Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ik moet even om je lachen :p hoe rij jij achteruit dan? Met je hele lichaam? Haha. Ik herken het in ieder geval niet :p. Ik heb een hekel aan de drempels nu, ze dreunen zo door in mijn buik dus ik ga over de drempels alsof ik in een auto rijd die heel laag op de grond hangt haha. Nog even en dan zijn de ergste hormonen weg :D (hoop ik...)

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh over mijn schouder kijkend.. Bij mijn ouders de dam af bijvoorbeeld, dat is best smalletjes..

Ik heb via marktplaats een hangmatje gekocht voor in de box. Ik weet niet of ik straks zo makkelijk kan bukken.

3. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh ik hou me ook wel aanbevolen voor een pb hoor saar :D

Ik krijg echt buikpijn en voorweeen van over ddempels rijden. Niet fijn!

Nou dat gesprek sloeg echt nergens op bij de anesthesist... er werd me vertelt dat ik van tevoren geen antibiotica krijg (heb gaatje in mijn hart, maar is dus niet nodig) oudoe en bedankt... moet ik daar een half uur voor in de auto zitten...
    Nou ja, ben goedgekeurd voor een keizersnede nu haha, dus baby kom maar op!:D

Gezellig zo'n vent bailief! Ach ja...

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha nou laten we het allebei maar voor ons houden, maar ben wel nieuwsgierig met welke termijn jij mag. Ik ben vandaag 38 weekjes heerlijk! Oh lekker kan ik me erop verheugen voor morgen. Gelukkig is het bij mij gecombineerd.

Weet je dames wat wel fijn is: geen sneeuw op komst. Dus geen gejakker en geglibber.

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oh zo haha. Hier geen herkenning in ieder geval. ;) geen sneeuw is wel fijn ja, ik zei al na de bevalling mag het wel flink gaan sneeuwen van mij :p

Seentjuh, nou daar had je veel aan. Maar je mag in ieder geval en dat is ook wel handig ;).

Ik ga maar alleen, ben blij als ik even weg kan en ik hoop dat ie straks wat vrolijker is. Ga daarna gelijk even naar de supermarkt dus hij heeft even de tijd :p

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ben benieuwd bailief. Succes met boodschappen doen!

7. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    Fijn Saar dat de datum nu bekend is en dat het ook je voorkeursdatum is! Lijkt me heerlijk om te weten hoe lang ik nog 'moet'.

Veel sterkte vandaag LA85. Hopelijk is het een mooi afscheid.

Chargrijnige mannen, daar heb ik geen last van gelukkig. Anders is een keertje alleen gaan niet zo erg toch Bailief? Ik sta elke keer binnen 5 minuten weer buiten. Voel me bijna schuldig dat ik mijn man elke keer meesleep, maar hij wil graag elke week het hartje horen de schat :)

Daar heb je inderdaad een half uur voor gereden zeg Seentjuh.. Maar inderdaad bekijk het van de positieve kant! :D

Prutske ik zal heel hard voor je duimen dat of de VK wat doet, of dat het spontaan zelf op gang komt!

Xdoo, hoe is je eerste dagje thuis? :)

Nou mijn controle bij de VK was goed. Onderdruk is zowaar ietsje gezakt weer, ik zit nu op 120/70 dus heel netjes.
    Vind het stiekem wel fijn, heb toch liever dat het spontaan op gang komt merk ik. Hoewel eind deze week er toch wel wat mag gaan gebeuren ;)
    Maar ik mag niet klagen. Ja mijn handen tintelen en ja ik zweet me kapot 's nachts. Maar ik kan nog vrij veel zelf en ik slaap ook nog prima.
    Dus inderdaad, het is eerst de beurt aan Prutske :)

Ik zal even mijn afspraak voor volgende week in het lijstje zetten.

Liefs

8. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    ♥Jaarwisseling MaMa's♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing!
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy!
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing!
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl!
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl!
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl!

Verrassing: 2
    Boy's: 4
    Girls: 5

~ Bevallen ~

ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 24 november - Baby Girl & Baby Boy!
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 13 december - Baby Girl!
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 14 december - Samael
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 16 december - Baby Boy!

~*Afspraken*~

17 December - Controle VK - Bailief
    18 december - Controle gyn - Saar22
    18 december - Controle vk - LA85
    24 December - Controle VK - MaDe87

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Nou ik ben weer goedgekeurd. Onderdruk is gezakt naar 80 dus ik mag volgende week dinsdag weer. De vk zei dat de baby klein is maar groot genoeg, zelfde als 3 weken geleden. Nou ik vind het prima, moet er niet aan denken om er een groot kindje uit te persen... ze was wel verbaasd dat ik niks van de indaling gevoeld heb. Nou dan mag de bevalling ook wel zo makkelijk gaan haha.

MaDe, fijn dat jij ook goedgekeurd bent! Ik herken wel wat je zegt, dat ze liever gewoon zelf komt. Al wordt het volgend jaar, dan maar volgend jaar ;).
    Vond het ook niet erg om zonder hem te gaan, ook wel even lekker haha. Hij wil ook altijd mee maar het stelt inderdaad zo weinig voor. Het was meer gewoon strontvervelend dat hij zo'n slecht humeur had, maar hij is al wat bijgedraaid.

10. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Made: Super dat je bloeddruk zo netjes is. Fijn dat het verder ook goed met je gaat! IS toch lekker als je zo de laatste loodjes mag doen toch? Hier kan manlief niet eens mee, die krijgt er geen vrij voor en dat wil hij ook niet. Morgen naar het ziekenhuis wel, maar goed ik zie het niet zitten om zelf te rijden. Gek is dat of niet om een afspraak op het lijstje te zetten met het idee, misschien hoef ik er niet meer naar toe..

Bailief: Oh ook al goed. Nou dat is balen die bloeddrukdaling geen bevalling voorlopig:) He flauw van me. Fijn toch dat'ie niet is gestegen. Inleiden is ook niet alles, al kan ik het niet vergelijken met normaal bevallen. Fijn dat het een niet zo'n grote baby is. Heb je de 40+6 nog op papier laten zetten?

11. Bailief

Bailief Niet meer actief

♥Jaarwisseling MaMa's♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing!
    LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy!
    Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing!
    MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl!
    NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl!
    Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl!

Verrassing: 2
    Boy's: 4
    Girls: 5

~ Bevallen ~

ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 24 november - Baby Girl & Baby Boy!
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 13 december - Baby Girl!
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 14 december - Samael
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 16 december - Baby Boy!

~*Afspraken*~

18 december - Controle gyn - Saar22
    18 december - Controle vk - LA85
    24 December - Controle VK - MaDe87
    24 December - Controle VK - Bailief

12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, haha dat dacht ik ook al :p. Ach ja dan maar niet, versnellen kan ik het toch niet ;). De vk gaf me trouwens wel het advies om seks te hebben haha :D

Nou het schijnt dat dat 40+6 in een geval als mij normaal is omdat het ziekenhuis anders pas te laat plek heeft. En ik maar denken dat ik speciaal werd behandeld :p.

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha nou veel plezier de komende dagen;). Oh dat scheelt dan dat het normaal is.

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha nou ik ben bang dat mijn vriend toch echt pech heeft, vind dat 10x niks nu :p

De kat wilde net toch wat raars doen! Ik zat haar te aaien en ineens wil ze haar tanden in mijn shirt zetten op de plek waar mijn tepel zit! Nou die heb ik toch gelijk even weggeduwd. Nu weet ik waarom ze zo aanhankelijk zijn... Terwijl er nog niks uit komt.

15. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Haha hier ook hetzelfde hoor. Krijg er ook harde buiken van... Rare kat, die dacht er is wat te halen.

Weet iemand van jullie een leuke site om nog te shoppen. Wil toch een meisjes en jongenspakje kopen. Liefst gratis verzenden en retourneren....

16. Bailief

Bailief Niet meer actief

Na de bevalling weer ;). Ja ik maar denken dat die katten wel eens iets konden aankondigen, nee hoor denken alleen maar aan zichzelf :p

Ik zou zeggen de H&M maar ik weet niet of hun collectie nu leuk is. Er staan altijd kortingscodes online voor gratis verzenden. Er schijnt ook een code te zijn voor 1 pakje met 50% korting. Verder ben ik nog geen site tegen gekomen waar alles zo makkelijk gaat.

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja en iets verder nog;) Mijn man wacht wel gelukkig.

Ik zie niks bij h&m:( Is net een vriendin wezen eten spontaan, maar nu een hoop harde buiken... echt vervelend.

18. Bailief

Bailief Niet meer actief

Die mannen moeten wel wachten ;). Al lees je ook vaak dst mannen het dan ergens anders gaan zoeken, ik snap dat nooit. Gelukkig snapt mijn vriend dat ook niet ;).

Nee ik keek ook even maar ik vind het ook niet zoveel bij de H&M. De Wehkamp dan? Maar die heeft geloof ik verzendkosten... jammer dat het bij Next zo'n gedoe is met retourneren anders had je daar hele leuke dingen.

Wat vervelend van je harde buiken, lekker rust houden nu. Was het wel gezellig?

19. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier heeft hij 2,5 jaar gewacht, totdat we trouwden, dus hij moet het nu ook kunnen. Ik snap het ook nooit zo goed waarom mensen vreemdgaan, maar goed. Tijd voor elkaar blijven maken!

Ja bij next moet je het retourneren naar GB he?! Nou ja anders maar niet.. Maar het begint in ene te kriebelen haha.

Was heel gezellig en ik lig nu al in bed. Manlief had werk meegenomen naar huis dus die zit beneden aan tafel te werken.

20. Bailief

Bailief Niet meer actief

Nou dan lukt het die paar maanden vast ook ;).

Klopt ja dat moet daar weer terug heen en er staat me iets van bij dat je dan wel kosten voor het verschepen moet versturen. Snap wel dat het kriebelt, kleding kopen is heel leuk :D.

Fijn dat het gezellig was. Een gescheiden avondje bij jullie dus? Kun je misschien een beetje bijkomen.

Deel Deze Pagina