Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: Bah hopelijk ben je de nacht een beetje doorgekomen.

Seentjuh: Hier is mijn man met kerst 3 weken vrij, maar weet nog niet wanneer de kleine geboren word. Ik vermoed dat hij dan ook nog 2 weken heeft ongeveer(1,5 waarschijnlijk). Lekker he die wakkere nachten. Ik ga voor de nachten voor de keizersnede wel wat vragen, want ik wil toch een beetje uitgerust die operatie ingaan eigenlijk.

2. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is ook wel weer een slimme gedachte! Ik begin er maar niet aan. Krijg al stress van het idee slaapmed in te nemen haha. Zal wel averechts werken dan bij mij. zie mezelf de halve nacht al poetsen en ruimen voor de keizersnede om alles nog aan kant te hebben :)

Sterkte vandaag la! Las hetvan je oma

3. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Meiden balen van die slechte nachten.

Hier ook geen Geweldige nacht gehad. Helaas nog geen tekenen dat ik ga bevallen. Niks Volle maan

4. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    @Bailief en Seentjuh: ah wat lief zeg dat jullie er aan gedacht hebben!! Zie best op tegen vandaag, zal blij zijn als de dag om is, ook al is het dan wel definitief zeg maar. Al die tijd heeft ze bij familie thuis opgebaard gelegen dus het was net alsof ze er nog was, gewoon aan't slapen in de logeerkamer leek het wel.

5. nono

nono Niet meer actief

La85 sterkte meis x

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Seentjuh: Ja dat kan ook nog. Nou het huis is hier al super netjes en daar ga ik me verder niet meer druk om maken ook;)

Prutske: Nou he echt de laatste loodjes nachten zijn dit. Het kan nog makkelijk vandaag toch?

La85: Sterkte en kracht voor vandaag. Hopelijk red jij het een beetje..

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, wat grappig dat de navelstreng te voelen is, het lijkt inderdaad wel op een trilling dus grote kans dat dat het is. :) Wat fijn dat de proefdruk helemaal goed is!

Seentjuh, ik dacht dat jij al bevallen was omdat je even niet langs kwam haha. Vervelend zeg dat het telkens vast loopt op je laptop.

Prutske, jammer dat je nog niet bevallen bent. We hebben helaas niet allemaal het geluk om zo op tijd te bevallen. Heb het vermoeden dat het hier ook nog wel even duurt. Hopelijk kun je gestript worden.

LA85, snap dat je tegen vandaag opziet/zag. Dit zijn altijd zulke vreselijke dingen om mee te maken. Ik hoop voor je dat deze dag snel achter de rug is.

De rugpijn was vanmorgen voorbij, dus ik besloot mijn strijkwas weg te werken. Al weken niet gedaan.... haha. Het was alleen niet zo slim want nu heb ik weer rugpijn. Zo vervelend, maar ik kan niet telkens stil blijven zitten. Het lukt me gewoon niet meer, ik wil ook weer dingen kunnen. Heb al gezegd tegen mijn vriend dat ik vrijdagavond of zaterdag naar de stad wil als ik niet bevallen ben. Gewoon even rondkijken in de winkels en ergens wat drinken ofzo, even eruit.

Vanmiddag moet ik pas om 10 over 3 bij de vk zijn en ik ben er eigenlijk nu al klaar voor :p.

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: Je hebt hetzelfde plan als ik afgelopen zaterdag had;) Lekker even ergens gaan drinken, geeft echt even afleiding. Haha zit je te wachten op de bank...

Ik heb de datum al. Het ziekenhuis belde net. Aftellen!!!

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Spannend, Saar!! Hopelijk voor jou is het geworden wat je graag wilde. Lekker lijkt me dat, een datum waar je naar kunt toeleven.

Ja inderdaad, ik voel me zo opgesloten dus ik moet eruit. Hoe dat zien we dan wel weer ;). Mijn vriend zei al, ja we kunnen ook daar en daarheen gaan, daar hebben ze rolstoelen... haha dat hoeft ook weer niet :p.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja gek idee hoor. Echt aftellen en daarna de eerstkomende jaren niet meer zwanger. Ben echt aan het genieten nu. Ben wel gesloopt door het niet slapen.

Haha nou even bij de hema koffiedrinken is ook al lekker toch? Viel mij heel erg tegen al die mensen om me heen.

11. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen van die rugpijn, niet zoveel strijken he! ;)
    Nee, helaas niet bevallen... had het niet erg gevonden overigens :D

Het kan nog he prutske, wie weet!

Is het de datum die je wilde saar? Ben benieuwd of we dezelfde dag hebben haha

Hier alle ramen gezeemd. De kleine man is naar het kdv. Straks langs het zkh voor gesprek met de anesthesist... 13.40 uur is daar echt geen fijne tijd voor, maar ja...

12. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja het is de datum die ik wilde. Ik zou het haast PB-en. 't Is zo moeilijk om het voor je te houden... :)
    Wat knap dat je de ramen nog kan zemen. Poeh ik moet er niet aan denken haha. Nee geen handige tijd. Ik morgen om half 4 en dan kwart over 4 naar de gyn. Ideaal gepland van de afdeling gyn!

13. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Het kan nog.

Saar en seentjuh, fijn dat jullie af kunnen gaan tellen.

Bailief, lekker genieten vrijdag of zaterdag

La85, hopelijk is het een beetje meegevallen vandaag.

Ik hoop dat de vk de boel morgen in gang kan zetten. Ik ben het zo zat!

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik hoop het voor je prutske. Ik vind het jou beurt nu.

15. Bailief

Bailief Niet meer actief

Goed bezig, Seentjuh. Ik doe het je niet na en dat wil ik ook niet :p. Succes met je gesprek!

Saar, haha ik hou me ook aanbevolen voor een PB hoor :D maar ik snap wel dat je het voor jezelf wilt houden ;). Handig gepland van de gyn!

Ik hoop met je mee, Prutske.

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ben ook bang voor meelezers hoor maar ik kan je vertellen dat het binnen nu en 4 weken is:D

Ben benieuwd hoe het jou vergaat vanmiddag! Gaat je vriend mee?

17. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha je meent het, binnen nu en 4 weken. Ik had gedacht dat ze je nog minimaal een maand zouden laten rondlopen :p

Geen idee of hij mee gaat. Hij zou eerst wel meegaan maar hij is net thuisgekomen met een verschrikkelijk slecht humeur dus misschien ga ik wel liever alleen ;).

18. Saar22

Saar22 Niet meer actief

haha binnen nu en een maand is ook prima;) Er is wifi in het ziekenhuis dus ik neem de laptop mee. Ik stuur wel een berichtje als ze bezig zijn:D

Oh een slecht humeur is niet al te best. Misschien dan maar alleen gaan inderdaad. Of het moet nog optrekken kan natuurlijk ook!

Ik ben trouwens zelf ook best onzeker over de borstvoeding aangezien het de vorige keer pas heel laat op gang kwam en ik toen pas 3 uur na de bevalling Hanna bij me kreeg. In het ziekenhuis kreeg ik niet echt topbegeleiding. En nu lig ik wel 4 dagen in het ziekenhuis. Dus ik was alvast aan het kolven met de hand, maar ik heb gelijk wat melk:) Krijg ik wel vertrouwen in mijn lichaam. Ik weet hoe het moet, maar ben er toch nog onzeker over. Het zal wel bij de laatste loodjes horen.

19. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha even tussen de bedrijven door :p. Nee doe het maar lekker rustig aan en wanneer je tijd hebt dan horen wij het wel hier ;).

Ja ik hoop dat ie bijdraait en anders maar niet. Ik red me wel ;). Kan ik ook weer eens autorijden :p

Kan me goed voorstellen hoor dat dat je onzeker maakt. Maar gelukkig had je nu gelijk melk, dan komt het vast wel goed :). En je weet nu natuurlijk ook hoe het moet. Ik denk ook dat die onzekerheid door de laatste loodjes komt, al die hormonen...

20. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha ook lekker. Ik vind autorijden maar lastig. Vooral achteruit rijden dan trekt je vel zo... :) Ja die hormonen, grrrrrrr weg,weg,weg.

Deel Deze Pagina