Oh ja niet handig dan. Nou ja anders maar gewoon afwachten.. Ja gescheiden is af en toe ook best oké toch? Heb toch geen zin in kletsen ofzo. Beetje internetten, spelletje doen en tv kijken ondertussen is prima.
Ja hoor heerlijk af en toe. Lekker doen en kijken wat je zelf wilt. Kun je anders niet iets bij V&D uitzoeken, dat je man het daar dit weekend of in de vakantie ophaalt? Weet ook niet of dat kan daar hoor, maar misschien is het een optie. Vriendlief zit na een hele middag van zwijgen op de praatstoel geloof ik . Niks meer van zijn slechte humeur te merken.
Kijk heerlijk! Is ook weleens lekker een praatgrage man. Ik sms mijn man net: ik wil graag wat drinken en wat hartigs. Komtie met ranja en pepernoten boven. Dus ik kijk hem echt zo aan van huh hartig... begint'ie keihard te lachen oh ik heb het nu pas door. die is echt heel moe! Dus dan maar pepernoten. De V&D is 30 minuten verderop dus dat gaan we maar niet meer doen. Maar bedankt voor het meedenken
Haha, wel lief dat hij toch nog de moeite doet om je wat te brengen. Oh nee dat wordt het dan ook niet, helaas. Ik heb bedacht dat ik zin in ijs heb, dus mijn vriend zorgt dat ik ijs krijg . We hebben maar geluk met die mannen.
Ik heb geen rust in mijn kont... Dus ik ben een bestelling gaan plaatsen bij H&M . Heb ik heel goed gedaan al zeg ik het zelf! Een joggingbroek voor mij, ook eentje voor mijn vriend, 2 truitjes met lange mouwen voor mij en 2 hemdjes voor mij voor nog geen 36,- inclusief verzendkosten . Erg goed gebruik gemaakt van de kortingscodes haha. Vond het toch fijn om nog even iets anders te hebben voor na de bevalling, mijn hemdjes en shirtjes zijn allemaal zo uitgerekt door mijn buik. Twijfelde wel over de maat maar ach, voor 3 euro per truitje is het geen ramp als ik ze alleen vlak na de bevalling gebruik. Ik hoop dat ik zo kan gaan slapen, snap niet waar die energie vandaan komt. Oja, Saar, ik zag dat ze bij Zalando ook babykleding hebben en gratis verzending en retour. Het is alleen verschrikkelijk onoverzichtelijk op die site vind ik maar wie weet heb je er nog wat aan .
Is er nog iemand bevallen vannacht???? Of heeft de volle maan haar werk niet gedaan?! Bailief: Zeker lief. Ik krijg al een hele tijd elke dag vers geperste jus. Haha heerlijk he die mannen maar draven voor ons. Heb je ervan genoten? Nou klinkt als een koopje bij H&M, Ik heb kleertjes bij babydump besteld. Ben benieuwd. Was weer een vroege ochtend hier... En nu ook echt wakker. Heb al lekker biscuitjes zitten eten.
He balen zeg. Hopelijk doet het wat die rugpijn. Moest je nou vandaag naar de vk? La85: Hoe was het gisteren? Trok je het een beetje?
@Saar: ben nog ff aan't denken waar je nog meer gratis verzenden en retour hebt.. soms heb je acties bij C&A hiervoor.. weet niet of ze nu ook gratis verzenden + retour hebben. Verder zoals al genoemd Zalando. @vollemaan: helaas, hier ook nog geen baby :/ Ik ben even kwijt wie het vroeg over de tekst op het geboortekaartje, ik geloof Bailief? Ik ben er indd uit.. ik doe een gedichtje in de "ik" vorm Ik zal het delen zodra ik bevallen ben Verder vermeld ik de papa alleen bij "zoontje van" en dan dus naam van mij en de papa.. En dan vind ik dat ik het netjes heb opgelost. Hier: slechte nacht gehad weer maar de nacht ervoor heb ik redelijk geslapen dus ik had het wel een beetje verwacht. Heb ook nog de hele dag de revue laten passeren - begrafenis is goed gegaan... emoties goed onder controle kunnen houden (wilde geen drama/ huilebalk zijn), ik zat echt in mijn eigen wereldje en heb me afgesloten voor iedereen om me heen tijdens het draaien van de emo liedjes bij de crematie en daarvoor ook al, bij het binnenrijden van de kist in de kerk toen moest ik echt ontzettende moeite doen.. Wel nog wat "opgehouden" traantjes gelaten vannacht.. tja het moet er toch uit denk ik dan maar dus het is goed zo. Enfin, nu mag de kleine echt wel komen hoor!!! Heb na gisteren nog enorm nagedacht en "opeens" besloten dat ik een middelnaam van de kleine anders wil. (ik heb gekozen om voor 2 middelnamen te gaan, de tweede wil ik nu helemaal iets anders dan wat ik eerst wou). Nog even mee aant' stoeien want eigenlijk ben ik niet echt iemand van de last minute aanpassingen maar ik denk dat ik het toch ga doen. Het zit zo: In het land van de papa is het normaal zo dat alle kinderen als eerste middel naam de naam van de papa krijgen, en de tweede middel naam die van de opa (van vaders kant). Zowel jongens als meisjes (dus alle broertjes/zusjes hebben dus een voornaam en dan precies dezelfde middelnamen om herkomst aan te geven zeg maar). Ik ga daar sowieso van afwijken omdat de papa zich niks van de kleine aantrekt. Ik had dus in eerste instantie twee heel andere middelnamen uitgezocht. Sinds gisteravond echt heel sterk het gevoel dat ik de tweede middelnaam tóch de naam van de opa van ukkie moet laten zijn (van zijn papas familie). Ik kwam er eigenlijk op omdat ik zat na te denken over vernoemen, en hoe ik wél had vernoemd (naar mijn eigen moeder, dat wel) als het een meisje was geweest. Mijn eigen opa zijn naam begon met "Re", en de naam van de opa van de kleine (aan papas kant) ook. Nu heb ik bedacht dat om later misschien zich toch een beetje "verbonden" te voelen met eventuele halfbroertjes/zusjes, ik mijn kleintje best als tweede middelnaam die "Re" naam kan geven.. die naam zal dus hetzelfde zijn als die wat zijn halfbroertjes/zusjes zullen hebben. Plus ook al weet die opa waarschijnlijk niet eens dat er een kleinkind op komst is, misschien zou hij toch blij zijn?! Dat de papa zo lullig doet neemt namelijk niet weg dat de opa (dus vader van de papa) ook helemaal niks van ukkie zou willen weten. Bovendien is het voor mij ook zoiets van de naam van mijn eigen opa kan ik niet gebruiken (vind ik niet echt een mooie naam plus ik wou een Islamitische naam), dus dan zou dit wel een mooie oplossing zijn?! Sorry voor het lange verhaal.. hoop dat jullie het nog een beetje snappen?! Klinkt het een beetje logisch?
Knap van je hoe je het allemaal weer doet en volhoud. Ik snap je gevoel wel bij de naam. Opa kan er ook niets aan doen toch? Knap ook dat je wel de naam van je ex op het kaartje zet. Naar van de slechte nacht, maar ik denk inderdaad dat de emoties er toch op de 1 of andere manier uitmoeten. Ik duim dat je de kleine snel in je armen mag hebben, trouwens wij allemaal!
Saar, nou dan is het toch nog goed gekomen met de kleertjes . Jij hebt wel een vaste tijd waar je altijd rond wakker wordt he? Lijkt me ontzettend vermoeiend elke dag zo vroeg. Prutske, hopelijk heeft die volle maan dan toch wat opgewekt . LA85, ik vind het een mooie gedachte hoe je het wilt aanpakken met de naam, gewoon doen hoor . En wat geef je de vader nog een eer om zijn naam op het kaartje te noemen, dat vind ik heel knap van je. Ik weet eerlijk gezegd niet of ik het zelf had gekunt na hoe hij jou behandeld heeft. Het siert je. En die tranen moeten er ook uit, komt wel wanneer jij het toelaat. Goed te horen dat het een mooi afscheid was. Ik ben helaas ook niet bevallen maar daar ging ik ook niet vanuit. Heb het gevoel dat ik de komende 2 weken nog gewoon op controle kan bij de vk. Ach ja dan is mijn na-de-bevalling-kleding ondertussen ook wel bezorgd . Heb ook het idee dat ik me steeds beter ga voelen, heel raar. Ik kan nog steeds niet veel doen maar toch voel ik me wat beter, energieker ook. Zo heb ik me de afgelopen maanden niet gevoeld. Heeft wel het gevolg dat ik te snel teveel wil en dat kan ik dan weer bekopen. Maargoed het is wel heel fijn om me eindelijk eens niet zo slecht te voelen!
Bailief: Misschien is er wel een 'knopje' om, dat je nu gewoon zoiets hebt van oké het is nog max. zo lang en het is te overzien nu. Geniet er maar van en inderdaad dan niet te veel doen haha moeilijk is dat he?! Die nachten beginnen me echt op te breken ja. Beroerd. Het is de ene nacht half 3 en de andere nacht half 5, maar goed het is nog even. Ik word gewoon wakker van harde buiken, soms pijnlijk en als dat ophoud gaat er eentje een dikke party vieren..
Saar, ja dat is het misschien wel. Niemand in mijn omgeving snapte ook dat ik zo blij was dat ik 37 weken was, "ja maar het kan nog best 5 weken duren" was de reactie. Oké dat is ook wel zo, maar vanaf nu mag het wel. Toch een soort van magische grens in mijn hoofd. Haha heel moeilijk is dat, maar ik doe mijn best want ik heb weinig zin in elke keer rugpijn . Oh bah, als het eenmaal opgehouden is dan wordt je alsnog afgeleid van je slaap. Ik heb wel eens gelezen dat het ritme in de buik ook het ritme buiten de buik voorspelt, dat hoop ik niet voor je want dan zit je alsnog elke nacht zo.
Ik dacht gelezen te hebben dat het ritme na de bevalling sowieso verstoord is. We zullen het wel zien. Hanna was in mijn buik super druk (net zoals dit kindje) en is nu een vrij rustige dreumes. Dus ik zie geen verband.
Oh dan zal dat ook wel één van de vele fabeltjes zijn . Dat scheelt weer, haha. Ik ben benieuwd hoe het met ik1989 is, al een tijdje niks van haar gehoord. Andere bevallen dames zijn vast heerlijk aan het genieten.
Ach je weet het toch niet toch? We zien het straks wel. Ik ben wel van de 3 r-en. Ik1989 zal wel super druk zijn met 3 kleintjes.
Help me even, rust, regelmaat en ..? Ik ben het kwijt. Ik weet nog niet waar ik van ben, zie het vanzelf wel hoe alles loopt . Zal sowieso een hele omslag zijn en een heel ander ritme worden hier. Ja is het ook. Iedereen is gewoon stiekem aan het bevallen door de volle maan die het in werking gezet heeft .
Dames. Hier nog rust hoor. Ben effe lekker aan het relaxen in de bank stel dat het lukt met strippen moet ik vannacht aan de bak haha
Prutske: Ik hoop het echt voor je. Neem even lekker je rust. Bailief: Rust, regelmaat, reinheid. Pfff ik ben vandaag echt geen leuke moeder