bij geloof ik. Dus ach ligt altijd wel iets in. Ik denk dat kant en klaar vlees enzo best lekker is hoor. Ik zag altijd wel iets van varkenshaas met brie ofzo? Ik heb nog geen kerstfolder gehad van ah.
Oh zo ja dan is fietsen ook net zo makkelijk. Ja het wordt gelukkig wel beter met haar poot, daarom hebben we haar ook maar even lekker los laten gaan. Je kunt zo'n jonge hond niet blijven tegen houden. Is alleen wel echt nog een zwakke plek, maar de verbetering zijn we al heel blij mee. Jullie komen die dagen wel door zeg qua eten . Ik heb helaas niet meer zoveel in de vriezer. Heb de afgelopen week wel gerechten gemaakt waarvan ik normaal de helft in de vriezer kan doen. Helaas nu niet want mijn vriend had telkens erg veel honger . Zoiets bedoel ik ja, we hebben het nog nooit geprobeerd, vandaar. Ik wil toch graag iets anders met kerst, voor een klein beetje kerstgevoel
Ik denk dat het wel lekker is. Gewoon met een mooie datum kopen dan kun je het altijd nog in de vriezer mikken mocht het toch beginnen. Ook gebakken wel he?! Hier vannacht van 2-5 wakker gelegen. Lekker dat gepieker. Ben benieuwd of het vannacht weer beter gaat. Gelukkig mag ik lekker op tijd. Waar zijn de andere dames? Made, me88, staffie, xdoo? Stiekempjes aan het bevallen????
@Bailief: ik denk dat de dingen van de AH best goede kwaliteit zijn hoor.. kun je niet echt fout mee gaan denk ik Ik zeg: doen @Saar: balen hè? De tijden die je noemt zijn eigenlijk ook mijn "wakkerlig" tijden maar vannacht was de ergste nacht tot nu toe. Werd even na middernacht wakker en ben wakker gebleven tot 5u. Toen wel nog in slaap gesukkeld, maar om even voor 7u weer wakker. Geen idee waarom want ik was heel rustig en heb nergens echt over gepiekerd. Heb een paar uurtjes radio geluisterd en ben midden in de nacht ook gewoon maar even opgestaan. Waar heb jij over liggen piekeren? @Prutske: en? frietjes gesmaakt? hoofdpijn al minder?
De frietjes waren heerlijk. En de hoofdpijn is weer weg gelukkig. Verder saar bedankt voor erbij te zetten in de lijst lukt mij niet met de tablet. Ook hier zit de vriezer vol. Heb van de week nog gerookte zalm mee gebracht voor ba de bevalling jammie