Jaarwisseling (30 december - 7 januari) 2014 mama's

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Hannes, 24 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soraya4314

soraya4314 Actief lid

5 aug 2012
    116
    0
    0
    Ik heb een fulltime baan als Cargadoor
    Rotterdam
    Ja echt hè, met iui spoot ik ook puregon maar gelukkig niet zo'n hoge dosis.
    Met ivf moest ik eerst mijn eigen hormonen plat leggen en ga je dus even de overgang in. Nou ik hoop dat ik pas op een hele late leeftijd de overgang in ga want dat is echt een raar gevoel. Je bent gwn echt jezelf niet meer. Verder heb ik gonalf F ofzo gespoten. Het is idd allemaal voor een goed doel en zou het zo weer doen.
    Waarom moest jij dan eigenlijk die puregon spuiten is me ontgaan, sorry.

2. Bailief

Bailief Niet meer actief

Goedemorgen meiden!

Het was hier dus gewoon van de echo want er is echt niks meer aan de hand. Gelukkig!

Blij te horen dat ik niet de enige ben die broekloert haha.

Balen dat ze zo vroeg wakker worden Seentjuh! Lijkt me nu nog extra vervelend of heb je geen last van vermoeidheid?

3. 25012010

25012010 Niet meer actief

ik moest purgegon spuiten om dat ik geen rijp eitje kon aan maken van wegens PCOS mijn eitjes blijven maar 5mm en veder groei hij niet(mijn hormonen vind dat ik dik moet zijn en snor moet krijgen en acne belangrijker:() en ja ik heb gonal F ook gehad 2x maar die stinkte wel en vond niet zo prettig bij en bij purgegon voelde ik me prettig bij maar dat komt omdat ik die altijd gewent was maar ik moest toen dosis 125 spuiten en meestal begin je met 50 en 75 en 100 maar dat heb ik gedaan maar dat werkte bij mij niet en ze waren ook bang dat ik heel veel eitjes aan doe maken want pcos is echt gemeen iets want je moet opletten met spuiten via inwendig echo kunnen ze bij houden als er te veel eitjes wordt gemaakt want ik mag max 2 eitjes bij de kliniek van wegens me leeftijd ...(24) ze zijn bang voor een meerling dusja

snapje srry als ik onduidelijk ben ik wil alles meteen vertellen valt niet mee hahaha (ook pcos kwaaltje bij mij type emoties niet kunnen vast houden want ik kan boos zijn of heel er verdrietig zijn dat wordt je zo moe van ik ben onverspelbaar )kan niks aan doen er is geen tegen middel voor pcos jammer anders was ik ook heel ander mens geworden
    maar gelukkig zijn toch verschildend met mensen anders was wereld ook saai als iedereen het zelfde was ..en met me dochtertje ze is puur puur geluk gekomen het had zo moeten zijn denk ik maar met bijna 18 weken achter gekomen gun ik niemand dan heb je kort tijd van zwanger zijn kunnen genieten! zo ik ga wasje draaien moet ook gebeuren hihih

4. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ben echt supermoe!! dat is dan ook eigenlijk het enige kwaaltje waar ik last van heb, maar ja....
    kan 's avonds niet in slaap komen, dus lig om 22.00 uur in bed omdat ik zo moe ben, maar slaap echt niet eerder dan na 12
    en dan L die om 6.30 denkt; goh, leuke tijd om wakker te zijn ;)

hij heeft van die fases, nu dus een vroeg wakker fase en over een paar weken is hij ineens weer 2-3 weken lang om 8.00 uur pas wakker. (vast en zeker als de vermoeidheid wat minder is :p)

ach ja!!

geen ervaring met het spuiten van hormonen gelukkig! Hier was clomid genoeg om zwanger te raken ;)

5. Bailief

Bailief Niet meer actief

Oh vervelend zeg!

Maar het hoort erbij, nu kan ik me vast gaan voorbereiden op jarenlang vroeg opstaan haha.

6. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Hey allemaal,

Sommige namen heb ik eerder voorbij zien komen in het januari 2014 topic, maar ook veel nieuwe namen. Van harte allemaal!

Ik meld me ook hier, ben 2 januari uitgerekend volgens eigen berekening, dus daar kan makkelijk een dag of 2 inzitten. 22 mei heb ik de intake. Hopen dat alles ok is dan!

7. Bailief

Bailief Niet meer actief

Welkom LA85! en gefeliciteerd natuurlijk :)
    Hoe voel je je?

8. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Dankjewel Bailief.
    Ik voel me op zich wel goed, maar nog steeds errrrrg onzeker. Word soms gek van mezelf. Mijn borsten zijn gevoelig en soms heb ik avond misselijkheid (maar heel af en toe dat ik s ochtends niet helemaal lekker ben). Verder niks eigenlijk. Ik moet nog 2 weken wachten tot de eerste echo, hoop dat die 2 weken voorbij vliegen ;)

9. Bailief

Bailief Niet meer actief

Haha ik snap je heel goed. Volgens mij heeft iedereen die onzekerheid wel. Hopelijk word het minder als we allemaal een klein baby'tje met een mooi kloppend hartje hebben gezien.

10. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    ♥ JAARWISSELINGS MAMA'S ♥

Prutske - 28 jaar - 2e kindje - 27 december
    Staffie84 - 29 jaar - 1e kindje - 30 december
    Debs1 - 31 jaar - 1e kindje -30 december
    Saskia - 29 jaar - 1e kindje - 31 december
    Seentjuh - 28 jaar - 2e kindje - 31 december
    Me88 - 25 jaar - 1e kindje - 31 december
    Hannes - 34 jaar - 2e kindje - 1 januari
    25012010 - 24 jaar - 2e kindje - 1 januari
    'Anoniem' - 25 jaar - 2e kindje - 1 januari
    MaDe87 - 25 jaar - 1e kindje - 1 januari
    Soraya4314 - 37 jaar - 1 januari
    xDoo - 20 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Bailief - 22 jaar - 1e kindje - 2 januari
    Ellencooper - 26 jaar - 1e kindje - 2 januari
    NoNo- 24 jaar - 1e kindje - 3 januari
    Lely27 - 28 jaar - 1e kindje - 3 januari
    Jeniyah - 28 jaar - 2e kindje - 4 januari
    Mamvanjessie - 26 jaar - 2e kindje - 4 januari
    Nimme - 32 jaar - 4e kindje - 6 januari
    Anne1977 - 36 jaar - 3e kindje - 7 januari

Afspraken:

8 mei - 1e echo - Debs1
    13 mei - intake vk - Prutske
    13 mei - 1e echo - Anne1977
    13 mei- intake vk - lely27
    14 mei - 1e echo - Nimme
    14 mei - 1e echo - Staffie84
    14 mei - 1e echo - Saskia
    14 mei - 1e echo - 25012010
    15 mei - 1e echo - NoNo
    15 mei - 1e echo - Seentjuh
    15 mei - 1e echo - lely27
    15 mei - 1 echo - Soraya4314
    18 mei - 2e echo - Anne1977
    21 mei - 1e echo - 'Anoniem'
    21 mei - 1e echo - Jeniyah
    21 mei - 2e echo - Bailief
    24 mei - 2e echo - Nimme
    27 mei - 1e echo - MaDe87
    29 mei - 1e echo - Mamvanjessie
    28 mei - intake vk - Jeniyah
    28 mei - intake en 1e echo - Ellencooper
    30 mei - 1e echo - Me88
    5 juni - 1e echo - Hannes
    10 juni - 2e echo + intake vk - xDoo
    21 juni - intake vk - Hannes

11. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    bailief
    Jammer dat je maar zo kortte echo hebt gehad en niet kunnen kijken of het hartje klopte! hebben ze wel opgemeten hoe groot die was?

Debs
    Veel plezier bij de echo! ben benieuwd!

LA85
    Welkom en gefeliciteerd!

12. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @Debs
    Veel plezier vandaag!
    Eindelijk kijken naar je beebje:D

@Bailief
    Jammer dat de echo zo gehaast ging
    Hopelijk nemen ze de volgende echo meer tijd voor je, en anders gewoon die tijd opeisen ;)

@La85
    Gefeliciteerd!

13. Anne1977

Anne1977 Bekend lid

4 dec 2012
    709
    0
    0
    Meiden, ik heb weer bruin verlies... Ben zo bang
    Zo zijn al mijn mk en mijn bbz begonnen.
    Ga nu naar gyn, voor bloed onderzoek en echo
    Maar het is nog erg vroeg dus geen idee of ze het al kunnen zien...

Ik ben ook zo verdrietig..

14. Bailief

Bailief Niet meer actief

xDoo, nee ze heeft ook niet opgemeten hoe groot het was. Echt even snel kijken of er een vruchtzakje zat en dat was het.

Ik ga er van uit dat het de volgende keer anders word want dan ga ik naar de verloskundige, deze was bij de gynaecoloog. Het is nog wel even spannend of ik bij de verloskundige mag blijven omdat ik een afwijking aan mijn schildklier heb en daardoor moet ik nu prikken op antistoffen. Als ik die wel heb dan moet ik bij de gynaecoloog blijven.

Debs, heb je de echo al gehad? Ik ben nieuwsgierig :D

Anne, jeetje wat klote kan een vrouwenlichaam ook doen. Ik hoop zo voor je dat er al iets te zien is en dat het goed zit. Sterkte. Laat je het nog even weten?

15. xDoo

xDoo Fanatiek lid

18 jul 2012
    1.830
    1.075
    113
    Vrouw
    anne
    Hopelijk is het niks ernstig! we duimen voor je!

16. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    wel fijn dat je vandaag gelijk naar de gyn kan! hopelijk kunnen ze zien of alles goed is!

17. Prutske

Prutske Fanatiek lid

9 mrt 2012
    1.352
    1
    36
    Zundert
    Anne, sterkte een veel succes vanmiddag bij de gyn.

Debs, veel plezier/succes met de echo. Laat je weten hoe het was

La85, welkom

18. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Ooh meiden geloof dat ik gek word...
    Vanochtend ook al zo'n gevoel alsof er wat beweegt/verschuift in je buik.... Echt zo'n plop gevoel...

Denk dat kan uiteraard niet... Maar wat is t. Wel??

19. seentjuh

seentjuh Fanatiek lid

12 apr 2011
    1.099
    0
    0
    NULL
    NULL
    misschien gewoon je darmen die verschuiven, dat is inderdaad veel waarschijnlijker dan de baby haha. Ik heb het zelf ook wel eens hoor, echt dat baby gekriebel zeg maar. Maar dat kan bijna niet anders dan dat het je darmen zijn denk ik dan :)

20. 25012010

25012010 Niet meer actief

heb ik ook gehad 1x kriebel in mn buik en iderdaad moet bijna mn darmen zijn anders weet ik niet hihi en plop gevoel

Anne meid su6 bij de echo!

la85 welkom

Deel Deze Pagina