Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nono

nono Niet meer actief

LA yes!! Succes meid.

2. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    LA85: zet m op! Hopelijk ben je al een heel eind nu en ligt je kleine al bijna in je armen :)

3. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    La, Hopelijk heb je je kindje al lekker in je armen.

Hier gisteren maar lekker gaan darten, als die kleine nog niet wil komen ga ik lekker op stap als het gaat.
    Voor vandaag staat er een verjaardag op het programma bij mijn tante.
    En morgen zijn hier in het dorp de winkels open dus dan misschien even daar kijken er is ook live muziek enzo bij.

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

LA85, hopelijk schiet je bevalling een beetje op en heb je je kleine mannetje snel in je armen!

Prutske, lekker, moet je ook zeker doen! Veel plezier dit weekend :)

Hoe is het met de rest?

Ik heb een heel beurs gevoel aan mijn onderbuik, zal wel van gisteren zijn. Eigenlijk wil ik per se naar de stad maar misschien moet ik het even uitstellen tot morgen. Gisterenavond toch weer voorwerk gekregen hier maar telkens niks dat doorzet.

5. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Bailief, kijk het nog even aan en probeer toch lekker te gaan. Of ga alleen even lunchen of zo.

Hier ook weer voorwerk, komende en gaande steken onderin mijn buik.

6. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Prutske: Afwachten, maar van het strippen zal het nu niet meer komen vrees ik, balen dat het niet heeft geholpen de bevalling een zetje te geven. Lekker afleiding zoeken inderdaad.

Bailief: Ik zou ook lekker even gaan in de hoop dat het dan door gaat zetten.

Hier vannacht van 3 tot half 7 wakker geweest en toen toch nog even gaan slapen tot kwart voor 8. Voelt wel lekker op zich dat laatste uurtje. Hier is het allemaal rustig. Manlief is met Hanna even naar dorp aan het lopen dus ik rust even extra uit. En ben hard aan het aftellen naar de geboortedatum:)

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

He dat is geen lekkere nacht, Saar. Rust nog maar even lekker wat uit. De geboortedatum zal vast niet lang meer duren, wat moet het leuk zijn om daar helemaal naar toe te kunnen leven :).

Kan dat eigenlijk echt? Dat het doorzet doordat je in beweging blijft? Dan ga ik met alle liefde de hele stad rondlopen geloof ik haha.

8. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik weet het niet of dat echt kan, maar blijven zitten heeft ook niet zoveel nut toch? Afleiding zoeken is sowieso lekker. Het duurt hier inderdaad geen 2 weken meer. Ik vind het heel grappig hoe iedereen hier zit te popelen terwijl ik zoiets heb van ach joh komt wel goed hier... Heel gek. maar t is een dubbel gevoel: zie ook wel op tegen de operatie..

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Nee dat heeft inderdaad weinig zin. Maar het scheelt dat de stad morgen ook open is ;). Ik ga zo even een douche pakken en denk dat we vanmiddag wel even gaan. Eerst nog wachten op het pakketje van de H&M, die komt voor half 2.

Kan me goed voorstellen dat je opxiet tegen de operatie. Dat is niet niks en daarna heb je natuurlijk ook nog die herstelperiode wat voor jou ook al weer zwaarder is omdat Hanna er ook is. Heb je nog de slaap medicatie kunnen regelen?

Hier vandaag nog maximaal 4 weken :p. En de kindjes worden nu officieel winterkindjes ;).

10. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hopelijk heeft la de beeb in haar armen!

Vanmorgen boodschappen gedaan, bah bah! Zeker een uur in de winkel geweest ;)

Hoop dat L even slaapt, want gisteren dus niet! Dan is hij echt de hele middag een tiran... wil nog even schoenen voor hem halen in de uitverkoop vanmiddag. Maat 26 alweer dan!:$

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Bailief: Oh lekker even wachten op je pakketje dan! Het is gewoon dubbel, want aan de ene kant kijk je enorm uit naar dat moment en aan de andere kant denk je van ohoh hoe gaat dat voelen... Nee geen slaapmedicatie gekregen, mocht wel maar ze gaf aan dat dit wel invloed op de kleine kon hebben m.n. bij de geboorte. Dus heb ik het maar zo gelaten.

Seentjuh: Oh vreselijk zo in de winkels. Mensen gaan toch al mooi op tijd boodschappen doen dan. Ik laat mijn man maandag of dinsdag de rest halen. Ik shop niet meer voorlopig. Maat 26 al, wauw 9 maanden ouder als Hanna en 5 maten groter. Ik heb besteld bij ziengs en nu heeft ze ook nieuwe schoenen. Sterkte met shoppen. Jij ligt straks toevallig niet in de plaats H. of wel met de keizersnee?

12. Bailief

Bailief Niet meer actief

Seentjuh, haha je hebt je er toch aan gewaagd? Erg he?! Maar je hebt het binnen :D. Hoop voor je dat L. wil slapen...

Saar, verstandig dat je het niet gedaan hebt, die slaapmedicatie. Het lijkt mij ool raar hoor, je wordt geopereerd, daar zit iedereen altijd tegen op, maar he krijgt er zoiets moois uit. Iets helemaal niet leuks gecombineerd met iets geweldigs. Probeer het een beetje op je af te laten komen, voor zover dat lukt.

Ik werd net heel erg naar onder de douche. Ik stond met mijn buik richting de straal en ik kreeg ineens een druk op mijn ribben. Kreeg ook weinig lucht en werd heel misselijk. Zo raar. Maar het trok ook zo weer weg. Snap er niks van.

Pakketje is trouwens binnen :) dus wij gaan zo even. Ik hoop dat er wel parkeerplekken zijn bedacht ik me net :p

13. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Sterkte... Anders laat je je door je vriend dichtbij de winkels afzetten en gaat hij parkeren. Die druk kan ook zijn van de baby die zich even lekker nestelt in de je ribben..
    Je zegt het helemaal goed. Die hormonen werken echt niet mee:)

14. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh beetje eng zo onder de douche... gelukkig was het zo over!

L heeft altijd al grote voeten gehad haha. Was al heel goed zoeken naar goede 1e schoentjes om te lopen, omdat hij al een grotere maat had dan die schoentjes meestal zijn. Met zo'n hele flexibele zool zeg maar. Hopelijk heeft zijn zusje toch meer meisjes voeten, oftewel wat kleiner haha.
    Ik ga bevallen in plaats B ;) ik woon in het zuidwesten van het land :D

Oh beter om die medicatie dan niet te nemen inderdaad! Je wilt geen suffere baby daardoor he!

Ik vind de keizersnede ook heel dubbel, maar ik ga er vanuit dat de baby weer alles goed maakt, net zoals ik dat gevoel had bij L. Alleen heb je bij een gewone bevalling natuurlijk eerst pijn en dan de baby, en nu andersom ;)
    Ik laat het maar over me heen komen, ze moet er toch uit he!

15. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Seentjuh. Kan het zijn dat jij vlak bij mij woont

Bailief. Ik denk dat je kindje zich lekker op het warmste plekje nestelt. Als ik in bad ga zakt de kleine altijd onder het warme water

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh je zoontje leeft op grote voet zeg maar. Nou hopelijk heeft z'n zusje kleinere voetjes, is toch makkelijker met de 1e schoenen. Hier begonnen in maat 20 in augustus. Nu dus 21. Nee dan komen we elkaar niet tegen :) Zou wel gek zijn haha. Die nuchterheid ervaar ik meestal ook hoor over de keizersnee en ben heel blij dat ze deze keuze hebben gemaakt, maar goed volgens mij komt het bij mij ook een gedeelte door de rare anesthesist die zei dat je ook pijn kon hebben als ze in je gaan snijden is gewoon echt niet handig.

17. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Manlief snapt trouwens even niks van mijn gedachten gang. Die zegt: ja dat moet die beste man toch gewoon zeggen, het kan toch. Ik wil het gewoon niet weten hahaha.

Ben benieuwd of LA inmiddels bevallen is. Hoop voor haar van wel.

18. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, dat meen je niet, wat een rare anesthesist! Ik neem toch aan dat ze wel ff checken of de ruggenprik er goed in zit. Bij dat programma zeiden ze toen wel dat je een ongemakkelijke druk kon voelen, ik geloof als ze bij de baarmoeder zijn, maar dat is nog weer anders dan pijn. Bah dat helpt ook niet echt.

Seentjuh, haha ik hoop ook voor je dat je dochter wat kleinere voeten heeft. Ook leuker en makkelijker voor haar ;).

Baby zal dus de boosdoener zijn geweest. He wat een leuk kind :p. Was wel even eng ja. Maar ik heb ervan geleerd :D andersom blijven staan onder de douche haha :p.

We zijn nog steeds niet weg, dan belt die weer en dan die... naja we kunnen bijna :D nemen we denk ik gelijk wat te eten mee uit de stad. Lekker makkelijk.

19. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha dat zijn mannen, Saar. Wij snappen je wel ;)

20. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb dat programma ook gezien bij operatie live. Het enige dat toen gezegd is, is dat je het kan voelen als ze het buikvlies scheuren ofzo, omdat dat hoger komt dan de ruggenprik? Maar dat is dan maar een paar seconden? Wel vreemd dat de anesthesist dat gezegd heeft. Hier zei hij juist dat hij het nog niet meegemaakt heeft dat de ruggenprik zijn werk niet deed, wat ik dan wel weer fijn vond om te horen.

Zundert is inderdaad niet zo ver bij mij vandaan Prutske!

Veel plezier met shoppen bailief! L is net wakker, dus wij gaan zo richting de stad om schoenen :D

Deel Deze Pagina