Xdoo: Ja het is allemaal lekker beurs, maar wat wil je ook! Lekker spoelen tijdens het plassen helpt of onder de douche, maar dat is in het ziekenhuis wat lastiger. Ik heb zelf totaal geen gevoel over het geslacht, we zullen het wel zien.
@Staffie: Super lieve foto! Wat fijn dat de borstvoeding ook zo goed gaat. @Xdoo: Van harte gefeliciteerd! Wat fijn dat je niet gescheurd of geknipt ben. Geniet van je mannetje! @Prutske: Spannend, hoop voor je dat het doorzet! @LA85: Vervelend dat je zo slecht slaapt!
Ben benieuwd of er hier iemand over tijd gaat lopen. tot nu toe is iedereen nog mooi vroeg... Ik als het goed is niet als het ziekenhuis mee werkt.
Staffie, wat een mooierd! Fijn dat borstvoeding zo goed gaat. XDoo, ik ben zo blij voor je dat het toch heeft doorgezet en je nu jullie kereltje kunnen vast houden! Fijn ook dat je er zonder knip of scheur vanaf bent gekomen. Prutske, oehoeh! Mijn duimen draaien voor je! LA85, balen zeg dat je zo weinig slaap hebt. Kan mij voorstellen dat je er op deze manier een beetje erdoorheen zit.. Nog even volhouden meid.. Hopelijk is het voor jou snel voorbij. Saar, ik wist helemaal niet dat een paracetamolletje hielp om te slapen. Goed om te weten! Fijn dat je een goede nacht hebt gehad.. 15 December, wie is er vandaag aan de beurt? Prutske? Spannend zeg. @Hier, ben er eigenlijk echt klaar mee. Mijn bekken willen niet meer goed, zitten staan of liggen alles doet pijn. Het is hier verder ook redelijk rustig, afgelopen nacht paar weer wakker geworden van flinke kramp maar ik viel erna gewoon weer in slaap. Ik vind het echt fijn om te lezen dat er al dames bevallen zijn. Mijn vriend zei gister ; Ik kan niet wachten tot ze geboren is, kan ik mooi pronken met haar! Haha. Beter zo dan andersom hm.
Bij mij helpt het wel, maar misschien is het iets psychisch Ik vind half 5/5 uur wakker worden niet zo erg, maar 2 uur is voor mij echt te vroeg ik trek dat echt niet. Fijn dat je vriend zo uitkijkt naar jullie meisje. Zo hoort het. Balen van je bekken. Nog even volhouden! We zitten echt allemaal aan de laatste loodjes.
Spannend Prutske, ik hoop voor je dat het doorzet! xDoo, oei dat zal wel flink pijn doen ja. Ik ben van plan na de bevalling onder de douche te plassen maar ik weet niet of dat kan in het ziekenhuis. La85, logisch dat je er doorheen zit... geef het goed aan bij je vk! Nono, jij ook al die slechte nachten, bah. Saar, ik ben ook erg benieuwd, hoop dat niemand overtijd gaat want dat lijkt me zo frustrerend. Vooral omdat we allemaal niet echt de makkelijkste zwangerschappen gehad hebben. Hier, ik durf het niet te zeggen maar ik heb zo goed geslapen! Eindelijk een keertje! Ik werd wakker rond 8 uur pas om naar de wc te moeten. Toen ben ik na een tijdje weer in slaap gevallen en uiteindelijk rolde ik om half 11 het bed uit. Wisr niet wat me overkwam! Baby is ook erg rustig. Ik hoop op stilte voor de storm
Wat een ontwikkelingen hier zeg! Staffie: wat een heerlijk en mooi meisje! fijn dat alles op gang gekomen is en dat ze lekker bij je mocht blijven! GEFELICITEERD Xdoo: natuurlijk ook van harte GEFELICITEERD fijn dat je een bevalling hebt gehad zonder grote complicaties! lekker rustig weer op krachten komen hoor! laat je maar goed bedienen in het ziekenhuis LA85: inderdaad goed overleggen met je vk. misschien dat zij nog handige tips hebben of de boel een beetje willen versnellen als het echt niet meer gaat? kop op meid, de laatste loodjes wegen het zwaarst, maar gelukkig zijn het wel de laatste weekjes! Saar: echt een heel andere buik inderdaad! maar die bakerspraatjes.. tja ik heb ook zo'n buik als jij nu, maar toch zit er bij mij een meisje in ik hoop niet dat ik overtijd loop, maar ik heb echt werkelijk geen idee wanneer ze eruit wil haha! Prutske: wat voel jij precies als je het over rommelen hebt? ik heb wel last van mijn liezen in de avond, maar dan beweegt ze ook veel meer en het is in de ochtend ook altijd weer weg bij mij. word er niet wakker van ofzo. nou hopen dat het lekker doorzet dan! Nono: leuk dat je vriend er zo naar uitkijkt! mijn man begon net over de tweede.. eerst maar eens even deze afwachten heb jij ook zo'n last van opstaan vanuit de bank dan? ik kan dat 's avonds bijna niet meer haha. kan beter op een stoel blijven zitten... Me88: hoe is het met je maagzuur? helpt de vanillevla al een beetje? kan je hoofdeinde een beetje omhoog van je bed? scheelt ook wel wat! Bailief: heerlijk toch, een lekker nachtje. stilte voor de storm.. wie weet helpt die volle maan bij jou wel Ons lijstje is inderdaad erg kort ineens! Morgen mijn bloeddruk afwachten, ik heb geen hoofdpijn of misselijkheid gekregen. Maar merk wel duidelijk het vocht nog steeds. Ook een wat dikker gezicht nu. Wat zijn jullie in totaal aangekomen? Ik nu ongeveer 13 kilo. Hopelijk kom ik straks weer een beetje rond mijn oude gewicht uit Fijne zondag dames!
@Saar22: Ik hoop dat we allemaal lekker op tijd mogen bevallen! @Bailief: Heerlijk he.. om eindelijk weer eens een normale nacht te hebben @MaDe87: Vannacht geen last gehad van maagzuur. Als ik goed oplet wat ik eet helpt dat al heel veel. Ik ben nu ook ongeveer 13 kilo aangekomen... Ben benieuwd naar je bloeddruk, hopen dat ie goed is!
Bailief: Heerlijk joh! Merk je ook verschil? Nee over tijd gaan zou niet leuk zijn, maar het kan. We zullen de eerste niet zijn. Procentueel krijg je in deze groep steeds meer kans op over tijd gaan Gaat hopelijk niet op. Made: Nee ik geloof ook niks van de bakerpraatjes. Ik zat te spieken op de chinese kalender en die zegt een meisje en had het bij Hanna ook goed. Maar ja 't is zo'n 50% kans dat ze het goed gokken he. Spannend morgen weer. Hier nu 14 kilo als het net zoals bij Hanna gaat zit ik snel weer op startgewicht en ga ik daarna nog verder afvallen... Niet teveel extra meer hopelijk. Heb nu een stuk minder vocht bij me. Hier is het rommelen echt krampen met pieken. Gelukkig stopt het steeds net als ik denk ohoh..
Inderdaad echt heerlijk! Ik voel me ook echt goed vandaag. Zo goed heb ik me de afgelopen 2 maanden niet meer gevoeld. Alleen vandaag wel nog meer last van vocht, veel zweten doe ik er ook bij. Dat is minder leuk. Saar, ons groepje deed het sowieso al niet goed procentueel dus ik hoop dat dat zo blijft Ik ben nu 5 kilo aangekomen, de laatste weken is er 3 kilo snel bijgekomen. Ik denk door het vocht.
Rommelen, telkens steken in mijn onderrug, dan weer een harde buik, last van mijn liezen heb ik continue. Overtijd, ik heb echt het idee dat mijn ukkie tot volgend jaar blijft zitten.
Bailief: De laatste 3 weken hou je ook meer vocht vast en zit je meer, dus kan best zijn dat je zo hard bent gegaan toch? Fijn dat je je zo goed voelt. Prutske: Nou ik hoop het niet voor je, maar beter uitgaan van het ergste Ik ga zelfs nog voor 2 weken over tijd al maalt de datum die ik heb aangegeven wel de hele tijd door mijn hoofd. Zou het? Jou gaan ze toch strippen als het kan? Als het nu al rommelt kan dat ook net het laatste zetje zijn. Ik heb vandaag pyjama-dag!
Saar, zoals het nu voelt hoop ik woensdag al bevallen te zijn. Ben nu alleen met f en daad wel zwaar met regelmatig krampen Enzo
Nou hopelijk zet het rustig aan door en heb je vanavond de kleine al in je armen liggen. Kan snel gaan een tweede.. Ben benieuwd wat jij in je buik hebt
Prutske, hopelijk voor jou gaat het een beetje snel nu en loop je niet overtijd. Saar, ja precies ik vind het ook niet erg dat er wat bij is. Weet dat ik in mijn handen mag klappen voor zo weinig gewichtstoename. Maare, 2 weken overtijd dat gaat bij jou toch echt niet lukken hoor . Ik heb toch iets te hard geschreeuwd dat ik me zo goed voel. 1 ding gedaan en ik kan weer liggen. Maar dat gaat niet door want mijn schoonzus wil ineens langskomen. Ze kan elk moment komen. Zij was niet thuis vrijdag namelijk. Wij waren even samen met de hond en hadden geen telefoon mee, sm dacht alweer dat ik aan het bevallen was...
Zo dat was dat. Ze heeft ons huis eindelijk gezien en dat wilde ik graag voor mijn vriend. Zo komt alles nog goed . Leuk speelgoed gekregen voor de baby ook. Wat doen jullie eigenlijk met het speelgoed vanaf 0 maanden. Leggen jullie dat in de box allemaal? Ik heb dat nu wel omdat ik bang ben dat ik speelgoed ga vergeten en dat het dan ongebruikt blijft liggen maar we hebben al aardig wat aan speelgoed liggen. Is dat niet teveel voor een baby? Of vraag ik me weer iets nutteloos af?
@Bailief: Ik heb nu alleen wat knuffels in de box staan, er hangt een muziekmobiel boven en zo een boxspiraal aan de zijkant. In het begin kunnen ze toch nog niet spelen. Misschien kan je straks af en toe wat speelgoed afwisselen....
@ Xdoo GEFELICITEERD!!!!! Heerlijk genieten van jullie mannetje en een mooie naam! Fijn dat je er zonder schade vanaf bent gekomen! Het is echt lastig om met mobiel op iedereen te reageren maar ik hoop echt dat niemand van jullie over tijd gaat want volgens mij is iedereen er wel klaar mee haha Vandaag begonnen met kolven omdat ze te weinig erom vraagt. Ze moet om de 3 uur drinken maar komt om de 5 uur en was dus vandaag te veel afgevallen. Ook heb ik helaas al beginnende kloofjes dus vandaag wat borstrust haha. Met kolven komt er wel heel veel uit dus nu krijgt ze om de 3 uur een spuitje afgekolfd en de borst wanneer ze komt. Hopelijk is dr gewicht morgen goed en mogen we naar huis. Met mij gaat het ook super. Sinds vandaag uit bed, catheter eruit, lekker gedoucht en de pleister van de wond, het ziet er keurig uit. Lopen en opstaan is nog wel wat pijnlijk maar na 5 stappen gaat het al beter. Ik kan dus nu ook haar zelf uit bed halen en verschonen. Vandaag ook voor het eerst de foto's van de bevalling bekeken, erg heftig en emotioneel omdat ik niet wist wat voor foto's er gemaakt waren. Nou echt...vanaf het binnenrijden in de ok totaan het terug komen in de kamer staat erop Inclusief het open snijden etcetera Hopelijk kan ik van de week weer achter de pc voor het hele verhaal Meiden, zet m op, hou nog ff vol... Het einde is in zicht en dan kunnen we allemaal genieten van ons wonder
Staffie, fijn dat het goed gaat alleen jammer bank hrt drinken. Als je echt teveel last krijgt van je tepels kun je ook nog tepel Hoedjes proberen. Zo maar slapen het zet toch niet door Morgen Nieuwe ronde nieuwe kansen
Me88, is ook zo dat ze in het begin niet kunnen spelen. Daarom snap ik ook niet waarom er speelgoed is voor vanaf 0 maanden... Staffie, wat fijn dat het zo goed met je gaat en wat leuk en mooi dat jullie alles zo goed op de foto's hebben. Vervelend van de kloofjes, hopelijk ben je er snel vanaf. Het lijkt mij erg pijnlijk. Prutske, jammer. Misschien wacht die van jou op de volle maan . Hier niks geen gerommel meer gehad vandaag. Gisteren ook al niet. Alleen vrijdag was het lekker bezig, erg jammer. Wel is ze echt rustiger dan anders, volgens mijn vriend is ze haar energie aan het opsparen .