Bailief, succes bij schoonmoeder.. Hier kan ik niet meer diarree maar 't gevoel blijft.. Rond half 6 begon het.. ongeveer anderhalf uur geduurd en daarna zakte weer.. tot aan half 9 ongeveer is het weer begonnen, voel het ook in m'n boven benen.. alleen dus geen diarree meer.. maar ben dan ook al compleet leeg.. Achja, neem zo maar weer lekker een douche misschien helpt dat.
Hahaha Saar dat zou wel heel leuk zijn . Ze hebben er niks mee gedaan uiteindelijk haha, alleen tot de conclusie gekomen dat het er veel zijn... We hebben een heel leuk pakketje van sm gekregen met wat speelgoed en zwitsal. Niet wat ik had verwacht dus dat waardeerde ik echt. Maar er zat ook een gevulde envelop bij voor onze dochter, en niet zo'n klein beetje gevuld... we wilden het niet aannemen maar het schijnt een traditie te zijn. In Iran geven ze goud maar zij dacht dat geld veel handiger zou zijn. Is natuurlijk ook zo maar man, zoiets aannemen nadat ik al die dingen gezegd heb... en nog steeds is ze niet bij de bevalling hoor, ook nog over gehad. Maar dit had ik even niet zien aankomen. Het gaat mooi in een spaarpot voor onze dochter, vind het wel heel lief. Ik wil nog even wat toevoegen . Ik heb voor het eerst een goed gesprek gehad met sm over hoe ik dingen wil in de kraamtijd. Zij kon zich er voor het eerst goed in vinden. Ze is echt heel erg omgedraaid, veel meer begrip voor mij. Waar get vandaan komt weet ik niet maar ik ben er blij om en ga nu met een geruster gevoel de kraamtijd in. (En dan ben ik nog niet eens bevallen )
Nono, hopelijk betekent het wat bij je en is het niet een griepje ofzo. Bij mij betekende het helaas niks maar ik had dat gevoel wat jij nu hebt niet daarna.
Wauw bailief dat is dan wel weer super lief! Snel ff update hier.. Denk toch een griep.. voel een algeheel ziek gevoel nou.. Bah!
Nono: Bah beterschap. Hopelijk knap je snel op! Bailief: Wat fijn zeg! Ben blij dat je gerustgesteld bent. Misschien heeft je vriend tijdens het muizenvangen met haar gepraat? Niet schuldig voelen verder en zeker niet om geld. Het blijven centen en jij had het gevoel dat ze zich opdrong. Geniet nou maar gewoon van je laatste loodjes! Hier al 1,5 uur wakker. Wel lekker op tijd gaan slapen, was gesloopt gisteren.
He bah, Nono, beterschap! Hopelijk voel je je snel beter. Saar, je hebt ook gelijk. Voel me er na een nachtje slaap ook anders over . Jij maakt het steeds vroeger! Ik trap de 37 weken af met een slechte nacht. Ben sinds 5 uur klaarwakker. Hopelijk maar eenmalig. Oja, sprak mijn moeder gisteren avond nog. Ze had het inderdaad door gisteren en ze zei ook dat ze kon zien aan mij dat ik echt op mijn laatste loodjes loop. Ze hoopte heel hard voor mij dat ik snel ga bevallen. Toch fijn om te horen dat het me ook echt aan te zien is, dat ik me niet aanstel ofzo.
Ja pfff, lekker zijn die korte nachtjes he?! Welkom bij de club. Overdag echt rustig aan doen. Ik kreeg dat ook steeds te horen tijdens de vorige zwangerschap en nu hoor ik steeds dat ik er zo goed uit zie. Maar ja weinig vocht vasthouden maakt al een boel verschil. Was de vorige keer echt een michelinpoppetje. Het plan is vandaag even naar de zeeman te gaan voor wat hogere onderbroeken en een nachthemd extra. en even de voetjes van ons meisje op laten meten. Ik heb zin om er even uit te zijn. Jij nog plannen?
Heey vroege vogels, Hier alles goed. Wel vaak wakker om te plassen maar verder weet beter aan het slapen. Gisteren avond toen ik thuis kwam van het darten echt regelmatige harde buiken, krampen maar het is weer over. Bailief, leuk en heel lief zo'n extraatje. Gewoon aannemen hoor. Saar, leuk even lekker winkelen geniet ervan. Probeer het in ieder geval. Nono, he balen dat het waarschijnlijk toch griep is. Ik weet hoe Het voelt. Wat een ellende met die dikke buik.
Oh balen die harde buiken en dan weer stoppen. Niet de bedoeling. Ja ik ga genieten. We gaan ook even koffiedrinken bij de hema ofzo. Gewoon even gezellig weg. En door de keizersnee moet ik toch wat andere dingetjes nog in de vluchttas hebben.. Xdoo: Heb je je kleine al in je armen?
Saar, lekker hoor even eruit. Mag ook wel een keertje en dan als je thuis bent weer lekker liggen . Die korte nachten zijn nog minder leuk als je telefoon geen batterij meer heeft . Wat verveelde ik mij zeg, gelukkig rond half 7 nog wel weer even in slaap gevallen. Prutske, jammer dat het weer gestopt is. Ik doe vandaag niks, heb toch best veel last van mijn buik. Hij voelt heel beurs. Dus ik laat me lekker verwennen vandaag, al weet mijn vriend dat nog niet Gisteren werden die oefen weeën trouwens steeds heftiger. Het rare was dat ze bii sm minder werden, maar zodra we bijna thuis waren begonnen ze echt gevoelig te worden. Dus eigenlijk is mijn lichaam een groot deel van de dag bezig geweest. Jammer dat het allemaal niks hoeft te betekenen.
Zo weer terug. Nu languit op de bank. Heb er ook al 7,5 uur opzitten Heb nog even een nachtpon gekocht met lange mouwen bij de zeeman. Is misschien prettiger in het begin. Bailief: Vervelend zo'n beurse buik. Is het nu wel rustig dan? Hier begint het rommelen ook wel iets. Ga ik toch even aangeven woensdag, zit niet te wachten op een spontane bevalling..
Bailief, hopelijk hebben ze in ieder geval werk verricht! Saar, inderdaad kan prettig zijn met lange mouwen. Hier vannacht wakker gelegen.. Rond een uur of 2 kwamen de krampen en rugpijn weer, voornamelijk de rugpijn wat ook uitstraalde naar m'n benen.. Was wel heftiger dan die avond maar nog goed te doen.. Tot half 5 ongeveer en toen zakten ze weer af.. Nu nog steeds op en af maar er zit geen regelmaat in.. Probeer ondertussen lekker wat slaap te pakken.. Verder nog steeds diarree maar niet meer erg koud en rillerig..
Saar, oh ja dat lijkt me ook wel handiger, geen broekrand die dan in de weg kan zitten op je buik. Het is hier nu wel rustig ja. Wel een onrustig gevoel in mijn bovenbenen maar dat kan ik niet echt ergens aan linken. Zou jouw gerommel zeker aangeven zodat ze je niet te laat in plannen. Nono, klinkt toch alsof er bij jou wel echt wat aan het gebeuren is, ik hoop het voor je.
@Bailief: Dat is nog eens een leuke verrassing van je schoonmoeder. Fijn dat ze ook is bijgedraaid wat betreft jouw wensen na de bevalling! @nono: Vervelend, hoop dat je snel beter bent. @Saar22: Lekker dat je ook nog even de deur uit bent geweest. Hier een hele goede nacht gehad. Sinds gisteravond waren de harde buiken weg en had ook geen last van maagzuur in bed. Werd vanmorgen helemaal fit wakker. Doordat ik me zo fit voelde van alles gedaan vanmorgen, gevolg dat ik nu wel weer helemaal kapot ben en zere buiken heb
Me88, he vervelend dat je nu weer zoveel last hebt. Veel doen is niet aan hoogzwangere vrouwen besteed . Lekker rust houden nu hoor. Inderdaad heel fijn dat ze bijgedraaid is, echt een opluchting voor mij. Ik voel me niet lekker. Wat het is kan ik niet uitleggen want ik heb niet van een bepaald iets last maar ik ben gewoon niet lekker. Ga zo denk ik een warme douche pakken misschien helpt dat. xDoo, hoe is het bij jou?
Bailief: Lekker even ontspannen vandaag. Volgende keer lekker in bad ploffen. Kijken of het dan doorzet! Nu lekker even ontspannen. Me88: Lekker dat je zo'n goede nacht hebt gehad. Dat is altijd weer gevaarlijk dan he, met teveel doen?! Ik denk dat ik woensdag voor een aantal nachten slaapmedicatie ga vragen. Dan ga ik die gebruiken de nachten voor de ks en dan ga ik tenminste een beetje uitgerust de operatie in.
Saar, ja dat in bad ploffen kan wel eens lekker zijn, volgende keer maar . Kan dat alleen als mijn vriend thuis is haha. Slim plan van die slaapmedicatie, anders slaap je straks helemaal niet omdat het zo spannend is.
Hey dames.. Hier nog iemand die gesloopt is na van 1u-5:30u te zijn wakker geweest :/ Om half 6 even weggedommeld om vervolgens om 6:45u weer wakker te zijn. Ben ook maar weer gewoon opgestaan. Zag er zo opgeblazen uit toen ik in de spiegel keek! Nu lijkt dat al snel zo natuurlijk als je van die kleine oogjes hebt door weinig nachtrust. Mijn ma kwam al om 9u om samen even wat boodschapjes te doen; dat wil zeggen, ik kon met haar meerijden zodat ik zelf niet alles te voet hoef te doen. Ik had niet veel bijzonders nodig, maar toch maar wat extra melk etc gekocht want dat zijn wel de dingen die behoorlijk wat wegen als je een paar pakken wil en ze te voet moet meenemen. Ik heb in ieder geval een klein voorraadje van een aantal producten die ik veel gebruik nu dus dat is wel fijn Daarna ook nog maar even naar de kapper geweest. Ik had me voorgenomen om te gaan net voordat ik moet bevallen, maar ja, aangezien je nooit echt weet wanneer dat gaat zijn?! Bovendien dinsdag dus de begrafenis van mijn oma en dan wil ik er ook een beetje netjes op staan (niet dat mijn haar niet netjes was, maar het was behoorlijk gegroeid en wat moeilijker hanteerbaar). Ben in ieder geval blij dat ik geweest ben. @Bailief: reuzelief van je sm zeg! @Saar: klinkt alsof je een leuke ochtend hebt gehad, fijn om te horen Wel best vermoeiend hè als je dingen wil doen door de dag terwijl je 's nachts nauwelijks slaapt.. Ik merk dat in ieder geval behoorlijk. Ze beginnen me steeds zwaarder te vallen die slapeloze nachten, vooral ook omdat ik 's middags vaak expres niet wil gaan rusten omdat ik bang ben dat ik dan 's nachts nóg langer wakker lig dan ik al doe. @Me88: heb je vanillevla in huis? Dat hielp bij mij altijd wel goed bij maagzuur (heb er nu gelukkig niet meer zo vaak last van, maar heb hoe dan ook de vanillevla in huis en eet er na mijn avondeten geregeld een kommetje van). @nono: merkwaardig zeg, ik heb de krampen/druk/pijntjes ook het meest s nachts.. net alsof het dan allemaal erger wordt.. door de dag valt het meestal reuze mee allemaal.. afgelopen nacht had ik ook rare pijnen die naar mijn liezen/bovenbenen uitstraalden.. Balen dat je maag nog steeds onrustig is! Beterschap!! (misschien helpt een banaantje?)
Bailief: Oh kom je er niet meer in en uit? Haha wij hebben geen bad dus geen flauw idee. Onder de douche krijg ik juist harde buiken dus dat schiet hier niet op. Ben nu nog niet echt gespannen voor de ks, heb ook nog geen datum scheelt ook wat. Maar de laatste nachten ervoor zal wel lastig zijn denk ik. La85: Fijn dat je met je moeder mee kon. En lekker dat je naar de kapper bent geweest. Voel je je weer wat prettiger. Beroerd dat je ook zo slecht slaapt! Ik rust wel elke middag, maar slaap niet want dat gaat ok ten koste van mijn nachtrust.