Oh hahaha nou lekker laten denken anders toch? Anders zeg je de volgende keer gewoon dat je de telefoon niet meer oppakt omdat je er stress van krijgt... Nee ik had nooit gedacht om blij te zijn als ik niet ging bevallen. Haha gek hoor. Ja een natuurlijke keizersnede. Ik heb met manlief afgesproken dat we samen dat tvprogramma nog terug gaan kijken. Ik heb al wel het 1 en ander gezien, maar ik wil dat hij weet wat ze met me doen. Ik weet niet of mijn vader het door had. We hebben er gewoon niet echt op gereageerd. Ging ook meer over het geslacht maar goed.
Saar, oeps. Zo enthousiast he die opas. Bailief, irritant zon schoonmoeder. Die van mij blijft maar zeuren over kerst pffff Ik wil met kerst gewoon gezellig met zijn vieren zijn. Vk heeft trouwens op basis van de hartslag nog en voorspelling van het geslacht gedaan, een meisje. Nu wordt ik echt nieuwsgierig. Ik ga zo lekker in bad en naar bed er komt toch niks op tv pffffff
Saar, ben benieuwd of je man er een beetje tegen kan. Die van mij vond het toch best heftig als dat bij mij zou moeten gebeuren. Maar die heeft natuurlijk ook nog geen reguliere bevalling gezien . Grote kans dat het dan ook gewoon langs je zus heen is gegaan . Inderdaad ook nog een optie met sm. Voor nu neem ik gewoon mijn telefoon niet op . Die denkt nog meer aan de bevalling dan ik, maar sinds gisteren stel ik me er ook op in dat ik nog wel 2 weken zo rond loop. Daarna mag ik weer hoop krijgen . Prutske, kerst??? Denkt ze dat jullie daar nog langs gaan met kerst dan? Ben heel benieuwd of je vk gelijk had!
Nee niet dat we er langs gaan maar dat wij hen uitnodigen voor te komen eten en day wij dan koken. Laat mij dan maar eerste kerstdag bevallen
Ik was vorige week ook een chaggo moeder nu gaat het weer beter gelukkig. Heb ook een opleving qua energie. Is wel fijn. Ik vind het knap la, van de naam en hoe je ermee omgaat. Vind het ook helemaal niet raar en get komt goed uit dat de andere opa ook die letters heeft toch! Ik zou de tel gewoon niet opnemen als je ziet dat het je smoeder is haha. Duidelijker kan je het niet maken toch? Hopelijk heeft je zus het niet gehoord! Hopelijk doet het toch wat prutske!
Oh nog gekker, Prutske. Hebben ze een steekje los? je kunt dan elk moment bevallen! Seentjuh, lekker die opleving qua energie, die heb ik nu ook
Prutske: En???? Ik hoop zo voor je dat je lekker aan het bevallen bent. Spannend, ben benieuwd of het klopt. Nee toch dat meent ze toch zeker niet. Koken? Eerste kerstdag? Hahahaha dat geloven ze toch zeker zelf niet. Wat zegt je man ervan? Die is al druk zat toch met koken? Bailief: Ja ik denk dat hij er wel tegen kan hoor. Maar hij hoopt wel heel erg dat het met mij goed gaat.. Hij is bang om me kwijt te raken. Maar goed daar moeten we maar nuchter mee om gaan hij kan op weg naar zijn werk wel aangereden worden en dat doet hij elke dag op de fiets. Verstandig om de telefoon niet meer op te nemen. En anders zeg je het 'gewoon' een keer tegen haar zo van je maakt me heel erg zenuwachtig op deze manier en dat vind ik niet zo fijn. Seentjuh: Ben blij dat meer moeders het hebben Fijn dat je wat meer energie hebt. Op naar de keizersnee. Ik heb heerlijk geslapen vannacht voor mijn doen. Half 11 tot half 3 toen plassen en toen weer wakker om 6 uur. Echt voel me toch even lekker na zo'n nacht. Ik ben gaan fantaseren om half 3 over wat ik zou doen met een vakantiecheque van dreizen van 5000 euro Hielp wel dus.
Goeiemorgen saar, nog niet aan het bevallen. Bij f ging ik vanavond laat aan de gang om mirgen vroeg te bevallen. Ik ben erklaar voor. Vakantiecheque, die zou ik ook wel willen.
Balen Prutske. Hopelijk sta je zo op en plons. Ja toch? Maar het werkt voor mij wel. Misschien maak ik me wel te druk om de keizersnee. Nu ben ik toch wel redelijk gerustgesteld door de gyn.
Ik ga nooit meer iets zeggen over mijn energie! Elke keer als ik hier iets goeds schrijf over mijn energie heb ik een hele beroerde nacht. Mag blij zijn als ik deze nacht aan 5 uurtjes slaap ben gekomen maar het kon wel eens minder zijn . Saar, dat moet een heerlijke fantasie zijn geweest . Voel je je ook energieker nu? Goed dat je er nuchter mee omgaat, moet ook wel want het kan inderdaad altijd gebeuren. Wel heel lief van hem. Prutske, jammer! Maar misschien trekt dit kindje wel hetzelfde plan als F. Toen ik vannacht ergens wakker werd had ik trouwens echt steken onderin, ik kreeg stille hoop dat dat misschien het breken van mijn vliezen was maar helaas . Weet natuurlijk ook niet hoe dat voelt.
Oh balen bailief. Lekker rustig aan doen. Ik voel me wel wat energieker nu en wil van alles gaan doen, dat is dan weer niet handig. Even energie opsparen, voor hetzelfde geld slaap ik vannacht maar 3 uurtjes. Over het algemeen heb ik een hele lieve man. Kan de kleine ook niet verder indalen nog? Dat kan ook echt steken geven.
Haha dat heb ik ook als ik energie heb. Maar je bent verstandig . Geen idee of ze nog verder in kan dalen, misschien wel. Ik weet dat ze ingedaald en vast ligt maar wie weet gaat ze inderdaad nog dieper liggen. Mijn buik is ook nog niet echt gezakt.
Maar ik kan in ieder geval leuk doen met mijn dochter nu heb ik het gevoel. Kan ook zijn dat ze ligt te wroeten onderin.. Fijn is het wel ingedaald en vast ze ligt er klaar voor. Vandaag krijg ik mijn pakketje van de babydump jippie! Gisteren al schoenen voor dochter en dan zijn we nu redelijk klaar.. Manlief nog 2 dagen werken en dan is het vakantie, heerlijk! Ben sowieso al aan het aftellen elke morgen als ik wakker word denk ik nog max. zolang. Echt raar. Maar sorry zal jullie niet verder lekker maken.
Prutste, gogo! Tijd om te bevallen haha! Jeetje zeuren over kerst... Alsof je daar op zit te wachten. Saar, fijn dat je zo goed hebt geslapen. Ja er. Vakantiecheque van 5000 euro, ik wist wel wat ik er mee ging doen haha! Bailief.. Nou niet meer hier schrijven dan als je een keer goede nacht hebt gehad .. Balen dat je zo K heb geslapen. @hier.. Gister nacht tot gister avond laat het flink in de rug gehad af en toe met wat harde buiken erbij. Rugpijn had wel vlagen van meer pijn maar was toch wel constant aanwezig. Volgens vk waren het nog steeds de 'vervelende' voorweeen. Ik voelde de baby minder dus ben ff naar ziekenhuis geweest voor ctg.. Blijkt dat ze met haar rug tegen mijn buik aan ligt en zit te 'trappen' richting m'n rug, dus vandaar dat ik d'r niet veel voel. Volle maan heeft z'n werk gister bij velen wel gedaan blijkbaar, verloskundige vertelde dat ze 9 baby's die dag hebben gehad wat geboren zijn! Nouja, bij ons niks haha. Heb 3 uur moeten wachten in zkh omdat er een bevalling en spoedgeval tussen kwam en er 1 vk was.... Kwam thuis en was kapot dus heb echt heerlijk geslapen.
Saar, haha mag best hoor ons lekker maken, is toch leuk voor je dat je een datum hebt om naar uit te kijken . Nono, gelukkig was er niks aan de hand. Ik vind dat er van die 9 toch ook wel wat hier mochten zijn haha Vroeg nog aan mijn vk of er veel rond de jaarwisseling zijn uitgerekend bij ons, was heel weinig zei ze. Een paar in begin januari en er was er nog eentje die in december uitgerekend is. De rest was al bevallen.
Nono: Wat vervelend dat je de kleine niet zoveel voelt. Goed dat je even naar het ziekenhuis bent gegaan. Jammer dat ze dan zo druk zijn.. Maar ja niks aan te doen dan. Die vk had aan de lopende band bevallingen dus. Bailief: Oh balen is dat dan he?! Iedereen bevallen en weinig rond de kerst. Hier was het best druk. Op mijn dag krijgt er sowieso nog 1 een keizersnee. Ik ben alvast zuurkoolovenschotel aan het maken.. Kan ik daarna afwassen. Dan maar even rustig aan een half uurtje en dan Hanna uit de box.
Saar, ja ik wil mijn plekje voor de kerstdagen wel reserveren om te bevallen haha. Ach ja voor de verloskundigen hier natuurlijk ook wel lekker dat ze geen drukke kerst verwachten. Goed bezig al zeg. Wij zijn restjes aan het opmaken, voor vanavond heb ik nog chicken tonight over en daar doen we dan mini loempia's bij. Morgen wil ik me wagen aan de kerstboodschappen, verschrikkelijk. Zie er nu al tegenop maar het moet gebeuren want ik ga echt maandag of dinsdag niet. Ik wilde nog even wat slapen maar ben alweer met de administratie bezig, denk dat het slapen niks wordt. Misschien vanmiddag dan maar.
Nou zeker lekker voor ze, maar er kan natuurlijk van alles gebeuren.. Kerstkindje zou ook leuk zijn! Restjes zijn ook handig. Maar ik wil de zuurkool nog in de vriezer hebben, dat is mijn nesteldrang. Zuurkool is altijd super makkelijk: aardappels koken, stampen en dan zuurkool erdoor en in ovenschaal. Vanavond in de oven en worst koken. Maar ik heb verder ook niet veel inspiratie. Morgen lasagne waarvan de saus al in de vriezer ligt. Ja die kerstboodschappen pffffff. Ik heb het meeste in huis. Maandag of dinsdag wil ik nog wel even iets doen, weet nog niet wat.
Ik zeg ook niks meer over meer energie... doos futloos vandaag!! Echt maar 3 uur geslapen vannacht ofzo, bah bah Op mijn keizersnede dag staat er ook nog iemand anders ingepland haha. Ik ben ook aan het aftellen hoor! Nog max zoveel nachtjes/dagen en dan is ze er!!! Al vind ik het nog teveel nachtjes haha niet fijn dat je zo lang moest wachten nono! Hier ook een beeb die met de rug naar de buik toe ligt, is inderdaad weleens opletten of ik haar wel voel. Maar meestal komt er dan ineens een beuk met maagzuur als gevolg haha Kerst: Nou, ik was boos!! Wij hebben afgesproken om 1e kerst naar schoonouders te gaan. Is een uurtje rijden, maar durfde dat wel aan. Nu is het zo dat ik soms buikpijn en voorweeen krijg van in de auto zitten, dus is het eigenlijk niet echt handig om dan daar naartoe te gaan. Schoonmoeder had vorig weekend gezegd dat ze vóór aankomend weekend wil weten of we wel of niet komen, want anders haalt ze teveel vlees in huis en dat is zonde!! :x Nou ja zeg! Ik had al tegen mijn man gezegd dat ze de pot op kan en dat we gewoon niet gaan... Belde ze gisteren dat ze graag zondag bij ons willen komen eten en dan nemen zij alles mee naar hier als we dat goed vonden en ik dat zag zitten. Dan kunnen we 1e kerst thuis blijven en hoeven we niet te rijden. Nou... prima dan maar! Is ze toch nog bij zinnen gekomen denk ik. Vond het zo'n achterlijke toestand, alsof ik kan beloven om 1e kerst te komen terwijl ik op knappen sta?! nou ja... het is geregeld nu, dus zal er verder maar niet over zeuren ga zo nog even online voedingsbh's bestellen. Dat is het enige wat ik nog moet hebben bij mijn weten. Ziekenhuistas gisteren verder helemaal ingepakt. Vind het wel spannend worden hoor! Kraamzorg ook ingelicht dat het een keizersnede wordt ivm meer uren die je dan krijgt. Dus kom maar op met die baby haha
Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 2 januari - Baby Girl! Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Verrassing: 2 Boy's: 4 Girls: 6 ~ Bevallen ~ ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 24 november - Baby Girl & Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 13 december - Baby Girl! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 14 december - Samael Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 16 december - Baby Boy! ~*Afspraken*~ 23 December - Controle Gyn - Seentjuh 24 December - Controle VK - MaDe87 24 December - Controle VK - Bailief Ook even mijzelf erbij gezet