Oeh lekker! Ik moet gelijk denken aan een kapsalon heb ik al dagen zin in maar ik mocht nog niks bestellen van mezelf. Wilde het bewaren voor de vakantie haha. Wat gaat het worden? Oh zo ja, dat herken ik wel, vervelend! Haha bevallen in de supermarkt, weer eens wat anders . Zat me laatst nog te bedenken: je vliezen zullen maar eens breken in de supermarkt, dan moet je aan bijvoorbeeld een 16-jarige dit vertellen en moet die het gaan opruimen. Ik vond het een erg grappige voorstelling ook al is de kans superklein . Zijn trouwens toch wel harde buiken, het wordt wat sterker. Ik heb ineens ook het gevoel dat ik vanavond naar de stad moet omdat het morgen niet kan. Raar, zal wel tussen mijn oren zitten.
Hahaha ja zou leuk zijn in de supermarkt. dan komen ze wel met de dweilmachine hoor... Oh hup aan de wandel! Maar ja als het niet doorzet heb je morgen niks leuks meer te doen.
Ohjee zal je maar gebeuren inderdaad in de supermarkt. Ben je er mooi klaar mee hahaha Bailief, nou wie weet zetten ze wel door dan! Vanaf dat ik weer kwam uit ziekenhuis is de hond niet bij mij weg te slaan.. ze wou perse op m'n buik liggen en heb er maar even lief een foto van gemaakt! We hebben namelijk ook niet bepaald een schoothondje haha maar ze doet wel heel voorzichtig.
Wat een mooie hond. Hier zei toch al iemand dat dieren ook aanhankelijker worden richting de bevalling? *komen hier ineens allemaal spinnen op me af*
Ik zag het in 1 keer voor me griezels. Maar goed wie weet nono. Ik hoop dat dit weekend goed gaat bevallen, letterlijk en figuurlijk.
Oh man het was verschrikkelijk! Superdruk natuurlijk maar we hebben er in totaal 2 uur over gedaan! Ondertussen heb ik flink wat oefenweeën staan wegzuchten. Had ook echt pijnlijke harde buiken. Lig nu op de bank en ik ben helemaal op. Laat die baby maar komen, de boodschappen zijn binnen . Ga vandaag echt niet meer naar de stad. Ik hoop dat ik me snel beter voel en morgen naar de stad kan. Of bevallen vannacht, dat mag altijd haha. Maar ik denk dat het januari wordt. Nono wat een lieve foto! Misschien voelt ze het aan Saar, spinnen, hahaha gezellig
Pissenbedden, wormen en spinnen bij saar haha, hele beestenboel Ik ga misschien wel via ah boodschappen bestellen haha. Niet die drukte in, maar weet niet of het wel sneller is... Lieve hond hoor! Van mij mag de baby zich ook gewoon nu aankondigen hoor. Ik hoef njet perse op de geplande datum haha. Hopelijk zet het voorwerk eens door bij jullie... zou wel lekker zijn!
Seentjuh, als de AH nog plek heeft om bij jullie te bezorgen zou ik dat zeker doen! Het bespaart je frustratie, pijn en veel tijd . Zou je het echt niet erg vinden als het toch onverwachts dot weekend zou beginnen? Krijg je dan een spoed keizersnede? Voorwerk gaat hier niet doorzetten . Baby is lekker druk en ik hoef niks meer weg te zuchten. Lig nu op de bank met pijn aan mijn rug en heupen. Maar ik ben heel blij dat ik er nu vanaf ben!
Bailief: Vreselijk, hier viel het echt nog mee. Vervelend van die harde wegpuf buiken. Seentjuh: Wil je echt een spoedkeizersnee? Lijkt mij zo naar, nu kan ik me er helemaal op voorbereiden. Ben ook heel bang dat het dan te snel gaat (moeder en zus bevielen binnen 2,5 uur met de 2e).
Lekker relaxen dan bailief! Nee ik zou het echt niet erg vinden als het nu zou beginnen, graag zelfs! Het wordt dan wel een spoedkeizersnede maar er is wel verschil tussen spoed en spoed natuurlijk. Als mn vliezrn zouden breken, heb je echt nog wel tijd zeg maar, dus kom maar op! Lekker the voice kijken vanavond, heerlijk niksen
Ff snel berichtje van mij: hihihi ook hier voorweeën sinds een uur of 17 (5).. ze lijken nu weer minder te worden. Onze lichamen zijn lekker bezig vandaag als ik het zo lees!!
Oh zo ja Seentjuh, dat kan ik ook wel begrijpen. En eerder je meisje bij je LA85, jij ook al zo bezig. Ik hoop echt dat al dat voorwerk ons wat oplevert maar ok heb er bij mezelf een hard hoofd in. Heb echt het gevoel dat ik oud en nieuw met een dikke buik vier . Scheelt dat ik niet van plan was te gaan feesten haha. Prutske, hoe is het bij jou? Levert het jou al wat op?
Vliezen zijn gebroken! Sinds 17u vanmiddag elke 8-10 minuten wat kramp.. nu lijkt het juist weer weg te gaan terwijl ik dus zonet een plas helder water ben kwijtgeraakt en ook wat doorzichtig slijm. Ga nog ff de was ophangen en dan proberen te slapen. Lijkt allemaal een beetje onwerkelijk.. maar kan niet anders als mn dat t vruchtwater was.. rook een beetje zoet, kon het niet tegenhouden (en nee was echt niet aan't plassen hahah).
Yeah!! Heel veel succes La, je kan het!! Hopelijk kan je nog wat slapen, want het duurt niet lang meer voordat je aan de bak moet
Nou van slapen komt niks.. Poeh weeën!! Weet niet waar ik het zoeken moet.. Heb om even na 1u de vk gebeld... Helaas heeft die wat ik niet zo graag heb dienst nu. Die zei bel over een uur maar terug. Ben echt op de klok aant kijken tot ik weer kan bellen (en dan zou ze daarna ook komen zei ze). Sinds middernacht elke 5 minuten een wee. Merk wel dat ze t afgelopen half uur echt sterker zijn. Lig op bed, soms ff op handen en knieën, spuugbak voor mn neus voor t geval dat, want ben erg misselijk. Net alsof ik ziek ben.. Heb t een hele tijd ijskoud gehad ennu warm en koud tegelijk. Mn hele lijf trilt maar ook dat zal er wel bij horen denk ik? Enfin, al 4 uurtjes om sinds het breken van mn vliezen dus ik heb sowieso 1/6e al achter de rug
La85: Succes!!! Hopelijk gaat alles goed en heb je snel je mannetje in je armen. Seentjuh: Ja met gebroken vliezen mag het van mij ook wel starten