Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutske

    Prutske Fanatiek lid

    9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Ik miste bailief ook al.

    Datum maakt me niks meer uit als de baby maar komt want wij zijn nu zo nieuwsgierig.

    Seentjuh, handig zulke antwoorden daar kan je ook niks mee
     
  2. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Dat is ook zo. Hup bevallen Prutske!
     
  3. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Nee hoor nog niet aan het bevallen hier. Was het maar zo'n feest :D. Ik ben een beetje druk met van alles en nog wat samen met mijn vriend dus ik kom later vandaag even uitgebreider reageren :).
     
  4. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Jammer bailief. Ben benieuwd wie de volgende is...
     
  5. seentjuh

    seentjuh Fanatiek lid

    12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is wel weer tijd voor een geboorte he! Ik gok op prutske spontaan en anders saar op vrijdag! Dat denk ik, maar weet ik natuurlijk niet :p

    Mannen en hun moeders inderdaad...;) ach ja...

    Grootte van de baby meten ze nu niet meer, omdat ze daar te groot voor wordt. Dus moet uitgaanvan de meting van 36 weken en dat was 3800 gram ongeveer bij 40 weken. Dus zal nu zo'n 3600 zijn dan ofzo? Ach ja, ben benieuwd! Het voordeel is dat ik ze er niet uit hoef te persen haha
     
  6. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Oké, bij mij heeft ze vorige keer nog wel gemeten met 38+1.. Apart. Maar toen zei ze wel dat ze het hoofdje niet meer goed kon meten omdat die te laag lag. Ik kom op hetzelfde gewicht uit met 40 weken. Zou ik vrijdag aan de beurt zijn ja? Haha ik word gek van de mensen om me heen. Dan bellen ze en zeggen ze oh leuk dat jullie het verder geheim houden maar ik denk ..... december. Uhh ja en wat moet ik nu zeggen dan? :)
    Ik hoop dat Prutske nu als eerste bevalt want die stond als eerste op de lijst volgens mij.
     
  7. Prutske

    Prutske Fanatiek lid

    9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Ik hoop ook dat ik nu mag bevallen.

    Nog steeds allern wat voorwerk en heel veel slijmverlies dus anders morgen om 1 uur weer naar de vk en dan zal ik wel horen wat ze dan willen afspreken.

    Jammer bailief, afwachten dan maar

    Saar en seentjuh, aftellen maar
     
  8. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Zou het helpen om een stuk te gaan lopen?? Mijn moeder beviel alle keren na een flinke wandeling in het bos.. Ik geloof er niet zo in, maar goed.
     
  9. nono

    nono Niet meer actief

    Hier ook weer rustig..... Nou heb de kerstdagen maar gewoon geplanned anders ga ik zitten wachten en duurt 't alleen maar langer. Gister iemand die ik ken met 37 weken bevallen.. Krijg echt kriebels dan haha! Ik wil ook.. Stiekem een beetje jaloers ook. :p
     
  10. Prutske

    Prutske Fanatiek lid

    9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Bij mij niet hoor saar, gisteren wel een kilometer of 4 gelopen.
     
  11. Prutske

    Prutske Fanatiek lid

    9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Nono, toch wel irritant he als iemand die later uitgerekend was al bevalt
     
  12. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Oh balen.. Hopelijk stript ze je anders morgen nog even flink... Zou ze dat doen met de kerstdagen voor de deur?

    Ik snap je helemaal. Prutske was hier toch de eerste op de lijst en er zijn er al een aantal voorgegaan. Irritant lijkt me.

    Ik tel gewoon lekker af.. Kan me nog niet voorstellen weer zo'n kleintje en als je het dan in je armen hebt kun je het niet meer voorstellen zonder. Zo'n gek idee. En ben inmiddels berenieuwsgierig naar welke naam ons kindje krijgt.
     
  13. Me88

    Me88 Bekend lid

    5 apr 2013
    574
    23
    18
    Noord-Holland
    We hebben Jens vanmiddag weer mee naar huis mogen nemen :)
    Na elke voeding mag hij nog even bij ons liggen en daarna moet hij tot de volgende voeding slapen in zn bed of de box. Zo kan hij het snelste aansterken.

    Ja ik vind ook wel dat Prutske nu mag bevallen!!
    De avond dat mijn vliezen braken had ik een half uur gewandeld.....
     
  14. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Super fijn me88! Hopelijk gaat hij weer helemaal opknappen!
     
  15. seentjuh

    seentjuh Fanatiek lid

    12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn me!! Hopelijk gaat het nu heel rap goedkomen!

    Hier ook de vrouw van mijn neefje bevallen vorige week, terwijl ze later uitgerekend was... idd wat jaloersmakend!:)

    Aan mijn man zijn kant is de vrouw van zijn neef op precies dezelfde dag uitgerekend haha. Ben benieuwd wie er eerder is! Gelukkig krijgen zij een jongetje, anders had ik wel stress gehad of ze niet dezelfde naam zouden krijgen (en achternaam, aangezien het van mijn man zijn kant is).

    Hier zijn ze ook aan het gokken hoor naar de datum, maar ja... ik zeg gewoon dat ze er vanzelf van horen :D het aftellen is nu wel echt begonnen! Ik zou bijna een afstreepkalender maken :D
     
  16. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Ik vind het gek genoeg niet irritant dat iedereen bevalt, omdat ik een datum heb denk ik. Jullie mogen allemaal voor mij bevallen, lief he?!
    Hebben zij dezelfde smaak als jullie dan qua naam?

    Haha die afstreepkalender heb ik ook over nagedacht... Toch maar niet gedaan, maar elke morgen als ik wakker ben denk ik: nog ... nachtjes!
     
  17. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Sorry dames ik kom er even niet mee over om bij te lezen en te reageren. Ben ook niet thuis dus daarom. Morgen lees en reageer ik bij :D tenzij ik vannacht ga bevallen, dan kom ik het even melden :p. Maar Prutske, aan jou de eer om eerst te bevallen hoor!
     
  18. seentjuh

    seentjuh Fanatiek lid

    12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee volgens mij hebben we niet dezelfde smaak, maar je weet het nooit natuurlijk he! Mijn neefje kreeg ook een meisje, maar dat is gelukkig ook niet dezelfde naam als ons. Die hebben hun dochtertje gewoon hetzelfde genoemd als het dochtertje van ons nichtje haha. Zou ik dan weer nooit doen... Als een naam al in de familie voorkomt, is die voor mij uitgesloten. Ik was bijvoorbeeld helemaal fan van Tim, maar ja... mijn neef heet zo... Dus nu hebben we L haha. Veel leukere naam ook achteraf :D

    wel lief dat je aan ons denkt en het wil melden als het begint hoor Bailief! :p
    Ik denk dat ik te druk met mezelf ga zijn haha, heerlijk egomoment ;)
     
  19. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Bailief: Kalm aan. En wie weet heb je morgen wat leuks te melden..

    Seentjuh: Dat scheelt weer. Ik heb een neef met een hele mooie naam maar die naam is ook uitgesloten. Maar goed iedereen moet dat zelf weten natuurlijk!
     
  20. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Zo nog lekker rustig hier om half 9. Betekend dat dat iedereen ligt te bevallen? Of heeft iedereen gewoon heerlijk geslapen.
     

Deel Deze Pagina