Bailief: Hangt er ook wel vanaf waar je ze koopt, maar ik vind het nu met de vorming van de voetjes wel heel belangrijk om goede schoenen te kopen. Maar denk dat dat meer psychisch is want kinderen die op Scapino of van haren lopen houden er ook niet wat aan over.. Ik had nu bij ziengs besteld. Moet je even kijken op de website daar staat op wat ik heb gekocht Heb alleen broekjes en shirtjes gekocht voor zowel jongetje als meisje. Geen jurkjes dat doen de oma's wel. En anders zie je het straks misschien wel op een foto. Met de enquêtes kan het heel snel gaan. Ik had al wel een aantal euro's staan, maar bedacht me dat ik mijn man ging verrassen met een echte mooie bbq á 100 euro. Van mijn eigen verdiende centjes. Ik heb nu al 72,5 euro aan bol.com bonnen gespaard en dan nog los kom ik ook aan 15 euro maar dat is dan op verschillende websites. Dat is echt in 1,5 maand dus moet je nagaan. En op euroclix heb ik ook al 80 euro weer ofzo, maar dat is in ieder geval voor een etentje. Ik heb nu trouwens niet zoveel zin om veel enquêtes in te vullen, maar goed dat komt straks wel weer.
Saar, haha het zou psychisch kunnen zijn maar ik snap je wel. Zou zelf ook eerder voor Ziengs gaan maar dan wel zoveel mogelijk in de opruiming Ik wacht de foto wel af er staat meer kleding op haha. Wat leuk dat je je man daarmee gaat verrassen! Doe je dat ook via Global test market? Leuk idee ook om wat voor een etentje te sparen. Ik ben van plan dat van Global test market op Paypal te laten storten en dan xien we uiteindelijk wel wat we ermee doen . Ben net heel even naar de supermarkt geweest, ik wilde iets lekkers hebben. Maar ik werd toch misselijk daar! Net als in het begin van de zwangerschap. Was blij toen ik buiten was, maar ik moest helaas langs de viskraam...
Oh bah dat is niet leuk. Jak bij de viskraam brr die vind ik hier altijd zo stinken... Ik wil ook wat lekkers kopen voor van het weekend voor bij de chips, maar heb geen zin in toastjes en kaas. Iemand nog een makkelijk idee?? Ik heb de verrassing al verklapt, ik heb het geloof ik 2 dagen voor me kunnen houden Ben niet zo goed in verrassingen geloof ik. Had ik je geen PB-tje gestuurd toen? Wat ik allemaal doe? Ja babydump heeft wel veel he?! Ik heb een shirtje met een koe, 1 setje met een eendje voor een jongen en een roze broekje met beige shirtje voor een meisje. Verder een wit broekje die komt sowieso van pas en donkerblauw broekje. Spannend wat het word, iedereen denkt een jongen, mijn moeder een meisje.
Kletstantes Hier lekker geslapen vanmiddag. Ook ik heb 24 dec weer ern afspraak bij de vk, al hoop ik die niet te halen. La, hier zijn mijn borsten ook niet echt gegroeid en vorige keer kwam het na de bevalling ook niet. Je kunt het ook zien als voordeel. Ze zullen nu ook minder makkelijk gasn hangen. Buik, ik weet niet meer wie het schreef maar je buik hoeft niet echt te zakken. Als je kindje gewoon ingedaald is is het goed. Ik heb het gisteren gevraagd omdat iedereen tegen mij ook over die buik zat te zeuren.
Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 2 januari - Baby Girl! Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Verrassing: 2 Boy's: 4 Girls: 6 ~ Bevallen ~ ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 24 november - Baby Girl & Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 13 december - Baby Girl! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 14 december - Samael Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 16 december - Baby Boy! ~*Afspraken*~ 23 December - Controle Gyn - Seentjuh 24 December - Controle VK - MaDe87 24 December - Controle VK -LA85 24 December - Controle VK - Bailief 24 December - Controle VK - Prutske 24 December - Controle Gyn - Saar22 Aangepast Prutske. Lekker dat je hebt geslapen. Ik kan dan 's nachts niet slapen dus dat schiet niet echt op. Nog geen gerommel bij je?
Wat ik altijd wel lekker vind is zelf gevulde eieren maken of mini knakworstjes in bladerdeeg. Hahaha dat heb ik ook, ik vind de verassing dan zo leuk dat ik het niet voor mezelf kan houden . Nee je hebt mij geen PB gestuurd, er staat mij geloof ik iets van bij dat je dat naar iemand anders had gestuurd maar ik weet niet naar wie. Heb mijn inbox nog even gecheckt zodat ik het zeker weten niet toevallig vergeten was . Maar ik ben wel benieuwd . Het klinkt heel erg leuk wat je hebt! En een donkerblauw broekje kun je eventueel ook voor allebei gebruiken toch? Wij hebben verschillende donkerblauwe dingen voor haar. Ik had eerst het gevoel bij jou dat het een jongen zou zijn maar ik neig nu meer naar een meisje. Het is toch niet te voorspellen. Wordt je niet nog nieuwsgieriger nu je die pakjes hebt?
Klinkt lekker, maar ik vind het teveel werk. Haha ben echt lui. Anders moet de frituur maar aan... Nou dat heb ik nou ook zeker met zo'n verrassing. Is toch wel iets 'groots'. Verjaardagscadeautjes doen we meestal iets voor ons samen ofzo. Afgelopen jaar een tuintafel met stoelen(geld van de ouders er ook bij). Aankomend jaar doen we een fotoshoot. Dus dan is de verrassing eraf. Ja vreselijk nieuwsgierig. En zeker omdat ik weet dat we het over een x aantal dagen gewoon weten Ja voor een meisje heb ik ook nog wat liggen roze shirtje en dat kan inderdaad ook mooi op dat donkerblauwe. Ik stuur je wel een PB-tje.. Hanna komt net met een gedroogde pissebed aanlopen die ze uit haar mond haalt. Er is ook een stukje weg bah. Ze was zelf ook al tot die conclusie gekomen gelukkig.
Jaarwisseling MaMa's♥ Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 25 december - Verrassing! LA85 - 27 jaar - 1e kindje - 28 december - Baby Boy! Saar22 - 26 jaar - 2e kindje - 31 december - Verrassing! MaDe87 - 26 jaar - 1e kindje - 1 januari - Baby Girl! NoNo - 24 jaar - 1e kindje - 2 januari - Baby Girl! Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 2 januari - Baby Girl! Bailief - 23 jaar - 1e kindje - 4 januari - Baby Girl! Verrassing: 2 Boy's: 4 Girls: 6 ~ Bevallen ~ ik1989 - 24 jaar - 2e kindje & 3de kindje - 24 november - Baby Girl & Baby Boy! Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 13 december - Baby Girl! xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 14 december - Samael Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 16 december - Baby Boy! ~*Afspraken*~ 20 December - doppler + controle gyn - Nono 23 December - Controle Gyn - Seentjuh 24 December - Controle VK - MaDe87 24 December - Controle VK -LA85 24 December - Controle VK - Bailief 24 December - Controle VK - Prutske 24 December - Controle Gyn - Saar22 24 December - Doppler + controle gyn - Nono
Hahaha Saar, ik moet wel lachen om Hanna hoor. Lekker... Frituur is ook altijd lekker, wat bitterballen erbij en klaar. Favoriet hier, maar helaas geen frituurpan dus dat gaat hier altijd in de oven. Smaakt toch anders. Gaan jullie een fotoshoot met z'n viertjes doen aankomend jaar? Kan me voorstellen dat jullie nu zo nieuwsgierig zijn. Heeft Hanna er nog niks over gezegd? Kinderen schijnen dat wel eens aan te kunnen voelen. Prutske, we hebben geloof ik tegelijk getypt . Nu kun je nog even lekker energie op doen voordat het harde werk begint. Hopelijk is dat in deze dagen voor jou. Wist trouwens niet dat je buik niet per se hoeft te zakken, hier krijg ik vaak de vraag of mijn buik al gezakt is dus ik was in de veronderstelling dat dat zou moeten. Vriendlief komt net binnen met kerstlichtjes... Heel leuk hoor, ware het niet dat we inmiddels door het hele huis al overal lichtjes hebben hangen omdat hij dat zo geweldig vind. Is maar goed dat we geen boom in de tuin hebben. Oh ja ik had nog een vraag. Ik bedacht me namelijk dat ik alleen kraamverband in huis heb, maar ik zie het niet zitten om mijn vriend voor maandverband te sturen. Hij zal wel met iets thuiskomen hoor en vind het ook niet erg om te halen, maar of het dan het goede is, dat is een tweede. Kopen jullie extra dik maandverband of gewoon wat dunner? Vond wel dat ik het laat bedacht maar beter laat dan nooit .
Haha ik ook hoor. Griezelen dat wel. In september pas hoor, dan ben ik weer in shape (hoop ik) en hebben we een kleurtje. En de kleine is iets groter haha. Hanna zegt de ene keer zusje en de andere keer broertje. Af en toe brusje... Haha je vriend is een helder licht. Gezellig toch, lekker laten gaan. Gewoon maandverband is niet zo prettig als je erg vloeit, want dat broeit en zit soort synthetisch goedje op he?! Ik vloeide niet heel erg en gebruikte al snel de witte verpakking van kotex. Maar die heb je ook in een dikkere versie. Anders de kraamverzorgster sturen...?
Dat lukt je vast in september en een kleurtje is altijd leuker. Haha bij Hanna kan het nog alle kanten uit. Dit ging iets te ver met de lichtjes hoor gelukkig zag hij het zelf ook toen hij het ging bekijken haha. Oh ja dat is ook zo. Kun je de kraamverzorgster voor zoiets sturen? Wist ik niet. Anders kan ik mijn moeder ook nog sturen maar ik heb zo'n vermoeden dat die dan ook niet weet welke ze moet hebben. Ik ga morgen eens kijken voor de Kotex, vind het wel prettig om wat te hebben liggen.
Hier deed de kraamverzorgster ook boodschappen en ze heeft zelfs gekookt en eten klaargezet. Maar goed ik had wel de volledige 49 uur(-6 uur van 1 dag ziekenhuis). En nu krijg ik sowieso 2 dagen extra.
Dan hadden jullie het wel luxe zeg. Hier kookt de kraamverzorgster ook niet, ook al is ze er hele dagen. Je kunt hier maaltijden bestellen via de kraamzorg. Nou daar bedank ik voor.
Oh nou ja, scheelt misschien dat ik een zzp-er heb.. Ze heeft kippensoep gekookt en zette bloemkool enzo klaar. Maar ze doen ook geen boodschappen? Wat komen ze dan doen als ze de hele dag komen
Lekker hoor! Dat scheelt denk ik heel veel. Ik zit bij een groot bureau dat veel meer doet dan alleen de kraamzorg. Denk dat dat veel verschil maakt. Ik heb gevraagd wat de dagbesteding zou zijn, thee drinken met mij kwam er echt heel vaak in voor. Zit ik niet steeds op te wachten, ik wil niet het gevoel hebben haar te moeten vermaken. Ze maakten wel een broodje tussen de middag en verder wat schoonmaken. Maargoed daar ben je ook wel een keer mee klaar. Raar geregeld he?!
Hoi meiden, Sorry ik reageer weinig maar ik ben zo onwijs verliefd op mn meisje Ik hoop dat jullie ook snel aan de beurt zijn hoor! Hier gaat het zo geweldig!! Ze komt om de 3 uur, en verder hoor ik dr niet. Zo tevreden popje, echt onwijs!! Borstvoeding is nu goed op gang, 2 dagen flinke stuwing gehad nu nog wel maar het is aan het afzakken dus hopelijk gaat het nu beter want mn borsten ontplofte bijna haha Ik heb qua voedingsbh een cupmaat groter dan normaal en qua omvang ook. Vloeien doe ik bijna niet meer, in iedergeval niet meer dan een normale menstruatie. Ik draag wel het kraamverband want dat vind ik minder zweterig dan gewoon maandverband. Ik heb geweldige kraamzorg! Oudere vrouw, al 40 jaar in dienst!!! Ze vliegt echt het huis door, heerlijk! Vanaf vandaag alleen nog de ochtenden, eigenlijk morgen voor het laatst maar ik krijg 2 extra dagen ivm de keizersnede. Hier doet ze ontbijt maken, lunch, koffie enzo voor mij, vriend en evt visite. Helpen met in bad doen, bed van mij en baby verschonen, kruiken vullen, mn pols en temperatuur opnemen, temperatuur baby opnemen, wegen, schoonmaken van slaapkamer, babykamer, badkamer, en beneden ook stoffen en zuigen. Wassen, strijken en vaatwasser legen. En idd ook thee drinken bij mij maar dat is alleen bij binnenkomst, en rond koffietijd. En natuurlijk helpen bij de borstvoeding. We zijn nog niet beneden geweest, ik vind het heerlijk om nog rustig op de slaapkamer te zijn. Ik ga wel regelmatig de honden groeten en vanaf morgen willen we af en toe met baby naar beneden en dan langzaam het beneden zijn opbouwen. Lijkt me het prettigst voor de honden, en voor mij, lekker alles rustig aan Gelukkig nog niet druk met visite, meeste komen het weekend en vanaf volgende week. Wel fijn want heb echt nog behoefte aan rust, tenslotte niet alleen moeder geworden maar ook een operatie gehad. Dus zowel lichamelijke maar ook emotioneel best heftig allemaal.... We doen het dus rustig aan en het is echt geen straf om veel op bed te liggen met mn prinsesje
Inderdaad, schoenen zijn echt duur! L heeft 1x 5 weken met een paar schoenen gedaan en toen waren ze alweer te klein en dan ook nog eens bijna 80 euro voor betaald hebben (en niet te klein gekocht haha). Mooie buik hoor, het verschilt echt heel erg bij iedereen. Mijn buik zit ook niet laag ofzo. Oh bah Hanna met ongedierte haha! Wel herkenbaar hoor Hier doet de kraamverzorgster ook geen boodschappen volgens mij. Zet wel eten klaar voor savonds. Verder veel poetsen en denk ook wel bezig zijn met L. Dat is bij een 2e kindje ook wel een verschil denk ik. Hoe doen jullie het met een kolf? Ze zeggen dat je die nog niet moet kopen en geb ik ook niet gedaan, maar wat dan? Soms moet je de oroductie toch opschroeven met een kolf al in week 1 als het niet goed op gang komt? Huren dan ofzo? Maar dat is ook heel duur zag ik. 10 euro per dag ongeveer!
Over 2 weken moeten we trouwens naar de kinderarts voor een heupfoto, dit gebeurt standaard bij stuitliggingen. Gisteren de gehoortest gehad, helemaal in orde! En de hielprik gehad, zo zielig!!
Staffie, wat een prachtig meisje! En wat een heerlijk bericht, het genieten straalt er gewoon vanaf. Fijn dat je nog even rust hebt qua bezoek en wat lekker dat je zo'n geweldige kraamzorg hebt! Geniet ervan! Ik ben erg benieuwd hoe jullie honden op jullie dochter gaan reageren. Hebben ze haar al wel gezien toen jullie thuis kwamen? Seentjuh, een kolf heb ik ook nog niet gekocht. Geen idee hoe ik dat doe als het kolven nodig is, met de hand misschien? Maar ik weet niet hoe "makkelijk" dat is. Zonde van die schoenen zeg! Leuk een goed groeiend kind
Argh ik word gek van mezelf! Heb al een tijdje een heel onrustig gevoel in mijn buik dat soms even weg is maar steeds terug komt en ik kan absoluut niet stil zitten. Net de hele keuken zitten poetsen en nu wil ik het liefst de fleece deken en kussens van de bank in de wasmachine stoppen. Wat natuurlijk ook morgen kan, maar ik kan me bijna niet bedwingen om het nu te doen. Welkom terug nesteldrang op dit geweldige tijdstip...