Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    @ lely, ik duim voor je x

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Lely, gelukkig dat je nog geen rood bloedverlies hebt gehad! Door je berichtje over een bloeding was ik er automatisch vanuit gegaan dat dat het was maar het klinkt nu al een stuk hoopvoller!

En het kan goed, dat je 's avonds donkerder test dan overdag. Ik heb dat ook gehad toen ik begon met testen deze zwangerschap. Verder niet uitgeprobeerd maar het is dus wel herkenbaar. Kun je misschien niet aankomende week al een echo krijgen? Gewoon om te kijken of het op de goede plek zit en op schema zit?

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Nono, mooie test!

Ik wil ook nog even testen voordat MvM dinsdag komt. Ik wil het met de kv doen omdat ik die nog heb liggen maar ik heb ook gelezen dat het streepje ineens veel lichter kan zijn rond de 5e/6e week. Weet iemand hier iets van af? Want ik wil mezelf niet onnodig ongerust maken natuurlijk.

4. 25012010

25012010 Niet meer actief

lely ik duim voor jou ook meid hoop dat toch goed nieuws komt!

@bailief ... ik heb niks van gehoort...ik had al lichte streep en mag maandag gewoon mee doen en er zijn ook dames die 11 weken zwanger zijn ook lichte streep zei vrouwtje van mvm

@Nono mooie testje meis!

@ kwaaltjes weinig gehad beetje moeheid en nu klein beetje last van borsten maarja wil niks zeggen want bij mn dochtertje had ik nergus last van dus ja...

vandaag lekker weertje genoten lekker naar groot speeltuin geweest en ben zelf beetje getint maar ik ben toch in mn gezicht verbrand en je man ook heerlijk lente zonnetje:) mag ook wel eindelijk na zon lange tijd

iedereen fijne zondag alvast en slaap lekker of als je dit lees morgen dan goedemorgen:p

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dankje voor je antwoord 25012010, maar ik bedoelde eigenlijk dat die kruidvat testen ineens veel lichter zouden zijn met 5/6 weken omdat die het hCG volume dan niet meer aan zouden kunnen. Jij hebt er in ieder geval niet van gehoord, anders had je het wel gezegd ;). Misschien morgenochtend dan ff een testje doen voor het gevoel. Haha.

Het zonnetje was inderdaad heerlijk! En brandde ook goed. Helaas zag ik dat het eind volgende week al weer minder word met het weer :(

Kwaaltjes hier ook pijnlijke borsten (gelukkig!) Dat is mijn soort van zwangerschapsindicator op het moment haha. En maagzuur heb ik vaak last van. Had ik voor mijn nod al en nu nog steeds.

Fijn weekend nog allemaal!

6. lely27

lely27 Niet meer actief

Thanks meiden :)
    Hoop dat t 'er bij hoort'
    Mn testje is de hele week nog niet zo donker geweest..
    Je zou denken dat als t niet goed is, die lichter wordt?

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Klopt! Als het niet goed is moet ie wel lichter worden. Denk dat ik als ik jou was morgen weer in de avond zou testen. Gewoon om te kijken wat de streep doet. Zolang je de kwaaltjes hebt niet al te druk maken.. stress is niet goed voor je. Ik weet dat het makkelijker gezegd dan gedaan is, maar toch.

8. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Lely... Ik hoop dat je idd gauw een kijkje kan nemen... Zou fijn zijn als je t wist...

Enne ik las laatst in een topic iemand met bruinverlies, gingen ook kijken na een paar dagen toen zagen ze zien 1 hartje maar 2... Dus wie weet heh! T kan alle kanten nog op!

9. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Hier gister een surinaams feestje gehad... Heerlijk surinaams gegeten!
    Voelde alleen mijn buik wel veel... Een persoon vroeg er zelfs naar.
    Heb maar niks verklapt!

Ook zijn mijn borsten huge!! En dat vind manlief zo leuk...
    Pfff heb in ieder geval meer kwaaltjes dan laatste keer... Dus ga uit van een knap gezond kleintje

10. lely27

lely27 Niet meer actief

En ik vloei helder rood :(

11. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Oh nee, dan is het afgelopen hé? Wat ontzettend erg ik ben er verdrietig van. Ik hoopte dat het misschien toch goed was omdat het eerst alleen bruinverlies+roze was...

12. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Goedemorgen dames,

@ lely , dat betekend helaas niks goeds.. sterkte meid!

@ kwaaltjes, hier ook pijnlijke wat vollere borsten, nog steeds last van darmen. En iedereen vraagt of ik al misselijk ben , nou gelukkig nog niet. Met Jessie werd ik misselijk toen ik 7 weken was , echt van de een op andere dag.. dat hoeft deze keer niet van mij hahaha, maja als het erbij hoort dan neem ik het voor lief :)

13. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Morgen lieve dames ,

Hoe gaat het met iedereen ?

Wie mag als 1e op echo gaan of de 1e groep :)

Lely ,als je twijfeld zou ik morgen asap een afspraak maken om een echo ,heb je nog een testje gedaan?
    VInd het zo erg voor je mede ik het ook al zoveel keer heb meegemaakt :(

Hier een goede nachtrust gehad maar goed want heb zo slecht geslapen de hel week ervoor en dat begin je dan te voelen.

Welke soort vitaminen nemen jullie als ik vragen mag?
    Ik van Zwanger zijn (kv).

Liefs x

14. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

zwanger vitaal van de kruidvat

Sterkte Lely

15. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    @ nimme, Ikke multi zwanger zijn van de etos en dinsdag hebben trouwens de eerste dames een echo :) Wil wel een fototje zien :)

16. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Lely, ik was zo hoopvol na je berichtjes, maar nu dus rood... ik zou morgen of vandaag zelfs even de vk bellen. Ik hoop toch nog op een wonder! Knuffel!

Ik heb mama van davitamon volgens mij haha, weet het niet eens zeker :)

Wij gaan vanmiddag naar vrienden en misschien bbqen daar. Tot later!

17. 25012010

25012010 Niet meer actief

#457 25012010, 5 mei 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 mei 2013
    @Lely heel heel veel strekte meid xxx

@vitamine ik heb van kruitvat en ook van( davitamon over )

en vandaag niks veel bezonder op bezoek gaan en dat was het
    met kwaaltjes leek er op mn (.)(.) toch beetje gevoelig was maar veder
    niks kwaaltjes wat ben ik blij als 14 mei is 17:00 ! pffff
    en dames die eerder echo hebben spannend! su6 alvast voor morgen

groetjes oja morgen mag ik beginnen met MVM hoop dat ik lang mee kan doen en na 16 weken hoop ik veel stelletjes kan helpen

18. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oh Lely :( en dan nog wel een test die wat donkerder was gisteren... heel veel sterkte! Ik duim voor een wonder voor je. Ga je nog vragen om een echo?

Straks reageer ik uitgebreider... nu even via mobiel :)

19. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    Even een vraagje, hebben jullie ook meer dorst?

20. Bailief

Bailief Niet meer actief

Goeiemorgen, ben ik weer!

Mamvanjessie: ja heb ik wel, ik drink veel nu.

Nimme: Ik slik ook vitaal zwanger van kruidvat. Die slikte ik ook toen we nog aan het proberen waren.

Dinsdag hier dus de eerste echo bij de gyn. Ik heb er zin in maar vind het ook heel spannend hoor. Heb de echo pas om 10 voor half 7 's avonds. Maar ik zet dinsdagavond de foto er nog wel even op hoor. ;)

Kwaaltjes: ik slaap goed maar ben telkens zo vroeg wakker. Ik ben al blij als ik 7 uur 's ochtends haal. En het maakt niet uit hoe vroeg of laat ik de dag van te voren naar bed ga. Vanmorgen ben ik vanaf 5 uur elk uur wakker geweest. Borsten beginnen te groeien hier en dat vind ik leuk! 'S avonds doen ze wel veel pijn, maar dat neem ik er graag bij. Misselijk ben ik af en toe, het is niet storend. Wel heb ik echt enorme last van eczeem! Ik had het al voordat ik zwanger werd maar het word alleen maar erger. Het zit rondom mijn knieholtes en op mijn kuiten dus ik kan straks geen leuke rokjes aan. Gelukkig zijn er genoeg leuke lange jurken :)

Deel Deze Pagina