Leuk allemaal hondenliefhebbenrs!!! Kheb hier ook een hondje... haha half chi x kooiker x vlinder. En een leuk ding!!! Hartmannetje gefeliciteerd!!!
Ik denk dat het er heel goed mee te maken kan hebben hoor. Maar als ze lang "overtijd" loopt zou ik er toch mee naar de dierenarts gaan. Het kan ook nog een stille loopsheid zijn, maar anders zou ze toch loops moeten worden. Ik denk niet dat de loopsheid helemaal uitblijft als het baasje zwanger is
@Jeniyah wat is dat voor ras dan kooiker hihi... @Staffie84, ze kan zelf nie zwanger zijn hoor, weet nie of je dat bedoelt? Tja vin het vreemd zij is net als mij altijd op tijd. Bedankt voor de tip als het te lang wegblijft ckr naar de DA
Hier alleen een kat. En die heeft het echt al v wel door. Net als bij mijn vorige zwangerschap wil die weer niks van mij weten helaas. Terwijl het in tussentijd echt een enorme kroel was
prutske jammer dat je kat dan meer afstand neemt! mijn kat die is gewoon het zelfde nog. hij is een koele jonge die altijd op zn eigen plekje ligt en af en toe lekker willen knuffelen. voornamelijk op de wc hehe
Inderdaad leuk al die dierenliefhebbers! Hier ook katten. Eentje is veel aanhankelijker en komt telkens tegen mijn buik aan liggen. Heel lief! De ander merk ik niks van. Haha. Soraya weet je zeker dat ze al loops moest zijn? Sommige honden beginnen er laat mee en worden het maar 1 à 2 keer per jaar. Anderen weer vaker.
http://www.xcone.net/johan/genealogieVHBS/images/beroepen/Kooiker03.jpg Kooiker... Nederlands hondje...
nee bedoelde niet dat ze zelf drachtig is Dat zou niet kunnen haha Maar sommige honden hebben ook wel eens een stille loopsheid. Dus loops zonder bloedverlies. Mijn teefje is het ook altijd precies om de 6 maanden, terwijl ze de laatste keer toch ook 3 weken later was. Misschien nog te maken met het weer??
Gezellige drukte hier! Hond doet nog steeds hetzelfde, mijn kat is wel bij vlagen meer aanhankelijk. Of misschien denk ik dat maar haha. Hier nauwelijks symptomen meer. Nog meer dames die opeens nauwelijks meer ergens last van hebben behalve een beetje pijnlijke (.)(.) ?
@Bailief, nou klinkt stom maar ze is altijd een week later dan het hondje van me schoonouders en begon wel meer kleine plasjes te doen. @Staffie84 ja het zou kunnen ma kan me eerlijk gezegd meer vinden in dat stille loopsheid.. allemaal bedankt voor het meedenken (y)
Hoi La85, voel me ook wel thuis in dit topic haha.. Hier ook symptomen die komen en gaan, gelukkig weinig misselijk. Nu wel een beetje zuur en kapot veel trek in eten (weet alleen nie wat) (.)(.) alleen en ook nie elke dag als het bhtje uitgaat en ze voele wel steviger aan
LA85 ik heb last van mn borsten en moeheid. ook kan ik s'avonds niet meer echt eten blijf zolang vol zitten.. vandaag voor het eerst echt misselijk en kokhalzen maar veder vrij weinig.
Bekijk bijlage 323611 Dit is mijn hond.. Vader stamboom Chihuahua, moeders een mix kooiker x vlinderhondje.
Wat een leuke honden Jeniyah en Poekies! Die van ons is nogal een bijzondere kruising (de andere helft dus, niet het herder gedeelte). Ik wil nog niet herkend worden dus ik gooi er nog maar even geen foto op haha. Slaaplekker meiden! Hier lig ik alweer hoestend in bed, bah. De zoveelste nacht. Zo moeilijk om in slaap te komen.