Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaDe87

MaDe87 Actief lid

30 mei 2012
    287
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Soraya: Gevonden zie ik :D

Hier weinig last van misselijkheid!
    Wel straks ineens last van slappe benen?
    Herkent iemand dit? Misschien te snel opgestaan ofzo.

xDoo succes met je echo! We zijn erg benieuwd :) Show je een foto??

Bailief wanneer wil je het je moeder vertellen? Lastig he, als ze zo gaan zitten vissen ;)

Jeniyah, het niet zwanger voelen herken ik inderdaad ook! Dan ga ik aan mijn tepels voelen en ben ik blij dat die soms zeer doen :) En af en toe een steek laag in de baarmoeder. Maar we gaan er gewoon vanuit dat de kleine lekker doorgroeit!

Slaap lekker dames!

2. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    o nee! net met afvegen wat roze afscheiding!!
    Ik ging net geloven dat het echt zo was...

3. Bailief

Bailief Niet meer actief

Anne dat hoeft nog niks te betekenen he! Hoe is het nu?

4. Bailief

Bailief Niet meer actief

MaDe87, slappen benen herken ik niet. Wel een helemaal slap gevoel. Ik ga er van uit dat het er ook gewoon bij hoort.

We willen het het liefst vertellen nadat we een echo met een kloppend hartje hebben gehad. Ik hoop dat dat op 21 mei is. Morgen hebben we ook een echo maar het lijkt me sterk dat er zo vroeg al een hartje te zien is. Al zou ik het soms wel willen vertellen al. Mijn broertje begon te roken hier buiten en ik had er echt last van, maar ik moest me niet zo aanstellen... Ze moesten eens weten.

Die steken herken ik wel, ik heb wel eens gelezen dat dat is omdat alles wat aan het oprekken is :)

5. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Nog steeds roze...
    Ik weet dat het niks hoeft te betekenen..

Helaas ben ik hiervoor 7 keer zwanger geweest... 2 keer heb ik geen bloedverlies gehad en kreeg ik een gezond kind.... alle andere keren begon met bloed en was het mis...

Ik ga naar bed, morgen vroeg op want we gaan met de meiden naar de efteling.... pfff... zou nu liever niet gaan maar de meiden verheugen zich er al weken op... En misschien is er niks aan de hand? Oehhh wil echt heel erg vloeken en schreeuwen nu...

Truste allemaal

6. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oh shit zeg... Je kent je eigen lichaam natuurlijk het beste. Ik hoop voor je dat het niks betekend meid en dat jullie kleintje de komende 8 maanden blijft zitten. Maar ik snap je ook heel goed dat je daar nu niet vanuit durft te gaan :(

Veel sterkte en hopelijk kunnen de meiden je morgen een beetje afleiden. Ik hoop echt heel hard voor je dat het stopt! Ga je nog een testje doen morgen of dat liever niet?

7. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Anne, hoe is het nu daar? Hopelijk geen roze meer. Veel plezier in de efteling

8. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Zo Prutske ook al zo vroeg!

Is dat normaal joh... T niet goed kunnen slapen??
    Wat erg!!

Anne ik hoop dat t niks betekend en dat t al gestopt is meis!!

9. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Hey meiden,
    Pfff vannacht echt waardeloos geslapen... Pas half 2 in slaap gevallen en wel 6 keer wakker... Maar geen roze meer!
    Vandaag maar proberen het uit mijn hoofd te zetten... Misschien is het dit keer echt niks!

10. Hannes

Hannes Actief lid

27 aug 2010
    472
    0
    0
    Noord Brabant
    Anne hele fijne dag in de Efteling! We gaan voor een plakker!

11. Bailief

Bailief Niet meer actief

Kwam even kijken hoe het met je is, Anne. Maar dat is goed nieuws! Veel plezier in de efteling. :)

12. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ooh en succes met de eerste echo's dames!!

Anne heel veel plzier bij de efteling!

13. 25012010

25012010 Niet meer actief

anne goed nieuws meid geniet van efteling!
    en dames veel plezier met Echo ben benieuwt naar jullie foto's :D
    pfff ik mag pas volgend week dinsdag pas...en vandaag dokter gebelt moet ik straks bellen voor afspraak maken voor bloed prikken want in de ochtent is spreek uur dus ja moest ik later trug bellen naar dokter's tijd maar goed

en me man heeft ook eindelijk wat gezien dat ik duidelijker adertjes heb gekregen over mn borsten(.)(.) maar veder is het hier rustig aleen de MOEHEID is grootse probleem en oja snel buiten adem ook nou ladies fijne dagje nog groetjes en dat iedereen plak babytje krijgen!

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

Dankjewel allebei! Ik moet nog tot vanavond wachten... vind het zo spannend. Eerst vanmiddag nog een bezoek van MvM. :)

15. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
    MvM komt bij mij zo om half 10 , spannend! :)

16. Bailief

Bailief Niet meer actief

Ben benieuwd naar je test! :)

17. mamvanjessie

mamvanjessie Bekend lid

1 aug 2012
    605
    0
    0
    Noord-brabant
  18. Liefoe

Liefoe Niet meer actief