Spannend hoor, xDoo. Wel heel vervelend dat het je zo zwaar valt Saar, ik weet niet of het oefenweeën zijn. Er zit geen echte regelmaat in en ik dacht altijd dat zoiets echt zeer moest doen dus niet eens bij nagedacht haha. Vind het gewoon irritant .
Xdoo: Bah wat vervelend. Hopelijk gaat het doorzetten. Pak je rust! Bailief: Nou ja ik weet het ook niet. De vorige keer kreeg ik direct weeën door het infuus.
Oh ja dat is dan ook al anders. Het is wel nog steeds bezig hier en ik heb er wat over opgezocht en het schijnt inderdaad te voelen als menstruatiekrampen. Nou dan hoop ik maar dat het ook nut heeft want dan heb ik het niet voor niks . Pff mijn moeder en broertje waren hier net wat ophalen. Ik was echt verschrikkelijk chagrijnig en wilde ze zo snel mogelijk de deur uit hebben. Volgens mij had mijn moeder dat ook door. Ik wil dus blijkbaar echt niemand hier in huis hebben. Helaas kon mijn moeder het niet laten om re zeggen dat mijn buik wel echt gegroeid was en dat ik er moe uit zag. Vind je het gek...
Oh hahaha. Jij bent echt aan het cocoonen. Fijn toch dat je moeder dan weer gelijk gaat! Ze respecteert je verder wel en ze is gewoon bezorgd om je.
Ja het is heel erg bij mij, schrok er achteraf best van want ik wist niet dat ik het zo erg had en ik vind het ook wel lullig dat ik zo deed. Maar ik kan er echt niks aan doen. Ben ook blij dat ze gelijk weer ging, dat ze het door had.
Oh trouwens, heb besloten om vandaag toch mee te gaan naar mijn sm. (Met die hormonen wordt dat vast ontzettend gezellig ). Ik weet dat ze het nog wil hebben over de bevalling want ze had iets voor mij voor de bevalling zei ze. Dan kan ik die kans mooi aangrijpen om even goed duidelijk te zijn. Ben nu toch lekker op dreef
Ja dat denk ik ook wel . Haha ik vind het niet zo interessant want ik zei al tegen mijn vriend dat ik alleen hem nodig heb . Ik heb zo'n vermoeden dat ze me toch een soort van wil omkopen dat ze wel bij de bevalling mag zijn, dat is natuurlijk onmogelijk
Dat komt hopelijk deze keer wel goed. Volgens mij heeft mijn vriend nagedacht vandaag want hij was het net toch ook met veel dingen die zijn moeder en zus willen niet eens. Misschien heeft hij me toch wel serieus genomen. Ik laat het straks wel even weten . Merk trouwens dat mijn buik telkens wat samen begint te trekken, mijn lichaam heeft vast door dat het niet lang meer duurt.
Hoi meiden, Om 13.07 uur zijn we de trotse ouders geworden van een prachtig, lieve, en gezonde dochter Alles gaat heel erg goed, ze ligt lekker bij me en heeft al gedronken aan de borst. Keizersnede is me 100% meegevallen!! Ik zal hier later uiteraard alles over vertellen Voor de naam stuur me even een pb Foto's volgen later haha Ze weegt trouwens 2680 gram en ze is 47 cm Een klein poppetje dus maar ze doet het geweldig!
Gefeliciteerd, Staffie!! geniet ervan! Ik wordt echt blij van dit nieuws en ik ben heel benieuwd naar haar naam dus ik pb je zo even . Klein maar fijn dus, wat geweldig en ik ben heel benieuwd naar de foto's Wat fijn ook dat de keizersnede meegevallen is, hopelijk gaat het herstel je ook meevallen maar dat is nu nog even niet belangrijk denk ik .
Gefeliciteerd Staffie!!! Geweldig zeg.. Tjonge, vanmiddag ineens aan de diarree vanuit het niks.. had geen buikpijn of voorteken.. ik moest plassen en het kwam ineens zo mee. Kreeg vlak erna een flinke pijnlijke harde buik en pijn in m'n rug.. Heb nog even geprobeerd te slapen, werd wakker van wat menstruatie krampjes.. En net begon de diarree weer maar dit keer met buikkrampen en rugpijn erbij.. Nouja.. heerlijk weer.
Bailief: Last van harde buiken? Sterkte bij je schoonmoeder. Nono: Oh bah hopelijk geen griep... Prutske: Dat is weer de andere kant brrrr.
♥Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 27 december - Baby Boy! LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Verrassing: 2 Boy's: 4 Girls: 5 ~ Bevallen ~ ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 24 november - Baby Girl & Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 13 december - Baby Girl! ~*Afspraken*~ 11 December - Info avond poliklinische bevallen - Staffie84 11 December - controle vk - LA85 11 December - controle vk - Prutske 11 December - belafspraak gyn. - Saar22 12 December - Doppler - Nono 13 December - extra groeiecho ziekenhuis - LA85 13 December - CTG - Staffie84 16 December - Groeiecho + Gyn - Nono 16 December - Controle VK - MaDe87 17 December - Controle VK - Bailief 18 december - Controle gyn - Saar22 Zo, even aangepast. Who's next?
Ik wil wel de volgende zijn haha net zoals jullie allemaal waarschijnlijk Nono, misschien is het een voorteken! Saar, had inderdaad harde buiken en het werd steeds erger in de auto. Nu nog steeds maar er zit totaal geen regelmaat in. Ik lig nu bij sm op de bank, zij en mijn vriend zitten boven op zoek naar muizen... ik zeg we kunnen wel weer naar huis . Ze moest natuurlijk weer aan mijn buik zitten, argh. Heb me weg gedraaid
Haha op muizenjacht en wat gaan ze dan doen als ze een muis vinden? Ik zie ze al rennen zoals in mouse hunt