Ik hoop het ook voor je! Maar weetje, hoe groot is de kans nou eigenlijk dat haar collega's zouden zeggen dat jij geen keizersnede zou mogen. Ik denk dat ze het oordeel van hun collega, jouw gynaecoloog wel vertrouwen hoor en dat je goed nieuws krijgt woensdag . Ja dat is ook zo, ligt ook aan mij hoor. Als ik iemand wil vertellen wat ik precies voel en ik ken diegene niet dan moet het uit mij getrokken worden en dat kan zij natuurlijk niet weten. Jij hebt er nog best lang mee doorgelopen of niet met Hanna? Ik hoop niet dat het hier zo ver komt...
Ja maar ik vind een keizersnede ook wel heeeeel spannend. En als ik nu een keizersnede krijg mag ik ook nooit meer natuurlijk bevallen en dat is ook best moeilijk vind ik. Maar goed niet te ver vooruit kijken. Lastig is dat he?! Ik ben ook altijd van het nuanceren en ontkennen. Hierdoor kwam ik ook zo laat bij de gyn. terecht Bij mij helpt opschrijven altijd wel, dan hou ik me tenminste aan mijn verhaal. Met Hanna lekker 'doorgelopen'. Ik werd toen met 36+6 opgenomen en met 37+3/4 ontslagen. Toen zat ik ook al een paar weken op de bank en daarna ook alleen maar op de bank. Totdat de onderdruk 95 was. Toen werd ik ingeleid om zwangerschapsvergiftiging te voorkomen.
Trouwens bailief: lidl heeft ook heel veel kant en klaar gerechten. weet niet of je die in de buurt hebt, maar ik vind de kwaliteit van vlees daar echt heel goed.
Oh ja dat is ook zo, ik had nog helemaal niet nagedacht dat je dan nooit meer natuurlijk zou mogen bevallen. En ik geloof dat je dan ook maar 2 keer een keizersnede mag toch? I.v.m. open kunnen scheuren van het litteken. Of is dat tegenwoordig niet meer zo? Oh bah ik moet er niet aan denken om een paar dagen in het ziekenhuis te moeten liggen... Lijkt me verschrikkelijk. Ik hoop dat dat hier allemaal niet nodig is. Pas na bijna 3 weken is ingeleid dus? Best lang vind ik. Als ik dit allemaal zo hoor ben ik steeds meer verbaasd over dat jij nog een zwangerschap en bevalling aandurfde. Het zal vast allemaal de moeite waard zijn, maar toch. Op dit moment kan ik me niet voorstellen dat ik het nog een keer zou doen. Goede tip van de Lidl! Dat wist ik niet want daar heb ik nog geen folder van gehad. Die van de AH had ik al een klein weekje geloof ik. Ik ben al lang niet meer bij de Lidl geweest (5 minuten verder dan de C1000 dus kies ik voor de C1000, luilak dat ik ben ). Maar dat is de moeite wel waard en scheelt vast ook qua prijs met de AH. Ik ga zo maar eens eten maken. Vis met spinazie en iets aardappelachtigs uit de oven. Weet niet wat er in de vriezer ligt. In ieder geval is het lekker makkelijk.
Hier kun je je verlekkeren: LIDL Ik zou het nu ook niet meer aandurven. Als ik van te voren geweten had dat ik er zo tegenop zou zien en dat dit zou gebeuren had ik gewacht. Gelukkig wist ik het niet Ik weet niet of dat zo is hoor max. aantal ks. Maar goed je hebt toch 6 weken herstel en met 2 kids lijkt me dat behoorlijk heftig. Ach we zien het wel. Ik vond het trouwens meevallen in het ziekenhuis. Maar was toen ook echt heel beroerd. Kon niet meer als liggen. Kwam er wel iets beter vandaan. Haha hier macaroni uit de magnetron wel vers gemaakt.
Bailief, voor een kindje neem je die 9 maanden wel voor lief hoor. En schrik voor de bevalling heb ik ook wel eens hoor
Dankje, Saar . Op mijn telefoon kan ik het niet zien dus ik ga morgen even op de laptop kijken, het zal vast heerlijk zijn . Het is inderdaad maar goed dat je het niet wist van te voren en straks ga je natuurlijk dubbel en dwars genieten van de kleine . Ik dacht zoiets over een max. aantal keizersnedes te hebben gelezen op het bevallingsgedeelte hier. Maargoed dat is nu vast nog niet van belang. Jij had het nog makkelijker met het eten, heb je goed . Prutske, dat hoor ik inderdaad vaker. Ik geloof het ook wel maar kan het me op dit moment echt niet voorstellen . Komt ook omdat ik het wel leuk geweest vind nu. Saar, ik kon toch wel op mijn telefoon kijken. Alleen niet via jouw link, heel apart. Maar ik heb me verlekkerd hoor, het wordt de lidl . Ziet er véél lekkerder uit dan de AH en meer verschillende zoete dingen waar ik gek op ben haha. Dat wordt een lekkere kerst...
Ja ik zit ook altijd kwijlend die folders te bekijken. Hier alweer gezellig wakker, wat is zwanger zijn toch leuk
Heey vroege vogel. Vannacht is mijn collega bevallen van een zoon. Dus Hopelijk is het nu snel mijn beurt
@Made: lekker jij ook eindelijk verlof Ik geloof dat iedereen in ons groepje nu officieel met verlof is @Me88: succes bij controle vandaag Heeft het vannacht weer zo "gerommeld"? En leuk kamertje hoor! Erg gezellig!! @Bailief: fijn dat de echo goed was en ze goed ligt. Op zich is het goed dat er vrij veel vruchtwater zit toch? Of heb ik het nou verkeerd? Beter wat meer dan wat te weinig lijkt me? En jaaa al die kerst boekjes met eten haha.. Lidl heeft ook goede waar en indd het is voordeliger dan AH Weet zeker dat je daar ook wat lekkers uit kan halen! Weet je al wat je gaat nemen? @Saar: alweer een korte nacht voor jou zie ik ((knuf))
@Bailief Ik denk dat de kastindeling nog wel 10x veranderd hahaha @Saar Ja doordat er extra druk op mn vliezen komt zouden ze dus sneller kunnen breken, dus dan gelijk naar het ziekenhuis voor de ks Bij jou ook spannend zeg...een keizersnede..hopelijk krijg je hier snel duidelijkheid over dan kan je, je er op voorbereiden @nono Hier loopt het ook zo vaak uit! Echt vreselijk want ook hier van die houten stoelen waar je niet normaal op kan zitten, snap niet dat ze daar niet eens wat anders neerzetten. Gelukkig was je echo weer goed, wel oppassen met je bloeddruk idd @La85 Hopelijk zet ook bij jou het gerommel door. We worden nu allemaal zenuwachtig he hahaha Ik ben echt benieuwd wie de volgende gaat zijn @Made87 Heerlijk verlof, lekker rustig aan doen! en een babyshower, lekker verwend dus Wel vervelend dat je man s'avonds niet thuis is @Me88 Wat een mooi kamertje!!! Die muurschildering ook zo lief! Heb je dat zelf gedaan?? @Prutske Gefeliciteerd met je collega, jaloers! Ik wil ook haha Mijn oud collega is tegelijk zwanger met mij en 12-12 uitgerekend. Haar vliezen zijn gister gebroken en vanochtend werd ze verder ingeleid. Door al die bevallingsverhalen en mooie foto's van baby's wordt ik alleen maar ongeduldiger haha @Keizersnede na een keizersnede mag je toch gewoon weer natuurlijk bevallen?? Ik heb echt nog nooit gehoord dat, dat niet meer mag (afhankelijk natuurlijk van de reden van de ks) Ik weet alleen dat je niet meer thuis mag bevallen dus dat je gelijk medisch bent zeg maar... Collega van me was de 1e een ks ivm stuitligging en de 2e is gewoon natuurlijk bevallen @Kerst eten Ik heb vorig jaar zo'n rollade ofzo iets gehaald bij de AH, helemaal kant en klaar alleen even in de oven doen, en dan zit er zo'n pennetje in wat er uit schiet als het gaar is. Ideaal! en erg lekker! Ik ga dit jaar ook zoiets halen en een gourmetschotel en dan zien we wel. Gelukkig is de snackbar en de chinees ook open deze dagen dus we zullen vast geen honger hebben En als ik idd bevallen ben, dan komt de schoonfamilie ook vast en die nemen standaard eten mee Ik heb vannacht eindelijk weer eens heerlijk geslapen!! Had ik ook echt ff nodig. Zo nog even naar het dorp, want ik moet nog wat maillots hebben. Gister eindelijk mn pakketje binnen gehad van Next,eerste keer maar ziet er echt goed uit! Vanmiddag naar de gyn dus ik hoop echt wat duidelijkheid te krijgen over de ks en hopelijk ook de datum, dan heb ik iets om naar toe te leven, komt ze eerder mag dat natuurlijk ook
Saar, nou geweldig die korte nachten Prutske, leuk zeg! Nu ben jij aan de beurt vind ik. LA85, ja veel vruchtwater is gewoon goed . Ik denk dat ik iets met kip ga kiezen maar wat dat weet ik nog niet. Ben gek op kip . Heb jij al kerstplannen? Staffie, Jeej eindelijk je Next pakketje! Spannend vanmiddag, hoop voor je dat je een datum krijgt. Ik ben erg benieuwd. Dat van de AH klinkt trouwens ook ideaal met dat pennetje. Ik ben chagerijnig want mijn vriend is boos de deur uit gegaan. Hij was gestresst omdat hij te laat was omdat hij te lang in bed bleef liggen. En dat moet dan afgereageerd worden op mij, laat ik daar nou net geen zin in hebben. Hij komt ergens vanmiddag terug en dan hoop ik maar voor hem dat hij het goed maakt.
La85: Zal wel zo blijven tot de bevalling. Ik ben gewoon heel goed ingesteld op korte nachten straks Staffie: Ja morgenavond weet ik het als ze me niet vergeten te bellen(zal toch wel niet). Oh spannend he al die bevallende mensen om je heen. Heerlijk zo'n nacht. Spannend vanmiddag. Hopelijk krijg je een datum, zal nu toch wel ondertussen? Je hebt dan in ieder geval de max. datum. Hehe eindelijk je pakketje. Wat een gedoe. Belden ze nu wel aan? Bailief: Wat irritant van je vriend. Altijd fijn die mannen. Schop je hem morgen gewoon 15 minuten eerder uit bed Keizersnede: Nee hoor na een stuitkeizersnede mag je wel weer gewoon bevallen. Maar ik weet als ik nu een keizersnede krijg dan mag ik nooit meer natuurlijk bevallen, want de reden is bij mij dat ik geen totaal ruptuur meer moet oplopen. Die kans is bij een volgende bevalling even groot. Net bij de vk geweest. Had ik een vervanger van een vervanger.. Ze ging toch lekker even op mijn gevoel inpraten dat ik ook nog een eigen keuze heb en dat ze me wel met een knip wil laten bevallen. Ja hallo heb er echt een heel slecht gevoel bij nu eerlijk gezegd. Als ik geen keizersnede krijg ga ik vragen om in ieder geval onder begeleiding van de gyn. te gaan bevallen want ik krijg zo het idee dat de vk graag zelf al hun bevallingen willen doen. Beetje een prestige kwestie. Nu was het natuurlijk niet mijn eigen vk maar toch. Kindje ligt nu wel ingedaald, maar niet vast. Ik ben de helft vergeten te vragen was een beetje van mijn stuk. Mijn moeder en zus zeiden ook nog dat zij bij de 2e binnen anderhalf uur bevallen zijn. Als ik dan nog naar het ziekenhuis moet sjeesen voor een keizersnede dan red ik dat helemaal niet...
He wat naar dat je zo'n slecht gevoel hebt na deze vk afspraak. Wel helemaal te begrijpen en kan me heel goed voorstellen dat je dan onder begeleiding van een gynaecoloog wilt bevallen. Ik weet dat er een bepaald percentage aan keizersnedes is waar ziekenhuizen zich graag binnen willen houden, misschien is dat ook wel zo met bevallingen bij de vk. Maar dan nog, jouw situatie is heel anders en je hebt die afspraak gisteren niet voor niks gehad. Ik kan wel zeggen dat je moet proberen om je zo min mogelijk druk te maken hierover maar dat is natuurlijk heel moeilijk. Vergeet niet dst geen enkele bevalling hetzelfde is he, hadden je moeder en zus bij de eerste ook al die ellende met de bevalling? Mijn vriend zoekt het maar uit morgenvroeg . Als hij zijn bed niet uit komt is het niet mijn probleem heb ik besloten . Had hem net nog aan de telefoon en hij snapt het probleem niet "ja maar ik had haast". Mannen... ik ben in ieder geval niet meer chagrijnig want dat heeft geen zin
Nee ik ben heel blij dat ik het gesprek heb gehad gisteren! Ik moet het gewoon rustig afwachten, maar ik hoop dat ze eerst aan mij vraagt wat ik wil. En ik wil het liefst niet meer natuurlijk bevallen. Heb weinig vertrouwen in mijn lichaam. Nee mijn moeder en zus hebben die ellende gelukkig niet gehad. Maar kan wel zijn dat als het dan bij mij begint dat het ook zo snel gaat. Eerste bevalling was ook maar 7 uurtjes. Ik heb dat op het moment met mijn man ook wel hoor. Ik kom er om half 7 uit om met hem te ontbijten en hij zegt gewoon niks. Ja hallo dan kan ik net zo goed in bed blijven. Ik ga maar gewoon internetten
Even een klaag bericht. Lig ik eindelijk en keer op bed wordt ik wakker van het maagzuur. Dus ik verslik me daarin moet ik overgeven haal ik ook nog de wc niet en tijdens het overgeven begeeft mijn blaas het ook. Bah bah bah zwaar irritant
Ik hoop met je mee, Saar. Ben heel erg benieuwd naar het telefoontje morgen. Oh op die manier... Hopelijk wordt er dan op korte termijn een keizersnede gepland, voordat jullie kindje zichzelf gaat aankondigen. Prutske, wat balen, dan voel je je zo verschrikkelijk . Inderdaad snel bevallen jij!