Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Me88!! Een erg snelle bevalling zeg!
    Hoe kijk je erop terug?

Hier nog weinig voortekens dus misschien sluit ik de rij wel (2014??)
    Dus niet stiekem aan het bevallen ;)

Ik heb een tas/zak aan de box hangen. Hier bewaar ik voorlopig alle speeltjes en knuffeldoekjes in. Maar dan liggen ze wel in de buurt.

Ik mag pas om 15:45 naar de vk. Hopelijk is de bloeddruk goed. Zal proberen straks nog even een update te geven.

Nono fijn dat het bij jou goed was. Wel vervelend dat het zo gevoelig is.

Prutske hoe was het cb?

Saar heel herkenbaar haha. Ik zal blij zijn als ik weer normaal kan knuffelen en bukken :)

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Prutske: Alles goed bij het cb? Wat een tijd...

Nono: Fijn dat het allemaal goed was. Wel irritant ziekenhuizen he?! Zo veranderlijk als het weer. Vervelend al die harde buiken. Lekker rustig aan doen dus...

Bailief: Laat het in je kaart zetten, dan staat het in je papieren. Kan ook zijn dat het al wel in de computer staat..

Made: Spannend weer naar de vk. Ben benieuwd.

Haha ja ik denk ook dat de buik bij iedereen in de weg zit, het was me alleen nog niet zo opgevallen;)

Ik hoef niet meer naar de vk. Heeft niet zoveel nut.

3. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Alles was goed het manneke weegt nu 13, 4 kg en is 92,7 cm lang.

De ontwikkeling is ook prima. Dus over een jaar weer terug.

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

MaDe, er zal er toch één zijn die de rij sluit, maar nog genoeg kans dat jij het niet bent ;). Een tas aan de box is ook wel handig ja, zoiets heb ik wel eens gezien maar niet aan gedacht. Ben benieuwd of je bloeddruk goed is.

Saar, ja dat wil ik inderdaad laten doen, hoop dat het al in de computer staat want dan hoeft het ook niet overlegd te worden o.i.d. als ik een andere vk heb. Scheelt dat jij niet meer naar de vk moet, grote kans natuurlijk ook dat jij binnen nu en anderhalve week al bevallen bent omdat je al 38 weken bent morgen. Spannend hoor.

Ik heb nog even het bed klaargemaakt voor als mijn vliezen breken. Grote badhanddoek dubbel geslagen want de molton was weer vertraagd. Die heb ik nu dus maar geannuleerd want zo blijf ik eindeloos wachten.

Oh herkent iemand dit? Ik heb de hele tijd zo'n kriebelig gevoel in mijn buik. Gisterenavond al en nu alweer een tijdje. Niet vervelend ofzo maar echt kriebelig. Baby is trouwens nog steeds erg rustig. Ik ga voor de volle maan haha :p (al weet ik in mijn hoofd dat het nog rustig een paar weken kan duren, maargoed...)

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Mooi zo, Prutske! Heeft hij ook nog prikjes gehad of gebeurt dat niet met 2 jaar?

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Fijn prutske. Ik vind het altijd consternatiebureau.. t Is nooit goed namelijk, heb niet zo'n fijne arts;)

Bailief: Nou ik ga niet over tijd maar ze wachten het liefst zo lang mogelijk i.v.m. longrijping.. Dus ik weet het ook niet. Ik denk wel 2013, hoop ik... Dat kriebelen heb ik ook wel eens. Handje? Of de navelstreng die kan het ook zijn

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, ik hoor dat vaker dat het nooit goed is bij het cb. Jij dus ook last van, vervelend zeg!

Oh zo ja, ach ja hij komt er vanzelf uit ;). Navelstreng kan inderdaad ook ja. Het is een beetje vergelijkbaar met het gevoel als je je kindje nog maar net begint te voelen. Maar het stopt niet haha.

8. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Me88: wauw, gefeliciteerd!! Hoe heet hij?

@Saar: hier nog iemand die de badkamer heeft gedaan.. zelfs de vloertegeltjes op m'n knieën ;)

9. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    ♥Jaarwisseling MaMa's♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing!
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy!
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing!
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl!
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl!
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl!

Verrassing: 2
    Boy's: 4
    Girls: 5

~ Bevallen ~

ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 24 november - Baby Girl & Baby Boy!
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 13 december - Baby Girl!
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 14 december - Samael
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 16 december - Baby Boy!

~*Afspraken*~

16 December - Groeiecho + Gyn - Nono
    16 December - Controle VK - MaDe87
    17 December - Controle VK - Bailief
    18 december - Controle gyn - Saar22
    18 december - Controle vk - LA85

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Voelt het als een trilling? Want ik heb me de vorige zwangerschap laten vertellen dat dat de navelstreng is en dat dat een goed teken is. Dan werkt'ie goed.

Hier trouwens de proefdruk binnen voor het geboortekaartje. Helemaal blij!

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Dapper hoor. Die doe ik al heel lang niet i.v.m. rugklachten. Kijk er naar uit om straks alles zelf weer te doen.

12. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Saar: fijn dat de proefdruk helemaal goed is!! :) Ik heb die van mij ook binnen en zag dat ik een heel klein stukje tekst opeens in het roze had staan ipv wit - oeps. Helemaal niet opgevallen eerder. Even snel online de aanpassing gemaakt en verder zou het ok moeten zijn nu :)

Dames, hebben jullie ook zo'n enorme honger de laatste tijd? Ik weet niet wat het is.. maar kon vanmiddag niet ophouden met eten... zou nu nog steeds zin hebben om te knabbelen - zo raar!

13. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben ik weer eens... :)

Gefeliciteeerd aan de bevallen dames!! Is ineens snel gegaan zeg! Super hoor, al lekker kroelen met de kleintjes!

Toch een keizersnede saar! Spannend hoor, maar nog geen datum bekend dan?

Ik heb nog niet echt terug gelezen, dus kan niet echt reageren :)

Zp doet het niet meer op de laptop, dan slaat hij telkens vast... zeeeeerr irritant!
    En op de tablet typt niet zo lekker, maar ja...

Hier alles goed hoor! Ben het echt flink beu. Voel me een enorme zeekoe, kan niet eens meer fatsoenlijk bukken, tillen, iets doen. Die buik zit zo in de weg en is ook helemaal hard en helemaal vol met baby! Pfff... van mij mag ze komen! Ik ga ook voor de volle maan, oftewel morgenavond hahaha

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

La: Oh dat is niet handig. Ben je er nu wel helemaal uit met de tekst enzo? Ik heb ook echt heel veel trek (in lekker eten ook). Je zou denken dat je minder kunt eten, maar niets is minder waar:cool: Ach ja. Ik eet ook best veel snoepjes, maar dat gaat straks allemaal over. Straks gaan we weer voor meer gezond. Vanavond gefrituurde aardappeltjes met sla jummie.

Seentjuh: Ah je loopt ook nog vrolijk rond. Haha liever vandaag toch? Ja we zijn allemaal dik he?! Mijn broertje zei het van de week nog; wat ben jij dik zeg (18 he?!). Maar die zegt straks ook wel weer: wat ben jij slank zeg... We weten het het komt weer goed. Ik heb een voorkeur aangegeven, maar ze belde pas om kwart voor 6 dus ze kon niet overleggen met de planning. Ik hoor het woensdag, wel spannend. Jij had al wel een datum toch? Ze willen het hier echt niet veel voor de uitgerekende datum doen i.v.m. de longrijping. Hopelijk is er plek op mijn voorkeursdatum;)

15. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    Me88
    Gefeliciteerd!
    Grappig dat jullie knulletje wel gemeten is. Denk dat onze.kleine ongeveer dan even groot zijn hihi.
    Lekker van genieten.

Hier
    Morgen ga ik naar huis. Kan me bijna alleen redden. Borstvoeding gaat super en lukt me al helemaal alleen zonder echte grote moeite.
    nu ff dutje voordat mn eten gebracht wordt.

X

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Xdoo: Fijn dat je morgen naar huis gaat. Lekker genieten in je eigen omgeving! Eetse alvast.

17. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat je naar huis mag morgen xdoo!

Ik hoop voor je dat de datum vrij js! Ik mocht niet kiezen, kreeg 2 data en de ene was al vol.... gaat ook echt als iets zakelijks daar, terwijl ik zoiets had van; je bepaalt nu wel eventjes wanneer mijn baby ter wereld komt hoor! Maar ja... hier trouwens ook zo laat mogelijk. Dat is wel jammer haha

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb geen idee of het anders zo zakelijk was gegaan, maar ze stelde zelf 2 datums voor en ik heb gewoon de eerste gekozen.. :) Wil er z.s.m. vanaf zijn. Zie er nog best tegenop m.n. het herstel met een dreumes erbij. Maar goed.

19. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik had daarstraks gereageerd op iedereen en toen viel mijn internet weg :(. Lig nu met rugpijn op de bank en even geen puf om alles weer te typen maar ik wilde LA85 sterkte wensen voor morgen! En kom gerust je hart hier luchten als je er behoefte aan hebt :)

20. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik snap je helemaal saar... ik zie ook op tegen het herstel. Mijn man heeft 2 weken vrij en dan sta ik er alleen voor! Hopelijk is het dan al te doen alleen!

Is de rugpijn al gezakt bailief?

Hier alweer wakker...pfff... terwijl ik zo moe ben he! De gyn vroeg gisteren of ik wat wilde hebben om beter te slapen haha. Ben niet zo van de pillen dus heb vriendelijk afgeslagen :)

Deel Deze Pagina