Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hup bailief. Op naar de stad.

Seentjuh: Misschien is dat ook wel wat hij bedoeld. Hij zei wel: duurt max. 2 minuten dan.. Nou ja ik ga er maar gewoon voor, bevallen doet ook veel pijn. Was een overenthousiaste anesthesist denk ik. Mijn hoofd gaat gewoon met mijn gevoel op de loop of andersom :)

Ik ben wel super benieuwd in ieder geval:D

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Seentjuh, schoenen gevonden? :)

Saar, je anesthesist was denk ik niet de meest tactvolle :p. Een typische man, of was het een vrouw?

Wij zijn een uurtje in de stad geweest, was gezellig maar ik kreeg wel flinke steken bij mijn liezen in de buurt. Ik las dat als de boel verweekt je kindje nog dieper komt te liggen dus dat zal het wel zijn.

We hebben een lekkere hema worst gekocht in de stad en die gaan we zo op brood eten :D mmm!

3. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja een man ja haha. Hij zei ook al: ja ik weet niet hoe dat is natuurlijk zwanger zijn. Wel eentje met humor.

Ik heb serieus nog nooit hema worst gehad:) Eetsmakelijk. Wij aten patat. Ben je wel geslaagd voor wat je wilde? Nog wat voor jezelf gekocht?

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha dat verklaard zijn onhandigheid in wat hij zei, hou dat maar in je achterhoofd ;).

Echt nog nooit? Oh je mist iets :D. Ook lekker, patat. Helaas niet helemaal geslaagd hoe ik wilde maar ik heb wel een nieuw oogpotlood en nieuwe oogschaduw haha. Ik hoopte roze enveloppen te vinden, schijnt nogal moeilijk te vinden te zijn.

5. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja klopt hoor ik stel me ongelooflijk aan, heerlijk dat mag straks niet meer:D Normaal ben ik niet zo, ben ik vrij nuchter maar nu bah.

Even googelen levert heel veel roze enveloppen op hoor! Zou je nog kunnen kijken!

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Nee je stelt je niet aan ;). Is hartstikke logisch met al die hormonen, ik zou het net zo hebben. Ze gaan wel even met een mes in je, niet iets wat je dagelijks meemaakt laten we maar zeggen.

Klopt via internet genoeg te vinden ;) dus ik denk dat ik het maar ga bestellen. Had gehoopt het gewoon in een winkel te kunnen kopen.

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ja eng he?! Ben nog nooit echt geopereerd, wel gehecht op de ok, maar dit is toch net even anders. Komt ook omdat je je kunt voorbereiden erop denk ik. Ach het kan alleen maar meevallen.
    Is het voor de geboortekaartjes? Hier ligt alles gelukkig geschreven en al klaar. :)

8. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ja is ook zo, je weet dat het gaat gebeuren en dat wist je van te voren bij de hechtingen niet. Maar dit is een goede instelling, , volhouden ;).

Ja klopt voor de geboortekaartjes. We krijgen er witte bij maar dat vind ik zo saai. Handig dat het bij jullie al klaar ligt, scheelt een hoop werk.

Ik bedenk me net dat ik vergeten ben naar een andere BH te kijken. Pff als mijn hoofd niet vast zat...

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Oh balen! Ik heb het ook hoor. 6 keer door de supermarkt ook al heb ik een lijstje.... Roze is wel leuk ja. Wij hebben gewoon crème enveloppen, saai;).

Waar is de rest? Allemaal lekker aan het bevallen???

10. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee geen schoenen gevonden! :( maandagmiddag maar even andere stad aandoen ervoor... ik ben een beetje moeilijk met mijn smaak haha. Voor jongens is het zo wie zo minder keus helaas...

Heb vanmiddag nog de bovenverdieping gestofzuigd en gedweild en alle prullenbakken verschoond haha, nog wasjes aangezet, opgehangen en gevouwen... ben helemaal gaar nu!

Lekker niksen op de bank :D

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Seentjuh: doe eens rustig aan;) Veel te veel zo hoogzwanger. Balen dat je geen schoenen hebt gevonden. Extra lastig dat het uitverkoop is. Anders even internetshoppen dit weekend?

12. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Hier druk met de was. Maar ik hobbel nog steeds rond

13. Bailief

Bailief Niet meer actief

Saar, dat heb ik ook ja haha. En het lijstje dan zo vaak nalopen en er thuis achter komen dat je toch iets vergeten bent van je lijstje. Geweldig :p.

Creme is beter dan wit hoor ;). Deze zijn bijna doorzichtig wit, van dat hele dunne papier. Daarom zijn de enveloppen vast gratis :p

Seentjuh, jij mag het ook wel wat rustiger aan doen zeg haha. Waar haal je de puf vandaan? Jammer dat het niet gelukt is met de schoenen. Hopelijk vind je maandag wat. Morgen kun je ook gaan :p er is veel koopzondag.

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Die baby heeft het nog veel te veel naar zijn zin bij jou Prutske. Je bent in ieder geval lekker bezig :)

15. Bailief

Bailief Niet meer actief

Bedenk me net iets, ik sprak vanmiddag een kennis en het ging over dat de baby een meisje is. Zegt ze: ik ben zo blij voor jullie dat jullie een meisje krijgen want meisjes zijn zoveel leuker dan jongens. Dus ik zei dat jongens ook hartstikke leuk zijn. Nee volgens haar waren meisjes leuker dan jongens omdat ze liever zijn. Zelf heeft ze alleen een dochter.

Ik vond het zo raar. Oké je kunt een mening hebben maar was dit kindje dan minder leuk geweest als ze een jongen was? Tuurlijk niet... Wat houden mensen er toch rare gedachtes op na.

16. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Ik zal wel een lekker baby huisje hebben.

Seentjuh, wordt jou oudste ook zo ongeduldig? Hier wordt mijn buik iedere dag wel een paar keer bloot gemaakt en dan zegt hij baby uitkomen. Nouja zeggen het is meer schreeuwen;)

En ik blijf liever bezig want als ik heel de tijd in de bank hang duurt de dag zo lang. En die kleine trekt zich er toch niks van aan helaas.

Stiekem hoop ik vannacht na 12 uur aan de gang te gaan of met kerst want dan heeft een van de liefste vk, s van mijn praktijk dienst.

17. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Oja, ik vind mijn lieve kleine mannetje toch ook wel heel lief hoor. En een meid erbij lijkt me ook wel heel erg leuk. Kan ik vergelijken wat het leukst is:p

18. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha Prutske, kom je de uitslag even vertellen wanneer je erachter bent wat leuker is? :p Misschien krijg je wel nog een heel lief jongetje erbij ;)

Het zou wel heel fijn zijn als je kan bevallen met haar erbij. Ik heb ook echt een voorkeur maar geen idee wie er wanneer dienst heeft. Je moet maar eens een goed gesprek voeren met je baby over dat het hierbuiten nog leuker is :p

19. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een rare opmerking! Ik vind mijn zoontje ook heel leuk, veel leuker dan het dochtertje van vrienden van ons :p

L is niet echt ongeduldig, al is hij duidelijk steeds meer bezig met de baby. Alsof hij weet dat het nu niet lang meer duurt.

Morgen komen schoonouders hier gourmetten. Zij nemen alles mee, dus hoef er niet zoveel voor te doen :D

Last van mijn bekken... auw auw :(

20. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Seentjuh, pak dan wat meer rust!;)
    Of misschien even een lekker warm bad helpt hier voor bijna alle zwangerschapskwaaltjes

Deel Deze Pagina