Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: Balen, heb je wel weer een goede nacht gehad? Qua speelgoed gebruik je de eerste maand(en) de boxmobiel veel. Op een gegeven moment ging ik de babygym gebruiken maar verder nog niet veel. Af en toe een rammelaar of knisperboekje. Maar rammelaars vind Hanna nu af en toe ook nog leuk als er muziek aan staat. Balen dat het nu rustig is, maar zou kunnen dat je kleine meid rustiger word hoor. Ze heeft ook veel minder ruimte en de bewegingen kunnen anders worden.

Staffie: Fijn dat het zo goed gaat en dat je haar al zelf kunt verschonen. Dat geeft de burger moed. Bij Hanna kon ik dat pas op de 4e of 5e dag, dus dat geeft een fijn gevoel. Hopelijk mag je vandaag naar huis. Lekker je tepels insmeren met die kloofjes. Hapt ze wel goed aan? Anders inderdaad tepelhoedjes proberen, dat beschermd ook wel wat.

Prutske: Hopelijk heeft het toch doorgezet vannacht. En anders de komende nacht met volle maan.

Hier een uurtje wakker, dat is beter als 3 uur.. 't Word echt spannend nu he meiden?! Zijn er 3 bevallen van 4 kindjes en nu moeten/mogen wij nog.

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, nou beter dan 3 uur ja maar nog niet erg prettig lijkt me. Wordt inderdaad spannend nu, dat ze maar snel mogen komen!

Ik heb echt een hele slechte nacht gehad. Constant wakker en telkens bang dat ik uit bed zou vallen. Sloeg nergens op maar ik had er wel last van. Een boxmobiel hebben we dus dan zit ik goed met het speelgoed ;). Leg ik de rest in een opvallend mandje denk ik zodat ik het niet kan vergeten. Dat rustiger worden link ik ook meer aan de termijn dan aan wat anders. Maar mijn vriend zou het leuk vinden om iets eerder vakantie te hebben dus hoopt hij telkens dat de bevalling al gaat beginnen haha.

3. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Saar, vannacht heerlijk geslapen:D wel flink gedroomd over de bevalling. Ik ga er steeds meer vanuit dat het volgend jaar wordt. Wornsdag kan ze ook alleen wat doen als er al een beginnetje is.

Bailief, speelgoed hier v alleen de Boxmobiel hangen. Wil wel proberen om de kleine in bed met een tut knuffel te laten slapen. Hebben wij goede ervaringen mee

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: Balen van je slechte nacht. Vandaag lekker relaxen.

Prutske: Ik hoop het echt niet. Was f te laat? Hopelijk heb je 1/2 cm ontsluiting en stript ze je flink.

Ik heb al bloedgeprikt voor de keizersnede. Moest voor woensdag en ik wilde Hanna niet mee hebben. Die begint zo te brullen.

5. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Saar, goed bezig!
    F kwam met 39, 2 dus dan is het vrijdag raak. We zullen zien maar ikben zo nieuwsgierig:D

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier nog 1 die nieuwsgierig is, maar eerst woensdag en dan hopelijk tot de datum van de keizersnee netjes in mijn buik. Wel raar want normaal wil je zsm bevallen en ik heb nu zoiets even wachten.. Maar ben heeeeeeeeeel nieuwsgierig naar het mensje wat me bont en blauw schopt;) Hopelijk voor vrijdag prutske!

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Prutske, oh ja die tut knuffel heb ik al in het wiegje liggen. Dacht zelfs dat dat standaard zo was haha.
    Hopelijk voor jou doet deze baby hetzelfde als F. ;)

Saar, dat heb je al vroeg gedaan. Moet Hanna dan huilen doordat ze de naald ziet of houd ze sowieso niet van de dokter?

Ik ben heel benieuwd of jullie jongens of meisjes krijgen! :D Ik denk dat jullie allebei een jongen krijgen maar dat is echt nergens op gebaseerd haha.

Net geprobeerd nog even bij te slapen, dat is een heel klein beetje gelukt maar ik werd wakker van mijn voeten en handen die zich nog meer vullen met vocht. Zo'n ontzettend irritant gevoel.

8. Me88

Me88 Bekend lid

5 apr 2013
    576
    23
    18
    Noord-Holland
    hoi meiden,
    Gisteravond om 23.15 zijn mn vliezen gebroken. Direct daarna kreeg ik een weeënstorm. Om 0.45 zijn we naar het ziekenhuis gegaan. Om 4.32 is onze zoon geboren.
    Door mijn weeënstorm heeft hij het wel zwaar gehad de laatste uurtjes in mijn buik.
    Gelukkig is alles verder goed en zijn we ondertussen weer lekker thuis.
    Het is een klein mannetje van 2930 gram en 46 cm.
    Ik hoop dat jullie snel mogen volgen!!

9. nono

nono Niet meer actief

Yesss gefeliciteerd Me88! Geniet ervan.

10. Bailief

Bailief Niet meer actief

Gefeliciteerd, Me88! :D Wat fijn voor je dat jij nu ook bevallen bent! Hoe gaat het met jullie?

11. Bailief

Bailief Niet meer actief

♥Jaarwisseling MaMa's♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing!
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy!
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing!
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl!
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl!
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl!

Verrassing: 2
    Boy's: 4
    Girls: 5

~ Bevallen ~

ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 24 november - Baby Girl & Baby Boy!
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 13 december - Baby Girl!
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 14 december - Samael
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 16 december - Baby Boy!

~*Afspraken*~

16 December - Groeiecho + Gyn - Nono
    16 December - Controle VK - MaDe87
    17 December - Controle VK - Bailief
    18 december - Controle gyn - Saar22

Ik zit voor de verandering een keer op de laptop ;).
    Nono, ging je afspraak vandaag nog door? Ik ben het vergeten... Zo wel, succes! MaDe, jij ook succes of misschien ben je ook al wel bevallen ;).

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Wauw me88! Gefeliciteerd. Wat is dat snel gegaan zeg! Nu lekker bijkomen met z'n drietjes!

Wat zijn we hier toch vroeg met z'n allen! Ben benieuwd wie er wanneer volgt. Prutske hup het is allang jou beurt!

Bailief: Hanna vind alles naar wat er met mama gebeurt. Bloeddruk opmeten is al een probleem. Naar is al dat vocht he?! Ben benieuwd hoe je bloeddruk morgen is.

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Inderdaad allemaal erg vroeg! Hopelijk is iedereen lekker vroeg hier :D.

Saar, ahh dat is lief van haar maar ook wel lastig als ze mee is. Snap dat je haar dan niet mee wil hebben. Ik ben ook erg benieuwd, ik hoop niet dat ie nog hoger is geworden. Vraag me af of dat extra vocht iets over mijn bloeddruk kan zeggen want dan zal die ook wel gestegen zijn.

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Afwachten voor je. Nou iedereen in 2013 zou leuk zijn toch?

15. Bailief

Bailief Niet meer actief

Heel leuk, veel leuker dan 2014 haha.

Ik zit nog steeds in mijn badjas, schiet niks op vandaag. Had ook niet veel gepland maar toch.

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Nou lekker toch. Ik kom vandaag de hele tijd mijn buik tegen. Heb de wastafel schoongemaakt maar botste constant overal tegen aan. Nou ja laatste keer dan maar. Nu ga ik zo lekker boodschappen doen.

17. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha ook zo'n herkenbaar probleem :p maar het is je wel gelukt ;). Ik hoop vandaag ook nog even naar buiten te kunnen, vond het gisteren wel even fijn.

18. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Me, gefeliciteerd!

Die buik zit iedereen goed in de weg denk ik.

Wij gaan zo naar het cb voor de 2 jaar controle met F. Afspraak was gepland om 12.20 best fijn want dan gaat mijn mannetje normaal naar bed

19. nono

nono Niet meer actief

Saar, fijn he zo'n buik die overal tegen aan knalt. Hahaha! Had het laatst vooral toen ik m'n vriend een knuffel wou geven.. boink! Oops hahaha.

Bailief, lekker rustig aan doen vandaag. :)

Prutske, succes bij CB!

@Hier, net doppler echo gehad en controle. Doppler was goed! Ze heeft het alleen zo snel mogelijk afgerond omdat het echt niet prettig was voor mij.. M'n buik is zo gevoelig en het kleinste zorgt er al voor dat ik een harde buik krijg. Bij de controle was de bloeddruk goed (gelukkig!) en zei ze dat al die harde buiken, pijnlijke ruggen etc. voorweeen zijn, naja dat had ik zelf ook al wel bedacht. :p Wou ze ook even voelen of ze al helemaal was ingedaald.. zover ze kon voelen wel, maar ook zij wou mij niet te lang 'plagen' want mijn baarmoeder spande zich direct al weer aan. Erg vervelend! Komende week 38 weken en ze wouden gaan overleggen om mij eventueel in te gaan leiden omdat de kleine alsnog 3 weken achter loopt.. Naja ik ga er verder niet vanuit, want deze arts zegt dit en de volgende arts zegt dat.. Ik ga er gewoon vanuit dat het nog een tijd gaat duren dan valt het alleen maar mee.

20. Bailief

Bailief Niet meer actief

Prutske, handige planning ;) hoe ging het?

Nono, fijn dat het goed was allemaal maar wat lastig dat je zo snel harde buiken krijgt. Hopelijk voor jou stemmen de artsen daar een beetje op elkaar af zodat ze je niet zo lang laten lopen.

Ik wil morgen eens vragen wat ze voor mij kunnen betekenen. De vk heeft wel tegen mij gezegd dat ze mij met 40+6 naar het ziekenhuis wil sturen maar volgens mij is het nergens genoteerd. En omdat er ook nog 2 andere vk's zijn wil ik het graag duidelijk hebben.

Deel Deze Pagina