Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prutske

    Prutske Fanatiek lid

    9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Ikke niet hoor haha. Hele slechte nacht gehad. Helaas
    Alles is hier ook weer lekker rustig. Dus straks vol goeie moed naar de vk.
     
  2. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Ik lig nog in bed :p. Al wel een uur wakker van buikkrampen. Maar ze zijn er de hele tijd, gaan niet weg ofzo dus het zullen mijn darmen wel zijn.

    Me88, wat fijn dat Jens mee naar huis is!

    Seentjuh, leuk dat je op dezelfde datum uitgerekend bent als de vrouw van je man zijn neef. Gelukkig krijgen zij een jongen haha.

    Saar, jij hebt weer een flinke gebroken nacht gehad zo te zien? Bah...

    Oh Prutske, jij ook al een slechte nacht, balen. Hopelijk stript de vk je even goed straks!
     
  3. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Succes bij de vk prutske. Hopelijk gaat ze nog even flink aan de gang.

    Bailief: Oh nou ben benieuwd wat de vk bij jou zegt ervan.

    Hier nog wel geslapen van half 11 tot 2 en van 4-6. Dus valt best mee. Ben wel erg moe heb niet zoveel zin in internetten. Ga maar lekker met mijn dochter en boekjes op de bank.
     
  4. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Eigenlijk toch wel erg als je dat mee vind vallen terwijl je nog niet eens bevallen bent, Saar ;). Maar ik snap je heel goed hoor. Gelukkig maar dat je nog even geslapen hebt daarna.

    Ik ben ook wel benieuwd wat de vk zegt en ook hoe mijn bloeddruk is. Die interesseerde mij in het begin niks haha maar nu ben ik er telkens benieuwd naar.

    Gezellig met je dochter :) veel plezier!
     
  5. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    De krampen worden toch wel erger ondanks dat ik naar de wc ben geweest... zou het misschien dan toch of zou mijn lichaam me voor de gek aan het houden zijn... Ben bang voor het laatste omdat ik nu 2014 in mijn hoofd heb zitten haha. Maar ben ook zo misselijk, heb nog geen ontbijt kunnen eten. Heb vanmiddag pas om 3 uur de afspraak bij de vk. Ben benieuwd of de krampen blijven.
     
  6. nono

    nono Niet meer actief

    Prutske, nou nou.. beter ga je snel bevallen jij!

    Saar, weer een shit nacht gehad zo te zien..

    Bailief, spannend zeg! Hebben de krampen aangehouden?

    @iedereen die vandaag controle heeft, succes!

    Hier is het nog rustig.. af en toe wat krampjes maar stelt niks voor.
     
  7. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Nono, ja nog steeds krampen. Nu ook echt dat ze komen en gaan maar nog niet in een bepaalde regelmaat. Ze zijn wel echt sterker geworden. De douche heeft ook niet geholpen. Ik hoop dat het nu het echte werk is ipv voorwerk.

    Jammer dat er bij jou nog weinig aan de hand is.

    Prutske, heeft ze je goed kunnen strippen?
     
  8. seentjuh

    seentjuh Fanatiek lid

    12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor bailief! Wie weet zet het wel door!

    Hier een hangdag... nergens zin in! Behalve bevallen, maar dat zit er niet echt in haha
     
  9. Prutske

    Prutske Fanatiek lid

    9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Gelukkig had ik nu iets meer ontsluiting dan vorige week. Ern goeie vinger. Dus nu kon ze zonder pijn toch wat strippen.

    Ook hebben we het al over inleiden gehad dit med3 door alle feestdagen en dat je ook nog een praatafspraak plannen. Dus als we dat willen en ik ben vrijdag nog niet bevallen kan ik de vk bellen en zij sturen dan een fax naar het ziekenhuis en die bellen ons dan voor ern afspraak.

    Dus ik hoop op ern kerstkindje
     
  10. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Prutske, ik hoop voor je dat het strippen wat opgeleverd heeft en dat je straks leuk nieuws hebt!

    Hier, baarmoedermond is goed soepel en verweekt, staat ook een beetje open maar nog geen ontsluiting. Ach het begin is er! ;)
     
  11. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Kampen zijn er nog steeds... het is wel vermoeiend aan het worden omdat het elke keer echt een irritant gevoel is. Hoop dat het dingen blijft doen. Ben blij dat we niks gepland hebben met de kerstdagen. Gewoon omdat ik geen zin heb om zo bij anderen te zitten of hier te hebben. Nu kan ik heerlijk onderuit.

    Het is erg rustig hier, iedereen fijne kerstdagen!
     
  12. nono

    nono Niet meer actief

    Seentje, lekker hangen vandaag!

    Prutske, hopen dat dit keer t strippen nut heeft dan!

    Bailief, fijn dat de boel al verweekt is.. Hopelijk halen die krampen toch wat uit!

    Hier controle gehad. Bloeddruk weer hoog Dus heb bloed moeten prikken en urine ingeleverd .. Zou gebeld worden als niet goed was maar heb niks weer gehoord. Hier word ze nu 2660 gr geschat. Verder begonnen ze nu wel weer over inleiden .. Erg verwarrend! Ze had het zelfs al over vrijdag/zaterdag.. Daarna overleg gehad met gyn en die wil wachten tot 40 weken.. Zat nu wel wat meer druk op de ader van de navelstreng maar goed.. Allemaal erg verwarrend wel of niet inleiden. Nouja, ik kan er nog prima lopen nu.. Als onze meid het maar goed heeft!
     
  13. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Nono, wat ingewikkeld zeg! Gelukkig hebben ze je niet gebeld. Wanneer hoor je meer over het inleiden?

    Oh trouwens, ik was nog naar de apotheek geweest voor Curanol. Ik had het nog nergens gevonden dus had een huismerk gekocht maar dat werkt voor geen meter. Wist de apotheek niet waar ik het over had! Ze hadden het daar nog nooit gehad maar ze konden het wel bestellen voor mij. Nou wat een slechte apotheek...uiteindelijk heb ik het ergens anders gevonden. Helaas alleen de zalf, tabletten waren op. Nu hopen dat dit ook voldoende is...
     
  14. Saar22

    Saar22 Niet meer actief

    Even een ego-berichtje: Wij zijn vandaag om 13.20 uur weer trotse papa en mama geworden van een zoon, Jefta. Hij weegt 3575 gram en is 51 cm. Hij doet het goed. Hij is nog wel erg moe en ik ook, maar het is erg meegevallen allemaal. Hij is super lief uiteraard.
    Heb een paar leugentjes gemeld hier sorrysorrysorry, maar goed anders kon ik mijn mond niet houden.

    Ik ga morgen/overmorgen wel weer verder reageren als ik weer een beetje energie heb.
     
  15. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Saar, gefeliciteerd!!! wat een leuke naam! Geniet ervan! Heerlijk kerst vieren met zijn viertjes, een koningspaar :D

    Maak je niet druk om die leugentjes hoor, logisch toch ;). Doe het lekker rustig aan.

    Ik vroeg me al af waar je was... haha. Maar had het nog niet verwacht vandaag ;).
     
  16. seentjuh

    seentjuh Fanatiek lid

    12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd saar!! Ik dacht het al haha, saar die geen zin heeft om te internetten :p
    Lekker genieten en kroelen!

    Wat is curanol bailief? Ken ik niet... hoop voor je dat het voorwerk toch wel wat doet!

    Ik duim dat het strippen zijn werk doet!

    Vreemd dat je zulke andere adviezen krijgt nono! Lijkt me echt heel irritant! Als ze de bloeddruk maar goed in de gaten houden.

    Hier nog laatste boodschappen gedaan voor kerst en geverfd met L. Helemaal zin in all you need is love vanavond :D
    Heb het eindelijk een beetje geaccepteerd dat de baby niet eerder zal komen dan de geplande datum. Heb al die tijd wel heel erge hoop gehad, maar nu met kerst hoeft het niet voor mij haha

    Fijne avond allemaal!
     
  17. Prutske

    Prutske Fanatiek lid

    9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Saar, gefeliciteerd! Ik had al zon vermoeden. Geniet ervan meid!
     
  18. Bailief

    Bailief Niet meer actief

    Seentjuh, zalf tegen aambeien :(. Heb ze de hele zwangerschap niet gehad dus ik dacht dat ik er goed vanaf kwam. Tot pas geleden :p kreeg die tip hier :).

    Klinkt als een gezellige dag bij jullie! Hier geen all you need is love want ik denk dat ik het niet droog kan houden met al die hormonen :p.

    Goed dat je het geaccepteerd hebt. Ben benieuwd wanneer jij aan de beurt bent maar dat kan niet lang meer duren. Jij vrijdag misschien wel ;).
     
  19. seentjuh

    seentjuh Fanatiek lid

    12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh balen van die aambeien! Ik heb ze alleen na de bevalling van L gehad, maar dan is het toch al pijnlijk daaronder :) hoop dat de zalf helpt dan!

    Hier doen ze keizersnedes niet zo vroeg plannen als bij saar hoor! (Jammer voor mij haha)

    Moet er trouwens geen nieuw topic gestart worden? Loopt maar tot 5000 berichten toch? Of vergis ik me nu? We zaten op 4997 ofzo daarnet :D
     
  20. nono

    nono Niet meer actief

    Saar vandaar dat je vannacht niet kon slapen haha! Gefeliciteerd met de kleine en geniet ervan!
     

Deel Deze Pagina