Oh man ja nou t is ook de vermoeidheid. En ik wil zo graag nog even leuk doen met haar want over een tijdje is het allemaal weer even lastig Bah wat kan je af en toe balen van jezelf. Ik hoop dat de gyn. tips heeft voor het slapen
Is ook niet leuk, het is allemaal ook heel zwaar. Misschien is het een leuk idee om dit weekend nog iets leuks met z'n drietjes te doen? ik hoop het ook. Vandaag moet je erheen toch?
Ja moet om half 4 bij de anesthesist zijn en om kwart over 4 bij de gyn. Ben benieuwd. Heb allerlei vragen op papier staan.
@Prutske: neee ik wil de volgende zijn hahaha Grapje natuurlijk, hoop dat het strippen lukt en dat je straks inderdaad resultaat gaat merken in de vorm van weeën Rust nog maar even lekker nu het nog kan!! @Saar: kan me voorstellen dat het heel zwaar is nu allemaal, met een kleintje die ook veel aandacht vraagt terwijl je dus nauwelijks nachtrust hebt om je weer voldoende op te kunnen laden. ((knuf)) Succes met de gesprekken straks.. laat ons maar weten hoe het was gegaan! Ik ben ook terug van controle.. alles in orde.. dus ja.. gewoon afwachten Oh en dankjullie wel voor jullie lieve woorden.. doet me echt goed. Ben ook wel "opgelucht" dat jullie het niet een heel bizar idee vinden wat betreft de tweede middel naam Omdat het zo'n last minute verandering is heb ik de neiging om te twijfelen etc maar het voelt nog steeds goed (ukkie als tweede middelnaam de naam van zijn opa van zijn papas kant te geven)
Fijn dat alles goed was, LA85. Verwacht ze dat je er volgende week gewoon weer bent? Sm belde net en ik nam bewust niet op, was net bijna in slaap gevallen dus had geen zin. Die denkt nu vast dat ik aan het bevallen ben en zit in acute stress. Niet mijn probleem, ze vraagt inmiddels elk telefoontje of ik toch nog niet aan het bevallen ben, dan heb je aan mij de verkeerde. Helemaal omdat ik dacht dat het duidelijk was dat we pas bellen na de bevalling.
@Bailief: mm ze heeft niks gezegd eigenlijk. Er zijn een aantal vk bij de praktijk waar ik ga, ik heb ze allemaal al gezien. Mijn volgende afspraak is bij een andere vk dan die wat ik vandaag had en verdere afspraken zijn nog niet ingepland dus geen idee. Ik begin langzaamaan te denken dat de kleine niet gaat komen tot in 2014 ofzo... elke dag die voorbij gaat zonder een echte oefenwee zoals ik een anderhalve week geleden dus wel had (3-4 per half uur en daarna helemaal noppes meer) merk ik dat ik ontmoedigt raak.. Ik wil gewoon dat het begint nu hahahah Wat irri van je sm!! Je kan misschien beter zeggen dat ze zich al die tijd vergist hebben en je nieuwe uitgerekende datum 31 januari is hahahaha maar daar is het nu een beetje laat voor ben ik bang
La85, haha je wordt er ongeduldig van he. Ik hoop voor je dat je niet meer naar de volgende afspraak hoeft . Ik herken wel wat je zegt, had zelf afgelopen vrijdag flink wat voorwerk en sindsdien niks meer. Ik ga nu maar voor 2014 . Hahaha dat had ik al veel eerder moeten doen . Het is gewoon zo vervelend, hebben jullie geen last van mensen die er zo bovenop zitten?
La85: Dankje, lief. Nou ja het zijn de laatste loodjes, dat is het enige wat ik denk. Maar het is niet leuk als je op een gegeven moment het afreageert op zo'n lief klein meisje die gewoon dingen uitprobeert. Hoort er gewoon bij. Maar goed, manlief moet nog 2 dagen werken dan heb ik iets meer lucht! *klaagzang voorbij* Ben wel benieuwd of deze telg op haar lijkt. Hanna was best leuk met haar krullende haartjes als baby. Haha. Als je het zo blijft voelen met de naam ook na de geboorte dan is het toch goed. Ik vind het helemaal niet gek en snap dat je je kindje ook iets mee wilt geven van zijn papa, want dat is toch zijn papa hoe hij zich ook opstelt! Fijn dat alles goed was. Traplopen, wandelen, springen... Haha wanneer willen ze jou strippen dan? Of hebben ze het daar nog niet over gehad? Bailief: Oh fijn. Nou die belt vanavond wel terug. Is er nog niets? Stond net een meisje aan de deur met het plaatselijke blaadje. Ze zegt niets, had al geld klaarliggen. Maar echt op deze manier krijgt ze niks meer. Ze keek me alleen aan. Ben de beroerdste niet maar goed je mag dan wel zeggen: Namens de huis aan huis wens ik u fijne feestdagen toch? Ze keek ook gelijk naar wat ze kreeg
Oh nee nog eentje! Een vriendin die komt vragen of de baby nog binnen zit. Aaah!!! Is ook al de 2e x dat die het vraagt sinds zaterdag...
Hier geen last van... Bij Hanna trouwens ook niet. Wel lekker. Behalve als ik bel: alles nog rustig? Maar dat mag van mij wel.
Saar, vergeet niet dat je er nils aan kunt doen dat je soms anders tegen Hanna doet he. Zij voelt vast ook haarfijn aan dat mama niet helemaal goed in haar vel zit en daarom zal ze het je vast niet kwalijk nemen . Die belt waarschijnlijk over een uur alweer . Wat asociaal van dat meisje, op zo'n manier zou je dr bijna niks geven. Hier kwam gisteren ook zo'n meisje aan de deur met een krant maar de hond heeft haar weggejaagd voordat ik bij de deur was haha. Die blafte er toch ineens op los! Doet ze anders echt niet maar ze had de buurhond ook al horen blaffen dus fie dacht ik doe gezellig mee .
Als je zelf belt is het inderdaad ook wat anders. Maar elke keer gebelt worden of een whatsapp krijgen... Nee dan reageer ik gewoon niet meer.
Haha ik zet een luidspreker bij de brievenbus. Als dat werkt... Ik had nog geen zin om op te staan ook en dan niet eens een fijne dag Ik ben blij dat Hanna nog zo klein is die is dat straks zo weer vergeten Ze voelt het heel goed hoor dat ik heel moe ben dus ja... Over een uur alweer wauw. Ja ik heb geen whatsapp en mensen weten niet meer hoe ze moeten smsen hihi. Zijn nu wel een aantal mensen die naar de datum proberen te vissen op een hele subtiele manier zeg maar ahum.
Hahaha ja het scheelt je wel opstaan . Ik verwacht de folderbezorger nog steeds, maar die bezorgt de folders hier altijd, echt altijd, minimaal een dag te laat. Dus ik ben niet zo blij met hem en dan is de hond heel handig . Kinderen gaan ook extra dingen uitproberen he als je zelf al niet goed in je vel zit. Makkelijk gezegd van mij maar probeer je er niet té druk om te maken . Oh ja jij hebt dat nu natuurlijk, ook irritant lijkt me. Soms vraag ik me echt af wat die mensen denken te missen als je pas belt als de baby geboren is. Helemaal omdat ik dit zelf ook nooit gedaan heb bij mensen die op het punt van bevallen stonden omdat het mij zo verschrikkelijk irritant leek.
Haha, irritant he al die vragen. Hier ook iedereen die ik tegenkom wat zit je buik nog hoog enz. Heb het net gevraagd maar mijn buik zit gewoon mooi op zijn plek. Bloeddruk was weer iets aan de hoge kant. Inwendig onderzoek gehad en ze heeft flink bezig geweest van binnen. Echt strippen ging net niet maar ik had wel wat ontsluiting en de baarmoeder was ook al mooi week. Er wordt dus flink gewerkt vanbinnen. Saar, kindjes merken heel goed als mama niet goed in der vel zit. Dat komt wel goed. F wil nu vooral knuffelen en kroelen. Bailief, fijn dat je je nu wat beter voelt. Probeer vooral leuke dingen te doen. Poetsen komt wel weer
Prutske, jammer dat echt strippen niet lukte maar wel fijn dat er toch wat gebeurt! Vervelend dat je bloeddruk aan de hoge kant is, controleren ze je nu extra? Haha heel irritant die vragen! Jouw advies is trouwens het beste advies dat ik tot nu toe gehad heb, leuke dingen doen en poetsen komt wel weer. Eerste wat in mij op komt is namelijk poetsen... maar je hebt helemaal gelijk
Prutske: Lekker dat kroelen met je kleine ventje. Fijn dat ze in ieder geval wat kon doen voor je en het geeft toch moed als je verweekt bent en toch iets ontsluiting hebt/ Hopelijk gaat het z'n vruchten afgeven. Maar je bloeddruk is dus wel wat hoog? Wat is het plan als er nu niets gebeurt? Dat buikengedoe is ook wel wat ja. Vreselijk. Hopelijk morgen babynieuws van je! Bailief: Ja leuke dingen doen. Ik poets amper... Mijn vader verklapt gewoon de datum waar mijn zus bij is.. Hopelijk heeft ze het niet gehoord Ik ben goedgekeurd voor de keizersnee. Als alles goed gaat met mij en de baby mogen zowel man en baby bij mij blijven op de ok. De kleine lekker op mijn borst. Dat geeft echt rust ben er heel blij mee. Verder kom ik in principe te liggen op een 1 persoons kraamsuite. Kleine is nu geschat op 3600 gram op 40 weken, prima dus. Bloeddruk was netjes woei! Lijkt er niet op dat ik ga bevallen
Saar, oei! Ik hoop ook voor je dat ze het niet gehoord heeft. Had je vader het wel gelijk door? Wat fijn dat ze lekker bij je mogen blijven, een natuurlijke keizersnede dus? Haha jij mag ook nog niet bevallen . Ooit gedacht dat je daar zo blij om zou zijn? Sm heeft trouwens weer gebeld. Ze zei: ''ja ik denk de hele tijd aan jou, of je al bevallen bent of dat je morgen gaat bevallen of volgende week...'' Ik zei (nogmaals) dat ze het wel hoort als de baby geboren is en dat ze niet zoveel moest denken aan mij want dat is vermoeiend . Vraag me af of het helpt.