Staffie Ooh fijn nieuws! Spannend vrijdag de 13e Hopelijk een geluksdag voor jou! Hier. Het lijkt nu weer rustig te zijn! Ben benieuwd wanneer de kleine geboren gaat worden maar vandaag zal denk ik niet meer zijn. X
@Staffie84: Wat spannend zeg!!! Lekker dat je nu weet waar je aan toe bent. @xDoo: Jammer dat het weer is gestopt! Saar..... weet jij ondertussen al wat?? Dit duurt wel erg lang hoor.
Ja eindelijk ben ik gebeld. Het word een geplande keizersnede. Datum staat nog niet vast, maar heb wel mijn voorkeur op gegeven. Binnen nu en 3 weken ben ik mama. Wel een raar idee. Staffie: Wat spannend. Moet je nu in het ziekenhuis blijven? oh ik lees het al. Lekker even bijtanken voor de keizersnede! Fijn dat je gerustgesteld bent wat betreft het couveuse gedoe. Xdoo: Wat spannend zeg. Voorweeën kunnen ook best heftig zijn hoor!
Staffie, fijn dat je een slaappil krijgt. Je gaat straks nog genoeg energie nodig hebben xDoo, he jammer! Hopelijk komt het snel weer. Saar, he wat een opluchting of niet? Geen angst voor een nieuwe totaal ruptuur omdat het nu niet kan, dat moet vast fijn voelen. Heb jij dan de komende weken ook meer ziekenhuisafspraken?
Ja ik word morgen gebeld voor een afspraak bij de anesthesist en moet bloedprikken maar dat kan ook evt. woensdag. Verder niet geloof ik. Ja en de dag voor de keizersnee moet ik ook bloedprikken.
@Saar: Fijn dat je duidelijk hebt... geeft wel wat rust denk ik Lijkt me inderdaad een heel gek idee dat je straks weet wanneer je kindje geboren gaat worden! @xDoo: De 3e geplande inderdaad. Best veel vind ik, aangezien we maar met een clubje van 11 zijn.
Oh dat valt mee, Saar. Nu weer helemaal rustig? Me88, inderdaad veel. Wat ik vanmiddag al zei, wij zijn niet gemiddeld . En wie weet komen er nog meer keizersnedes, ongeplande bedoel ik dan. Maar dat hoop ik niet.
Nou t is wel erg hier he?! Wij zijn niet zo goed in bevallen. Maar dat geeft voor jullie een grotere kans op een goede bevalling! Ik loop hier enorm te stuiteren. Manlief gaat zo niet fietszitjes ophalen en neemt dan hopelijk een mcflurry mee
Saar Klinkt erg lekker! Kz Denk dat fijner is om geplande kz te hebben dan een spoed. Vooral als ze de vrouw vriendelijke manier doen dat lijkt me echt geruststellend. Hier Jeetje meneer viert een feestje in mn buik denk dat hij ook last had van de voor weeën.
Jeetje wat veel gekletst.. moest 3 pagina's terug hahaha. Heb dus ook niet meer onthouden wie wat zei.. Alleen wel Staffie, jeej Vrijdag! Het einde is in zicht meid.. dan lekker genieten van de kleine. Ook fijn dat ze niet in de couveuse hoeft. Saar, pfoe dat moet zeker een hele opluchting zijn! @Hier, vanmiddag weer misselijk en niet lekker.. kreeg krampen waarbij ik het gevoel had dat ik diarree zou krijgen .. wanneer ik dan richting de wc ging kwam er niks.. Ontlasting verder wel gehad dus geen verstopping neem ik aan. Daarna wou m'n moeder mee boodschappen doen, ik wou thuis blijven.. ik kon de mensen in de supermarkt niet verdragen pfff.. En de een had nog meer haast dan de ander waar ik alleen maar meer gestressed van werd. De verloskundige die de nazorg doet hier (en mij door had gestuurd naar de gyn) had nog even gebeld met de vraag hoe het ging. Ik uitleggen van de bloeddruk en alles.. op 't eind zegt ze ; Nou.. ik ga over 2 weken nog een belafspraak inplannen maar volgens mij ben jij dan al wel bevallen. Ehh, okay.. kreeg het er warm van! Niet dat ik het erg vind.. ver ervan haha! Maar zoveel mensen die doen alsof ik zo snel ga bevallen.. ik wil mijzelf instellen op minimaal 40 weken zodat ik geen teleurstelling krijg mocht ik langer moeten doorlopen.. maar op deze manier word het wel erg lastig. Nou, nu weer lekker thuis en helemaal niks meer doen! Morgen vroeg al urine inleveren en bloedprikken.. daarna echo & controle. Ben benieuwd..
Sorry dames Hij is dan wel een stukje gesmolten want het is 10-15 minuten rijden, maar wel heeeeeeel lekker. Ik zie op de website dat ze brownie hebben jum die wil ik (nog even extra inwrijven bij jullie). Ik weet niet of ze hier de vrouwvriendelijke doen. Hoor ik woensdag en anders moet mijn man maar huid op huid contact doen. Maar goed we zullen het wel zien. Nono: Oh dat is nog vervelend ook als iedereen dat tegen je zegt. Ik zou me ook maar gewoon instellen op min. 40 weken, dan kan het alleen maar meevallen toch? De vk hier zei de meeste kindjes worden tussen de 39 en 41 weken geboren. 't Is maar een klein percentage dat voor de 39 weken op spontane wijze wordt geboren.
Oh dames, mc flurry! Mijn grootste verslaving voor de zwangerschap en sinds ik zwanger ben komt ie er gelijk uit zodra ik hem op heb . Jullie kunnen al raden wat ik wil als ik bevallen ben . Nono, jouw berichtje zette mij even aan het denken. Ik las laatst dat als de bevalling dicht bij komt je vlak daarvoor een hogere bloeddruk kan krijgen en ineens meer vocht kunt vasthouden. Stiekem geeft mij dat een beetje hoop... haha. Maar snap wel dat het zo steeds moeilijker wordt voor jou om van die 40 weken uit te gaan, alsof die mensen een glazen bol hebben . Herkenbaar hoor van die mensen in de supermarkt. Als ik ze toch eens weg kon kijken
Saar, je had die met kitkat moeten nemen, nog veel lekkerder Even ego, ik wil dit graag even van me afschrijven. Schoonzus had toch die babyshower voor mij georganiseerd? Nouja, was ze aan het organiseren. Ik heb die babyshower afgeblazen omdat het uiteindelijk helemaal niet om mij ging maar om mijn schoonmoeder en schoonzus. Ja hoe verzin je het he... Er werden verschillende mensen uitgenodigd die ik niet ken of waar ik niks mee heb maar die zij kennen en leuk vinden. En ze wilden zelfs iemand uitnodigen zodat diegene ook eens een feestje had omdat die vrouw zielig zou zijn (letterlijke woorden). Die vrouw kende ik dus ook niet. Nouja ik zag dat dus niet zitten dus de babyshower ging niet door. Toen zouden ze afgelopen donderdag hier komen, maar ze kwamen niet door het weer. Begrijpelijk. Wilden ze in het weekend komen, ze hadden toch een vrije middag want die babyshower stond toen eigenlijk. Ze zijn niet geweest. Vervolgens wordt er helemaal niet meer gepraat over langskomen. Schoonzus is nog steeds niet langs geweest om ons nieuwe huis te bekijken en mijn schoonmoeder komt ook niet even zelf. Ik vind het heel erg voor mijn vriend en dat maakt mij weer verdrietig en boos erover. Ik zou ze zo graag willen opbellen en willen zeggen wat ik denk, maar dat is natuurlijk niet verstandig. Ik vertelde dit net allemaal aan mijn vriend, maarja hij kan er ook niks mee en ik wil hem er ook niet slechter over laten voelen. Ik snap het gewoon niet, waarom is het zo moeilijk als moeder of als zus zijnde om even langs te komen. Of om interesse te tonen in de baby, want die interesse was er bij mijn schoonzus niet eens toen het om die babyshower ging. Wel fijn om het even hier te schrijven, voelt toch een beetje als mijn hart luchten. Hoop alleen dat jullie ondertussen niet gek worden van mijn geklaag over hen . Eerlijk gezegd zou ik er nu zelfs moeite mee hebben als zij gelijk op de stoep willen staan als ik bevallen ben. Dan zijn we ineens wel interessant... Schoonmoeder verwacht nog steeds dat ze op de hoogte wordt gesteld als de bevalling begonnen is ondanks dat wij meerdere keren hebben duidelijk gemaakt dat dat niet gebeurd. Zij wil namelijk zo snel mogelijk hier zijn als ik aan het bevallen ben. Jammer voor haar, dat kan ze op haar buik schrijven . Nou, dat is eruit. Slaaplekker of goedemorgen
Bailief: Nou ik duim voor je dat het klopt. Op naar de 37 weken. Wat naar met je schoonmoeder. Maar wat vind je vriend ervan? Je hoeft ze niet tegen elkaar op te zetten, maar je kunt er toch op z'n minst over praten hoe je de dingen ziet en wilt...? Ik zou wel heel duidelijk zijn nu al over de bevalling naar je vriend toe en evt. afspreken: we wachten sowieso 2 uur voordat we gaan bellen. Maar goed 't Is moeilijk. Hier ook een sm die het moeilijk vind om mee te leven, maar als er dan wat is... Daar zie ik ook tegen op: kom in het ziekenhuis te liggen in hun woonplaats en de vorige keer kwamen ze te pas en te onpas binnenvallen terwijl we ook hadden gevraagd om even weg te blijven. Maar dat gaat mijn man nu allemaal in goede banen leiden. Je hebt je vriend echt nodig hoor! Dus praat in ieder geval over je 'angst' rond de bevalling. Volgende keer dan maar de mcflurry kitkat
Bailief, goed met je vriend over praten hoor. Wel heel jammer dat ze geen echte interesse in jou of de zwangerschap tonen. Hier hadden we bij f echt een goede kraamhulp wat dat betreft die vroeg mijn schoonouders gewoon om te vertrekken als ze zag dat ik me aan hen irriteerde. Moet ineens denken aan wat ze 2 dagen na mijn bevalling zei, nou seks doet de eerste keren na de bevalling echt veel pijn maar daar moet je even doorheen.......... Sorry hoor maar daar was ik 2 dagen na de bevalling echt niet mee bezig Saar, goedemorgen weer, lekker geslapen? Nono, ik hoop voor jou dat het zover niet komt maar bij een vriendin zeiden ze ook dat ze wel op tijd zou bevallen. Ze is uiteindelijk bevallen met 40, 4 Hier als ik loop een enorme druk op de onderkant en omdat ze ook wilde strippen volgende week, raar voor de 40 weken, begin ik ook te hopen op de bevalling maar ik weet ook dat ik dat niet teveel moet doen maar rd ben ook zo nieuwsgierig
Prutske: Ze zal wel denken we proberen het gewoon, niet geschoten is altijd mis. Ik weet niet wanneer je met f bevallen bent? Aangezien ik met Hanna nog helemaal niet rijp was(ben toen ingeleid met ballonkatheter) op 39,5 week verwachten ze deze ook niet vroeg. Schijnt wel wat te zeggen.. Whaaa dat zou mijn schoonmoeder echt niet tegen mij moeten zeggen. Mijn eigen moeder ook niet trouwens, maar dat doet ze ook niet. Heb je nu gevraagd naar dezelfde kraamhulp? Ik heb een redelijke nacht gehad, jij ook?? Hanna lag wat te spoken, dromen denk ik. Ben nog even bij haar geweest zat ze recht op in bed te miepen. Toen ik zei gaan we lekker slapen ging ze weer liggen. Heb lekker 2 biscuitjes gegeten en ben zelf ook weer in slaap gevallen na 1,5 uur. Mijn nachtelijke hongeraanvallen zijn terug. Ik ga woensdag vragen aan de gyn. of ik de 2 nachten voor de keizersnede niet wat kan nemen dat ik 2 goede nachten maak. Lijkt me wel prettig om uitgerust een operatie in te gaan toch? Verder ontiegelijk veel harde buiken hier. Ze blijven hangen. Kan amper een broek aan zeg maar. Best even lastig. Heb even een mooi topic geopend voor de geplande keizersnede. Dan kan ik wat tips krijgen hoop ik. Toch spannend om woensdag de datum definitief te horen te krijgen. Staffie heb jij lekker geslapen? En de rest?
Nee heb niet om haar gevraagd. Heb nu wel graag een kraamhulp die wat meer in het huishouden doet. Ben nu zelf ook wel wat harder. Heerlijk geslapen tussen het plassen door. Bij f ben ik bevallen met 39, 2 en 12 uur voor de bevalling was de baarmoedermond nog niet eens verstreken. Dus ik heb goeie weeen gehad haha. Apart he dat je gewoon een datum krijgt dat he weer moeder wordt
Oké, dat zegt dus ook niks. Hopelijk krijg je deze week goede weeën. En hopelijk een kraamhulp die je lekker helpt. Hier is manlief 3 weken thuis dus dat is luxe, en jou man? Ben zo benieuwd hoe die kleintjes van ons reageren op de baby's. Wel heel raar als je straks een uiterlijke datum hebt inderdaad. Hopelijk gaat mijn voorkeursdatum door