Haha wees er maar trots op MvM komt ook bij mij morgen, ben benieuwd wat mijn test doet. Hoop ook op zo'n knaller
Ik werd net gebeld door mijn verloskundige. ik mag een uur eerder langs komen voor mijn 1ste echo! ik zet na afloop wel een foto er van in mijn foto album omdat ik daarna bij mn moeder op bezoek ben en s'avonds ga paardrijden dus kan niet hier plaatsen via mobiel helaas!
gaaf die testen!! Ik hopelijk binnenkort ook! Cant wait! Hier vet beroerd trouwens, slaap slecht, ben super vroeg wakker en heb gigantische keelpijn en hoofdpijn! Voel me best ziek... Hopelijk is t niks erg wat betreft me kleintje daar binnen in... want hoe blij ik ook ben.. blijf nog een beetje angstig
xDoo, spannend! Ik hou je foto album in de gaten want ik ben benieuwd wat mij morgenavond op de echo te wachten staat. Seentjuh, jij ook al zo'n mooie test! Jeniyah, ik snap je angst wel. Denk dat iedereen dat wel heeft. Het is natuurlijk ook onzeker. Maar voordat we het weten zitten we allemaal met een lief, gezond kindje in onze armen. Daar moeten we tenslotte wel vanuit gaan
bailief spanned he! merk dat nu hele tijd naar de klok ga kijken en denken over zo veel uur lig ik daar hehe! maar mijn moeder blijft maar zeggen ik denk dat je langer zwanger bent dan jij denkt. dus we zullen zien wat de echo zegt! ben ook erg benieuwd of we een hartje zien!
Haha ja dat heb ik ook! Maar jij hebt je eisprong toch ook gevonden door te temperaturen? Dan kun je toch niet langer zwanger zijn? Ik ben wel heel benieuwd, zou natuurlijk leuk zijn voor jullie!
Oja hier een praktisch probleem: mijn moeder zie ik vanavond maar die weet het nog niet. En ik heb elke avond een enorme buik, nu dus ook al. Ik hoop dat ik het nog even kan verbergen...
Jaaahhh ik ook! Waarom krijg je eigenlijk al zo vroeg een echo? En Balief, jij vanwege je mk denk ik? Ik krijg hem volgende week maandag ook met ong 5wk,6d dus ben heel benieuwd wat je dan kan zien... Denk nog net te vroeg voor een kloppend hartje..
Hoi , De hele dag weggeweest dus niet kunnen reageren Ik heb vandaag een heerlijkle dag gehad met de buurtmama's en ik ben doodmoe ,heb niet echt wat gedaan stel je voor. Ook een afspraak gemaakt met de tandarts ,heb na bijten op een maiszaadje van popcorn een enorme zenuwpijn aan 1 tand Laat me net nu dat zijn waar ik zo'n hekel aan heb een tand in orde laten maken. Vroeger als kind heel veel problemen gehad maar sindsdien nooit geen gaatjes meer of andere problemen. Dan heb ik ook ineens gebeld naar de gynè of ik vroeger mocht gaan voor een echo en dat kon volgende week dinsdag en zou dan 6w1 dag zijn ,vrij vroeg al om 8 uur! Zet ik de 2e echo op de week erop op vrijdag want mijn man kent zijn uren niet voor juni. Liefs x
Hey meiden ff een vraagje, Ik ben zo'n aftel banner aan het maken maar hoe zet ik die onder mijn naam? Doe ik dat bij avatar? Of bij handtekening?
Zo ik kom ook effe reageren. Ben weer een beetje bijgekomen na gisteren. had heel de dag achter de bar gestaan bij een rommelmarkt voor onze corsogroep. Het leek wel of mijn voetjes van beton waren zo zwaar. Vandaag lekker gerelaxt. Wel vanochtend 2 inzendopgaven van mijn studie gemaakt en verzonden. Vanmiddag lekker bij vrienden geweest zodat F daar met hun zoontje kon spelen. echo, Wat krijgen jullie allemaal vroeg een echo. Ik krijg de brief pas volgende week mee als ik bij de vk ben geweest. Dan krijg ik ook pas het formulier mee om bloed te laten prikken. Hopelijk heb ik wel rond de 10 weken echo. Want ik vind het deze keer zoveel moeilijker om mijn mond te houden. kheyra, wat een rotsituatie zeg! maar luister goed naar je gevoel meid. Straks krijg je misschien spijt. Ik denk dat ik al bij hem voor de deur had gestaan om het hem te vertellen ben soms iets te direct testen, ik heb weer mooie testen gezien! fijn hoor meiden. probeer weer me te schrijven vanaf hier
Hey prutske, ik krijg zo vroeg mijn echo omdat ik in dec een bbz heb gehad... ze willen nu snel cotroleren of het niet weer een bbz is. Iemand al een antwoord op mijn banner/ticker vraag? Ik heb em al uitgezocht..