oke! ben benieuwd of je verschil ziet bij jou jeniyah! Wat ik wel grappig vind is dat ik nog niet ben aangekomen.
Dus.. Echo gehad.. En er zit n vruchtzakje in mn baarmoeder. mét n wit puntje.. Geen hartactie nog Maar ik ben dus zwanger! T is even kijken hoe t afloopt.. Maar voor nu mocht ik van de gyn uitgaan van t positieve.. Ik ben in shock!!
hallo dames, mag ik ook gezellig met jullie meekletsen? Ben wel iets later dan jullie uitgerekend maar ik word waarschijnlijk rond 38 weken ingeleid of weer (dit keer geplande) Keizersnede. Dit ivm met mn zoontje die heel slecht ter wereld is gekomen waarvan de oorzaak nooit gevonden is. Hij kon de weeen niet aan, was net 3 kartier in het ziekenhuis of ik moest al met spoed naar de ok voor een keizersnede. Waar ik algehele narcose kreeg om tijd te sparen. mn zoontje kwam er uiteindelijk zonder hartslag en ademhaling uit. na 10 minuten hadden ze zijn hartje pas weer op gang, spontane ademhaling volgde een paar uur later, tot die tijd is hij beademd. Hij heeft 2 dagen aan een zijde draadje gehangen en waren hem bijna kwijt. Nu is het gelukkig een gezonde hollandse jongen. Dus om ons deze ellende te besparen had de gyn toen al bij nacontrole gezegt dat ze me met de 2e niet tot 40 weken door laat lopen. (was bij mn zoontje 41 plus 1) Als het aan ons ligt word het een geplande keizersnede met 38 weken. Maargoed dat moeten we tegen die tijd met de gyn gaan bespreken. Ben officieel uitgerekend op 13 januari, 2e kindje, 3 zwangerschap (nov 2009 MA) Zijn nu 9 rondes bezig geweest. Onze zoon is van augustus 2011
Aah Lely, wat goed!! Dat is echt super nieuws. Het was dus een tweeling? Jeetje wat zal dit raar zijn voor jullie. Debbie, welkom! Wat een heftige bevalling heb je gehad lijkt me. Vind je het nu extra spannend?
Dat meeeeen je niet! Wat een goed nieuws!!!! Het is voor jullie echt een rollercoaster he, dan wel en niet en toch weer wel. Jeetje, ik zou echt helemaal van slag zijn! Wanneer nag he terug voor een volgende echo? Welkom debbie! Wat naar dat het bij de 1e zo ontzettend spannend was, lijkt me zo stressvol! Gelukkig houden ze er nu rekening mee. Ons zoontje is een maandje jonger dan de jouwe
Ow en die hondenpoep, tja ook wel last van hormonsters hoor! Maar hier in de buurt ligt het dus overal, ook op speelplaatsjes, langs alle kanten van welke groenstrook dan ook en dat vind ik dus echt niet kunnen. Als iedereen trouwens denkt dat die 2 drolletjes van zijn hond wel bij de rest kan wat er al ligt, wordt het natuurlijk nooit schoon. Maar goed, dat is mijn mening natuurlijk. Verder zijn we vandaag 2 braderien in zeeland langs gegaan en zo meteen frietjes eten mjam mjam!
Ik ruim t ook gewoon zelf op. Waarschuwing is alleen voor kattenbak.. Volgens mij dragen honden dat stofje niet bij zich
Lely wat een goed nieuws! Je had toch ook een vruchtzakje verloren? Was je dan misschien zwanger van een tweeling? Dan zou het natuurlijk zomaar gewoon met dit vruchtje helemaal goed kunnen komen! Super, we duimen mee! Debbie welkom!
Dat kon de arts niet zeggen.. T bloeden kan ook nog steeds zijn omdat er n mk komt. Kan ook n andere oorzaak zijn maar dat wist hij zo niet.. Hij hield zich aan de feiten.. Nu zit er n vruchtzakje met stipje in mn baarmoeder.. En dat betekend voor nu dat ik zwanger ben
lely Spannend zeg! wel super nieuws dat je niet alles bent verloren. hopelijk blijft deze plakken! Debbie Welkom en gefeliciteerd. jammer van je bevalling. maar gelukkig kunnen ze heel veel tegenwoordig. en als een geplande keizersnede je gaat helpen is beste wat je kan doen.
Lely, wat een goed nieuws! Ik hoop zo dat ik jou ook kan volgen met goed nieuws Pfff, weet het echt niet hoor, voel me heel zwanger, moe, misselijk etc. Maar heb wel steeds pijn in buik en op mijn rug. Geen bloed meer verloren.. Maarja, de gyn was zo zeker van haar zaak... Ik weet ff niet meer wie het schreef, maar denk niet dat ze bij mij afwachten als het een bbz is, ik heb natuurlijk in dec ook al een bbz gehad. Ik heb anderhalf jaar terug een ontsteking gehad in mijn eileiders... Als dit weer een bbz is denk ik niet dat we het risico moeten nemen om weer op de natuurlijke manier zwanger te worden...
Anne, toch fijn dat het bloeden gestopt is. Misschien is er toch nog hoop? De gyn is natuurlijk ook maar een mens he, en ik heb ook vaak verhalen gelezen over dat de gyn ervan overtuigd was dat een zwangerschap echt niet goed was, maar dat het gewoon goed bleek te zijn. Ik hoop echt dat jij binnenkort ook goed nieuws hebt! En wat je zelf ook al zei, bij 5 weken is bij sommigen ook vaak niks te zien. Je moet zelfs geluk hebben om al wat te zien las ik.
WOW wat een nieuw lely! debbie welkom anne fijn toch dat bloeden is gestopt?en wie weet wonderen zijn wereld nog niet uit... zo puppy wezen kijken van onze vrienden wat een schatje is dat toch ... hihihi dropje en moet zeggen vandaag beetje last van misselijk weet niet echt maar voel me niet 100% zal ik zo zeggen maar goed oja @anne hoe was efteling ? drukjes en had je mooi weer ik wil ook naar efteling maar mn kleine meid moet nog even grooter worden en de prijsjes mogen wat minder hihihi
hoi dames! ik wil mij ook heel graag aanmelden voor deze groep, ben zo blij! ik ben als het goed is 2 januarie 2014 uitgerekend. ben 27 jaar en mijn man is 26 en dit zal ons eerste kindje worden, na 17 rondes vlak voor begin van ivf behandelingen toch spontaan zwanger van een wondertje ps 16 mei de tweede echo, had deze week een echo gehad om een buiten baarmoederlijke zwangerschap uit te sluiten en heb ook een cyste van 5cm in mijn baarmoeder daardoor moet ik wat vaker voor een echo.
Gefeliciteerd pearll en welkom! Vanavond schoonouders op skype gesproken, we gaan daar zaterdag naartoe om het te vertellen En wat zegt L wel 6x achter elkaar? Juist... mama buik!! Daaag verrassing whahaha