@LA85: Gecondoleerd en sterkte! @MaDe87: Mijn afspraken zijn zover vooruit gepland omdat ze alleen op dinsdagmiddag hier om de hoek spreekuur hebben. Andere dagen moet ik naar een anderen plaats. Wat betreft borstvoeding... ik heb gelezen dat het helemaal niks hoeft te betekenen dat je voor je bevalling al lekt. Het kan zelfs zo zijn dat ik straks bijna geen voeding heb en degene die nu nergens last van heeft een overproductie krijgt
Saar, nou vergeten nog wel, denk dan toch maar halfvol i.p.v. halfleeg LA85, gecondoleerd meid en ook een dikke knuffel van mij. Wat Saar ook zegt, geen spijt hebben van dingen want jij kon het ook niet weten. Je oma kijkt vast van boven mee . En huilen is heel gezond hoor, probeer je vooral niet te verbijten want die emoties moeten er ook uit. MaDe, dankje voor het erbij zetten . Ik was al weer helemaal vergeten dat ik dat niet gedaan had haha. Jij moet jezelf dus ook al extra in de gaten houden i.v.m. je bloeddruk. We zijn wel een lekker stel bij elkaar zeg. In het begin best veel meiden hier afgevallen helaas en nu hebben we stuk voor stuk van alles. Volgens mij ook meer keizersnedes dan "gemiddeld". Mijn conclusie is dat wij ons niet zo goed aan de gemiddeldes houden hier . Stiekem ben ik een beetje jaloers op je. Bloeddruk was hier 140/85. Ook gestegen maar helaas niet gepraat over eventueel strippen. Volgens mij doet het bij de een echt pijn en de ander vind er niks bijzonders aan. Ach ja, bevallen doet meer pijn Ik ben net gaan vegen in de tuin. Waarom, vraag ik me af. Ik kon mezelf niet bedwingen (het is ook zulk leuk werk...). Nu ben ik dus niks meer waard. Iemand did hormonen wil ruilen?
Made87: Zo he jou vk weet van wanten Hier doen ze het niet voor 41 weken normaal gesproken. Maar goed ze kunnen het altijd proberen toch? Ik ben gestript, maar mijn baarmoedermond lag heel hoog en naar achteren gekanteld, dus ja ik denk niet echt de goede realiteit. Me88: Klopt hoor. Je moet straks na de bevalling lekker aanleggen en meestal komt de melk na een dag of 2/3 goed op gang. Lekker de tijd voor nemen. Zijn maar heel weinig mensen die geen of niet voldoende melk aanmaken. Bailief: Ja geen ongecompliceerde zwangerschappen hier. Gek he?! Dat strippen verschilt heel erg per praktijk. Ik snap niet dat ze je niet eerder laten terugkomen om je bloeddruk extra te checken eigenlijk. Maar goed ik ben geen vk. Het is al half 3....
Saar, nee inderdaad het valt me echt op hier. Ik heb even mijn bloeddruk geschiedenis van de afgelopen weken teruggekeken en ik vind het nu ook wel raar dat ik niet eerder gecontroleerd moet worden. Had mijn onderdruk telkens rond de 65/75. Wel een keertje 80 gehad maar verder minimaal 10 punten lager dan afgelopen keer. Ik hou mezelf in ieder geval goed in de gaten Nu is het al bijna half 4... voel je je zenuwachtig voor het telefoontje? Dat zou ik heel erg hebben.
Het viel mij ook op dat je vk zei dat je op het randje zit. Maar hou je gezondheid goed in de gaten en anders gewoon bellen hoor. Als jij er een slecht gevoel over hebt zegt dat meer dan wat zij ervan denken. De zenuwen gieren door mijn lijf.
Ja dat doe ik zeker. Ze heeft ook wel gezegd dat ik gelijk moest bellen zodra ik me niet lekker voelde of hoofdpijn kreeg. Ik denk eigenlijk dat ze te weinig tijd hebbenom mij extra in te plannen. Normaal moet ik namelijk ook op maandag komen maar dat zat al helemaal vol. Al vind ik het geen excuus, ik wacht het dinsdag even af, als het dan weer zo hoog is ga ik er zelf wel verder op in als zij het niet doet. Kan het me voorstellen. Wat zal de tijd verschrikkelijk traag zijn en dan ook nog grote kans dat het allemaal uitloopt waardoor je nog langer zit te wachten. Online een spelletje spelen dan maar? Misschien helpt dat een beetje om de tijd te doden. Ben heel benieuwd hoe het met Staffie is. Geen update dus misschien al wel een keizersnede gehad!
Verstandig om inderdaad voor jezelf op te komen hoor. Maken ze maar tijd. Ik heb het eten klaar gezet en de afwas gedaan. Nu aftellen. Gaat de telefoon net is het mijn zus. Ik durfde niet eens op te pakken... Voelde me er gelijk rot over, maar ja. Ja ik ben ook heel benieuwd naar staffie. Misschien heeft ze haar kleine meisje al wel in haar armen.
Waaaaaaaah waarom gaat iedereen me NU bellen. Ik krijg elke keer een complete harde buik als de telefoon gaat. Grrrrr
Oh snap ik, bang dat de gynaecoloog toch eerder belt en je dan net het telefoontje mist? Het is nu 4 uur, ik hoop dat jij je telefoontje heel snel hebt en dat er een last van je af valt! Ja inderdaad, ik had me de vorige keer ook niet verdiept in mijn andere waardes van mijn bloeddruk. Maar nu ik dat wel heb gedaan moeten zij dat misschien ook maar even doen. Ik hoop het voor Staffie. Merk trouwens dat ik bamg ben de laatste te zijn die hier gaat bevallen . Niet dat ik het jullie allemaal niet gun om eerder te bevallen, haha. Maar ik wil zo graag en ik heb zo genoeg van het zwanger zijn.
Oh zo irritant. Ik hoop dat ze heeeeeeeeeeeeel snel gaat bellen. nununununununu. Je bent wel als laatste uitgerekend, komt het daardoor? Hou voor ogen, hoe moeilijk ook, dat het nog max. 5 weken is. Bij mij kan het ook nog steeds zo zijn dat ze me door laten lopen. Vaak als je op een onderdruk 90 zit, gaan ze alles wel checken in het ziekenhuis. Bij mij deden ze het bij een onderdruk van 85, maar kwam ook van 60 en zag sterretjes(heel onrustig voor de ogen ook) e.d.
Hee meiden Ik denk niet dat nog veel langer gaat duren. Vanaf vannacht tot nu ongeveer om 15/10 min voor weeën. Ben benieuwd of straks stopt of echt doorzet. x
Al nieuws, Saar? Ja dat is het denk ik. Maar inderdaad, nog max 5 weken en dat is eigenlijk helemaal niet veel. Ik moet niet zo zeuren . Sterretjes heb ik af en toe gezien, maar meer als ik te snel op sta. En ook maar max. 1x per week dus niet de moeite waard om te melden geloof ik. xDoo, spannend!! Ben benieuwd of het goed door gaat zetten!
Xdoo, succes meid. Idd effe en warm bad of douche als het dan heftiger wordt zijn het meestal ontsluitings weeen. La85, gecondoleerd met je oma em je moet je echt niet schuldig voelen Saar, succes met het telefoontje Bailief, niet te druk maken. Jeczult ziem dat ik straks nog de laatste ben die bevalt
Nope. Zit angstvallig naast 2 telefoons te wachten *zucht*. Krijg al het gevoel dat het niet meer komt eerlijk gezegd. Snap je wel hoor op een gegeven moment ben je er gewoon klaar mee en klaar voor.
Ha meiden, zo lastig reageren op mn telefoon.. De gynaecoloog is net pas geweest, Vrijdag is de dag Hij wil niet wachten tot het niet goed gaat en ze is groot genoeg om te komen Hoeft waarschijnlijk ook niet in de couveuse. Ben helemaal hyper nu @saar Al iets gehoord? @xdoo Spannend!! Heel veel succes! @seentjuh Ben je stiekem al bevallen?
Jeej, Staffie!! Vrijdag ben je mama en kunnen jullie eindelijk jullie dochter vasthouden! Ik ben blij voor je! moet je tot die tijd opgenomen blijven? Je zal wwl weer slecht slapen maar nu van de blijheid denk ik .
Het voelt nog zo onwerkelijk, vrijdag gewoon een dochtertje haha. Moet idd wel blijven en mag gelukkig een slaappil. Morgen een gesprek met de vk, anesthesist en nog bloedonderzoek.